مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میثم ی
  • تاریخ عضویت : 1391/1/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 27

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد

OnePlus Nord N100 OnePlus Nord N100

1402/5/14 دیجی کالا چند مدل قاب و گلس داره براش. من گرفتم

Xiaomi Redmi 9 Activ Xiaomi Redmi 9 Activ

1400/10/19 من چند سال هست از سمت ال جی رفتم سمت شیائومی و هر کی هم گوشی میخواد براش شیائومی میگیرم. واقعا همشون راضی هستن. نمیدونم شما بر چه اساسی این مدلی قضاوت می کنید. نشون میده از روی تعصب حرف میزنید.

Xiaomi Mix 4 Xiaomi Mix 4

1400/9/1 نکته مهم اینه که دوربین زیر نمایگشر این گوشی 2 تا مزیت نسبت به بقیه گوشی ها حتی سامسونگ داره.

اولیش اینکه کیفیت تصویری که میده خیلی بالاتر از همه رقبا هست.

دوم اینکه دوربین زیر نمایشگر خیلی خیلی سخت دیده میشه در حالیکه روی گوشی سامسونگ مثل یک هاله سیاه رنگ میتونید ببینید و در واقع مزاحم تصویر اصلی هست

Xiaomi Redmi Note 8T Xiaomi Redmi Note 8T

1399/2/6 اون دو تا علامت شارژ یعنی در حال فست شارژ هست و اصلا چیز بدی نیست

Xiaomi Redmi Note 8 Xiaomi Redmi Note 8

1399/2/6 از تنظیمات برو کشور رو بذار روی هند. برنامه تم ها اضافه میشه روی صفحه

LG G6 LG G6

1398/2/21 دوستانی که روی G6 یا V20 مشکل افتادن سایه روی صفحه نمایش رو دارند در تلگرام به من پیام بدن تا مشکلشون رو کاملا حل کنم. آیدی من maysam_y60

LG G6 LG G6

1397/8/12 اگر مشکل سایه در این مدل یا مدلهای V10 و V20 رو دارید کافیه برنامه Ghost Screen رو نصب و روی حالت پیشفرض فعالش کنید.

LG G6 LG G6

1396/10/7 گوشی منم 32 هست. ولی مشکلی نداره

LG V30 LG V30

1396/8/5 نوشته پیش فروش. خودشم موجود نداره. پولشو میگیره . اومد تحویلت بده!

LG G6 LG G6

1396/2/26 یک روز قبل به بازار چهارسو رفتم و با هر 2 گوشی G6 و S8 کار کردم و در نهایت G6 رو انتخاب کردم. شاید بشه گفت S8 کمی شاید در حدود 15-10 درصد از نظر زیبایی بهتر باشه. ولی خب در نظر بگیرید که اون گوشی به خاطر لبه های خمیده نمایشگر به مراقبت خیلی بالایی احتیاج داره وو یه جورایی هم کاربرد نمایشی داره تا کاربرد عملی. حالا برم سراغ تجربه کوتاهم با گوشی ال جی.
من رنگ مشکی این گوشی رو گرفتم به این علت که حاشیه ها رو کمتر از حالت معمول که کم هم هست نشون میده. به نظرم زیباترین گوشی هست که تا حالا ال جی ساخته. کار کردن با یک دست مشکلی نداره. البته نوار اعلانات بالا رو بخواهید بکشید پایین دیگه باید دو دستی انجام بدین. چون ارتفاع گوشی زیاد شده.
کیفیت تصویر و رنگبندی تصاویر خیلی عالیه و نقصی نداره. رنگها واقعی هستند و مثل امولدها اشباع شده و غیر طبیعی نیستند. امولدها تو نشون دادن رنگ مشکی شاید خیلی خوب باشن، ولی با نمایش رنگ سفید مشکل دارند که خیلی بیشتر تو چشم هست.
به نظر من حافظه 32 گیگ خیلی هم کم نیست و من گوشی قبلیم هم 32 گیگ بود و بعد از یکسال تازه پیام داد که جا نداره، تقریبا چیزی هم ازش پاک نکرده بودم.روی این گوشی مگر اینکه بخواهید فیلم های 4K ضبط کنید که اون هم خیلی برای ما کاربرد نداره. خلاصه اینکه مدیریت کنید مشکلی بابت حافظه نخواهید داشت.
موقع کار کردن با نور زیاد و بازیهای سنگین گوشی کمی گرم میشه که البته طبیعی هم هست.
دوریبنش تو ثبت عکس و قدرت فوکوس خیلی خوبه. هر عکسی بگیرید بلافاصله میتونید رو برنامه های اجتماعی به اشتراک بذارید. از نظر نرم افزار دوربین خیلی کامله و کلی امکانات خوب و پرکاربرد داره.
مصرف باتریش هم تقریبا معمولیه. نه خیلی خوب نه خیلی بد.
کیفیت بلندگوش خیلی خوبه و صدای بلند و واضحی داره. کیفیت صدای هندزفری خیلی خوبه.
حسگر اثر انگشتش خیلی دقیقه. کاش فرستنده مادون قرمز حذف نمیشد.
پشتش به خاطر شیشه ای بودن راحت اثر انگشت رو نمایش میده. البته رنگ مشکی اینطوره و رنگ سفید و نقره ایش مشکلی نداره. اون هم که معمولا همه قاب ژله ای استفاده می کنند.
و در آخر دوستانی که از چیپست 821 ایراد میگیرن و میگن قدیمی هستش و میگن S8 چیپست 835 داره در نظر بگیرن که مدلی که از S8 میاد ایران چیپست اکزینوس خود سامسونگ رو داره و یه جورایی موقع کار کردن به پای 821 هم نمیرسه و برنامه ای نیست که 821 نتونه اون رو اجرا کنه. پس لطفا با نظرات گمراه کننده روی تصمیم گیری بقیه اثر منفی نذارید.
امیدوارم این بررسی کلی به شما کمک کنه تا انتخاب خوبی داشته باشید.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/2 آپدیت MIUI 7.1 برای این گوشی اومده و میتونید با خود گوشی دانلود و نصبش کنید. حجمش حدود 808 مگابایته.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/11/2 رام اصلی یا به قول معروف رام چین این گوشی توی منوها فارسی نداره، باید رام غیر اصلی یا پورت شده بریزید که اون هم همه منوهاش فارسی نیست و یه جاهایی انگلیسی مونده که البته نصبش رو پیشنهاد نمیکنم. الان دیگه همه اونقدر با گوشی های اندرویدی کار کردن که بدون منوی فارسی هم بتونن بدون مشکل کار کنن. ولی رام اصلی به راحتی از متن و تایپ فارسی پشتیبانی میکنه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/10/22 دوست عزیز شما یک مقدار زحمت بکش و نظرات رو کامل بخون. من خودم تا حالا 2 مورد از تجربه شخصیم به شکل تقریبا مفصل نوشتم. حالا اگر یکی گفته فلان چیز گوشی بده یا خوبه باز هم همون رو میاد میگه. حرفش تغییر نمیکنه که. ولی به شخصه من از این گوشی خیلی راضی هستم و پیشنهاد میکنم بخرید. از هر لحاظ با این امکانات تو این قیمت عالیه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/10/19 رام 7.0.22 گلوبال پورت شده روی گوشی داییم هست و برنامه های چینی رو نداره، و برنامه های گوگل هم کاملا به صورت پیشفرض کار میکنن. منوهای فارسی هم نصفه هست. یعنی همه منوها ترجمه نشدن و نصفش انگلیسی مونده.گوشی خود من رام اصلی رو داره و به نظرم بهتره که به رام اصلی دست نزنیم. برنامه های گوگل رو نصب کردم، بیشتر برنامه های چینی رو هم حذف کردم و مثل نسخه گلوبال داره کار میکنه. ضمناً آپدیت جدید برای این گوشی در تاریخ 12 ژانویه 2016 منتشر میشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/10/15 این روش جواب داد. من امتحان کردم. البته بعد از انتخاب برنامه ها باید یک بار گوشی رو خاموش روشن یا ریبوت کنی تا انجام بشه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/10/3 این سایت نوشته موجود داره. تماس بگیرید شاید موجود داشته باشه: shopsmobile.ir
علت اینکه این گوشی کمیاب هست برای اینه که به صورت مجاز وارد نمیشه و برادران محترم قاچاقچی فقط میتونن تعداد محدودی تو هر سری وارد کنند و از اونجا که این گوشی خیلی خواهان داره، بیشتر بارشون رو از قبل پیش فروش کردند و باقی هم که می مونه مشتری ها و همکارها از وارد کننده ها میخرن، یه کمی بگذره اوضاعش بهتر میشه. کمی صبر کنید تا تو بازار زیاد بشه. به نظر من که ارزشش رو داره.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/9/30 من با نظر شما مخالفم. تجربه شخصی خودم و صحبت های یکی ازدوستانم که تعمیرکار گوشی هست در مورد گوشی های هواوی نشون میده که هر چی کمتر به سمتش برید بهتره. ضمنا من چند روزه که redmi note 3 رو دارم و میتونم بگم باتری خیلی خوبی داره و زیاد به ارقام اعلام شده دقت نکیند. در کار روزانه خیلی عالی عمل میکنه. در پست قبلی خودم هم بهش اشاره کردم.

اگر دوستانی که این نظرات رو میخونن چه این گوشی رو بخرن یا نخرن تفاوتی به حال من نداره. فقط وظیفه ام اینه که تجربیات خودم رو در اختیار بقیه بذارم و با تجربه ای که این چند ساله و بعد از کار با بیشتر برندها داشتم میتونم بگم یک انتخاب بسیار عالی در این محدوده قیمت هست و هیچکس ضرر نخواهد کردو مطمئنم اگر سامسونگ همین گوشی رو با سخت افزار و بدنه و امکانات مشابه به بازار بده قیمتش زیر یک میلیون و دویست هزار تومن نخواهد بود. براتون یک مثال ملموس هم میزنم. با اینکه این گوشی حدود 20 روز هست اومده ایران، ولی تا بحال هیچکس اون رو برای فروش به عنوان گوشی کارکرده نذاشته، در حالیکه حتی بعد از عرضه پرچمدارهای سایر برندها میبیند تو همون هفته اول خیلی ها که گوشی رو خریدن و خوششون نیومده اون رو برای فروش گذاشتن. فکر کنم مثال خوبی زده باشم.

موفق باشید

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/9/29 در حواب دوستان عزیز:
@علی م
از فروشگاه icmobile.ir خریدم. البته کارت به کارت کردم و تلفنی اطلاع دادم و با پیک فرستادن که هزینه پیک رو خودم دادم. برای تهران پرداخت در محل هم داشتن. طبق چیزی که تو سایتشون نوشتن چیزی به اسم رام اروپا وجود نداشت روی گوشی و من با اطلاع از این موضوع سفارش دادم. ولی همونجور که در بحث قبلی گفتم با حذف برنامه های چینی و نصب برنامه های گوگل شبیه به رام بین المللی شد. با این فرق که از زبان فارسی پشتیبانی میکنه، ولی منوهای گوشی فارسی نمیشه که من کلا با انگلیسی راحت ترم. یک قاب ژله ای خیلی نرم و نازک همراهش فرستادن که در کل خوب بود. یک برچسب گلس هم داخل قسمت در جعبه بود که فکر کنم از کارخونه گذاشتن و با اینکه جنس محکمی داره، ولی تاچ رو ضعیف نکرد اصلا و خیلی شفاف بود.

@مسعود ف
OTG رو راحت جواب داد. مشکلی نبود.
به شما توصیه میکنم اگر منوی فارسی گوشی براتون مهم نیست به رامش دست نزنید. چون هم با دستکاری توی بوت لودر بعدها گوشی آسیب پذیر میشه و هم اینکه رام خود گوشی همیشه زودتر از رام های بین المللی که بعدا برای این گوشی میاد آپدیت ها رو میگیره و کلا پشتیبانی بیشتری داره. چون فروشی که شیائومی در چین داره چندین برابر بازراهای جهانی هستش و بیشتر هوای مشتری های چینی رو داره تا خارجی .مشکل اصلی شرکت شیائومی در بازاری مثل آمریکا اینه که اگر اونجا گوشی هاش رو به صورت رسمی بفروشه به خاطر نقض پتنت های خیلی زیاد، همه شرکت ها ازش شکایت میکنن و عملا هم جلوی فروشش رو میگیرن و هم کلی باید خسارت بده. اپل میگه ظاهرش شبیه گوشی منه، اون یکی شرکت میگه فلان چیزش شبیه گوشی های منه و دزدیدن و از اینجور مسائل. برای همینه که فعلا توی آمریکا و بیشتر کشورهای اروپایی فروش رسمی نداره و خود خریداران از سایتهای مختلف مثل علی بابا و غیره به شکل پستی میخرن. اینارو گفتم که بدونید با رام اصلی کار کنید از همه بهتره.

@mohamad s
بر خلاف گفته شما من هیچ لگ و هنگی تو گوشی ندیدم. من 32 گیگ با رم 3 دارم، شاید شما 16 گیگ رم 2 دارید اینجوری باشه، نمیدونم. برای کیبورد فارسی هم google keyboard رو نصب کردم که برای فارسی خیلی کامله و 32 تا حرف رو کامل نمایش میده و همه شکلها رو داره و حتی تشدید و همه شکل های صدادار.

در کل این گوشی رو در این قیمت تایید میکنم و خیلی بیشتر از پولش می ارزه. خصوصا نسخه 32 گیگ و من از خریدش خیلی راضی هستم.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/9/29 من امروز رنگ خاکستری رو گرفتم که جلوش مشکیه:
1- صفحه نمایش و تاچ : خیلی خوبه. برای دیدن پیکسل باید چشم عقاب داشته باشید. رنگها زنده و روشنایی خیلی خوبی داره. تاچ هم با وجود استفاده از گلس خیلی خوبه.
2-باتری کمی دیر شارژ میشه، البته گفتن شارژ سریع داره که من ندیدم خیلی سریع باشه، ولی چون ظرفیت بالایی داره کمی طول میکشه پر بشه و خب دیرتر هم خالی میشه. موقع کار کردن هم مصرف مناسبی داره و در کل راضی کننده است.
3-حسگر اثر انگشت که خیلی خوب و کاربردی هست و بدون هیچ مشکلی کار میکنه.
4-بدنه: خوب و خوش ساخته، ولی خب قاب ژله ای استفاده کنید خیلی بهتره.
5-پزدازش: گوشی خیلی روان کار میکنه و هنگ و لگی دیده نمیشه. وقتی میزنید برنامه ای نصب بشه خیلی سریع این کار انجام میشه. بازی ها هم خیلی خوب اجرا میشن.
6-سه تا دکمه پایین گوشی گوشی نور داره. یک چراغ LED هشدار هم بالا گوشه سمت راست گوشی داره.
7-فرستنده مادون قرمز هم داره و میتونید باهاش وسایل خونه رو کنترل کنید. البته برای اضافه کردن هر دستگاه باید در اون لحظه به اینترنت وصل باشید، ولی بعدش نیازی نیست.
8-همه گوشی هایی که اومده ایران رام چین نصب هستش و اگر کسی بگه رام اروپا یا بین المللی دارم به این معنی هستش که گوشی رو باز کردن و رام رو دستکاری کردن. زبان های های پیشفرض (یعنی منوها) انگلیسی و چینی هست. فونت فارسی خوب و خوانایی داره و پیامک و برنامه های اجتماعی به راحتی فارسی رو نمایش میدن.
9- پیشنهاد میدم برنامه های چینی رو حذف کنید از روی گوشی و برنامه های گوگل رو نصب کنید تا بشه همون رام بین المللی. بعد از نصب برنامه های گوگل گوشی رو باید ریست کنید تا کار کنند.
10- سرعت بوت گوشی و بالا اومدن خیلی سریع نیست و یه مقدار طول میکشه.
11- پخش صدا خیلی خوبه و بلنده و کیفیت خوبی داره.
12- دوربینش رو درست حسابی تست نکردم، ولی در کل راضی کننده است البته در حد پرچمداران نیست که تو این قیمت طبیعیه.
13- در کل با این مبلغ فکر نکنم هیچ رقیبی داشته باشه و پیشنهاد میدم حتما بخرید.

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/9/26 مدل 16 گیگ با رم 2 و 32مدل گیگ با رم 3 داره که هیچکدوم میکرو اس دی نمیخورن

Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek) Xiaomi Redmi Note 3 (Mediatek)

1394/9/26 منم صحبتهای این دوستمون رو تایید میکنم

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/9/10 من نگران شدم مشکل پیش بیاد آپدیت نکردم فعلا. شما آپدیت کردی؟

Huawei Ascend Y550 Huawei Ascend Y550

1394/8/11 لینک رامهای MIUI 7 برای Y550
یکی از بهترین رام ها که محصول شرکت شیائومی هست.

Y550 MIUI 7 ROM
mega:///#!r8Fw3D4Q!GtGGQmzF4YKXiOjngtC0xJpadyu4rIPX29gtdrSmUfk

فایل ROOT
mega:///#!m5VGXZCb!6QXMBqOKUthfVY4IwWIQPjBjwPqcL2aThQ-NwSBlMjs

LG G Flex 2 LG G Flex 2

1394/8/11 باتریش برای من مشکلی نداره. مصرف در حد G2 که داشتم هست. اندروید 5.1.1 ریختم

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1394/8/7 اگر از دوستان کسی با اینترنت 4جی ایرانسل کار کرده بگه مدل گوشیش 100 چند بوده. ممنون

LG G2 mini LG G2 mini

1393/2/31 دوست عزیز مگه دو تا دکمه چقدر هزینه داره؟ چند دلار هم نمیشه. حذف این دکمه ها از پایین و کنار گوشی باعث میشه که قاب دور صفحه باریکتر بشه و اون فضا خالی میشه و نیازی نیست سخت افزار اضافه زیر اون قسمتها استفاده بشه.همون کاری که در G2 انجام شده. شما خب برو سامسونگ بخر با دکمههای بزرگ، الکی از این فناوری پیشرفته ال جی ایراد نگیر.

LG Optimus L7 II Dual P715 LG Optimus L7 II Dual P715

1392/8/29 نخیر.سنسورش رو نداره
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا