مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امید آ
  • تاریخ عضویت : 1395/11/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/11/23 با سلام
نمیدونم چرا نظر من نمایش داده نشده. نه توش توهینی بوده و نه خارج از قوانینی که خودتون وضع کردید صحبتی کردم. من عاشق برند مایکرو سافت و گوشی 950xl هستم و هرطور بشه هم پای حرفم میمونم و از نظرم دفاع میکنم با هیچکسی هم کاری ندارم. فقط یه سوال داشتم اگه میتونید راهنمایی کنید که بسم الله اگه هم نمیتونید خیلی ساده بگید که نمیدونیم.
گوشی من روزی چند بار وقتی وارد برنامه ای میشم یا میخوام خارج بشم، وقتی گوشیم زنگ میخوره یا بعد تماسم و ... خود به خود ریستارت میشه.
دوستان و اساتید عزیز اگه کسی به همچین مشکلی برخورده لطفا منم راهنمایی کنه.
با تشکر

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/11/22 با سلام خدمت اساتید
من واقعا نمیدونم چی بگم؟ من فقط مشکلمو مطرح کردم و تازه هم تو سایت عضو شدم. نمیدونم چطور وسط دعوای شما پیدام شده. ولی واقعا این مشکلی که عنوان کردم برام پیش اومده و واقعا اذیتم میکنه.از شما دوستان عاجزانه تقاضا میکنم اگه راهنمایی و یا پیشنهادی دارید بگید تا منم بتونم استفاده کنم. اگه شماره تماس هم بدید واقعا ممنونتون میشم.من جدا از هر بحثی که دارید و به منم هیچ ربطی نداره تقاضای کمک دارم.

Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM Microsoft Lumia 950 XL Dual SIM

1395/11/21 با سلام خدمت اساتید محترم
من حدود 2 ماهه که این گوشیو خریدم. بدون گارانتی. فوق العاده از گوشیم راضیم. تمام نرم افزارهایی رو که مورد نیازم هست رو هم از Store راحت پیدا و نصب کردم. اما مشکلی دارم که خیلی عذابم میده و تنها فکری که به ذهنم رسید تا بتونم حلش کنم این بود که اینجا مطرح کنم تا از راهنمایی شما بزرگواران استفاده کنم.
گوشی من زود زود ریستارت میشه. مثلا بعضی وقتها که زنگ میخوره، وقتی داخل برنامه ای هستم و میخوام بیام بیرون، وقتی قفل گوشیمو که میخوام باز کنم و چند مورد اینچنینی. بعد از بالا اومدن دوباره گوشی و گذشت چند دقیقه بازم ممکنه همینطور بشه و بعضی وقتها هم میشه. یه بار هم گوشی رو کلا Reset کردم اما بازم مشکلم حل نشد. همین امروز از صبح تا حالا 7-8 بار اینجوری شده. اگه ممکنه راهنمایی کنید. به نظر شما مشکل گوشی من از کجاست؟
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام