مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مهرداد آ
  • تاریخ عضویت : 1391/1/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi Mi 11 Ultra Xiaomi Mi 11 Ultra

1400/1/28 دوستان فروشگاه آریومارکت پیش فروش می‌کنه با گارانتی و رجیستری ۳۶ تومن، خارج از پیش فروش ۳۸ تومن، خودشون وارد کنندن، به نظرتون می‌ارزه؟

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1394/8/8 دوستان کسی میتونه راهنمایی کنه؟ من به اندروید ۵ آپدیت کردم اما هنوز مشکل هات اسپات و تترینگ دارم..

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1394/8/1 کارت درسته دوست عزیز.
امیدوارم این کارو برای نسخه های بعدی هم تکرار کنید.
فقط من هنوز یک مشکل بزرگ دارم و اون استفاده از هات اسپات و یا حداقل تترینگ هست، فکر میکنم محدود به سیم کارت att شده ولی بعضی از دوستان میگن با آپدیت به نسخه ۵ حل شده، برای من تفاوتی نکرده، شما یا سایر دوستان راهی برای اشتراک دیتای موبایل در این گوشی سراغ دارید؟

Samsung Galaxy Alpha Samsung Galaxy Alpha

1394/7/28 من فقط عضو شدم که از شما تشکر کنم، کارتون عالی بود، واقعا نمیدونم چطور این کارو کردین ولی در سراسر وب فقط لینک شما برای این رام موجوده، امیدوارم این کارو برای نسخه های بعدی هم آماده کنید. یک دنیا ممنون و واقعا ممنون میشم اگه در مورد کاری که انجام دادید و نحوه ی اون یکم توضیح بدین؟
در جواب به برخی دوستان هم عرض کنم که من alpha g850a همون نسخه att رو دارم و با رام معرفی شده توسط امیر احسان عزیز به نسخه ۵ به روز کردم، ابتدا مشکلاتی داشت که یکبار فکتوری ریست کردم و الان عالیه، نه لاک شد، نه ناکس تغییری کرد که البته در ایران مهم هم نیست، باتری بهتر شد و سایر بهینه سازی هایی که انجام شده. نگران نباشید و آپدیت کنید.
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام