مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Reza M
  • تاریخ عضویت : 1396/6/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 13

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/7/9 با سلام
گوشی من A30 است. بعد از اینکه به اندروید 10 آپدیت کردم توی حالتی که از گوشی استفاده نمیکنم و صفحه خاموش است در عرض 5 ساعت، 10،15 درصد کم میکنه. خواستم ببینم بقیه دوستان هم با این مشکل مواجه شدن؟ ضمنا برای بنده هم زیر 15 درصد باطری سریع خالی میشه.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1399/4/3 سلام
دوستانی که از نصب رام اطلاع دارن سوالی داشتم:
برای نصب رام اندروید 10 با برنامه odin باید هر 4تا فایل را اضافه کرد یا فقط فایل AP؟؟
دو تا فیلم آموزشی دیدم یکیشون فقط فایل AP را میاره توی برنامه اودین، یکی هم هر چهار تا فایل را اضافه میکنه! ممنون میشم پاسخ بدید!!

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/2/14 این گوشی را 4 روز پیش خریداری کردم؛ در مجموع گوشی خوبیه فقط تاچش کمی ضعیفه و گاهی مجبوری 2 بار کلیک کنی تا اجرا کنه. ضمنا از باطری هم به‌واسطه اینکه 4000 میلی آمپر بود انتظار بیشتری می‌رفت..!

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/2/6 من نمیدونم ملاک تغییر قیمت چیه! گوشی توی فروشگاه "خاص باکس" خراسان رضوی 2845 قیمت خورده زنگ زدم فروشگاه استعلام گرفتم گفت با ریجستر همین قیمت است ولی یه ساعت بعد رفتم سفارش بدم دیدم شده 2950 شده...
معقول اینه با فرض یکسان بودن شرایط، قیمت گوشی بالا نره و حتی پایین بیاد ولی فروشنده ها موقعی می‌بینن یه جنسی مشتری داره قیمت میبرن بالا...
یکی دو جای دیگه هم زنگ زدم میگن گوشی های ما پلمپ نیست، جهت بررسی شکستگی باز میکنیم؛ حالا واقعأ سوال اینجاست وقتی پلمپ گوشی باز شده خریدار از کجا بفهمه که گوشی رفرش نیست یا وسایل جانبی را عوض نکردن!!! با تمام این تفاسیر خرید حضوری بنظرم معقول تره!

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/2/5 من با فروشگاه پارسیس برای خرید A30 تماس گرفتم؛ ولی عنوان کردند که گوشی پلمپ نیست و بابت اینکه شکستگی نداشته باشه پلمپ گوشی را باز میکنن که بنظر بنده این موضوع منطقی نیست...
پیشنهاد میکنم اگه اینترنتی قصد خرید دارید به صورت پلمپ تحویل بگیرید.

Huawei Y5 Prime 2018 Huawei Y5 Prime 2018

1397/4/19 سلام
بنده هم موقع پیش فروش یه گوشی سفارش دادم، قرار بود ۴تیر تحویل بدن اما امروز که ۱۹ تیرماست هنوز خبری نشده. دو سه بارم زنگ زدم میگن ارسالش شروع شده اما من در صحت حرفاشون شک دارم. خواستم ببینم گوشی برا شما ارسال شده یا نه؟؟

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/7/2 سلام
بهتره اول نوشته را بخونی بعد اظهار نظر کنی. منم میدونم که مقداری از حافظه داخلی توسط برنامه های سیستمی اشغال میشه! چیزی که من گفتم این بود اصلا حافظه داخلی این گوشی ۳۲ گیگ نیست. بلکه حدود ۲۵ است که ازین مقدارم با احتساب برنامه خود سیستم ۲۱ الی ۲۲ گیگ در دسترس است...!

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/6/30 سلام
خود من Y7 prime دارم. متاسفانه گوشی های هوآی روی کاغذ مشخصات خوبی دارن اما در عمل ضعیف تر از چیزی هستن که ادعا میشه!
همین Y7 اعلام شده که ۳۲ گیگ حافظه داخلی داره اما من با چند نرم افزار من جمله AnTuTu چک کردم ۲۴/۶۲ گیگ بود که ۲۱ گیگش در دسترس است. رمش هم ۲/۸۶گیگ است. ضمنا راجعع به باطریش هم عرض کنم که خوبه اما اونحوری که میگن عالی نیست و اگه بخوام مقایسه کنم باطریش در حد گوشی های ۳۰۰۰ میلی آمپر سامسونگ است.
دوستان من خودم تا حالا چند تا گوشی هوآوی داشتم و تعصب هیچ برندی هم ندارم اما از قدیم گفتن هیچ ارزونی بدون علت نیست و شاید علت ارزون تر بودن هوآوی نسبت به سامسونگ همین باشه...!

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/6/26 بله. تو بازار اومده..! اگه تو بازارم پیدا نکردی سایت «سنترال تب» هم گلس داره هم گارد. هزینه ارسالش هم رایگانه! فقط چون لبه ها گوشی خمیده است، اطراف گلس یه ذره هوا می افته...

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/6/25 سلام
دوستان توی نظرات گفته بودن که این گوشی otg ساپورت میکنه اما من کابل otg وصل میکنم بالا نمیاره. خواستم بپرسم باید تنظیمات خاصی فعال کنم؟؟ ممنون میشم اگه کسی پاسخ بده..!

Huawei P10 Lite Huawei P10 Lite

1396/6/25 سلام
متاسفانه منم از اسمات مال خرید کردم پس از کلی پیگیری و تماس دقیقا بعد ده روز گوشی را برام فرستادن. از این فروشگاه اصلا راضی نیستم. ظاهرا چند وقته سر مشتری ها بازی در میاره؛ حالا علتش چیه خدا میدونه. پیشنهاد میکنم از جای معتبر خرید کنید...

Samsung Galaxy A5 2017 Samsung Galaxy A5 2017

1396/6/16 سلام
متاسفانه منم از اسمارت مال خرید کردم و همین مشکل برام پیش اومد. در نهایت با کلی پیگیری بعد ده روز یه گوشی برام فرستادن. البته فکر کنم توقیف در پست بهانه باشه و مساله چیز دیگه است..!

Huawei Y7 Prime Huawei Y7 Prime

1396/6/14 با سلام
من از فروشگاه اسمارت یه گوشی Y7 خریدم. پیشنهاد میکنم حتی الامکان از جای دیگه مثل دیجی کالا یا بامیلو خرید کنید. با اینکه گفته بودن ۲۴ تا ۷۲ ساعت گوشی تحویل میشه اما گوشی من بعد از حدود ۱۰ روز به دستم رسید و هنگامی هم که پیگیر شدم عنوان کردند که گوشی به خاطر یه سری مشکلات در اداره پست توقیف شده هر چند که بنظرم این موضوع حقیقت نداشت. از طرف دیگر نیز حاضر به کنسل کردن سفارش و برگشت پول نیز نبودن. خلاصه اینکه بعد از ده روز و با کلی پیگیری و تهدید به شکایت گوشی را فرستادن‌. ضمن اینکه من رنگ مشکی سفارش داده بودم اما gray برام فرستادن...!
در کل پیشنهاد میکنم با وجود کمی گرانتر بودن از جای معتبر خرید کنید.
موارد 1 تا 13 از مجموع 13 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا