مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Q Q
  • تاریخ عضویت : 1396/3/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Apple iPhone 12 Pro Max Apple iPhone 12 Pro Max

1399/12/5 سلام دوستان من یک از آشنایانم این گوشی رو داره برام از امارات میاره آیا هم اکنون شامل عوارض بالای 600 دلار میشه؟
و اینکه میشه راهنمایی کنید الان (اسفند 99) مراحل رجیستری به چه ترتیبی هست؟ آیا میتونم خودم پرداخت کنم و مستقیم با سیم کارت من ثبت بشه یا حتما باید به نام دوستم ثبت بشه و بعد انتقال پیدا کنه؟

Xiaomi Redmi 4X Xiaomi Redmi 4X

1396/3/2 سلام دوستان من این گوشی رو از فروشگاه سایمان دیجیتال تبریز گرفتم
اول از همه یه نکته بگم. این فروشگاه برای قاب و گلس 15تومن میگیره(هر آیتم) در صورتی که خیلی از فروشگاه ها رایگان قرار میدند.
بعد از ارسال متوجه شدم که گلس نیست و با چند بار تماس و ایمیل گفتن که عودت میدیم ولی ندادند.
15تومن ارزشی نداره خواستم فقط در جریان باشند کسانی که قصد خرید ازین فروشگاه رو دارن که آماده یه سری رفتار غیر حرفه ای از سوی این فروشگاه باشند !!!

و اما خود گوشی
نکته فوق العاده که به چشم میاد اول باطریشه. برای کسی مثل من که زیاد کار نمیکنه (در حد معمولی) نزدیک 50 ساعت دوام آورده با هر بار شارژ. هرچند fast charging نداره و نزدیکه 3ساعت و ربع طول میکشه شارژش :\
من پک و رام گلوبال گرفتم و برام عجیب بود چون معمولا به این سرعت نمیاد تو بازار این پک. شارژر این پک دو شاخه معمولیه و نیازی به تبدیل نداره
دوربین عملکرد قابل قبولی داره ولی نباید انتظار پرچمدار ازش داشته باشید.
رابط miui خیلی خوب و روان به نظر میرسه هرچند یه خورده طول میکشه تا به setting اش عادت کنید.
آنتن دهیش واقعا خوبه به صورتی که من تا قبل از این گوشی اصلا نمیتونستم صحبت کنم تو خونه بدون قطع و وصل شدن بیشتر از 10 ثانیه(نقطه کور) ولی این از پسش بر اومد!
سنسور اینفرارد هم داره برای استفاده به عنوان کنترل که جالب بود
الان تنها مشکلی که دارم نبود جانبی مناسب تو بازاره که هرجا میری میگن زود اومدی برو چند هفته دیگه بیا !!ولی سعی کنید حتما با کاور و محافظ تهیه کنید از واجباته چون واقعا ساختارش جوریه کاملا مستعد آسیب دیدن هست
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام