مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مجید ف
  • تاریخ عضویت : 1396/2/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 15

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد

Meizu M6T Meizu M6T

1399/6/12 اگه منظورتون روت کردنه این ویدئو رو ببینید از یوتیوپ
https://youtu.be/6P2aJoh4I8I

Oppo Realme 2 Pro Oppo Realme 2 Pro

1399/5/24 این گوشی در دو نسخه گلوبال و هند عرضه میشه که در نسخه هند فرکانسی که ذکر کردید پشتیبانی نمیشه ولی مشکلی در رام گلوبال وجود نداره.

Oppo Realme 2 Pro Oppo Realme 2 Pro

1399/5/24 به نظر گوشی فوق العاده ای میاد بخصوص با صفحه نمایش نود هرتزی. کاش امولد هم بود تا همه چی تمام میشد. به نظرم دیگه استفاده از ipsواقعا بیخوده و فقط برای پایین نگه داشتن قیمته که لزومی نداره. لااقل هر مدل رو در دو نمونه بزنند تا انتخاب راحتتر بشه.
اما از سایت شما تعجب می کنم که هنوز نمیدونه این گوشی دیگه اوپو نیست، نزدیک دو ساله اوپو نیست و انقدر علاقه دارید این گوشی رو اوپو بکید برام عجیبه. لطفا به اعتبارتون لطمه نزنید.

Meizu M6T Meizu M6T

1399/4/14 اگه فقط برای تماس و چندتا برنامه عادی و نهایت یه بازی ساده میخواهید استفاده کنید گوشی خوبیه. صفحه نمایش خوبی داره و تاچش خوبه. دوربینش در نور کافی خیلی خوبه ولی در شب و نور اتاق چنگی به دل نمیزنه. سلفیشم بد نیست. بزرگترین ضعف حافظه بسیار کمشه که بیشترشو برنامه های خودش پر کرده و به خاطر اندرویدش اگه حافظه جانبی هم اضافه کنید نمیتونید برنامه هارو انتقال بدید حتی در حال روت هم باز به مشکل برمیخورید. روت کردن این گوشی خیلی سادست و جز امکانات گوشیه. از مزیت هاش حالت سوپر سیو باتری که تمام برنامه به غیر از چهار برنامه انتخابی خاموش میشه و شارژ زیادی نگه می داره. بزرگترین ضعفش نبود هیچ نوع گارد صفحه و محافظی برای این گوشیه. نگردید نیست ولی می تونید از محافظ صفحه و گارد ژله ای گوشی شیاومی ردمی 5 استفاده کنید که دقیقا قالب همین گوشیه و در دیجی کالا پیدا میشه. گارد ژله ای مشکی قابل انعطاف که انگار برای این گوشی ساختن فقط مقدار کمی جای ولومش فرق داره و در قسمت دوربین کمی از فلش دوربین میره زیر قاب که میشه درستش کرد ولی محافظ صفحش دقیقا اندازه این گوشیه و کامل از صفحه محافظت می کنه. هرچند خود صفحه نمایشش از استحکام خوبی برخورداره. اگه اندروید هشت برای این گوشی بیاد بسیاری از مشکلاتش حل میشه البته اگه بیاد. امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم.

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1397/10/21 بله دیگه گوشی به اسم زوک نداریم ولی لنوو همچنان از محصولات قدیمی پشتیبانی میکنه و محصولات جدیدی با رام زوک ارائه داده که عملا فقط اسم زوک حذف شده ولی گروه زوک به کارش ادامه میده. رام zui در بسیاری از پرچمدارهای لنووو و موتورولا استفاده شده.

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/6/1 سلام دوستان
من یه اشتباهی کردم و گلس اولیه گوشیمو کندم و الان هفت هشت ماه در به در دنبال یه گلس واسه گوشیم هستم هرچی هم میگیرم بغلش هوا میگیره و اندازه درستی هم نداره و انگار باید از گلس سه بعدی اسفتاده کرد. کسی سراغ داره کجا گلس سه بعدی برای این گوشی میشه خرید. آیا گلس محافظ پشت صفحه هم پیدا میشه؟ ممنون

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/4/23 ازینجا تقریبا میتونی تمام نسخه های اصلی و کاستوم این مدل رو پیدا کنی
https://mega.nz/#F!OcRWzYZK!gU0mB3UAug_AtugOyWwpPA!mURBSRJI

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/4/5 بنده 5 ماهه این گوشی رو خریدم و به شخصه مشکل سخت افزاری خاصی تا اینجا ندیدم. از رام اصلی و اندروید 7 استفاده میکنم. البته سه چها تا مشکل نرم افزاری تو رام اصلیش هست که البته نمیدونم تو رام های کاستوم هم هست یا نه.
1- بیشتر برنامه هایی که تو گوشی های دیگه در بک گراند فعال هستند در این گوشی غیرفعال میشه مثلا برنامه duo گوگل که برای تماس صوتی تصویری با بستن کاملا غیرفعال میشه و کسی نمیتونه با شما تماس بگیره البته گزینه اتواستارت داره که فقط برای یک بار بعد از ری استارت کردن گوشی جواب میده و با بستن دوباره به همون حالت میره.
2- یکی از بدترین مشکلات نرم افزاری موقع ارسال پیام کوتاه هستش که به هیچ عنوان عدد صفر رو تو اول شماره موبایل قبول نمیکنه و حتما باید از 98+ استفاده کنید.
3- اگه از دو اپراتور مختلف سیم کارت داشته باشید. اینترنت سیم کارت اول به خوبی کار میکنه ولی برای سیم کارت دوم عملا هیچ چیزی باز نمیشه.
4- رام اصلی رم زیادی رو اشغال میکنه و با اینکه چهارگیگ رم داره در حالتی که هیچ برنامه ای باز نباشه دو گیگ رم استفاده میشه و حالا شما مقایسه کنید با اپل که تا همین نسخه قبلی فقط دو گیگ رم داشت و هیچ مشکلی هم نداشت. در کل به خاطر تغییرات زیادی که تو رام اصلی وجود داره و خیلی شبیه ios شده خیلی سنگینه و رم زیادی اشغال میکنه.

Lenovo ZUK Z2 Pro Lenovo ZUK Z2 Pro

1396/2/21 نسخه کاستوم رام رو روی گوشی نصب کردن که قابلیت فارسی شدن هم داره ولی رام اصلی گوشی جز انگلیسی و سه زبان متفاوت چینی زبان دیگه ای رو ساپورت نمیکنه پیشنهاد میکنم آخرین نسخه رو خودتون روی گوشی نصب کنید و لذتشو ببرید.

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/2/21 البته اصلاح کنم وقتی auto start رو روشن میکنید باید گوشی رو ریبوت کنید و با اولین تماس و بستن دوباره برنامه باز همون آش و همون کاسه و باید دوباره گوشی رو ریبوت کنید تا دوباره فعال بشه که حل این مشکل نیست.

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/2/21 الان شما رو رام چین برنامه گوگل duo رو نصب کنید و قابلیت auto start هم روشن کنید و با یه گوشی دیگه با گوگل duo به گوشی خودتون تماس بگیرید ببینید فعالیتی نشون میده یا نه؟

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/2/21 من این قسمتو برای هر برنامه ای که بخوام امتحان کردم ولی کار نمیکنه و با بستن کامل برنامه هیچ فعالیتی نداره. البته برنامه های دیگری هست که این قابلیت براشون فعال نیست ولی مشکلی ندارند. کلا به نظرم این قسمت کار خاصی انجام نمیده. من که امتحان کردم نشد

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/2/19 سلام من این گوشی رو چند ماهه خریدم و مثل شما به اندروید هفت با رام اصلی ارتقا دادم ولی مشکلی با برنامه های نصب شده دارم نمیدونم شما هم چنین مشکلی دارید یا نه. وقتی برنامه ای رو کامل میبندم فعالیت اون برنامه کاملا بسته میشه و هیچ نوتیفیکیشنی برات نمیاد یا مثلا در مورد برنامه گوگل duo که تماس تصویری و صوتی گوگله وقتی کاملا میبندمش هیچ تماسی رو نشون نمیده در حالیه که رو گوشی های دیگه این مشکل وجود نداره. اگه شما تونستید این مشکلو حل کنید لطفا بنده رو هم راهنمایی بفرمایید. ممنونم

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/2/19 در تکمیل مشخصات باید بگم جنس پشت به شدت لغزندست و باید قاب براش بگیرید وگرنه مطمئن باشید از دستتون سر میخوره و جنس بسیار ضعیفی در مقابل خط و خش و حتما ضربه داره و باید خیلی مراقب بود. باطری با شارژری که داخل جعبست حدود یک ساعت و نیم طول میکشه تا کامل بشه و با استفاده تقریبا زیاد یک روز برای شما شارژ میده. عکس دوربینش بسیار براق و جذابه و البته چون 13 مگا نباید انتظار معجزه داشته باشید. از جلو بسیار جذاب تر از تصویرشه و اصلا قابل مقایسه نیستن اصلا به عکسش توجه نکنید وقتی تو دستتون بگیرید متوجه میشید چقدر این گوشی جذابو زیباست. امیدوارم رام بین المللی اصلی این گوشی هم بیاد تا یک سری مشکلات نرم افزاری هم برطرف بشه. چیز جالبی که در مورد این گوشی هست پشتیبانی بسیار قوی در مورد این گوشی هستش که رام های زیادی برای این گوشی موجوده و حتی سایت طرفداری هم داره. دوستان اگه علاقمند به نصب رام هستند به این سایت مراجعه کنند
https://zukfans.eu

Lenovo ZUK Z2 Lenovo ZUK Z2

1396/2/19 این گوشی رو چند ماهیه خریدم و تقریبا هر نوع رامی که بخواید رو روش نصب کردم ولی هیچکدوم رام اصلی و ارتقا یافته اندروید 7 نمیشه به خصوص که قابلیت عکس برداری دستی اضافه شده که تصاویر فوق العاده ای حتی در نور بسیار کم میشه گرفت. هیچ بازی وجود نداره که نتونید بازی کنید. اندازه بسیار مناسبی داره و به راحتی با یک دست میتونید کار کنید. رو رام اصلی که چینیه به راحتی گوگل پلی و گوگل استور قابل نصبه و مشکلی از این بابت نداره ولی یه مشکل اساسی در مورد نصب برنامه ها اینه که وقتی برنامه ای رو میبندی در پس زمینه گوشی کاملا خاموش میشه و هیچ فعالیتی نداره. مثلا اگه تلگرام رو کامل ببندید دیگه هیچ نوتیفیکیشنی براتون نمیاد یا مثلا برنامه گوگل duo برای تماس تصویری و صوتی وقتی ببندیش هیچ کس نمیتونه با شما تماس بگیره یعنی بوق میخوره ولی برای شما هیچی نمیاد چون کاملا بسته شده و هیچ فعالیتی نداره و این مشکل تمام برنامه هایی که از گوگل استور یا بازار نصب میکنید. اگه کسی راه حلی برای این مشکل داره لطفا بگه تا ازین دردسر خلاص شیم. ممنونم
موارد 1 تا 15 از مجموع 15 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا