مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Hamid M
  • تاریخ عضویت : 1396/7/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 32

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1397/4/13 بین نوکیا 8 و xzp بدونه شک xzp بهتره ولی با این قیمت های نجومی که اینروزها گوشی های موبایل دارن خب نوکیا 8 بصرفه هست البته بنده تجربه کار با نوکیا هشت رو خودم نداشتم اما xzp رو نزدیک دو ساله که دارم واقعا حرف نداره. اگه گوشی رو برای مدت کوتاه مثلا یکی دو سال نگه میدارید و بعد تعویص می کنید با توجه به قیمت الان سونی بنظر بنده یه نیم نگاهی هم به سری میت 10 هواوی داشته باشین خوبه ، هر چند خودم زمانی که قیمت میت 10 و xzp برابر بود حتما پیشنهادم xzp بود ، چون برای افرادی که زیاد اهل تعویض گوشی نیستن xzp بهتره اما خب با توجه به قیمت ها اگه هواوی رو میپسندی یه نگاه هم به اون برند بنداز. ولی اگه سلیقه ات بین نوکیا 8 و xzp هست، مطمئن باش سونی خیلی گوشی بهتری هست.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1397/3/14 با احترام، دوست عزیز این دو موردی که شما اشاره فرمودی دوربین و حسگر اثر انگشت که اتفاقا از نقاط قوت این گوشی بشمار میره بخصوص دوربینش بنده قبلا از پرچمدار برندهای دیگر هم استفاده کردم اما واقعا عرض می کنم که این مدل این ایرادهایی که شما می فرمایید رو نداره. چند وقت پیش یکی از دوستان همین ایراد رو از دوربینش می گرفت و بعد مدتی برد نمایندگی نشون داد که متوجه شد به گوشیش قبلا ضربه وارد شده.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1397/2/16 درود بر شما علی آقا، اینجا متأسفانه برخی دوستان بخاطر اطلاعات ناقص و فقط با دید سطحی رو کاغذ بقیه رو گمراه می کنن ، این دوستمون خیلی وقته در مورد این گوشی داره تحقیق می کنه اما یسری از دوستان بجز گمراه کردن و ایجاد دودلی انگار کار دیگه ایی ازشون برنمیاد، بسیار درست فرمودی شما قیمت این گوشی دیگه پایین نمیاد و متأسفانه احتمال گرونتر شدنش هم هست.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1397/2/10 دوستان درست میگن، واقعا به سلیقه ست هر رنگی زیبایی خاص خودشو داره باید از نزدیک ببینی و پسند کنی.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1397/1/29 میفرمایید بی طرف باشم، اونوقت میشم مثل جانبعالی که از هر طرفداری متعصب تری ثانیا روی صحبت بنده شما نیستی و مخاطبم شخص دیگری بوده و اگر شما هم راهنمایی داری به ایشون انجام بده اما حالا که شما خودت رو صاحب نظر میدونی و تو اکثر برندها کامنت میزاری عرض می کنم که کارشناس روی کاغذ اینجا نیاز نداره اگه هم دقت کرده باشی مخاطب بنده از تجربیات استفاده از این گوشی پرسید بنده هم تجرمو گفتم و اینکه مشخصه اصلا درست نخوندی متن بنده رو به خاطر اینکه اونجا عرض کردم ظاهر این گوشی از نظر خودم زیباست. جنابعالی مشخصه اصلا با این گوشی کار نکردی که همش در حال نفی کردن خصوصیات این مدل هستی و همش داری از هواوی تعریف میکنی ، بهتره به جنابعالی یادآوری کنم که تعریف از هر مدل از گوشی ها صفحه مخصوص به همون برند هست و جاش هرجایی نیست که شما بیای اینجا از هواوی بگی . ضمنا قسمت نظرات جای ایراد گرفتن از هم نیست، جای بیان تجربه هست و جای متهم کردن هم نیست. بنابراین بهتره بهم احترام بزاریم.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1397/1/26 اندازه صفحه نمایش چه ارتباطی با حاشیه گوشی داره اخه، اندازه صفحه نمایش این گوشی 5.46 هست و حاشیه گوشی ابعاد گوشی رو یکم زیادتر کرده که البته برخلاف نظر برخی دوستان که ایراد می گیرن از این حاشیه، لازمه یادآوری کنم که این حاشیه از گوشی در برابر ضربه محافظت می کنه ضمن اینکه برای بالا بردن کیفیت صدا هم از این حاشیه استفاده شده، حتی تو xz2 هم شما نسبت به بقیه گوشیهای بدونه حاشیه، حاشیه بیشتری میبینی به هر روی، بسیار گوشی با دوام ، سریع ، خوش دست از نظر من و همچنین باتریش که بسیار عالیه با وجود پردازنده قدرتمند و بهینه 835 . ضمن اینکه هماهنگی سخت افزاری بسیار بالای داره که یکی از دلایل مهمی بود که این گوشی تو نمایشگاه MWC 2017 بهترین شناخته شد. اگه این مدل تو انتخابتون هست شک نکنید واقعا عالیه. ضمن اینکه یادتون نره که سونی بهترین پشتیبانی نرم افزاری رو (بعد گوشی هایی که انروید خام روشون هست) داره.
گوشی بسیار خوبیه نسبت به قیمت و دوامش.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1397/1/22 نمیدونم شما چرا اینقدر متعجب شدی دوست بزرگوار، بله 835 بهترین پردازنده 2017 بوده و 845 هم بهترین 2018. در مورد پردازنده کایرین 970 هم عجله نکن دوست گرامی. خودتون اگه تجربه استفاده از پردازنده های کایرین رو داشته باشین حتما متوجه عرض بنده خواهید شد. پردازندهای شرکت کوالکام بسیار سریعتر و با دوام تر هستن، همچنین مصرف خیلی بهینه ای دارن. به هر روی نظر شما هم محترمه دوست عزیز.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1397/1/19 بله حسگر اثر انگشت داره، مگه امکان داره برندی مثل سونی تو پرچمدارش حسگر اثر انگشت نزاره آخه، با همون دکمه پاور ترکیب شده. تو نظرات قبلی هم شما بین میان رده سامسونگ و پرچمدار سونی تو انتخاب سوال پرسدین که بنده کاری به قیمت ها ندارم ، بطور کلی این قیاس اشتباهست و یه مورد دیگه که خیلی مهمه که بهش توجه بشه اینه که تو گوشی xzp سونی از پردازنده 835 کوالکام استفاده شده که بهترین پردازده سال 2017 بوده و اصلا همچین پردازنده قدرتمندی رو نمیشه با پردازنده سامسونگ حتی پرچمداراش و یا هواوی مقایسه کرد. بنده چون از برند سامسوگ هم استفاده کردم و الانم xzp دارم بدونه هیچ تعصبی عرض می کنم که این مدل سونی واقعا بی نظیره هم از نظر سرعت و هم بقیه جنبه ها واقعا بی نقصه. اما میمونه انتخاب ظاهر گوشی که دیگه به سلیقه هست. اگر ظاهر این گوشی به سلیقه شما خوب میاد، تو خریدش شک نکن که واقعا پشیمون نمیشی.
موفق باشین.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/28 نه همچین چیزی صحت نداره بنده خودم که بسیار راضیم با وجود اینکه همین مطالب رو فروشنده ها به منم زمان خرید می گفتن که خرابی داره و پشتیبانیش ضعیفه و...
بیشتر این حرفارو میزنن که سامسونگ یا هواوی بفروشن، احتمالا بخاطر اینکه سود بیشتری براشون داره. اما برای اطمینان از نمایندگی های معتبر تهیه کن خیالت راحتر باشه.
خیالت راحت باشه این تعاریف بد از این برند اصلا صحت نداره. بسیار گوشی خوب سریع و با کیفیتی هست از هر لحاظ.
موفق باشی

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/20 درود بر تو علی آقا. بسیار درست و بجا فرمودی.

LG G6 LG G6

1396/12/18 با احترام به همه طرفداران این برند، قیمت این مدل با پردازنده ای که روش گذاشتن و سخت افزاری که داره نهایتش یک و ششصد می ارزه. با این قیمت که الان داره به فروش میرسه خیلی گوشی های با سخت افزار قوی تر و همچنین جدیدتر میشه خرید. برادرم این مدل رو داره گوشی زیبایی هست ضعیف هم نیست اما یک موردش که تو ذوق میزنه دوربینشه که چندان تعریف نداره، البته برادرم یک و ششصد پنجاه خرید که می ارزید با اون قیمت اما چند ماه اخیر قیمتش دوبله شده که اصلا ارزشش این حد نیست.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/18 آقای محترم ، شما که میای بقیه رو به نظر الکی دادن محکوم می کنی بنظر میاد نظر خود شما اصلا وجود خارجی نداره شما فرمودی z5p داری اما بنظر میاد هنوز اطلاعات درستی از گوشی خودت هم درست بدست نیاوردی، چطور میای در مورد چیزی که هیچ تجربه ای ازش نداری خودت رو صاحب نظر میدونی و نظر میدی. این مطلب رو بصورت کلی عرض می کنم،بهتره همه ما یاد بگیریم در مورد چیزی که نمیدونیم صحبت نکنیم. نظر الکی مطلبیه که شما بیان کردی که دوستان پیشتر بدرستی پاسخ دادن.
در مورد فول شارژ شدن و اطلاعات دیگه هم xzp و هم z5p تو سایت های معتبر از جمله سایت خود سونی هم هست میتونی بری مطالعه کنی که آقای علی پ بدرستی برای شما ذکر کردن.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/14 دوست عزیز از اینکه بنده رو به یاد گیری مطالب بیشتر پیشنهاد می کنی ممنونم از شما اما بنده هم به شما این پیشنهاد رو حتما میکنم .بیشتر مطالعه کنید شما هم، مفیده حتما مطالعه کردن بیشتر برای همه افراد خوبه،هم بنده و هم شما. شما هم اطلاعاتت رو در مورد پاسخ دیگران بهتره ببری بالا.
موفق باشی .

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/10 دوست عزیز امکانات این گوشی ها روی کاغذ اگر بخوای قضاوت کنی خب اکثرا میت 10 رو میگن بهتره بخاطر هوش مصنوعی و باتری قوی تر و همچنین حاشیه کمتر صفحه نمایش. اما خب xzp پردازنده شرکت کوالکام 835 داره که بسیار پردازنده قوی و بهینه ای هست و تو استفاده بلند مدت کند نمیشه به لحاظ دوربین هم خب سونی همیشه به خاطر گرفتن عکس های طبیعی و با کیفیت معروف بوده و این مدلش که دیگه تقریبا فول آپشنه. به لحاظ پردازنده گرافیکی هم من به شخصه سونی رو بهتر میدونم اما تجربه کار با میت ده رو ندارم اما برند سونی بطور کلی تو ساپورت نرم افزاری بدونه شک از همه برندها سرتره و پشتیبانیش قوی تره. اما حالا که شما سری میت ده هواوی رو داری خب اونم پرچمدار پرقدرتی هست و احتمالا هم نو خریدی و دست خودت بوده نگهشداری بهتره، اما اگر بخوای مقایسه کنی خب پردازنده کوالکام از پردازنده هواوی سرتره اما باز هم تصمیم با خود شماست چرا که کایرین 970 هواوی هم باهوش مصنوعیش حرف هایی برای گفتن حتما داره. موفق باشید.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/12/2 یه انتقادی هست به برخی از دوستانی که نظر میدن، اونم اینکه میان یه حرف هایی میزنن در مورد مدت زمان شارژ xzp که بیشتر از اینکه واقعیت داشته باشه رویا پردازی بنظر میرسه. اگه قراره نظری بدیم که سازنده باشه و بقیه استفاده کنن بهتره تجربه واقعی خودمون رو بیان کنیم که مفید باشه برای خودم و بقیه دوستان، اما اگر قراره باشه که حرف هایی بزنیم دور از واقعیت و وجود خارجی باشه خیلی برازنده نیست واقعا.
بنده هم پرچمدار برند سامسونگ رو استفاده کردم و العانم که xzp دارم تجربه خودم رو عرض می کنم که مدت زمان فول شارژ شدن این گوشی حداکثر دو ساعت و نیم طول میکشه و یه مورد دیگه در مورد این گوشی ، چون اطرافیانم از برندهای دیگه استفاده می کنن و مقایسه هم کردم خودم، فست شارژ این گوشی تقریبا از همه برندها سریعتر هست و این مورد اصلا امکان نداره شما بیای از شارژر یه برند دیگه برای این گوشی استفاده کنی و مدت زمان شارژش کمتر بشه و اینکار اتفاقا آسیب میزنه به گوشی شما.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/11/14 بنده نمیدونم کجای نوشته هام تعصب بوده توش، اشتباه برداشت کردی شما، خصوصیات پردازنده سونی خوب واقعا بالاتر از سامسونگه چرا که بنده هم پرچم دار سامسونگو داشتم و الانم xzp.کوالکام سرعت اجرا و دوامش هم حتی بیشتره و تو استفاده بلند مدت کندی نداره. واقعا سونی یه سرو گردن از همه نظر بالاتره، مقایسه سامسونگ و سونی زیاد جالب نیست، این تجربه بنده بود و عرض کردم ، شاید اکثر دوستان به ظاهر اهمیت بدن و سامسونگ رو ترجیح بدن ، که اون دیگه سلیقه هست.
برقرار باشی آقا سعید بزرگوار

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/11/10 دوست عزیز در مورد سامسونگ که فرمودی خوش دستتره، بنده هم مدتی از نوت پنج استفاده کردم واقعا فرق چندانی نیست و حتی از نظرم سونی خوش دست تره، به لحاظ کیفیت دوربین ، صدا و تقریبا اکثر موارد، اون مدلها رو که شما فرمودی با سونی قابل مقایسه نیستن ، حتی s8 هم در مقابل xzp برتری نداره، حالا شاید صفحه بدونه حاشیه اش برای استفاده کننده هاش جذاب باشه اما بقیه موارد باز هم پرچمدارهای سامسونگ از سونی عقب ترهستن و اما موردی که شما حتما تو استفاده از گوشی های سامسونگ باهاش روبرو شدی پردازنده ضعیفشه چرا که پردازنده های سامسونگ که تو ایران میاد کوالکام نیستن و واقعا هم تو اجرای نرم افزار ضعیف عمل می کنن و به همین علت شما تو xzp سرعت بالای اجرای نرم افزار رو مشاهده کردین که بخاطر پردازنده قدرتمندشه. بطور کلی سامسونگ زیاد قابل مقایسه با سونی نیست. ضمن اینکه عکس برداری تو شب هم تو تنظیمات میتونی درستش کنی. اصلا تو شب مشکل عکس برداری نداره

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/10/3 دوستان بنده بین این مدل و میت 10 هواوی شک داشتم، ولی بعد مقایسه و تحقیق این مدل سونی رو انتخاب کردم، تجربمو عرض می کنم شاید کمکی باشه، از صفحه نمایش و دوربین و سرعت اجرای برنامه اینا که حرفی نمیونه چون کارش از سرعت زیاد هم گذشته در مورد باتریش که برخی ناراضی بودن عرض کنم که با استفاده نسبتا زیاد نزدیک یک روز نیم و تو استفاده معمولی تا دو روز راحت میره، سرعت نتش عالیه و تو دریافت و انتقال داده ها هم بی همتاست پرش انتن اصلا نداره نمیدونم دوستان منظورشون از پرش انتن چیه، و در مورد اپدیت به اندروید 8 که دیگه واقعا میشه گفت موشک شده و سونی تو بروز رسانی ها عالیه. اگه تو انتخابتون این مدل سونی هست تو خریدش شک نکنید.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/9/26 تشکر از راهنمایی شما. ظاهر گوشی به سلیقه هست البته که از نظر من، هم mate 10 و هم xzp در نوع خودشون زیبا هستن. در مورد پروژه trebleگوگل، تا اونجا که من تو سایتهای مختلف دیدم پروژه trebleگوگل شعارش اینه که بروز رسانی ها سریعتر انجام بشه رو گوشی هایی که اندروید هشت قراره دریافت کنن، جایی حرفی از این نزد که تا شش سال برای گوش هایی که این خاصیتو دارن آپدیت میده. بعید هم به نظر میاد که این اتفاق بیوفته که بخواد شش سال بروز رسانی انجام بشه برای حالا هر پرچمداری، چون شرکتها برای فروش محصولات جدیدشون تا یه جایی از محصولات تولید گذشته حمایت میکنن به لحاظ تجاری.
در نهایت از شما دوست بزرگوار واقعا ممنونم اطلاعات خوبی دادین.

Huawei Mate 10 Huawei Mate 10

1396/9/25 دوستان یه سوال در مورد این گوشی دارم، بعضی ها که هواوی دارن میگن این برند بعد شاید یکسال استفاده کم کم کند میشه، همچین حرفی درسته؟ البته خودم تو میان ردهاش این موردو دیدم، تو پرچمدار پر قدرتی مثل سری میت هم این مورد هست؟
اگه بخواید بین میت ۱۰ و سونی ایکس زد پریمیوم پیشهاد بدین کدومش بهره؟ زیاد اهل تعویض نیستم، برای چند سال میخوام نگهش دارم، کدومش بهتره ،به لحاظ کیفیت و موندگاری و هچنین بروز رسانی؟

Sony Xperia XA1 Ultra Sony Xperia XA1 Ultra

1396/9/23 ممنونم از توضیح شما دوست عزیز لطف کردی.
در مورد هواوی اطرافیان و دوستام داشتن و حتی مدلهای بالا رده از هواوی رو، اما علاوه بر همه امکانات وسوسه کننده این برند و قیمت مناسب، با گذشت زمان پردازنده دچار افت میشه و نوعی کندی تو گوشی بوجود میاد همچنین به لحاظ پشتیبانی، سونی واقعا یه سر و گردن بلاتره از هواوی و کیفیت ساختش هم هیچ جوره قابل مقایسه با هواوی نیست. سونی در همه موارد بهتر عمل میکنه.(البته با همه احترام به علاقمندان برند هواوی عرض می کنم).
بطور کلی من استفاده از اینترنتم زیاده. اگه باتری xa1 ulra یک روز کامل جواب گو باشه عالیه.

Sony Xperia XA1 Plus Sony Xperia XA1 Plus

1396/9/21 تفاوت وای فای dual-band و تک باند در چیه که این مدل تک بانده ولی xa1 ultra دوآل بانده. ممنون میشم اگه دوستان کسی اطلاعات داره در این زمینه توضیح بده.من قصد خرید دارم اما xa1 ultra باتریش بنظر ضعیف میاد و این مدل xa1 plus وای فای dual-band نداره.

Sony Xperia XA1 Ultra Sony Xperia XA1 Ultra

1396/9/21 دوستان یک تفاوتی بین وای فای این مدل و xa1 plus وجود داره، این گوشی وای فای دوبانده یا همون دوآل باند داره ولی xa1 plus وای فای دوال باند نداره. خواستم دوستان اگه در این مورد اطلاعی دارن که این تفاوت چطور احساس میشه تو گوشی، لطفا بنده رو راهنمایی کنن. چرا که من قصد خرید دارم و صفحه نمایش بزرگ این مدل رو می پسندم اما باتری این مدل خب کمتره در صورتی که xa1 plus وای فای دوال باند نداره. ممنون میشم راهنمایی کنین.

Motorola Moto G5 Plus Motorola Moto G5 Plus

1396/8/21 درود برشما میثم عزیز، برقرار باشید بزرگوار.

Motorola Moto G5 Plus Motorola Moto G5 Plus

1396/8/17 سلام آقای میثم، شما لطف کردی و بنده رو به داشتن یک دوست بیشتر مفتخر کرد، ولی نمیدونم چرا جنابعالی طوری از این گوشی طرف داری می کنی و از مدل اس بد میگی که واقعا بنظر میاد شما بازاریاب این مدل از موتورلا هستی، خب دوست عزیز بنده که عرض نکردم این گوشی بده یا مدل اس بهتر از اینه، بنده فقط میگم بزارید مدل اس بیاد وارد بازار بشه باهاش کار کنید، اگه خوب نبود خب خوب نیست دیگه، ولی اجازه بده بیاد ، دستت بگیر باهاش کار کن بعد بنده و بقیه دوستان از نظرات کارشناسی شما کارشناس محترم و استاد گوشی استفاده کنیم. عجله نکنید کلا.
شما از صفحه بزرگتر مدل اس ایراد میگیری، خب این به سلیقه هست بزرگوار
از دوربینش داری ایراد می گیری که فقط با قضاوت روی کاغذه ، همین، هنوز عکس نگرفتی باهاش. بنده نمیگم خوب یا بده دوربین مدل اس ولی در مورد گوشی، بخصوص موتورلا قضاوت رو کاغذ همیشه اشتباهه حالا شما بیا با بقیه دوستان دوئل آدرس دادن سایت و رو کردن مدرک بزار، تا خودن باهاش کار نکردی قضاوت زود هنگامه همبن.
موفق باشید.

Motorola Moto G5 Plus Motorola Moto G5 Plus

1396/8/14 درود بر شما واقعا بسیار درست و بجا گفتید

Motorola Moto G5 Plus Motorola Moto G5 Plus

1396/8/5 سلام آقای میثم. نمیدونم شما مدیر هستی، یا مسئولیتی در این سایت داری یا چیز دیگه، به هر روری، بنده از اینکه شما کلمه نظم رو بکار میبری خوشحالم، خودتون هم بهتره رعایتش کنی، بنده شما رو مورد خطاب قرار ندادم که اینطوری زود برآشفته میشی، واقعا اگه شما مسئولیتی اینجا داری من متأسفم و عذر میخوام...
بنده صحبت دیگه ای با شما ندارم، تشکر

Motorola Moto G5 Plus Motorola Moto G5 Plus

1396/8/5 راستش حتی اگه بنده بقول شما نابلد هم باشم (تو زمینه ای که شما میفرمایید)، حداقل در جواب سوال دوستان طفره نمیرم. شما هم همچین اطلاعات تخصصیی ندادی که یکم بنده هم استفاده کنم یا دوستان دیگه ،مشخصات درج شده در همین سایتو بازگو کردین. ضمن اینکه بنده به نوع جواب شما انتقاد داشتم همین. خدای نکرده به شما توهین نکردم و عرض نکردم اطلاعات شما کم هست یا هر چیز دیگه، عرض بنده اینه که، لطفا سوالی رو اگه جواب میخواید بدید درست و واضح جواب بدین همین. فکر نکنم این عرض بنده اینقدر سنگین باشه و شمارو تا این حد آشفته کنه که توهین کنید.
امیدوارم موفق باشید.
باتشکر

Xiaomi Mi 5X Xiaomi Mi 5X

1396/8/3 کسی درمورد کت این گوشی اطلاعی نداره؟ کتش چنده 4g+ ساپورت میکنه؟
یه فروشنده رام اروپا داشت گفت کتش داوزده هست که بعید میدونم این پردازنده کت دوازده داشته باشه.
اگه کسی میدونه ممنون میشم جوابمو بده.

Motorola Moto G5 Plus Motorola Moto G5 Plus

1396/8/3 من نمیدونم چرا یه سری از دوستان بجای جواب دادن سوال، یه سری جملات بیربط مینویسن. سوال این دوستمون اینه که مدل جی 5 اس پلاس کی میاد. اگه میدونی بگو اگه نه که.... چرا نقد بررسی گوشی گذاشتی، خب مقایسه کردنش راحته چون مشخصات جفتش تو اکثر سایت ها هست. اگه از نظر شما صفحه نمایش 5.5 عیبه خب شما مدل مد نظر خودتو خریداری کن.
در جواب سوال دوستمون. احتمالا دو مدل اس و اس پلاس تا اخرای آبان بیاد.

Motorola Moto G5 Plus Motorola Moto G5 Plus

1396/8/3 تو یکی از کامنت ها عرض کردم که اپدیت این سایت ماهانست یا شاید هم سالانه. الان خیلی وقته که گوشی های Moto G5s و Moto G5s Plus معرفی شدن ولی هنوز تو این سایت mobile.ir مشخصاتش درج نشده. اخه چرا اینقدر دیر به دیر اپدیت میشه سایتتون؟!
الان یه سری به صفحه اول بزنید هنوز گوشی ها و اتفاقات یک ماه قبل درج شده هست و بروز شده نیست.

Xiaomi Mi 5X Xiaomi Mi 5X

1396/7/26 یه درخواست از مدیرا سایت دارم. لطفاً زمان ثبت اطلاعات کوشی، مشخصاتش رو با جزئیات کامل بزارین. در مورد این گوشی و بعضی گوشی های دیگر راجع به سرت ال تی ای یا همون LTE Cat مشخصاتش معلوم و واضح نیستن. cat این گوشی چنده؟
موارد 1 تا 32 از مجموع 32 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا