مشخصات کاربر
 - نام کاربر : sunrise 1
- تاریخ عضویت : 1396/3/4
- تعداد نظرهای داده شده : 2
نظرها
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
-
معرفی Galaxy Z TriFold اولین سهتاشوی سامسونگ با صفحهنمایش 10 اینچی داخلی و باتری 5,600mAh
-
معرفی Black Shark GS3 Ultra – اسمارتواچ زیربرند شیائومی با GPS دوبانده، بدنه IP69K و پنل امولد
-
معرفی LYTIA 901 – نخستین سنسور تصویری 200 مگاپیکسلی سونی
-
آشنایی با Poco Pad X1 و Poco Pad M1 – تبلتهای میانرده شیائومی برای بازارهای جهانی
-
معرفی تراشه 3 نانومتری Snapdragon 8 Gen 5 با 36 درصد ارتقاء عملکرد برای پرچمداران خوشقیمت
-
معرفی Poco F8 Pro و Poco F8 Ultra معادلهای جهانی K90 و K90 Pro Max با باتریهای ضعیفتر
-
معرفی Honor Watch X5 – اسمارتواچی 63 دلاری با نمایشگر 1.97 اینچی AMOLED و GPS داخلی
الآن یک هفته است دارم عکس گوشی وجعبه روبراشون ایمیل میکنم،جواب دادن برای ارجاع کالا، جعبه باید درحالت اولیه باشد، موضوع اینه که موقع بازکردن پلمپ، متوجه برگه گارانتی ای که پشت جعبه روی پلمپ چسبانده بودن نشدم و مقداری ازبرگه پاره شده،برای تعویض مشکل ایجادنمیکنه؟ راه دیگه ای برای گارانتی وجود نداشت؟ این طوری که کسی حواسش نباشه برگه گارانتی راحت پاره میشه. حداقل برگه رو داخل جعبه می ذاشتند.
ممنون میشم راهنمایی کنید.