مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali z
  • تاریخ عضویت : 1396/4/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Samsung Galaxy A01 Samsung Galaxy A01

1399/5/27 با سلام به همه دوستان برای مرورگر سامسونگ اخیرا یک آپدیت اومد که مشکل تماشای ویدیو های آنلاین مثل آپارات و یوتیوپ رو حل کرد.

Samsung Galaxy A01 Samsung Galaxy A01

1399/5/19 بله آپدیت ها رو کامل انجام دادم سرعت هم خوبه با مرورگر اپرا فقط جواب داد بقیه مشکل داشت

Samsung Galaxy A01 Samsung Galaxy A01

1399/5/19 با سلام مرور گر opera از گوگل پلی نصب کردم مشکل حل شد و فعلا بدون مشکل سایت های آپارات و یوتیوپ رو باز می کنه و مشکلی نداره. کلا سرعت رو هم چک کردم مشکلی نداشت و از اینترنت نبود مشکل مرورگر سامسونگ و گوگل کروم البته در گوشی من بود.

Samsung Galaxy A01 Samsung Galaxy A01

1399/5/17 نمیدونم چی بگم ده روزه خریدم اما متاسفانه فیلم های یوتیوپ و آپارات رو سبز رنگ و شطرنجی نشون میده عملا فقط صدا داره نه تصویر بدتر از اون اینکه گارانتی هم اصلا زیر بار نمیره و میگه مشکل از ما نیست. نمیدنم چیکار کنم از سامسونگ بعید هست این مشکلات.قبلا سامسونگ داشتم هواوی و الجی حتی برندهای چینی مثل کن شین دا بلو اسمارت هم داشتم اما تا الان همچین مشکلی ندیدم که هر کلیپ آنلاینی رو اینطوری نشون بده حتی غیر جستجوگر سامسونگ گوگل کروم و غیره هم استفاده کردم اما همشون همینجورند. ریست فکتوری هم کردم درست نشده که نشده

BLU Advance L4 BLU Advance L4

1399/3/19 بله درسته هوآوی y221 یاy 220 کوچیکه اما با توجه به ابعاد گوش به این مدل بلو میخوره و من امتحان کردم و الآنم این گلس روی این مدل بلو انداختم

BLU C5 LTE BLU C5 LTE

1399/3/12 گوشی خوب و خوش دستی هست بطوری که بدون کاور هم براحتی فیت دست هست و حس خوبی به کاربر میده. برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی و برخی بازی های سبک خوبه در کل سرعت خوبی هم داره همگی ندیدم و روان کار می‌کنه. کیفیت دوربین ها هم خوبه در دوربین سلفی یک لنز واید با دیافراگم باز استفاده شده که تصاویر روشن و خوبی داره در کل کیفیت دوربین راضی کننده هست و هر دو دارای فلش هستند. باتری این موبایل هم ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت واقعیه و دقیقا یک روز رو بخوبی با اینترنت 4G دوام میاره.

نقاط قوت

اندروید 7
ساپورت OTG
دوربین های خوب و دارای فلش برای دوربین سلفی
خوش دست
دوام باتری خوب
اینترنت نسل چهار برای هر دو سیم

نقاط ضعف

رم یک
عدم آپدیت اندروید
نبود لوازم جانبی متنوع در بازار

BLU Advance L4 BLU Advance L4

1399/3/12 سلام
ممنون بله درسته باتری خیلی هم بد نیست با بستن نوتیفیکیشن برنامه های غیر ضروری و حالت سیو پاور وضعیت باتری خیلی بهتر شده فکر کنم باتری این مدل بلو شبیه باتری های اپل 4 باشه اونا در حدود ۱۵۰۰ میلی آمپر هستند اگه بتونم از اونها روی این موبایل استفاده کنم حتما اطلاع میدم.

BLU Advance L4 BLU Advance L4

1399/3/11 سلام داداش اون گزینه شارژ سریع رو که گفتی پیدا نکردم ممنون میشم راهنمایی کنی

BLU Advance L4 BLU Advance L4

1399/3/10 من این موبایل رو بهمن 98 خریدم ازش راضیم کوچیکه جمع و جور و خیلی خوش دسته درسته رم موبایل 512 هست اما پردازنده 4 هسته ای و اندروید نسخه گو 8.1 تا حدود زیادی کارکردن با این موبایل رو جذاب کرده برای وب گردی و استفاده از شبکه های اجتماعی خوبه و همگی نداره یکم باتری موبایل ضعیف هست که من روی حالت سیو باتری گذاشتم و خیلی بهتر شده در این حالت حتی اگه نور صفحه رو هم تا 100 زیاد کنید باز باتری خوب عمل می‌کنه و با اینترنت 4G حدود یک روز دوام میاره که برای این موبایل خیلی هم خوبه. در پایان نقاط ضعف و قوت موبایل رو میگم.

نقاط قوت

اینترنت پرسرعت نسل چهارم
خوش دست
شیک و اسپورت بودن ظاهر موبایل
اندروید 8.1
قیمت مناسب
فلش برای هر دو دوربین اصلی و سلفی

نقاط ضعف

باتری تا حدودی ضعیف
رم پایین
نبود لوازم جانبی
نداشتن گلس البته گلس هوآوی مدل y220 یا y221 بهش میخوره
کیفیت دوربین متوسط

موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
ایسام