مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محسن ف
  • تاریخ عضویت : 1391/1/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 295

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 295 مورد

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/9/8 در ضمن یه مشکل دیگه هم داره که زبان فارسی هم برای کیبوردش که swiftkey هست دانلود نمیشه ولی مشکل اول خیلی بده

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/9/8 سلام دوستانهمکار من این گوشسی رو خریده خیلی عالیه ولی اخیرا یه مشکل پیدا کرده که البته نمی دونه از قبل وجود داشته و حواسشم نبوده یا اخیرا به وجود آمده و اونم اینه که کناره های صفحه نمایش تاچش درست کار نمی کنه مثلا حرف p یا دکمه برگشت و هر چیزی رو که کناره های صفحه نمایش کار نمی کنه دوستان این جور مشکلی نداشتند ؟ و راهی برای بر طرف کردنش هست ؟
حتی من گوشی رو به صورت safe mode بالا آوردم هم همین مشکل رو داشت . ممنون میشم رراهنمایی کنید

Sony Xperia XA1 Plus Sony Xperia XA1 Plus

1396/6/13 می خوامش به شرط اینکه قیمت تخیلی روش نذاره اما خوب از سونی بعیده قیمت معقولانه برا این گوشی در نظر بگیره

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/5/28 در ضمن یادم رفت بگم که این قابلیت battery care هست و احتمالا بتونید اون رو غیر فعال کنید

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/5/28 دوست عزیز این که گفته طبیعی هست درست گفته کاملا
سونی تو گوشیهای جدیدش از سیستم هوشمند شارژ باتری استفاده می کنه به این ترتیب که شروع با یادگیری الگوی شارژ کردن گوشی توسط کاربر می کنه و سعی می کنه طبق این الگو گوشی رو شارژ کنه مثلا شما اگر جزء اون دسته از افراد باشد که شب گوشیتون رو توی شارژ بذارید و صبح بردارید گوشی این الگوی رفتاری شما رو متوجه میشه و سعی می کنه بعد اینکه باتری نزدیک به فول شد سرعت شارژ رو بیاره پایین تا به باتری گوشی آسیب نرسه .

Samsung Galaxy J7 Prime Samsung Galaxy J7 Prime

1396/4/2 با سلام دوستان من چهار سال سونی داشتم . گوشی اولم xperia sp بود و گوشی دومم xperia m4 و الان این گوشی رو خریدم . این گوشی منظورم j7 prime از نظر سرعت واقعا نسبت به قیمتش خوره البته من تازه خریدم ولی همکارم دو ماهه داره استفاده می کنه . صفحه نمایشش ایراد خاصی نداره . رنگش مثل ال ای دی اشباع نیست اما اصلا بی کیفیت نیست و خوبه فکر کنم سنسور کنترل اتوماتیک نور صفحه نمایش رو نداشته باشه آنتن دهیش خوبه . البته از نظر ظاهری نمره پایین تری نسبت ره گوشی های سونی بهش میدم البته اینم سلزقه ای هست . از نظر امکانات سیستم عامل از سونی بهتره و سامسونگ در این زمینه فکر کنم خوب عمل کرده .

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/4/2 من خیلی صبر کردم قیمت این گوشی رو ببینم چنده وبا توجه به امکانات کمی که داره از جمله نداشتن سنسور اثر انگشت یا صفحه نمایش بزرگتر و فول اچ دی و قیمت بالا متاسفانه بعد از چهار سال و نیم که از برند سونی استفاده کردم به سامسونگ کوچ کردم و j7 prime خریدم . قیمت این گوشی اصلا با امکاناتش سازگار نیست. اگر کسی تو بازه هشتصد تا نهصد تومن گوشی می خواد به نظرم j7 prime و honor 6xگزینه های بسیار خوبی هستند. P10 lite هم خوبه و خوش قیافست اما فکر کنم کمی کیفیت دوربینش پایین تره

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/1/23 انگار یه جوری داره لجبازی می کنه حالا با کی نمی دونم . با خودش یا با طرفداراش

Sony Xperia X Sony Xperia X

1396/1/20 دوستانی که این گوشی رو دارند یه سوال فنی ازشون دارم . من شنیدم این گوشی و کلا سری X تو منو ها زبان فارسی نداره .
این درسته؟

Sony Xperia XA1 Ultra Sony Xperia XA1 Ultra

1396/1/17 شک نکن در بدو ورود هم زیر یک و پونصد میاد تو بازار

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1396/1/14 این گوشی در حال ورورد به بازار جهانی هست و اولین جعبه گشایی اون در هنگ کنگ صورت گرفته . اما باتوجه به نداشتن باتری مناسب و رزولیشن پایین صفحه نمایش و نداشتن سنسور اثر انگشت شانس موفقیت زیادی حداقل تو بازار ایران نمیشه براش در نظر گرفت . در ضمن در کشورهای مختلف قیمتهای متفاوتی داشته . پیش فروش اون با قیمت 280 دلار انجام شده بوده ولی الان در هنگ کنگ با قیمت 320 دلار آمریکا عرضه شده.

Sony Xperia L1 Sony Xperia L1

1396/1/11 عزیز دل برادر شما برندهای چینی رو استثنا کن چون چینی ها به دلایل زیادی می تونند هزینه تموم شده گوشیهای خودشون رو پایین بیارن اما شما اگر پایین رده برندهایی مثل سامسونگ و ال جی و اچ تی سی رو ببینی می بینی که اونها هم از صفحه نمایش اچ دی دارن استفاده می کنند . تراکم پیکسلی صفحه نمایش از تقسیم تعداد پیکسل ها بر مساحت صفحه نمایش به دست میاد که چون این گوشی صفحه نمایش بزرگی داره تراکمش کمتر از گوشی میشه که مثلا صفحه نمیش پنج اینج داره شما همین الان تو همین سایت می تونید برید پایین رده های برندهایی که گفتم رو ملاحظه کنید سامسونگ حتی تو گوشیهایی با قیمت هشتصتد تومن هم از همین رزولیشن صفحه استفاده کرده عزیز. می تونید galaxy j7 رو ملاحظه بفرمایید. اما در مورد سی پی یو تا زمانیکه بنجمارک گوشی مشخص نشه عملکردش هم معلوم نمیشه . Xperia E5 سی پی یو کمی ضعیف تر از این مدل داره و رم یک ونیم و تو پنجمارک ها نشون داره یک پایین رده خوب هست و قیمتش هم با اینکه نایابه تا چند روز پیش تا حدود پونصد و پنجاه تو بعضی سایتها پیدا میشد بنابراین در حد پایین رده اصلا نباید از این گوشی نا امید شد به نظر من پایینرده مناسبیه.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/1/10 سلام
اینطور که شما گفتید اینطوری برداشت میشه که گوشی از شارژ سریع پشتیبانی نمی کنه . در حالیکه نبودن شارژر مربوط به شارژ سریع داخل جعبه بر می گرده به سیاست فروش کمپانی که ترجیح داده این شارژر رو جدا بفروشه که البته منم این سیاست رو قبول ندارم و اخیرا کمپانی مورد نظر این سیاست رو کنار گذاشته و داخل جعبه گوشی های جدیدش شارژر مخصوص شارژ سریع رو قرار میده . ولی به هر حال یه نقص مربوط به گوشی نیست .در مورد حسگر انگشت هم مطمین باشید بسیاری از قابلیتهای اون به قابلیتهای سیستم عامل بر می گرده و نرم افزاری هست . خود حسگر یه سنسور هست که اثر انگشت رو سنس می کنه و هر چی کیفیت سنسور بالاتر باشه دقت کار بالاتر میره . مثلا میشه از نظر نرم افزاری این قابلیت رو اضافه کرد که وقتی سنسور اثر انگشت رو حس کرد گوشی به صفحه home برگرده این قابلیت الان تو honor 5 x وجود داره که تو تنظیمات قابلیت فعال یا غیر فعال کردن داره بنابراین کاملا نرم افزاریه و همچین غول بی شاخ و دم جدیدی نیست. از نظر نرم افزاری میشه قابلیت های زیادی رو برای سنسور اثر انگشت در نظر گرفت .

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1396/1/8 دوست عزیز با سلام . اینجا پیج مربوط به xperia x نیست ولی چون در مورد این گوشی صحبت کردید لازمه چند تا نکته رو یادآوری کنم. اول اینکه اگر هفت هفته پیش گوشی شما اندروید هفت رو گرفته xperia x قبل از گوشی شما اندروید هفت رودریافت کرده ودر کل یکی از اولین گوشی ها در دنیا بود که اندروید هفت رو دریافت کرد چون معمولا عملکرد سونی تو آبدیتها اینطوریه
دوم اینکه باتری xperia x نه تنها از شارژ سریع پشتیبانی می کنه بلکه از تکنولوژی جدیدی پشتیبانی می کنه که خاص سونی هست و تعداد دفعات قابل شارژ کردن باتری رو به دو برابر افزایش داده به طور مثال اگر باتری یک گوشی پانصد بار قابل شارژ هست باتری گوشی های سری x تا هزار بار قابل شارژ هست .
سوم اینکه شما می گید که حسگر نسل سه داره که بدون فشار کلید باز میشه در حالیکه این قابلیت نرم افزاری هست که هواوی داخل گوشیهاش قرار داده اما سونی و سامسونگ و بقیه کمپانیها این کار رو نکردند دلیلشم اینه که سنس کردن مرتب توسط سنسور اثر انگشت باعث افزایش مصرف باتری میشه و این حرفی که شما می زنید درست نیست به خصوص در مورد سونی که سنسور زیر کلید پاور هست و عملکرد سنسور اثر انگشت در گوشی های سونی خارق العاده هست و اصلا جای بحثی برا کسی نگذاشته
در مورد ورودی یو اس بی حق با شماست . اگر اون رو یک امتیاز محسوب کنیم !
اما در مورد قدرت سخت افزاری باید بگم xperia x امتیاز 84000 رو در بنجمارک ثبت کرده و به قوال خیلی از سایتها یک میانرده پرچمدار هست سرعت پردازش این گوشی فوق العاده بالا و از نظر گرافیکی کمی ضعیف تر از z5 هست ولی شک نکنید کمتر از honor 8 نیست

Sony Xperia XZs Sony Xperia XZs

1395/12/15 x perfomance خیلی محدود و خیلی انگشت شمار تو ایران ارائه شد این گوشیم شاید همین باشه و وبه صورت گسترده وارد ایران نمی شه در ضمن شما الان اکثر گوشی های سونی رو نگاره کنید با گارانتی دلتوس و رسمی سونی وارد ایران میشه پس اگر سونی برنامه ای برای ورود اون به ایران نداشته باشه که نداره اون گوشی اصلا به صورت گسترده وارد ایران نمیشه و به نظر من هم داره کار عاقلانه ای می کنه چون یک نوع موازی کاری میشه . xz به اندازه کافی قدرتمند هست و نشون به این نشون که به عنوان پرفروش ترین پرچمدار نمه دوم سال 2016 شناخته شده البته در غیاب note 7 .

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1395/12/15 به نظر من سال2013 سونی میان رده های خوبی رو به بازار معرفی کرد علاوه بر اون گوشی های پرچمدار سال 2012 اون هم به عنوان یک میان رده بسیار عالی تو سال 2013 می تونست در نظر گرفته بشه . اما تو سال 2014 به نظر من با وجود اینکه میان رده های زیادی هم معرفی کرد اما همشون موازی کاری و با مشخصات یکنواخت ارائه شدند جوری که من خودم که می خواستم گوشی به دوستام معرفی کنم واقعا مونده بودم . تو سال 2015 به نظر سونی فهمید مشکل از کجاست و انگار یه جورایی سعی کرد جبران کنه و سه تا میان رده خوب معرفی کرد M5 , M4 aqua و C4 که دیگه به نظرم دیر شده بود و سونی سهم عمده ای از بازر رو به دلیل همین مموازی کاریاش از دست داده بود.اشتباهی که همین الان ال جی هم داره مرتکب میشه. خودم هنوز M4 دارم اما این گوشی هم بی مشکل نیست. اما با معرفی XA1 من متوجه شدم که سونی اصلا متوجه رقابت تو بازار نیست و نمی دونه داره چی کار می کنه . صفحه یا رزولیشن اچ دی اونم تو سال 2017 و عدم و جود سنسور اثر انگشت اصلا برای یک میان رده مناسب نیست تازه اگر باتری فاجعه این گوشی و برادر بزرگترش رو در نظر نگیریم. اما در بالا رده سونی بسیار خوب عمل کرد که اونم به تنهایی نمی تونه کافی باشه برای یه شرکتی که بخواد سهم خوبی از بازار رو در نظر بگیره.

Sony Xperia XZ Premium Sony Xperia XZ Premium

1395/12/14 سونی به نظر منم اصلا تو میان رده ها خوب عمل نمی کنه

LG G6 LG G6

1395/12/14 این گوشی چرا ایم مدلیه ؟
چرا قیافش این فرمه
من شک ندامر این گوشی هم شکسن می خوره مثل نسل قبلش
ال جی قبلا طراحی های منحصر به فردی داشت ولی به نظر من تو این دو سال اخیر اصلا جالب کار نمی کنه

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1395/12/14 فرمایش شما کاملا صحیح هست منظور منم هیمینه که صد در صد قیمت رو بالاتر می گیره و البته نظر من اینه که این گوشی گوشی رقابتی نیست

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1395/12/14 حرف شما کاملا درسته . منم سامسونگ رو مثال زدم به دلیل اینکه معمولا گوشی های سامسونگ نسبت به امکاناتی که داره قیمت بالاتری داره ولی با این وجود می بینیم تو نمونه گوشی که من مثال زدم با وجود سخت افزار مناسب قیمت مناسبی هم براش در نظر گرفته اما سونی حتی در مقایسه با برندی گرون قیمت مثل سامسونگ هم این اصل رو رعایت نکرده چه برسه به برندهایی مثل هواوی که با قیمت مناسب گوشی های قدرتمندی رو روانه بازار کرده . به هر حال من با تمام علاقه ای که به این برند دارم باید بگم طوری رفتار می کنه که انگار داره لجبازی می کنه خخخخخ . البته در گوشی مثل xz premium به نظرم سنگ تمام گذاشته اما در مورد xa و xa ultra نه . دلیلی وجود نداره که پ.ن گوشی یک نفر پرچمدار نیست حتما باید زودتر هم خاموش بشه خوب سونی می تونیست رو هر دو گوشی باتری های قویتری بذاره و سنسور اثر انگشت هم باید در نظر می گرفت .

Sony Xperia XA1 Ultra Sony Xperia XA1 Ultra

1395/12/12 در ضمن یادم رفت بگم که سنسور اثر انگشت هم بعید می دونم داشته باشه که خودش یه نقصه

Sony Xperia XA1 Ultra Sony Xperia XA1 Ultra

1395/12/12 به سخت افزار گوشی نمیشه ایرادی وارد کرد عالیه .البته به نظر من نقطه ضعفش باتریشه و اینکه باید ببینم چه قیمتی براش در نظر گرفته میشه

Sony Xperia XA1 Sony Xperia XA1

1395/12/12 س پی یو و حافظه داخلی و رم و دوربین خیلی خوبه اما در کل مشخصات گوشی به هم نمی خونه مثلا می تونست دوربین رو ضعیفتر بگیره اما در عوض صفحه نمایش رو بزرگتر و با رزولیشن فول اچ دی در نظر بگیره . در ضمن سنسور اثر انگشت هم نداره و باتری هم نسبت به نسل قبل بهبودی نداشته . اگر قیمتی بالاتر از هشتصد تومن براش در نظر بگیره گوشی موفقی نمی شه . می تونست بهتر از اینا عمل کنه .در کل با این تفسیر سامسونگ galaxy j7 prime بهتره. البته باید منتظر قیمت موند.

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1395/11/25 برا دوست منم این مشکل پیش اومده و در ضمن بولوتسشم از کار می فته اکپر اوقات و در ضمن وای فای و نقطه اتصال هم همینطور و مرتب هم ریست می کنه چون گارانتی سریر داشت فرستاد برای تعمیر حالا دیگه اونا با گوشی چی کر کنند خدا می دونه در ضمن هنوز هم آبدیت نکرده بود

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1395/11/25 سلام خوبید.
من مدت زمان بیشتری هست که آ؛بدیت کردم ولی الان مشکلی که دارم کهش شدید مسافت آنتن دهی وای فای هست . و همینطور در مورد قطعی مداوم بولوتوث هم این مشکل رو دارم . در مورد وی فای باید در فاصله 6 یا هفت متری مودم باشم تا اونو شناسایی کنه شما این مشکل رو ندارید؟

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1395/5/9 sسلام دوست عزیز متاسفانه فلش تولز درایور مربوط به این گوی رو نداره می تونید راهنمایی کنید

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/12/26 سلام برچسب ضد خش اگه برا پشتش می خواید مال z1 با کمی برش کاملا بهش می خوره

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/11/15 سلام حق با آقای محسن هست تمام گوشیه ای سونی مخصوصا با اندروید 5 به بالا این گزینه رو دارند adaptive brightness که اگر این گزینه رو فعل کنید نور صفحه نمایش زیاد میشه ولی به شما توصیه می کنم تیکشو بر ندارید چون یک گزینه بسیار مفید هست منم اول مشکل داشتم ولی بهش عادت کردم اگر می خواید کارگرد این گزینه رو دقیق متوجه بشید گوشی رو به سمت یه منبع نور مثل پنجره بگیرید می بینید که در عرض دو ثانیه نور صفحه نمایش زیاد میشه و در صورتیکه به سمت تاریکی بگیرید نور صفحه نمایش کم میشه . با این حال این گزینه رو راحت می تونید حذف کنید

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/11/15 سلام حق با آقای محسن هست تمام گوشیهای سونی مخصوصا با اندروید 5 به بالا این گزینه رو دارند adaptive brightness که اگر این گزینه رو غیر فعال کنید نور صفحه نمایش زیاد میشه ولی به شما توصیه می کنم تیکشو بر ندارید چون یک گزینه بسیار مفید هست منم اول مشکل داشتم ولی بهش عادت کردم اگر می خواید کارگرد این گزینه رو دقیق متوجه بشید گوشی رو به سمت یه منبع نور مثل پنجره بگیرید می بینید که در عرض دو ثانیه نور صفحه نمایش زیاد میشه و در صورتیکه به سمت تاریکی بگیرید نور صفحه نمایش کم میشه . با این حال این گزینه رو راحت می تونید حذف کنید

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/10/14 سلام دوست عزیز در حین مکالمه کلید ولوم بالا روفشار بدید چند باز شاید مشکل مربوط به اون باشه

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/10/12 باتری این گوشی متوشط زو به بالاست و عالی نیست با تری جی مصرفش به شدت بالا میره ولی با تو جی یا وا فای میشه گفت باتری خوب و با دوامی داره اگه دایم وصل سبکه تو جی باشه به شرط اینکه مرتب صفحه نمایش روشن نباشه یک روز رو دایم جوب میده

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/10/12 مدا E2333 که دست منه این قابلیت رو نداره البته یه عده میگن از نظر سخت افزاری داره و با اندروید۶ درست میشه ولی من بعید می دونم اگه این قابلیت براتون مهمه دنبال یه گوشی دیگه بگردید

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1394/10/8 دوست عزیز اولا لرزش گیر اپتیکال مدت زیادی نیست که روی گوشی های هوشمند اونم بعضیاش نصب شده. مثلا آیا s5 سامسونگ لرزش گیر اپتیکال داره؟ ولی لنزش زده بیرون. و اتفاقا همون موقع هم سونی لنز هاش از بدنه گوشی بیرون نزده بوده. ولی این که اگه سونی بخواد لرزش گیر اپتیکال بذاره احتمالا لنزش از بدنه بزنه بیرون شاید درست باشه. اما تحلیل شما کاملا غلط باشه. اما احتمالا شما کلیپهای مربوط به نحوه لرزش گیری دوربین زد فایو رو ندیدی حقیقتا خارق العاده هست و به طرز اعجاب آوری اکثر ناهنجاریهای داخل فیلم که ناشی از تکان های گوشی باشه رو حذف می کنه ضمن اینکه به دلیل اینکه لرزش گیر دیجیتال که سونی تو زد فایو اسم اونو ارزش گیر هیبریدی گذاشته از حرکت مکانیکی استفاده نمی کنه دوام بالاتری داره. شما باید عملکرد رو ببینی نه اینکه رو یه مشت اسامی مانور بدی. درسته لرزش گیر دیجیتالاز اپتیکال پایین تره. ولی تکنولوژی که سونی تو اون استفاده کرده و عملکردی که داشته خارق العاده هست. و مهم برای من مشتری عملکرده نه چیز دیگه
البته باید در جواب شما بگم که دوربینهای لومیا اگر از همون تکنولوژی و لنز گوشیهای نوکیا که کارل زایس هست استفاده کرده باشند حقیقتا عالی هستند و هیچ بحثی توش نیست من یه زمانی نوکیا n97 داشتم که دوربین پنج با لنز کارل زایس داشت و عکس هاش عالی بود. قاعدتا دوربینهای لومیا هم باید همون طور عالی باشند

Sony Xperia C4 Dual Sony Xperia C4 Dual

1394/10/6 سلام تنها راه فلش کردن گوشی هست در ضمن انقدر راحت گوشی رو در اختیار تعمیر کار قرار ندید برید تو سایت xperian.ir تو قسمت انجمن اونجا کلا مرجع سوالات مربوط به سونی هست راهنماییتون می کنند ولی به احتمال زیاد مجبورید گوشیتون رو با نرم افزار فلش تولز فلش بزنید که کار زیاد سختی نیست فقط باید یه رام معتبر از خاورمینه مربوط به آخرین فریمور ساخته شده رو در اختیار داشته باشد و من خودم گوشی زد وان کامپکت مال دوستام رو راحت فلش زدم. اونجا کمکتون می کنند

Sony Xperia C4 Dual Sony Xperia C4 Dual

1394/10/6 در هنگام عکاسی از منظره تنظیمات رو روی حالت منظره یا landscape قرار بدید

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/10/5 سلام مبارک باشه من ار همین نگین خاورمیانه با شرایطی کخ شما خریدی حدود 5 ماه پیش 850 خربدم .ار ا.ن موقع تا حالا 100 تومن افت قیمت داشته

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/10/5 سلام دوسا عزیز برای من نه هنگ کردن داره و نه ریستارت شدن البته بعضیی اوقات از بعضیئبرنامه ها طول می کشه بیاد بیرون اونم که برای تمام میان رده ها هست گوشیتون رو آبدیت کردید؟

Sony Xperia M4 Aqua Sony Xperia M4 Aqua

1394/10/5 سلام
c4 dual ضد آب نیست و چون سی پی یو اون اسنپدراگون 615 نیست یه اندازه m4 داغ نمی کنه البته m4 هم مشکل داغ کردنش تا حد زیادی رفع شده

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/10/3 دوست عزیز مگه شما معمار سیستم های کامپیوتر هستی که می گی مدیاتک غیر اصولی می سازه
درضمن a8 دو نوع سی پی یو داره همونایی که شما گفتی . به نظر من این دو گوشی در حد هم هستند به غیر از یک عیب بزرگ که دو دوسیمکارته های سریَ A و E سامسونگ دارند که اونم اینه که در گاه سیمکارت هیبریدی داره یعنی بین کارت حافظه و سیم 2 باید یکی رو انتخاب کنی که به نظر من این عیب بزرگیه و M5 این عیب رو نداره و خاصیت ضد آب و ضد گرد و غباررو هم به M5 اضافه کن که البته استانداردهایی که سونی در این مورد گفته باید رعایت بشه و به شرط اینکه گوشی رفرشی نباشه و دوربین سلفی بسیار قدرتمندش در بقیه موارد هم این دو گوشی قدرتی برابر دارند و تو بنچمارک هم اختلافی ندارند و در عمل هم هر دو تاشون خوب کار می کنند .

Sony Xperia M5 Sony Xperia M5

1394/10/3 جناب آقای مقداد این گوشی یک میانرده رو به بالا هست و قدرت پردازشو مشخصات اون دقیقا با پرچمداران سال گذشته ال جی و سامسونگ و سونی و اچ تی سی برابری می کنه و تایج بنچمارکها هم همینو نشون میده
رم 3 این گوشی و به غیر از s5 سامسونگ رم اون گوشیها هم 3هست درمورد سی پی یو هم x10 مدیاتک یک سی پی یو 64 بیتی و قدرتش در حد اسنپدراگون 801 هست . ضمن اینکه این سی پی یو کمی کم مصرفترهست در ضمن 64 بیتی بودن این سی پی یو باعث میشه تا با ورژتهای جدید اندروید سازگاری بیشتری داشته باشه . ضمن احترام به گوشی های یاد شده باید بگم که این گوشی ازاونا هیچی کم نداره و در ضمن دوربین سلفی بسیار قدرتمند اون رو نباید فراموش کنیم و قابلیت ضد آبی که تو این به اصطلاح شما میان رده و جود داره . البته اگر با این قیمت واقعا بشه G4 خرید واقعا G4 ارزش خرید بالاتری داره ولی این گوشی هم ارزش خودشو داره
موارد 1 تا 40 از مجموع 295 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا