مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علی رضا گ
  • تاریخ عضویت : 1396/3/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Xiaomi Redmi 4X Xiaomi Redmi 4X

1396/3/7 من رنگ گلد رو خریدم ولی از این نظر هیچ فرقی با رنگ بلک نداره.فقط یه چراغ نوتیفیکیشن کوچک زیر دکمه home گوشی قرار داره.
اینکه دکمه های پایین گوشی نور ندارن ممکنه واسه کسی که کار نکرده باشه باهاش چند روزه عادت کنه.در ضمن ظاهرش هم بدون چراغ شیک تره.گوشی های دیگه که چراغ دارن کل قسمت پایین گوشیشون روشن میشه که اصلا هم جالب نیس به نظر من.

Xiaomi Redmi 4X Xiaomi Redmi 4X

1396/3/5 سلام به همه
من رنگ طلایی این گوشی رو 460 تومن چند روز پیش خریدم. قبل از این هم با اکسپریا اس پی، وی، زد و زد 1 و ... سامسونگ هم همه مدل ها رو تا قبل از اس5 تست کردم.
از نظر دوربین این گوشی با گوشی های گرون قیمت اگر قوی تر نباشه ضعیف تر نیست!
سیستم عاملش هم بروزه و مغازه دار(نمایندگی رسمی شهرمون) گفت اندروید 7 هم میاد براش به زودی.
قدرت سخت افزاریشو هنوز با برنامه و بازی سنگین تست نکردم ولی تا فعلا که خیلی روان و خوب عمل میکنه
کیفیت صفحه اش متوسط رو به بالاس.ینی با تراکم 294 که داره از خیلی از گوشی ها با همین تراکم تقریبا بهتره(البته صفحه سوپر امولد سامسونگ رنگ هاش جلوه بهتری دارن)
از 16 گیگ حافظه تقریبا 10 گیگش دست کاربره
از نظر تعداد و چگونگی قرار گیری سیم کارت هم باید بگم که دو راه دارید: یا سیم کارت نانو + رم و یا اینکه سیم کارت نانو+سیم کارت میکرو باید سوار کنید.
رابط کاربریش هم به اخرین ورژن miui مجهزه و به نوعی برای کسی که گوشی های مختلف رو تجربه کرده باشه قابیت های خیلی زیادی نسبت به گوشی های دیگه داره.
قابلیت اینترنت 4.5جی هم داره که بستگی به منطقه استفاده شما داره.(من ایرانسل استفاده کردم و تو شهرمون سرعت حدودا از ششصد کیلوبایت تا 2 مگابایت متغیره)
اسپیکر های باکیفیتی داره و علاوه بر اون صدا رو با کیفیت بالا ضبط میکنه(یه قابلیتی هم داره اونم اینکه میتونین طی تماس صدا رو شفاف تر دریافت و ارسال کنید.)

اگر سوالی داشتین میتونین تو تلگرام بهم پیام بدید.
آیدی من @dr_gaf
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام