مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : alireza n
  • تاریخ عضویت : 1391/1/25
  • تعداد نظرهای داده شده : 38

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 38 از مجموع 38 مورد

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/10/18 سلام
آقا دانیال اگه یک بار نظرات رو به طور کامل بخونید نظرات کسانی که این گوشی رو دارند (مثل خودم) میتونید ببینید، در ضمن حافظه داخلی و تمام مشخصات این گوشی در صفحه مشخصات این گوشی وجود داره و میتونید ببینید.
بهتر نبود بجای اینکه سوال کنید، یکبار یه نگاه به نظرات دیگران و مشخصات گوشی مینداختید؟

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/30 سلا به همگی
من خودم تو چندتا پست قبل تر نظرم این بود تمامی موارد علمی بررسی بشه و همه ما انتقاد پذیر باشیم اما

1- سعید جان شما اگه اطلاعات داری چند تا از مواردی که واقعی نبودن سخت افزار سونی رو میگه بگو تا من پاسختون رو بدم
2- از لحاظ ظاهری فکر کنم حداقل گوشی های سونی خیلی تفاوت ظاهریشون بیشتر باشه تا گوشی های سامسونگ و htc و حتی apple

موفق باشید

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/28 سلام به همگی
من این گوشی رو حدود یک ماهی هست دارم و در پست های قبلی هم نظرم رو گذاشتم اما یک مسئله:
چرا وقتی کسی از یک برند دیگه تعریف میکنه اینقدر انتقاد می کنیم؟ به نظر من خیلی عالیه که کسی بیاد این گوشی رو با برندهای دیگه مقایسه کنه و نظر شخصی خودش رو به راحتی بگه، من خودم 6و7 ماه، تمامی برند ها رو گشتم و تحقیق کردم تا این رو خریدم،
اگر کسی به اشتباه برندی رو بهتر از این گوشی و این برند میدونه بهتره خیلی قشنگ طرف و دیگرانی که نظرات رو می خونن قانع کرد نه اینکه بگیم چرااااا اینجا نظر میدی و...
اگر هم واقعا گوشی دیگه ای از این گوشی برتری داره بپذیریم و قبول کنیم، چه اشکالی داره؟ هر وسیله ای یک برتری ها و یک ضعف هایی داره دیگه..
در آخر باز هم جا داره بگم که من خودم واقعا از این گوشی راضیم و تا الان هیچ مشکلی نداشتم.
موفق باشید

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/21 سلام
1) آقا Reza x گوشی من تا به حال بیشتر از 1.5 ساعت طول نکشیده که شارژ کامل بشه.
2) آقا navid r گوشی من تا به حال این حالت نوسانی که میگید رو نداشته و بدون لمس هم کاری نمیکنه.
3) آقا سعیددس مطمئنا همه جا بسته های نرم افزاری و بازی اندروید موجود هست و میتونید بخرید و از طریق کامپیوتر و با برنامه های file manager نرم افزارها رو ببینید و نصب کنید.

موفق باشید..

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/14 سلام
آقا ehsan r میتونید با برنامه ASTRO (یا هر برنامه File managere دیگه که در اینترنت فراوانه) تمامی پوشه های داخل گوشیتون رو ببینید و به راحتی فایل مورد نظرتون را جابجا یا نصب کنید.
من با ASTRO کار می کنم و راحته، می تونید در هر پوشه دلخواهتون مثل Other یا image یا music یا..بریزید.
موفق باشید

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/14 سلام
ممنون از آقایان علیرضا ا و mohammad s و amir h که سوالم رو جواب دادند،
خوشحالم که این page انقدر بروز شده و اینهمه نظر در روز گذاشته میشه، من که از این گوشیم فوق العاده راضیم
خوش باشید دوستان

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/12 سلام
دوستان کسی واقعا این مطلب رو تایید میکنه که سایت سونی نوشته هر موقع و با هر مقدار شارژی که دارین هرجا دوشاخه دیدید و برق بود بزنید به شارژ؟ دوستی نظر داده بودند که چون این گوشی خیلی سریع شارژ میشه سایت سونی نوشته هرجا برق دیدید بزنید به شاژ..
واقعا مهم نیست حتما گوشی زیر 10% بشه تا بزنیم به شارژ؟یا مهم نیست حتما 100% بشه تا از شارژ بکشیم؟
کسی منبع دقیقی از این مطلب داره؟

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/6 سلام
ممنون از آقا hamid m که سوالم رو جواب دادن اما باید بگم نرم افزارهای زیادی روی گوشی ندارم و کلا 4 صفحه نرم افزار بیشتر نیست که دائم هم نرم افزارهایی که همچنان run هستند رو با نرم افزار super task killer میبندم اما باز هم مشکل هماهنگ نبودن صدا و تصویر در فیلم برداری و داشتن تیک در نمایش تصویر رو دارم..(من مهندس کامپیوتر هستم و خیلی با سیستم بیگانه نیستم :D اما این مشکل عاجزم کرده)
در پاسخ به صحبت آقا mohamad a هم باید بگم که من دوربین این گوشی رو با گوشی دوستم (arc s) مقایسه کردم هم از لحاظ عکس و هم فیلم برداری کاملا سر تر از arc s هستش و تفاوت کاملا مشخصه، به نظر من خیلی نمیشه به مقایسه های سایت های مختلف استناد کرد و تا خود آدم نبینه نمیتونه قضاوت کنه..
موفق باشید امیدوارم مشکل فیلم برداری من رو هم کسی بتونه حل کنه..

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/5 سلام
خوب اولین مشکلی که تو این چند روز بهش بر خوردم اینه که موقع فیلم برداری صدا و تصویر هماهنگ نیست و تصویر هم تیک داره، کسی دلیلش رو میدونه؟
در جواب دوستی که گفتن موقع sms صفحه روشن نمیشه باید بگم بله برا من هم روشن نمیشه اما با نرم افزار handcent sms میتونی تنظیم کنی که صفحه روشن بشه و..

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/3 سلام
من 3روزه این گوشی رو خریدم و خیلی وقته دارم راجع به این گوشی تحقیق می کنم
1- سعید جان اون قضیه دکمه وسط اینه که به ترتیب قسمت هایی که بیشتر در اون ها رفتی مثلا sms یا call list یا.. رو نشون میده
2- در مورد باطری باید بگم من دائم تو این 3روز گوشی دستم بوده و application می ریختم و..و هر یک روز و نیم 1 بار شارژ کردمش و یک ساعته هم شارژ میشه اابته این رو هم بگم که بازی نکردم چون اهل بازی کردن نیستم اما وب گردی کردم (شاید2 ساعت تو این یک روز و نیم که شارژش تموم شد)
3- در مورد دوربینش باید بگم من واقعااااا راضیم اما تو شب اونقدی با کیفقیت نیست اما تو روز واقعا حس میکنی با دوربین حرفه ای داری کار می کنی
من وقتی گرفتم اندروید 4و0و4 روش نصب بود
در کل فعلا مشکل خاصی نداشتم و راضی بودم از خریدنش اگه سوالی بود در خدمتم

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/9/1 امید جان بگیر حالش رو ببر

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/6/15 سلام دوست عزیز
من راستش چند بار خوندم باز هم حس کردم شما مخالف acro s هستید، در هر صورت، بنظر من گوشی عالیه، البته باید چند وقت بگذره تا ایرادات این هم مشخص بشه، بنظرم این گوشی پیشرفته xperia s هست...
موفق باشید.

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/6/13 mohamad s واقعاااااااااا بنظرت علت رقابت iphone با دیگر برندها وزن اونه؟؟؟؟واقعا که
امیر ممممممم چه چیز گوشی های سونی کیفیت نداشته؟میشه بگی ما هم بدونیم؟؟؟؟ ...

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/6/9 سلام
ممنون از پاسخ دوستان عزیز hamid m & mhr74m فکر کنم 250 ارزش خرید اون smart watch باشه و بیارزه

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/6/8 سلام به همگی
ماشاا..هر روز بهتر از دیروز، هر روز داره گرون تر میشه لنتی
دوستان کسی راجع به قیمت iwatch میدونه و کار کرده؟
iwatch مانند ساعت میمونه و شما میتونید اون رو با گوشی از طریق wireless وصل کنید و smsها تون و عکس ها و فیلم ها و کلا تمامی دیتاهاتون رو مدیرت کنید.
اگر کسی با iwatch کار کرده و در ایران دیده و از قیمت آن خبر داره یه اطلاعاتی بده، ممنون
البته منظورم smart watch سونی بود، قیمتش تو ایالات متحده 150 دلاره اما نمیدونم ایران اومده و کسی کار کرده باهاش یا نه

Sony Ericsson Xperia active Sony Ericsson Xperia active

1391/5/24 Ramin a:
اگه تو youtub یه search کنی میبینی که بیشتر مانور این گوشی رو ضد آب و ضد ضربه بودنشه و کلیپ هایی هست که با چکش و..به روی lcd گوشی می زنند اما دریغ از ذره ای ترک، اگه خواستید بگید لینک تمامی کلیپ ها رو براتون بذارم. اما واقعا من که چیزی از ضد ضربه بودن ندیدم و توصیه می کنم گول کلیپ ها رو نخورید، درضمن مگه کسی گفته s2 ضد ضربست؟

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/5/24 سلاااام
خوب بالاخره acro s هم قیمتش معلوم شد، اما خیلی گرونه بنظرم، نزدیک به 500 تومان از S گرون تره، فعلن ارزش خرید نداره..

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/5/18 سلام به همگی
مرسی محمد جان ممنون از راهنماییت، راستی میدونی تکنولوژی usb on the go باید فعال بشه یا به طور پیش فرض اگه هارد به گوشی متصل بشه میتوان از محتویات آن استفاده نمود و احتیاج به کار خاصی نیست؟

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/5/17 واااوووو
چقدر عالی که هارد اکسترنال رو هم ساپورت میکنه، این فوق العادست، فکر کن کلی فیلم و موزیک میشه داخل هارد ریخت و به راحتی به گوشی وصل کرد و از آنها لذت برد..تقریبا خریدن این گوشی قطعی شد..:D

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/5/17 سلام محمد جان
ممنون از راهنمایی هات، احتمالا 2 تا تگ بخرم، یکی برای منزل و یکی برای محل کار البته اگه 50 تومان بیرزه هزینه کنم :D

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/5/16 محمد ک یه عزیز، شما خودت از تکنولوژی usb on the go استفاده کردی؟هارد اکسترنال رو هم می خونه؟اگه واقعا اینجوری باشه که فوق العادست

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/5/16 ممنون از دوست عزیز mohammad s و آقای محمد ک ، من چند وقتی هست که در مورد گوشی Search می کنم، با اینکه خودم چند مطلب در مورد nfc گذاشتم اما واقعا این کاربرد nfc رو نمی دونستم، اما مگه چند تا تگ nfc در جعبش هست و آیا قیمت این تگ رو می دونید؟
خیلی خوشحالم که تعداد نظرات این گوشی هم داره بالا میره..

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/5/15 سلام دوستان
من چند بار این دو سوال رو پرسیدم اما متاسفانه جواب نگرفتم:
1) در ایران تگ nfc کاربرد داره؟
2) کسی با قابلیت usb on the go کار کرده و واقعا میشه اطلاعات رو از usb خوند؟

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/5/10 سلام دوستان
NFC مخفف near field communication است و منظور از ان فناوری‌‌ای است که ارتبط بی‌سیم با فرکانس بالا دو وسیله را که در فاصله کمی در حدود ۱۰ سانتیمتر هستند، ممکن می‌کند.

کار باnfc
۱- پرداخت بدون تماس: از آنجا که NFCماهیتا، تماس‌ها را فقط در فاصله‌های نزدیک چند سانتیمتری ممکن می‌کند، بنابراین شیوه خوبی برای داد و ستد ایمن محسوب می‌شود و با استفاده از آن می‌تواند کارت‌های اعتباری ساخت که بدون تماس کار می‌کنند. مستر کارت و ویزا کارت، هر دو عضو، انجمن NFCهستند و هر دوی این شرکت‌های در حال کار روی پروژه‌ای هستند که با با استفاده از آن گوشی‌های موبایل مجهز به NFC را بتوان به عنوان ابزار پرداخت آنی مورد استفاده قرار داد.

۲- حمل و نقل: در سال ۲۰۰۸، شرکتی در آلمان، موبایل ۲۰۰ نفر را در یک برنامه آزمایشی محهز به برچسب‌های NFC کرد، وقتی این افراد سوار وسایل حمل و نقل عمومی می‌شدند، به صور خودکار ورود و خروج آنها ثبت می‌شد و آخر هر ماه، صورت‌حساب برای آنها می‌آمد. در سال ۲۰۱۰، این طرح در مورد ۳۰۰۰ نفر دیگر انجام شد و به زودی اتوبوس‌های شهر مادرید هم در یک طرح پایلوت، مجهز به این فناوری خواهند شد.

۳- پزشکی: NFC در پزشکی هم کاربردهای زیادی می‌تواند داشته باشد، برای مثال با استفاده از آن می‌توان اطلاعاتی در مورد درمان‌های دریافت‌شده توسط یک بیمار دریافت کرد یا متوجه شد که در یک بازه زمانی چه پزشکان و پرستارانی، بیمار را ویزیت کرده‌اند.

۴- سادگی استفاده در زندگی روزمره: تصور کنید که یک بازی موبایل طراحی شود که برای انجام آن، گوشی‌های دو دوست باید به هم نزدیک شوند و بچسبند! تصور کنید که برای چاپ عکس گوشی‌تان یا استفاده از یک هدست بی‌سیم، نیازی به کشیدن دردسر نباشد و با NFC ‌ارتباط گوشی با پرینتر و هدست، به سادگی ممکن شود.

۵- اشیای هوشمند: آخر چرا باید فکر کنیم که در برچسب‌های NFC، فقط می‌توان اطلاعاتی مثل شماره تلفن یا آدرس اینترنتی قرار داد؟!

در یکی از شهرهای فنلاند، کار جالبی با NFC ‌انجام دادند، آنها ۱۵۰۰ برچسب ویژه را در هر جایی که تصورش کنید، از اتوبوس‌ها گرفته تا سالن‌های تئاتر قرار دادند. این طوری برای مثال، کسانی که بلیط برای حضور در تئاتر رزرو کرده بودند، می‌توانستند از موبایلشان به عنوان بلیط استفاده کنند و وقتی در سال انتظار بودند و حوصله‌شان سر می‌رفت، می‌توانستند با گوشی‌شان اطلاعات ذخیره شده در پوسترهای تبلیغ تئاتر را بخوانند و متوجه جزئیاتی در مورد تئاتری که خواهند دید، بشوند

جالب است بدانید که شرکتی پیدا شده که سنگ قبرها را مجهز به NFC می‌کند تا حاضران در آرامگاه ابدی شخص بتوانند با گوشی‌هاشان اطلاعاتی در مورد متوفی کسب کنند

۶- شبکه‌های اجتماعی: به احتمال زیاد در مورد شبکه های اجتماعی مبتنی بر موقعیت، چیزهایی می‌دانید، در این شبکه‌ها هر شخص مرتبا موقعیت خود را اعلام می‌کند یا اصطلاحا checked in انجام می‌دهد. دوستان او در شبکه اجتماعی می‌توانند ببینند که او کجاست و اگر تمایل داشته باشند، او را ببیننند.

از NFC، می‌توان به این منظور هم استفاده کرد. کافی است، مناطق مختلف یک شهر را مجهز به برچسب‌های NFC کرد.

البته با برآمدن Foursquare این ایده به صورت دیگری مطرح شد و رونق یافت، اما هنوز هم از NFC می‌توان برای این کار استفاده کرد. برای مثال سال پیش یک شرکت آلمانی، نمونه اولیه‌ای طرحی را ارائه کرد که در آن هر حاضران در یک محل می‌توانند اطلاعات پروفایل خود را با هم رد و بدل کنند و بر حسب میزان تشابه علایق با هم طرح دوستی بریزند.

منبع: 1pezeshk.com

Sony Ericsson Xperia active Sony Ericsson Xperia active

1391/5/9 سلام
من چند ماهی هست این گوشی رو برای مادرم گرفتم، بیشتر برای اینکه راحت باشه و ضد ضربه باشه و..اما جالبه بدونید که الان قاب پشتش خط افتاده اونم فقط به دلیل اینکه تو کیف بوده و شاید کلید یا چیزی بهش برخورد کرده و چند روز پیش هم از دست مادرم افتاد و لبه بالای گوشی کاملا پرید، من خیلی تحقیق کرده بودم برای خریدن این گوشی اما گویا تو زرد از آب درومده واقعا متاسفم، با این همه تبلیغ و..با یه افتادن لبه بالاش پرید هههه

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/5/8 دوستان کسی واقعا با فن آوری usb on the go کار کرده؟واقعا میشه تمامی عکس ها و فیلمها و ..رو از usb خواند و اطلاعات رو داخل آن ریخت؟در مورد تک nfc کسی اطلاع داره که آیا در ایران هم بدرد میخوره یا نه؟

Sony Ericsson Xperia active Sony Ericsson Xperia active

1391/4/18 سلام
این گوشی کاملا ضد ضربه است اما من خودم دلم نیومد امتحان کنم، اما یک بار از دست یکی از دوستانم افتاد زمین و آخ نگفت البته باید بگم که تا عمق 1 متری ضد آب هم هست..
در مورد sms هم خوبه و بله مانند سیستم apple و mac هم send و هم inbox با هم نمایش داده می شوند یعنی بهتره بگم کلا اندروید هم اینجوریه..

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/4/18 یعنی عاشق این بازار ایرانم
2ماه پیش میخواستم بگیرمش همین قیمت بود گفتم یکم بگذره میاد پایین، حالا هر روز قیمتش داره بالاترم میره..یعنی یه دونه باشه ایرانمون!!!

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/4/5 علی ع
به نظر من گوشی واقعا خوش دستیه، من خودم رو حجم گوشی حساسم که خیلی بزرگ نباشه(4.3iinch) اما این گوشی نه خیلی بزرگه نه خیلی کوچیک، در مورد xperia sx هم که فعلا خبری نیست، معلوم نیست عرضه جهانی بشه یا نه اما اگر هم بیاد قیمتش احتمالا 1000000 تومان خواهد بود و xperia p نزدیک 600000 تومان و از لحاظ قیمتی xperia sx خیلی گرونه الکی میشه...

mary 24 q
من رنگ صورتیش رو ندیدم اما زرشکی داره و تهران هم هست، من پاساژ پایتخت ط دوم دیدم

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/4/4 خوب فهمیدم داستان usb on the go چیه، قابل توجه دوستان:

یگی از ویژگی های نوین این گوشی قابلیت USB On-The-Go است. بدین ترتیب این امکان این وجود دارد که وسایل جانبی یو اس بی دار (مانند فلش مموری) را به آن متصل کرده و دستگاه مانند host عمل می کند و تمامی محتویات وسیله ی یو اس بی دار را به شکل یک removable drive در داخل گوشی نمایش می دهد. تنها وسیله ی ارتباطی مورد نیاز یک سیم میکرو micro USB-to-USB adapter می باشد. بدین ترتیب با داشتن فلش مموری می توان به منبع نامتناهی موزیک و داده دسترسی داشت.

فکر کنم مشکل حافظه حل شد.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/4/4 با سلام
من که به نظرم xperia sx هیولاست، البته ای کاش که زودتر عرضه جهانی بشه، دوستان کسی در مورد usb on the go اطلاعاتی داره؟در کل من هم از گوشی بزرگتر از 4 اینچ بدم میاد خیلی بزرگ میشه، به نظرم اگه xperia sx نیاد این گوشی عالیه هم از لحاظ دوربین هم خوش دست بودن و سرعت پردازنده و...

Sony Ericsson Xperia active Sony Ericsson Xperia active

1391/3/30 سلام به همگی
من روز مادر این گوشی رو برای مادرم خریدم، واقعا گوشی بی نظیریه، دوربینشم حرف نداره، از لحاظ پردازنده ام که همگی در جریان هستید که تو این رنج قیمت عالیه، در کل تو این زنج قیمت پیشنهاد من به دوستان همین گوشیه، منتها یک مقداری باطریش ضعیفه یعنی در حد یک روزه البته اگه کار معمولی انجام بدید (پیامک و ...)
خوش باشید..

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/3/30 سلام دوستان
این گوشی میکروسیم میخوره و خود فروشندگان، دستگاه تبدیل سیم کارت به میکرو رو دارن و شما احتیاج نیست کار خاصی انجام بدید اما اگه بخواهید توی یک گوشی دیگه استفاده کنید غیر ممکنه و این یک ایراد محسوب میشه

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/3/28 سلام به همگی
من تو نمایشگاه موبایل با این گوشی کار کردم، واقعا خوش دسته، به نظر من با اینکه از لحاظ مشخصات از xperia s کمتره اما ارزش خرید بیشتری داره، من که این رو بیشتر دوست دارم چون نه زیادی بزرگه (xperia s) نه خیلی کوچیکه (xperia mini)، من منتظره گوشی xperia sx هستم که قراره تو summer در ژاپن بیاد، اگه ایران هم بیاد حتما اون رو میخرم وگرنه همین گوشی واقعا عالیه
پیشنهاد می کنم دوستان به این لینک سر بزنند و xperia sx رو ببینند:

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_sx_so_05d-4775.php

وااااووو عجب گوشییه

Sony Xperia acro S Sony Xperia acro S

1391/3/16 سلام به همگی
به نظر من که گوشی فوق العاده ای هست، من که واقعا فکر نمی کنم این روزها بلوتوث اهمیت آنچنانی داشته باشه، تمامی امکانات این گوشی عالیه (دوربین، cpu، حافظه داخلی و قابلیت ارتقاء، ضد آب و ضد خش بودنش و...) ، ایشا..زودتر به ایران هم برسه که بگیرمش، موفق باشید.

Sony Xperia P Sony Xperia P

1391/2/12 سلام به همگی
به نظر من گوشی خوبیه مخصوصا اینکه 4 اینچیه اما کااششش cpu و دوربین بالاتری داشت، کسی نمیدونه قیمت این گوشی چقدره؟

Sony Xperia S Sony Xperia S

1391/2/2 به نظر من فوق العاده است..فقط حیییییففف که 4.3 inch هست، ای کاااشش 3.7 بود، من منتظر یک گوشی 3.7 هستم با این مشخصات که راحت داخل جیب شلوار جا بشه..

Sony Ericsson Xperia arc S Sony Ericsson Xperia arc S

1391/1/25 با سلام، من حدود 2 ماهی میشه که دنبال گوشی حرفه ای هستم، بین galaxy s2 و htc sensation xe و xperia arc s سه دل بودم :D اما باید بگم که galexy واقعا اسباب بازیه و اصلا به نظر من طراحی و template جالبی نداره اما htc sensation xeواقعا گوشی عالی است اما حدود 200 تومان گران تره از xperia arc s و فقط ram بیشتری از arc s داره و از لحاظ cpu و دوربین چیزی بیشتر نداره خلاصه در آخر بنظر من xperia arc s تو این زمان از همه لحاظ ها(دوربین، طراحی زیبا، template sony ericsson ، cpuو..)بهتره..
موارد 1 تا 38 از مجموع 38 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا