مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : amir s
  • تاریخ عضویت : 1396/4/7
  • تعداد نظرهای داده شده : 9

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/8/13 سلام دوستان
توی قسمت نرم افزار گوشیم پیغامی اومده بود مبنی بر نیاز دستگاه به آپدیت نرم افزار؛ نرم افزار آپدیت شد و حجم فایل آپدیت 170 مگ بود؛ میخواستم بپرسم دقیقا چه چیزی آپدیت شده و تاثیر اون توی عملکرد دستگاه چیه؟ آیا این ارتباطی به ارتقای اندروید داره یا خیر؟
ممنون

Nokia 105 2017 Nokia 105 2017

1396/7/14 سلام دوستان
من (نسخه تک سیم) این گوشی رو با قیمت 98هزار تومان بعنوان گوشی دوم تهیه کردم؛
ظاهر جذابی داره و طراحی خاص بیضی شکلش رو هم خیلی دوست داشتم...این گوشی قابلیت نصب کارت حافظه نداره و هنوز زبان فارسی هم براش نیومده که حداکثر طی یکماه آینده خواهد آمد و با هزینه ی ناچیزی در حدود 5 هزارتومن این مشکل هم مرتفع خواهد شد! باطری خیلی خوبی داره، آنتن دهی و کیفیت مکالمه ی عالی... تنها چیزی که دوست نداشتم تعداد بسیار پایین زنگ های گوشی بود که با توجه به عدم پشتیبانی از کارت حافظه یک ضعف محسوب میشه که البته ضعف بزرگی به حساب نمیاد!
چراغ قوه و رادیو و بازی Snake (مار بازی) هم از جمله مواردیه که در این گوشی قرار گرفته.
روی هم رفته این گوشی یک گوشی ساده ی تمام عیار به حساب میاد که گزینه ی مناسبی برای کسانی که از گوشی توقعی جز تماس و پیامک ندارن محسوب میشه...

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/5/24 سلام عادل جان؛
من هم مثل تو در چنین وضعیتی قرار داشتم و C5 رو برگزیدم؛ تجربه ی دو هفته ی من از استفاده از این گوشی بسیار دلپذیر بوده و تاکنون با هیچ مشکلی مواجه نشدم! مادرم j5 prime داره و گوشی خوبیه اما اصلا با C5 قابل قیاس نیست و این گوشی به مراتب بهتر از مدل های هم رده ی خودش هست! مطمئن باش اگر این گوشی گارانتی داشت و از مبادی قانونی وارد شده بود قیمتی بسی بالاتر از حالا داشت و علت قیمت کنونی، عدم پرداخت گمرکی و گارانتی (که توی مملکت ما بی معناست) هست!
نظر مبسوط خودم رو از تجربه ی کار با C5 در نظرات گذشته عرض کردم لذا از پرگویی پرهیز می کنم.
امیدوارم بهترین تصمیم رو اتخاذ کنی.

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/5/10 سلام
حدود یک هفته ست که این گوشی رو -رام هنگ کنگ- خریداری کردم، سعی می کنم عمده ترین نقاط ضعف و قوت این گوشی رو به اختصار خدمتتون عرض کنم تا انتخاب دقیق تری داشته باشید:
*نقاط قوت:
- زیبایی بصری فوق العاده که تا حدودی تداعی کننده ی آیفون هست و تعریف و تمجید اطرافیان رو بدنبال داره
- کیفیت ساخت عالی و بدنه ی تمام فلزی که باعث میشه احساس خوبی به مخاطب دست بده
- آنتن دهی خوب
- کیفیت صفحه نمایش عالی
- سرعت پردازش بسیاربالا
- فست شارژ و حسگر اثرانگشت

* نقاط ضعف:
- نامشخص بودن زمان آپدیت اندروید و اینکه اساساً آپدیتی برای گوشی در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، که دلیل این امر هم جهانی نبودن این گوشی هست.
- مشترک بودن شیار سیم کارت دوم و کارت حافظه جانبی که از میان این دو باید یکی رو انتخاب کنید
- باطری ضعیف؛ که اگر استفاده ی زیادی در طول روز داشته باشید باید حداقل دو بار در روز شارژ بزارید.

* جمع بندی:
روی هم رفته از خرید این گوشی رضایت کامل دارم، وقتی گوشی رو برای اولین بار روشن کردم کیبورد و منوی گوشی کاملا چینی بود که با نصب نرم افزار Smart Keyboard Pro کاملا با زبان فارسی تطبیق پیدا کرد و برای منوی فارسی هم می تونید از نرم افزار morelocal استفاده کنید، من چون منوی فارسی دوست نداشتم، این نرم افزار رو نصب نکردم و زبان گوشی رو روی انگلیسی قرار دادم.
تنها چیزی که باهاش مشکل پیدا کردم فقط باطری نسبتا ضعیف این گوشی بود که قابلیت شارژ سریع تا حدود زیادی این مشکل رو پوشش داده و با تهیه ی پاوربانک این مشکل رو کلا مرتفع می کنه!
توصیه ی اکید من که به همه ی عزیزانی که می خوان این گوشی رو تهیه کنن اینه که حتما این گوشی رو با رام هنگ کنگ تهیه کنید تا با مشکلاتی از قبیل عدم اعمال کدهای یو اس اس دی و عدم پشتیبانی از گوگل پلی که برای بعضی دوستان پیش اومده مواجه نشید!

بابت اطاله ی کلام عذرخواهی می کنم.
ایام به کام
یاحق

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/28 سلام دوستان؛
از دوستانی که این گوشی رو تهیه کردن می خواستم بپرسم که مشکل فارسی کردن این گوشی (رام هنگ کنگ) با نصب نرم افزار morelocal مرتفع میشه؟ و اینکه نصب این نرم افزار خللی در عملکرد گوشی یا آپدیت اندروید ایجاد نمی کنه؟

با تشکر

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/25 سلام؛
حدود 100هزار تومن گرون تر از مدل 32 گیگش هست؛ یعنی چیزی در حدود 970-80 هزار تومن....

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/22 سلام دوستان
من می خوام این گوشی رو بخرم؛
- چطور میشه نسبت به اصل بودن گوشی خریداری شده اطمینان حاصل کرد، آیا نرم افزار یا سایت معتبری در این زمینه وجود داره؟ اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید توضیحاتی در این خصوص ارائه بفرمایید.
- اینکه رام هنگ کنگ هست یا چین رو چطور میشه تشخیص داد؟

ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/14 سلام دوست عزیز
ممنون از وقتی که گذاشتی و توضیحاتی که ارائه کردی؛ می خواستم بپرسم که آیا شیار کارت حافظه c5 با شیار سیم کارت مشترکه؟ یعنی با استفاده از کارت حافظه، امکان استفاده از دو سیم هست؟
آنتن دهی این گوشی چطوره؟
و اینکه در صورت خراب شدن گوشی لوازم جانبی اون در بازار موجود هست یا خیر؟

با تشکر

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1396/4/7 سلام دوستان
وقتتون بخیر
من قصد خرید این گوشی رو دارم؛ من این گوشی رو فقط بخاطر زیباییش پسندیدم و کار خاصی با گوشی انجام نمیدم فقط زنگ و پیامک، اما با نظراتی ضدونقیضی که مطرح میشه سردرگم و مردد شدم؛
-آیا واقعا با تغییر رام از چین به هنگ کنگ تمام مشکلات گوشی مرتفع میشه؟
- برای خرید اینترنتی کدوم فروشنده ها قابل اعتماد تر هستند؛ چون دیدم پارسیس موبایل و موبوتل از همه ارزون تر میدن، می خواستم ببینم علت این ارزونی چیه؛ خواهش می کنم دوستانی که تجربه خرید از فروشنده های این سایت ها دارن کمکم کنن!
- روی هم رفته آیا خرید این گوشی رو توصیه می کنید یا خیر؟
ممنون میشم از راهنمایی شما عزیزان
یاحق
موارد 1 تا 9 از مجموع 9 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا