مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ardeshir S
  • تاریخ عضویت : 1395/12/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Huawei nova 4 Huawei nova 4

1400/6/18 دوست عزیز این گوشی هواوی رم می خوره. رم SD سایز رم میکرو با خشابه اشتباه تایپ کردین. دوم اینکه زمی که این گوشی ساپورت می کنه نوعی رمی کوچکتر از میکزو هست که هواوی برای گوشی هاش طراحی کرده که متاسفانه توی ایران وارد نمیشه. در مورد کارایی ها و قدرت های فوق العاده و و غیر عاذی این گوشی هم دز یک نظر ذیگر براتون می نویسم که باوز نمی کنید. من این گوشی را دازم و تا بحال گوشی با این کیفیت و کارایی هایی که حتی خودنمایندگی وارد کننده هواوی هم کامل اطلاع نداشتند. درضمن برای دوستان متعصب ایفون و سامسونگ هم بگم من ایفون 12x pro هم دارم و زیر و روی اون هم دراوردم.
ایفون هنوز نتونسته شارژرر قدرتمندی چه سوکتی و چی وایرلس ارائه کنه. شارژر وایرلس ایفون فقط 5 وات است
شارژر این گوشی هم 18 ولی شارژر سوکت گوشی هواوی P50 PRO و مدل پایین تر آن دارای توان 66 وات وشارژر وایرلس 55 واتی داره
همچنین همین طور که این گوشی فادر به شارژ گوشی های دیگر است البته فقط OTG ولی گوشی P50 PRO دارای شارژر معکوس یا همون ریورس شارژ OTG 66 واتی و شارژ وایرلس 55 واتی گوشی های دیگر است. کارایی که جتی ایفون 12X PRO هم ندارد شما با گوشی P50PRO می توانید گوشی و ساعت و .. ابزار دیگر را با توان 66 وات با سیم یا همون OTG و 55 وات وایرلس شارژ کند
سایر کارایی ها مانند کارایی MUI DESKTOP در گوشی های هواوی از این مذل و بالاتر ها فقط دارند در حالت MIIRRORING یا همون آینه در زمان اتصال به وای فای تلویزیون 2 حالت یکی معمولی مثل همه گوشی ها و حالت دوم EMUI DESKTOP است که در این حالت صفحه تلوزیون تبدیل به صفحه ویندوز 10 می شود دارای نوار Taskbar windows که روی آن سمت راست کلیه اطلاعات ساعت و باطری و انتن و وای فای ... که در ویندوز هست را دارد در سمت چپ دکمه START مانند ویندوز که تمام نرم افزار ها می توانید اجرا کنید حتی روی دسکتاپ هم ایکون برنامه ها مانند FILE MANAGER بجای MY COMPUTER ویندوز و گالری و موزیک پلیر و ... وهر SHORTCUTی که شما بخواهید می توانید از هر اپ قرار دهید.
البته این هم بگم این کارایی یعنی EMUI DESKTOP تم نیست اشتباه نکنید یک نوغ سیستم عامل اندروید است که با اتصال ماوس و کیبورد وجتی فلش و هاذد اکسترنال می توانید مانند ویندوز به راحتی با ماوس و کیبورد کار کنبید حتی هم زمان با نصب ماوس و کیبورد و نصب یک به گوشی می توانید تا 4 هارد و فلش و حنی گیرنده دیجیتال یواس بی هم وصل کنید کاری گه من انجام دادم. ولی برای جلوگیری از فشار زیاد بابت جریان کشی برای وسایل متصل من از هارد های اینترنال که برقشان از یک پاور کامپیوتر گرفتم تامین کردم. و خود HUB USB نیز مارک TPLINK داذای 10 پورت USB می باشد که می توانید برای کمک سرعت بیشتر و تعداد بالاتر به قسمت سوکت اداپتور یک HUB USB اداپتور خود HUB را هم نصب کنید و از راه دور با ماوس و کییبورد وتصویر تلوزیون از تمام امکانات و اپ ها استفاده کنید.

با اتصال هر هارد یک دراو به قسسمت FILE MANAGER اضافه می شود من فیلم این کار را برایتان ارسال خواهم کرد

Huawei Mate 9 Porsche Design Huawei Mate 9 Porsche Design

1395/12/9 سلام
واقعا آقا سینا دستت درد نکنه با جوابت خیلی خوب گفتی .
اینو به دوستایی میگم که فکر می کنن این گوشی هیچی نداره هیچی نمی ارزه یا کپیه این متنو بخونید:
شرکت هواوی یکی از قدرتمند ترین شرکت های اپراتور تلفن همراه هست که در بسیاری از کشور ها مشغول به کاره. بسیاری از قطعاتی که الان توی شبکه های دیتای ایرانسل داره استفاده میشه که باعث قدرت و سرعت بالای اینترنت ایرانسله از سخت افزار قدرتمند هواوی هستند. اگر نمی دونید می تونید یک بار برید اونجا تا ببینید. در ضمن دوستان این گوشی نه تنها کپی نیست بلکه خودش نوآوری های زیادی داره که اصلا دوستان تعصبی نه می دونند نه درک می کنند. مگه زمانی که صفحه لمسی یا سیستم عامل اندروید یا حتی گوشی های رم خور و دوربین دار وارد بازار شدند هر شرکت دیگه ای که این مزایا را استفاده کرد کپی بود؟ استفاده از تکنولوژی پیشرفته توی همه ی دنیا بنا به پیشرفت مورد استفاده شرکت های تولیدی قرار می گیره. مزایای این گوشی:
1- کیفیت بسیار بالای صفحه گوشی که تا الان توی هیچ شرکتی نبوده حتی Samsung
WQHD (2560 x 1440), 534ppi -16.7M colors, Color saturation(NTSC) 100% -High contrast 70000:1 (typical)
2- استفاده از CPU های قدرتمند که حتی بسیاری از سایت های ما اینو دقیق نمی دونن:
HUAWEI Kirin 960, Octa-core CPU (4 x 2.4 GHz A73+ 4 x 1.8 GHz A53) + i6 co-processor
که البته دقیق نمی دونم ولی i6 co-processor چیزی بین سی پی یو های گوشی و کامپیوتر هست که تا الان توی هیچ گوشی نبوده که حتی Iphone7+ که فقط یک جهار هسته ای هست.
چون من خودم CPU هشت هسته هم زمان رو الان توی Honor 6-h60-l04 دارم می بینم که نه تنها 850 بازی و برنامه نصب شده،بلکه اجرای حداقل 37 بازی گرافیکی و رم خور بالا، و باز کردن هارد 2 ترابایت اکسترنال از مزایاشه.
3- سیستم عامل اندروید نسخه Android™ 7.0 که حتی توی سامسونگ هم نسخه 6.0 (Marshmallow)
استفاده شده که همین و هم کیفیت صفحه سامسونگ را رد کرده.
4- مهم تر از همه استفاده از LTE با cat 12 هست که قدرت دانلود 600 مگابایت برثانیه دانلود و 450 مگابایت برثانیه آپلود که ایفون 7 پاس هم نتونسته اینو تجربه کنه. می تونید اینو روی دانلود دو گوشی مقایسه کنید (ابفون 7 پلاس دانلود 450 و اپلود 150 هست) برای مقایسه به سایت دیجی کالا رجوع شود.
5- گزینه دوربین هم که دیگه حرفی واسه گفتن نمیزاره - اگه اطلاع دقیق داشته باشین هوآوی اولین برندی بود که سیستم Dual camera را روی گوشی هاش پیاده کرد. پس باید بگیم بقیه مارک ها از روی هواوی کپی کردن.
سامسونگ به صفحه amo led می نازید اپل هم به CPU قدرتمند که هر دو الان واقعا یک دهم این گوشی هم نیستن
اینم برای کسانی که فکر می کنن این گوشی کپیه برای اطلاعات بیشتر می تونید این دو صفحه را بخونید.
https://www.digikala.com/Product/DKP-185878/%DA%AF%D9%88%D8%B4%D9%8A-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%D9%8A%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%A2%D9%88%D9%8A-%D9%85%D8%AF%D9%84-Mate-9-Porsche-Design-%D8%AF%D9%88-%D8%B3%D9%8A%D9%85%E2%80%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA/keyword-mate%209%20porsche#!/tab-techspecs/

http://m.huawei.com/enmobile/consumer/mobile-phones/detail/porsche-design-mate9.htm

اما از نظر قیمت، بازار ما مشکل داره وگرنه قیمت این گوشی طبق اعلام سایت خود هوآوی 3500 دلار هست.
بازم اگه دوست دارید بگید کپیه ولی اول برید تحقیق کنید بعد بیاید تعصبی نظر بدین.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا