مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : AmirMahdi J
  • تاریخ عضویت : 1396/4/22
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Sony Xperia XA Ultra Sony Xperia XA Ultra

1396/4/22 سلام
من حدودا 5 ماه میشه که این گوشی رو خریدم
گفتم که تجربمو از این گوشی با شما در میون بذارم برای کسایی که میخوانن این گوشی رو بخرن
خب اول از همه باید راجب صفحه نمایش بگم که به لطف سونی براویا کاملا رضایت بخشه و اندازه ی گوشی هم برای کسایی که میخوان فیلم ببینن یا بازی کنن کاملا ایده آل هست .
از نظر قدرت پردازشی من بازی های Fifa Ultimate team و Asphalt 8 رو بدون لگ اجرا کردم و مشکلی نداشتم . و اینم بگم که وقتی زمان بازیتون از حدود 30 دقیقه میگذره گوشی شروع به داغ کردن میکنه که بعضی اوقات داغ کردنش یکم زیادیه.
از لحاظ هنگ و اینا باید بگم من تو این مدت 2 بار هنگ ازش دیدم اونم نه مثلا سره باز کردن تلگرام، داشتم بازی میکردم و همزمان چت میکردم و بکگراند هم کلی برنامه در حال اجرا بود.
راجب دوربین باید بگم توی روز و نور کافی هر دو دوربین فوقالعاده هستند اگه بلد باشین دوربین درست تنظیم کنید و حالت های مختلف دوربین رو از گوگل پلی دانلود کنید مثل Background Defucos میتونید نجربه عالی ای از عکاسی رو با این دوربین تجربه کنید.
و اما تو شب،در شب عملکرد جفت دوربین در حد متوسط خوبه و دوربین سلفی بهتر عمل میکنه. منظورم از شب خونه زیر لامپ نیست منظورم خیابون یا جایی مثل اونه.
و اما مشکل تاچ که من چند جا دیدمش دوستان گفته بودن، اول از همه بگم که من کاور ندارم و کسایی که میگن مشکل ناشی از کاور هست از خودشون بپرسین،اما منم با مشکل تاچ رو به رو شدم که دلیلشم پیدا کردم.اولین دلیل در حال اجرا بودن برنامه های زیاد بود که وقتی بسته میشن تاچ گوشی دوباره اوکی میشه و مشکلی نداره.دومین دلیل شاید واسه من البته این بود که حالا آستین لباسم یا هر جیزه دیگه ای به صفحه گوشی میخورد و مشکل رو اعصاب تاچ به وجود می اومد غیر این 2تا حالت من دیگه مشکلی از تاچ گوشی ندیدم خیلی هم روونه.
و اما افتضاح ترین قسمت گوشی که کاش یکم سونی بهش بیشتر دقت میکرد باتریشه که با استفاده از نت و صفحه روشن یا بازی حدود 4.5 ساعت مدا کار میکنه و به شارژ نیاز داره بعدش که خب من یه پاور بانک هم گرفتم که دیوونه نشم وقتی میخوام بیرون استفاده کنم از گوشی.
و اما یه سری باگ نرم افزاری هم اندروید 6 داره که امیدوارم با آپدیت به 7 رفع شه مثلا گاهی اوقات وقتی موبایل دیتا روشن هست اونجا انگار خاموشه.

در کل اگه میتونید با باتری این گوشی کنار بیاین بقیه چیزاش فوق العاده ان و تجربه یه گوشی خوب اما کم شارژ :دی بهتون میده
امیداوارم کامل نوشته باشم و دیگه سوالی نمونه
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام