مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امید x
  • تاریخ عضویت : 1395/12/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

LG X power LG X power

1396/3/23 دوستان این گوشی قیمتش حدود 500 شده و نسبت به گوشی های دیگه خیلی بصرفه است. چون باطری 4100 داره. فست شارژ داره. otg میخوره. صفحش گوریلا گلاس 3 است. نوفیگیشن داره. به آندروید نوقا ارتقاء میشه. بعنوان پاور بانک هم میشه استفاده کرد. و ساخت کره است. همچین گوشی با این امکانات حتی تو گوشی چینی هواوی هم بلاتر از 700 است.

LG X power LG X power

1396/3/23 سلام. دوستان من یک فایل 437 مگ با یک 227 مگ و 29 مگ برای بروز رسانی برام اومده بود نصبشون کردم. عملکرد گوشیم خیلی بهتر شده. توصیه میکنم شما هم انجام بدین.

LG X power LG X power

1395/12/19 سلام . با احترام خدمت آقای بابک ق باید عرض کنم که شما میفرمایید به دیسلایک ها توجه نکن. منظورتون اینه که نظرات کاربران مهم نیست؟ در ضمن شما فقط نیمه خالی لیوان میبینید و فقط معایب گوشی ها را با برداشتی که خودتون دارین بیان می کنید و اصلا توجهی به مزایا ندارین. ممکنه برا ی افرادی که x power خریدن مزایای اون بیشتر از معایبش باشه. اینو میشه از نظراتشون زیر پیام های شما فهمید. لذا ممکنه یه گوشی مد نظر شما باشه که بقیه نپسندند ولی لااقل اینقدر یکطرفه در موردش قضاوت نمیکنن. ضمنا کسانی که میخوان گوشی بخرن مطمئناً قبلش در موردش تحقیق میکنن و اینها همان افرادی هستند که تو این سایت نظراتشون را بیان میکنند و به اظهارات من و شما و بقیه.. رای میدن.

LG X power LG X power

1395/12/6 سلام. من سه ماهه گوشی ایکس پاور دارم. و با احترام به آقای بابک ق موافق نظرات ایشان نیستم. و از نظرات و دیس لایک های مخالف سایر دوستان هم مشخص است که نظرات ایشان را تایید نمیکنند.
ضمنا بحث کردن در این موارد موقعی برای کاربران مفید است که دوستان متوجه امکانات جدید و کارهای متفاوتی بشن که تا حالا با گوشی مورد نظر انجام نداده اند.
همچنین در حال حاضر هر کسی که بخواد گوشی بخره با توجه به امکانات مورد نیاز خود گوشی انتخاب میکنه. ممکنه امکاناتی که ما در نظر داریم برای افراد دیگه مهم نباشه و بالعکس.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام