مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حامد پ
  • تاریخ عضویت : 1396/6/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1400/2/12 با سلام . دوستانی که روی بهبود تاچ اسکرین این گوشی سوال پرسیدن باید خدمتشون عرض کنم من حدود ده روزی میشه این گوشی رو خریدم و تو همون دو روز اول 3 تا آپدیت گرفتم اولین آپدیت برای ارتقا امنیتی بود دومیش برای ارتقا آندروید 10 به 11 و 5.one ui 2 به 3.1 و پچ امنیتی جدید و سومین آپدیت کاملا توضیح داده که این آپدیت برای بهبود عملکرد و تثبیت تاچ اسکرین و همچنین بهبود پچ امنیتی میباشد . ( The stability of Touch screen has been improved )

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1400/1/31 سلام دوستان . داخل جعبه این گوشی هندزفری یا سیم تبدیل تایپ سی به جک 3.5 هم داره ؟

Samsung Galaxy A50 Samsung Galaxy A50

1398/2/20 سلام . شما سیم کارت دوم رو هم داخل اسلاتش بذارید وقتی شناسایی شد یه پیغام از طرف سایت همتا براتون میاد که گوشی متعلق به شماره همراه (یا ملی) شما میباشد . به پیام توجه نفرمایید و از کار با گوشی همراهتون لذت ببرید .

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1396/6/28 سلام
بله محمد آقای عزیز گزینه usb debugging و install via usb و usb debugging(security setting رو هم فعال کردم و تو این چند روزه هر کسی از دوستان پیشنهادی داده انجام دادم ولی نشد که بشه . مطمئن هستم که اشکال نرم افزاریه چون هفته اول خرید ( خرید اینترنتی از فروشگاهی در اصفهان) این مشکل رو داشت فرستادم براشون و مشکل حل شد . البته فکر کنم مشکلی نداشت فقط بعضی از فلش مموریها رو نمیخوند که ممکنه جریان فرمت ntfs باشه ولی موس و کیبورد و... میخوند ولی این دفعه با آپدیت متاسفانه دیگه هیچی رو از درگاه type-c نمیخونه البته با کابل به کامپیوتر وصل میشم ولی برای بقیه دیوایسها مشکل اتصال دارم. باز هم ممنونم از توجه شما دوست گرامی پایدار مانید و سرفراز

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1396/6/27 با سلام
راستش من دو روزه که آپدیت کردم و تغییراتی که همون اول به چشمم اومد رو براتون نوشتم . در مورد باطری هم باید کار بیشتری بشه تا ببینیم بهبود پیدا کرده یا نه ولی در کل مصرف باطری مثل قبل از آپدیت خیلی خوب و رضایت بخش هستش یعنی با مصرف معمولی تا دو روز هم به شارژ احتیاج پیدا نمیکنم

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1396/6/26 سلام
با تشکر از نظرات مفید همه دوستان و بخصوص آقای محمد م . با توجه به توضیحات مفید ایشان ابتدا رام دولوپر 7.5.25 دانلود و سپس با آپدیتر گوشی فلش کردم و سپس رام 7.9.15 ( به جای 7.9.7) دانلود و فلش کردم . که می یو آی به 9 تغییر یافت همچنین آندروید از 6.0.1 به 7.0 تغییر یافت . سرعت دانلود و نصب برنامه به طرز چشمگیری افزایش یافته - مشکل چپ و راست کردن که در سایتهایی مثل بازار و مایکت و پلی استور داشتم رفع شده - محیط زیباتر و دلپذیرتری رو تو صفحه موبایل میتونم ببینم - بقیه موارد رو اگه دوستان چیزی دیدن لطفا اطلاع رسانی کنن .
فقط یه مشکلی دارم و اون اینکه فلش و موس و کیبورد از طریق درگاه type-c خونده نمیشه (قبل از آپدیت خونده میشد ) ولی از طریق کابل به کامپیوتر متصل میشه . اکثر کارایی رو هم که به فکرم رسیده انجام دادم مثل ریست فکتوری و فعال کردن دولوپر آپشن و ... دیگه نمیدونم چیکار کنم . اگه کسی از دوستان راهش رو بلده اینجا مطرح کنه ممنون میشم. با تشکر مجدد.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا