مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : لیلا ش
  • تاریخ عضویت : 1396/1/20
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Xiaomi 11T Pro Xiaomi 11T Pro

1400/12/20 این راه‌حل تنها برای کاربران دستگاه‌های اندرویدی کاربرد دارد. در این دستگاه‌ها بجای ریست فکتوری، می‌توانید برای چندین ساعت به حالت Safe Mode بروید. در این حالت می‌توانید از گوشی‌تان بطور مستقل از تغییرات اپ‌های شخص ثالث و برنامه‌های دانلود شده استفاده کنید.

برخلاف ریست فکتوری، در Safe Mode داده‌هایتان حذف نمی‌شوند و هر زمانی که بخواهید می‌توانید دوباره تجربه عادی از دستگاه‌تان داشته باشید. با این حال، Safe Mode یک ابزار عیب‌یابی محسوب می‌شود و مشکل‌ را برطرف نمی‌کند.

اگر در حالت Safe Mode دیگر با مشکل سوسو زدن صفحه نمایش گوشی مواجه نشدید، حتما با مشکل نرم افزاری روبه‌رو هستید و بهترین راه‌حل، ریست فکتوری گوشی‌تان است.

برای اینکه گوشی اندرویدی‌تان را در حالت Safe Mode بوت کنید، باید مراحل زیر را انجام دهید:

دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید.
در ادامه انگشت‌تان را روی گزینه Power Off نمایشگر برای مدتی نگه دارید.
در ادامه یک پیام هشدار برایتان ظاهر می‌شود که باید آن را قبول کنید. در ادامه دستگاه در حالت Safe Mode بوت می‌شود و مشکل پرپر زدن صفحه نمایش گوشی برطرف می‌شود.
برای خروج از این حالت، فرایند بالا را تکرار کنید اما این بار، گزینه Restart را انتخاب کنید.
این احتمال وجود دارد که بخاطر پوسته‌های اندرویدی، مراحل بالا برای گوشی‌تان کارایی نداشته باشد. در این صورت، برای اطلاع از نحوه ورود به حالت Safe Mode، به وب‌سایت سازنده گوشی‌تان مراجعه کرده و از نحوه انجام این کار اطلاع پیدا کنید.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام