مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مرتضی ف
  • تاریخ عضویت : 1396/2/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Motorola Moto Z2 Force Motorola Moto Z2 Force

1398/2/3 با سلام
دوستان بنده تا الان طرفدار پر و پا قرص برند موتورولا بودم و تمام گوشیهام رو از این برند خریداری میکردم متاسفانه بعد از خرید این برند توسط لنوو کیفیتش اصلا راضی کننده نیست، بنده از دیجیکالا یه دونه Z2 Force خریدم بعد از یه هفته به طور اتوماتیک شروع به ریست شدن کرد، گویا این ایراد فراگیره و مشکل از باطریشه حتی پشتیبانی لنوو هم پاسخ مناسبی ارائه نداده و میگه به گارانتی مراجعه کنید،با سرچ عبارت Moto Z2 Force keeps restarting یا Moto Z2 Force randomly turning off & battery drain issue متوجه میشید پشتیبانی محصول (lenovo) و حتی اپراتورهایی مثل verzion , AT & T هم پاسخی برای این مسئله ارائه ندادند، همینطور برای گارانتی هما تلکام، الان نزدیک به دو هفته است گوشی رو تحویل گارانتی دادم و هیچگونه پاسخی داده نمیشه و میگن تو نوبته تعمیره، در کل خرید این محصول رو به با توجه به قیمت پایینش تو سایتهایی مثل دیجیکالا یا ایران موتورولا یا مقداد آی تی رو به هیچ وجه پیشنهاد نمیکنم، با یه سرچ کوچیک متوجه عمق فاجعه میشید.

Motorola Moto X Force Motorola Moto X Force

1396/3/7 با سلام
بنده مواردی رو که در هنگام کار کردن با این گوشی برای من مشکل ایجاد کرده رو برای جمیع دوستان مطرح نمودم و قضاوت و حق انتخاب رو به خودشون واگذار کردم اما لازم می دونم دوباره این موارد رو در پاسخ به فرمایشات شما عنوان کنم:
اینکه هما تلکام با چسبوندن هلوگرام روی حروف چینی و عبارت 极 موجود بر روی جعبه، پک هنگ کنگ بودن رو از مشتری مخفی میکنه ربطی به شانس من نداره.
اینکه نمایندگی هما تلکام توانایی یک پاسخ فنی و قانع کننده به مشکل من رو نداره ربطی به شانس من نداره.
اینکه نمایندگی هما تلکام با دستکاری رام گوشی من رو از دریافت آپدیت محروم کرده ربطی به شانس من نداره.
اینکه محصولی که هما تلکام به بنده فروخته، وقتی گارانتی بین المللیش رو در سایت رسمی تولید کننده (سایت موتورولا) چک میکنم و در جواب دریافت میکنم که گارانتی محصول به اتمام رسیده ربطی به شانس من نداره.
از مدیریت سایت هم تشکر میکنم که تمامی پستهای انتقادی من رو منتشر نمودند.
چون بحث بین من و شما از حالت تخصصی خارج شده بنده دیگه ادامش نخواهم داد.
از دوستان هم به خاطر اینکه این بحث از حالت تخصصی خارج شد و پای قضا و قدر به میان اومد پورش میطلبم.
با آرزوی توفیق.

Motorola Moto X Force Motorola Moto X Force

1396/2/30 آخه این چه صحبتیه دوست عزیز، از کجا خریدی و چطوری خریدی چه حرفیه، عرض کردم خدمت دوستان از نمایندگی مجاز کرج هما تلکام خریدم، یه ماه پیش هم یه دروید توربو 2 البته بدون گارانتی رو دوستم تهیه کرد که در مقایسه با اون شارژ دهی گوشی من افتضاحه، الان دروید توربو 2 آپدیت شده به اندروید 7 و به مدد دستکاری رام این گوشی از آپدیت برای فورس خبری نیست، من متوجه نمی شم شما چرا اینقدر سنگ هما تلکام رو به سینه میزنی، تو پیج اینستای این شرکت هم کامنت گذاشتم دریغ از یه پاسخ و باهاشون تماس تلفنی هم گرفتم که میگن گوشی رو باید بیاری شرکت، فکر میکنن که ملت مثل خودشون بیکارن که یه گوشی بخرن و بیفتن دنبال گارانتی آخرشم دل و روده گوشی که دو ماهم نیست خریدم رو بریزن بیرون و سر آخر هم بگن طوریش نیست. به نظر شما منطقی به نظر میرسه؟

Motorola Moto X Force Motorola Moto X Force

1396/2/24 با سلام بنده عرض کردم این گوشی رو با گارانتی هما تهیه کردم و به هیچ وجه راضی نیستم شارژ دهیش افتضاخه، از آپدیت هم خبری نیست چون رامش دست کاری شده و معلوم نبست چه بلایی سرش آوردن. با پیگیریهای من مشخص شد که این پک چینی هستش و اینکه وقتی تو سایت اصلی موتورولا IMEI رو برای پیگیری گارانتی بین المللی وارد میکنی expire جواب میده به این معنی که مدت گارانتی به اتمام رسیده. در کل به نظر من بدون گارانتی از جای مطمئن تهیه نمایید .

Motorola Moto X Force Motorola Moto X Force

1396/2/6 با سلام خدمت دوستان
بنده با نظر علی آقا موافقم متاسفانه ینده یکی از این گوشیها رو تهیه کردم و الان با مشکل شارژش نگه نداشتنش درگیرم از نمایندگیی هم که خریدم گفتن لابد مصرفت بالاست و همین که البته چیزی جز این هم انتظار نمی رفت. همونظوری که علی آقا گفتن هما تلکام با چسبوندن هلوگرام روی قسمت خاصی چینی بودن این محصول رو به نوعی از خریدار مخفی کرده، برای امتحان و اثبات حرف علی آقا من هلوگرام رو کندم و دیدم که به جای کلمه force چینی نوشته. که عکسش رو هم ضمیمه میکنم تا دیگه کلاه سر کسی نره و پولی رو که با زحمت بدست میاریم عده ای به راحتی به تاراج نبرن. با اسکن بارکدهاش هم هیچ اطلاعاتی بدست نیومد یه بار میاره ساخت پرتقال خودش نوشته ساخت چین.
http://up2www.com/uploads/12caphoto-2017-04-26-00-14-30.jpg
همونطوریکه تو این عکس مشاهده میکنید همه پکهای اصلی که تصوبرشون تو سایتها وجود داره کلمه force نوشته شده در صورتیکه تو پک هما تلکام کلمه 极 نوشته شده که ترجمش از چینی میشه pole به انگلیسی.
با تشکر از شما خواهش میکنم این پیام رو حذف نکنید.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام