مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سیامک ص
  • تاریخ عضویت : 1395/11/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 487

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 487 مورد

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/6/18 آقا ممنون برای راهنمائی ارزنده تون . اینکار رو امتحان نکرده بودم . فکر نمیکردم انتخابهای دیگه با قابلیت کاستمایز کردن رو هم براش در نظر گرفته باشند . سپاس مجدد دوست عزیز .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/6/10 با توجه به قیمتهای رایج بازار این گوشی میتونه بهترین و ارزنده ترین انتخاب در بازه قیمتی خودش باشه .
صفح نمایشش که بهتره ، دوربینهاش که بهتره ، سنسور فینگرپرینتش که بهتره ، طراحی ظاهریش که بهتره ، ساختش که تمیزتر و بهتره ، نرم افزار کلین اندرویدش هم که یک مزیته بهتره ، شارژرش که بهتره ، صدای استریوی مجهز به دالبی اتموس اش هم که بهتره ، از آنتن دهی و ارتباطات موتو هم که دیگه نمیشه ایرادی گرفت . خب عزیز برادر مگه یه گوشی دیگه چی داره که شما فوکوس کردید روی بنچمارک ؟!!!

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/6/10 در سکیوریتی پچ اول ماه آگوست متاسفانه طراحی صفحه قفل گوشی دستخوش تغیر منفی شده و دیگه خبری از نشانگر آبی دایره ای شکل قبلی میزان شارژ باطری که طرحی یونیک ، واضح و بسیار زیبا بود خبری نیست !
طراحی صفحه قفل جدید دقیقا مثل سایر گوشیهای اندرویدی شده ، ضمن اینکه طرح اختصاصی سابق علاوه براینکه نشان از شناسنامه موتورولا داشت ، با یک نگاه یکی دو ثانیه ای مقدار باقیمانده باطری رو به رویت کاربر میرسوند ، در حالیکه در طرح جدید این صفحه باید برای اطلاع از مقدار باطری به نشانگر نوشتاری گوشه بالائی صفحه رجوع شود. .
این تغیر به نظر بنده مثبت نبود و ایکاش موتورولا به همان طرح کلاسیک خودش وفادار میموند . زیباتر ، گویاتر و اصیلتر بود .
دوستان برای دریافت وصله امنیتی اول آگوست میتونند به تنظیمات / سیستم آپدیت گوشی مراجعه و اونو دریافت و نصب کنند .
ضمنا در حالیکه اندروید 14 همین روزها برای بسیاری از گوشیها ریلیز میشه ، کماکان موتورولا دارندگان G72 رو تو خماری دریافت اندروید 13 نگهداشته ! بگذریم که تغیرات اندروید 13 هم نسبت به نسخه 12همچین آش دهن سوزی نیست !!

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/4/13 مثل اینکه موتورولا پاک یادش رفته که یه آپدیت اندروید 13 به دارندگان G72 بدهکاره !!!..........
دوستان خبری در اینمورد ندارند ؟

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/3/28 درود بر شما .
شاید هم ژیروسکوپ داره ، ولی در مشخصات این گوشی در سایت ثبت نشده !
قاعدتا انجام بسیاری از امکانات پیش بینی شده در moto action مثل روشن و خاموش کردن چراغ قوه با دوبار تکاندن دست ، یا رفتن مستقیم و بدون واسطه گوشی به مود عکاسی با دوبار رول زذن مچ دست ، قطع زنگ تماس با برداشتن گوشی از محل ثابت ووو.... اینها اساسا امکاناتی است که فقط شتاب سنج از پس انجامش بر نمیآد و نیاز هست که گوشی علاوه بر شتاب سنج مجهز به ژیروسکوپ هم بعنوان تکمیل کننده وظایف شتاب سنج باشه تا انجام این فرامین حرکتی مقدور و ممکن بشه .
از وجود ژیروسکوپ در این گوشی 100% مطمئن نیستم ، ولی تصور میکنم داره و در مشخصاتش قید نشده .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/3/11 درود بر شما .
از راه Settings / sound& vibration مقدارصدای مورد نظرتوت در گزینه call volume تنظیم کنید ، در اینصورت همیشه با ولوم صدای تنظیم شده مکالمه خواهید داشت .
وقتی موقع مکالمه با دکمه های کم و زیاد کردن صدا اینکار رو انجام بدید ، در مکالمه های بعدی تنظیم صدا به همان حالتی برخواهد گشت که در بالا شرح دادم ، یعنی حالت پیش فرض که حتما قبلا با ولوم صدای بالائی تنظیم شده .
مسیر زیر رو برای اینکار طی کنید ، نظرتون تامین میشه .
Settings / Sound & vibraion / Call volume

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/2/24 سلام دوست عزیز .
از دقت نظرتون تشکر میکنم . برقرار باشید .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/2/24 عزیزم ، زحمت مطالعه پستهای قبلی رو تقبل بفرمائید ، راهکارهای مختلف ارائه شده .
چنانچه خودتون با استفاده از این راهکارها موفق به انجام کار شدید که چه بهتر ، در غیر اینصورت گوشیتونو به هماتلکام ببرید ، اونجا با استفاده از خدمات گارانتی اینکار رو براتون انجام میدند .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/2/22 صرفنظر و فارغ از نوع باطری هر گوشی ، عوامل بسیار چون لیتوگرافی و معماری پردازشگر ، نوع صفحه نمایش ،
نرم افزار منصوبه روی گوشی ( فریمور ) ، یوزراینترفیس ، برنامه های نصب شده و درحال اجراء و در حالت استندبای ، امکانات گوشی ، تنظیمات گوشی ووووووو................ همگی میتونند در مصرف و دوام باطری موثر باشند .
کلا استفاده از هر امکان در نظر گرفته شده روی گوشی ، مستلزم استفاده از انرژی و نیروست که بالطبع این انرژی و نیرو از باطری گوشی تامین میشه .
برای مقایسه دوام شارژ باطری دو گوشی باید حتی الامکان پارامترهای مختلف رو در شرایط یکسان قرار بدیم ، اونوقت مقایسه کنیم .
امیدوارم توضیحات بالا رو بعنوان نظری متعصبانه و در جهت توجیه یا طرفداری از بهتر بودن باطری G72 تلقی نفرمائید چون هیچوقت کار با وان پلاس رو تجربه نکردم و طبیعتا در مورد دوام باطری اش هم باید بی نظر باشم !

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/2/22 وقتی رسما اعلام شده که ظرفیت باطری این گوشی 5000 میلی آمپره ، یعنی باطری 5000 میلی آمپریه ، نه کمتر !
منتهی یکی از فرقهای باطریهای لیتیوم پلیمر ( که در این گوشی هم از همین نوع باطری استفاده شده ) با باطریهای لیتیوم یونی چگالی بیشتر شارژ بیشتر باطریهای لیتیوم یونی است . یعنی دوام شارژ در باطریهای لیتیوم یونی کمی بیشتر از نوع لیتیوم پلیمری است .
بطور کلی هرکدام از این دونوع باطری مزایا و معایب خاص خودشونو دارند که خودش مستلزم باز کردن باب گفتگو و بحث جداگانه است . ولی در مجموع و جمیع جهات مزایای باطریهای لیتیوم پلیمر بیشتره .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/2/15 دوبین اصلی این گوشی کیفیت بسیار بالائی رو ارائه میکنه ، نه درحد یک گوشی پرچمدار ، ولی با توجه به قیمت گوشی کیفیت عکسهای گرفته شده بالاتر از حد مورد انتظاره . متاسفانه برخی دوستان بدون توجه به امکانات و تنظیمات موجود برای دوربین ، با همان تنظیماتی که برای عکسبرداری در نو زیاد روز اقدام میکنند انتظار دارند عکسهای تهیه شده در نور کم و شب هم با کیفیت و جزئیات نور کافی ثبت بشه که البته این تصوری اشتباه است !
در مجموع از نظر دوربین ( چه اصلی و چه سلفی ) قابلیتهای عکسبرداری این گوشی با توجه به قیمتش بسیار درخور توجهه ، ضمن اینکه چندی پیش آپدیت moto camera tuner برای ارتقاء نرم افزار دوربین جهت این گوشی منتشر شد که دریافت و نصب اون قطعا در ارتقاء کیفیت دوربین و عکسهای گرفته شده موثره .

در مورد اخذ آپدیت اندروید : متاسفانه موتورولا گوشیهای بالارده و فلگشیپ رو حد اکثر تا دو ورژن ، و گوشیهای میانرده (مثل همین گوشی ) و پائینرده خودش رو فقط تا یک ورژن اندروید آپدیت و ساپورت نرم افزاری میکنه ! پس گرفتن اندروید 13 برای این گوشی تقریبا قطعی است ، هرچند بزودی اندروید 14 ریلیز میشه و هنوز moto برای ایندسته از گوشیهاش آپدیت اندروید 13 رو منتشر نکرده ، درصورتیکه سامسونگ چندماه پیش گوشیهای تقریبا قدیمیترش مثل A32 و A52 و .... رو به 13 آپدیت کرد .
کلا ساپورت نرم افزاری moto علیرغم اینکه از نرم افزار کلین اندروید ( اندروید تقریبا خالص یا استاک گوگل ) استفاده میکنه و نزدیکی و وابستگیهای انکارناپذیرش با گوگل ، هیچوقت تعریفی و قابل دفاع نبوده و نیست !!

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/2/15 برای اینکه از کلید پاور برای خاموش کردن گوشی استفاده نکنید که اینکار باعث فرسودگی زودرس این کلید نشه ، لازمه که در منوی ستینگز گزینه دسترسی رو انتخاب و منوی دسترسی رو فعال کنید .
بافعالسازی منوی دسترسی آیکون سبز رنگ کوچکی در صفحه Home گوشیتون ظاهر میشه که قابل جابجائی است و میتونید اونو در محل دلخواه قرار داده و مورد استفاده قرار دهید . در این منو شما به برخی امکانات گوشی بصورت میانبر و سریع دسترسی خواهید داشت ، از جمله خاموش کردن صفحه نمایش با یک کلیک که مورد نظر شماست .
مسیر و قدمهای انجام کار رو براتون هم وقتی گوشی با زبان انگلیسی کار میکنه و هم با زبان فارسی به شرح زیر توضیح میدم .

1- Settings/ Accessibility/Accessibility Menu&shortcut /On .

2- تنظیمات/ دسترسی پذیری /منوی دسترسی پذیری /میانبر دسترسی پذیری / روشن .

نحوه استفاده از آیکن شورتکات و انتخاب نوع عملکرداین منو در گوشی بصورت تصویری هم توضیح داده شده ، بد نیست به آموزش تصویری اون دقت بفرمائید .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1402/2/9 هرچی شارژ گوشی به مراحل انتهائی نزدیک میشه از سرعت شارژ کاسته میشه . پس اینمورد کاملا طبیعییه !
در مورد اشتباه نشان دادن میزان شارژ هم پیشنهاد میکنم یکبار الگوریتم نشانگر شارژ گوشیتونو ریست کنید .
نحوه انجام اینکار به این ترتیبه که اونقدر از گوشی استفاده کنید تا از کمبود و اتمام شارژ باطری گوشی خاموش بشه . حالا گوشی رو به شارژر بزنید و بگذارید تا 100% شارژ کامل بشه . وقتی مقدار شارژ به 100% رسید ، دو دقیقه دیگر اجازه بدید پروسه شارژ ادامه داشته باشه و بعد از اون از ادامه شارژ خودداری کنید .
این روش هم باعث ریست شدن الگوریتم نشانگر شارژ میشه و هم سلولهای مورد استفاده قرار نگرفته ابتدا و انتهای ظرفیت باطری رو فعال کرده و از مرگ تدریجی این سلولها بعلت عدم استفاده ( شارژ و دشارژ ) جلوگیری کرده و بدینترتیب ظرفیت کامل شارژگیری باطری حفظ میشه .
پیشنهاد میکنم این پروسه رو هر ماه و یا دوماه یکبار تکرار کنید ، باطری گوشیتون همیشه ریفرش خواهد بود . خودم سالهاست روی باطریهای لیتیوم یون و لیتیوم پلیمر امتحان کردم و نتیجه مثبت گرفتم .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/12/28 سلام دوستان .
کسی تونسته تا الآن آپدیت 15 مارچ 2023 پلی استور رو بگیره ، تا از تغیراتیکه بناست در اون اعمال شده باشه برامون شرح بده ؟
منکه هرچی سعی کردم تا حالا موفق نشدم . نمیدونم علت ترافیک بالای سروره ؟ یا ایراد از نت و وی پی ان کم سرعت ما ؟!

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/26 قبل از تکمیل و اخذ آپدیتها که اونهم در وحله اول نیازمند داشتن vpn است گوشی هنگام بارگذاری و باز کردن ف ی ل ت ر شکن پیام نیاز به پرمیشن میداد و بهمین علت vpn کارنمیکرد . اونوقت یه عده باسواد تکنولژی !! که با گستاخی و جسارت دیگران رو بدون داشتن سواد تکنولژیکی خطاب میکنند با وقاحت اعلام میکنند که vpn نیاز به مجوز نداره !!... جالبه یعنی حضرات نابغه از خود گوشی که داره پیام کتبی میده بیشتر میفهمند ! جالبتر اونکه برای چندمین بار ... هم برای انتشار تآئید میشه !!
نمیدونم از کی تابحال کسیکه اصلا این گوشی رو از نزدیک زیارت نکرده و بهش اجازه لمس اونو ندادند ، اجازه اظهار نظر توهین آمیز راجع به دارندگان و کاربران این گوشی رو بخودش میده ؟ ...

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/11 سلام دوستان .
امروز سه شنبه 31 ژانویه 2023 موتورولا آپدیت وصله امنیتی منتهی به اول زانویه سال میلادی جاری و ارتقاع عملکرد سیستم با شماره S3SV32-45-28-1 رو برای این گوشی منتشر کرد .
با انتشار این آپدیت مشکل vpn گوشی هم بطور اساسی حل شد .
عزیزانیکه چون بنده برای فعالسازی گزینه vpn روی گوشی شون از برنامه های Shizuku و App ops استفاده میکردند میتونند چنانچه مایل باشند برنامه های نامبرده رو از گوشیشون حذف و پاک کنند . دیگه برای دسترسیهای لازم وی پی ان دیگه نیازی به استفاده از این برنامه ها نیست .
برای امتحان و اطمینان خاطر میتونید از پلی استور وی پی ان جدید دانلود کنید و بدون استفاده از نرم افزارهای مورد اشاره اونو اجراء و فعال کنید . کارکرد سالم وی پی ان تازه نصب شده به معنای رفع مشکل بصورت اصولی و بی نیازی به دو برنامه یادشده است .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/8 ...
راهکار پیشنهادی شما که اینقدر برایش جنجال آفرینی میکنید ، قبل از شما توسط دوست عزیزمان " رضا آ " با متانت و در کمال آرامش ارائه شد ولی شما آنرا بنام خود مصادره و درموردش معرکه گرفته اید !
دیگه شلوغ بازی و رفتار نامودبانه کافیه ، تاپیک رو به بیراهه نکشید و برای مردم در مورد خریدن یا نخریدن این گوشی تعین تکلیف نکنید .
کاربر داغون ، مهمل گوئی و.......، خزئبلات و اراجیفی است که درچند پست قبلی در اینجا خیرات کردید ، اگر این ادبیات را در نوشتارتان ادامه دهید با زبان قابل فهم خودتان با شما دیالوگ برقرار میکنیم ...!

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/7 سلام دوست من .
نیازی به رد و بدل کردن آیدی تلگرام نیست ! اگر زحمت مطالعه چند پست قبلی در همین پیج رو متقبل بشید دوستان راهکارهای مختلف رفع این مشکل رو بطور کامل شرح دادند ، ضمن اینکه در تاپیک گوشی moto edge 30 fusion هم یکی از عزیزان آگاه چند راه مختلف نرم افزاری رو برای حل مشکل پیشنهاد دادند که میتونید یکی از این راهکارها رو انتخاب و اقدام کنید .
در ضمن دوست عزیز و مطلع مون mo h در همین تاپیک گروه تلگرامی تشکیل و معرفی کردند که با پیوستن به این گروه میتونید ساده ترین راهکار موضوع رو که در این گروه به اشتراک گذاشته شده انجام داده و از راهنمائیهای ایشان و سایر دوستان بهره مند بشید .
نگران راه اندازی vpn روی گوشیتون نباشید ، موضوع لاینحل نیست !

Motorola Moto G73 Motorola Moto G73

1401/11/7 بغیراز 5g ، یک گوشی دانگرید شده از مدل g72 هستش !
هدف موتورولا از تولید گوشی ضعیفتر از نظر سخت افزار در مقایسه با گوشیهای هم مدل و مشابه قبلی شون رو بدرستی نمیتونم درک کنم ! g73 .... g53.... !!!

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/6 سلام دوستان .
برای moto G60 s اپدیت اصلاح نرم افزار منتشر شد و دوستان دارنده اون گوشی با دریافت و نصب اون مشکل vpn گوشیشون بطور اساسی حل شد .
امیدوارم این پچ اصلاحی هرچه زودتر برای G72 هم ریلیز بشه تا از گرفتاری نصب برنامه و استفاده قرضی از vpn پولی قابل شرینگ گوشی دیگه برای راه اندازی و فعالسازی ف ی ل ت ر شکن راحت شیم و این مساله بصورت اصولی برای این گوشی حل بشه .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/5 اتفاقا این گوشی حتما برای فعالسازی vpn نیاز به " ترفند " و " راه و روش نرم افزاری " داره .
همینکه شما لزوما با استفاده از اینترنت مجهز به وی پی ان پولی و قابل شرینگ دیگر باید با گوشیتون hotspot کنید تا بتونید وارد پلی استور شده و آپدیتها رو بگیرید و وی پی ان دلخواهتونو دانلود کنید ، این اسمش " ترفنده " !!
اگه شما به این نمیگید ترفند و راه و روش نرم افزاری ؟ پس اسمش چیست ؟
ضمنا توصییه میکنم به دوستانیکه برای اخذ مشاوره در خصوص این مساله و خرید این گوشی به این سایت مراجعه میکنند ، اطلاعات غلط و نادرست ندید . مدیونشون میشید ، نه شرعا اینکار درسته و نه اخلاق اینکار رو تائید میکنه .
موضوع بعد اینکه بیآموزید که نظر مخالف خود را مهمل خطاب نکنید ! مراجعین و اعضای این تاپیک بیشتر از اخذ راهنمائی فنی ، به رعایت اصول ادب در گفتار اهمیت میدهند . پس رعایت فرمائید .... البته لطفا !!

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/2 هریک از دارندگان این گوشی ( حداقل اعضای این سایت ) با استعانت از راهکارها و ترفندهای ارائه شده دوستان مطلع vpn رو روی گوشی فعال کردند ، هریک از راهی و طریقی !
هنوز آپدیت موتورولا برای حل اساسی مشکل منتشر نشده ، ولی وعده اش از طرف سازنده داده شده .
این گوشی always on display داره .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/11/1 خریدتون مبارک . به جمع دارندگان moto خوش آمدید . اینشاالله زنگ گوشی تون همیشه برای خبرهای خوش و با برکت به صدا دربیآد .
منهم بدنبال خرید کاور مورد نظرم برای این گوشی همه جا رو زیر و رو کردم ، ولی بعلت تازه وارد بودن گوشی هنوز لوازم جانبی براش نیومده . معمولا ایران موتورولا قابهای طرح فیبر کربن از جنس مرغوب و گلس مخصوص وارد و عرضه میکنه ، ولی مخصوصآ رنگ خاکستری شهاب سنگی این گوشی ، لوگوی M بال خفاشی و نوشته موتورولا در قاب پشت گوشی بعلاوه ماژول زیبای دوربینها حیفه که در قاب رنگی و یا طرح فیبر کربن قایم بشه . مایلم مرتب طرح زیبای پشت گوشی جلوی چشمم باشه !
به شخصه ترجیح میدم یا کاوری ژله ای شفاف و بدون کپسول محافظ گوشه ها ( مثل همینکه در پک فابریک گذاشته شده ) تهیه کنم ، یا درصورت مستعمل و زرد شدن کاور فابریک گوشی رو بدون قاب محافظ استفاده کنم .
با این اوصاف اگر نظر شما هم همینه که فبها ! اگر قاب دیگری در نظر دارید باید دید وارد کننده برای چها پنج تا دونه کاور آیا آمادگی قبول سفارش متنوع داره ؟ قیمت قاب و هزینه های مربوطه از قبیل حمل ، احتمالا گمرک و سود خودش رو چند میخاد حساب کنه ؟ آیا قیمتش منطقی است ؟ چون شما الآن این قاب رو از علی بابا یا آمازون میتونید سفارش بدید ولی هم قیمت نجومی میشه و هم حواله وجه براشون بسیار پردردسر و سخته .
علی الحال چنانچه در اینمورد به نتیجه مثبت و قابل قبول رسیدید بنده خواستار دو عدد قاب ژله ای شفاف بدون گپسولم . در تلگرام میتونید با yodordpower @ با بنده در تماس باشید تا در اینمورد بیشتر هماهنگ کنیم
با تشکر .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/29 سلام آقا محسن عزیز .
پس بالاخره مشخص و اثبات شد که این گوشی فعلا دارای مشکل یا باگ نرم افزاری در خصوص فعالسازی vpn است که شرکت سازنده (موتورولا) وعده رفع مشکل در آپدیتهای سیستمی آتی رو داده . چیزی که ما هی میگفتیم و برخی متخصصین حاضر منکرش میشدند که خیر گوشی بی عیب است و ایراد از کار یوزرهاست !!
جالبه که برخی از دوستان متخصص مورد اشاره برای حل مشکلی که انکارش میکردند ، راهکار هم ارائه میدادند .
بهرحال ممنون از شما بابت اطلاع رسانی تان . برقرار باشید .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/29 دوتا دلیل داره !
1- دوسه سالی گوشی بی غل و غشی وارد کردند و فروختند .
2- برای داشتن گوشیهای موتو با قیمت معقول " چاه " دیگری متاسفانه در دسترس نیست !

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/28 شما متاسفانه مطالب رو تفسیر به رآی میکنید . کسی نگفت که خود هما تلکام رام منصوبه روی سری Z
واردشده در سال 1395 رو برای ایران سفارشی سازی کرده ، این تصور و نتیجه گیری عجولانه و شخصی شماست !
گوشیها برای بازار هند بود که بنا به خواست هما تلکام در چین رامش رو تغیر داده بودند ، روی بوت لودر هم قفل نرم افزاری گذاشته بودند و... !! اگه همونطور که در پستهای قبلی گفتم به سوابق پستهای من در اینمورد مراجعه و اونها رو مطالعه کرده بودید انقدر عجولانه نتیجه گیری نمیکردید .
تماس با هما تلکام هم بیفایده است . پاسخگو فقط کارش سنگ قلاب کردن بنده و شماست! وگرنه جواب درست حسابی و قانع کننده ای از ایشان دریافت نخواهید کرد .
در مورد ریست فکتوری قبل از ستآپ اولیه گوشی با وی پی ان هم بنده بجای یکبار چند بار این راه رو طی کردم ولی بی نتیجه بود .
طبعا وقتی ورود به گوگل پلی خودش بعلت فیلترینگ نیازمند وجود وی پی ان فعال روی گوشیه ، طبیعیه که اولین وی پی ان مورد استفاده از طریق دانلود apk اون ف ی ل ت ر شکن از کامپیوتر و یا لپتاپ باشه !
توصییه میکنم قبل از ارائه راهکار و نظر به جزئیات مطلب دقت بیشتری داشته باشید . ضمنا در هیچ منبع و ریفرنس معتبری ذکر نشده که برای فعالسازی وی پی ان روی گوشی الزاما ستآپ اولیه با قندشکن انجام بشه . اینهم فکت دیگری است چون فکت در مورد اینکه عیب از گوشی نیست و کاربر نابلد است ، قبل از اونکه این گوشی رو حتی داشته باشید و با عملکردش آشنا شده باشید .
خیلی مایلم بجای خرید از هند ، بنگلادش ویا چین گوشی رو از بازار کشورمان تهیه میکردید تا ببینیم بغیر از راهکار و یا یکی از راهکار های ارائه شده مورد استفاده من برای حل این معضل چه ابتکار عملی بکار میگرفتید !

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/27 آخه بنده تازه با پدیده نوظهوری به نام موبایل آشنا شدم که نمیتونم یه vpn روی گوشی نصب و راه اندازی کنم !! بهرحال ممنون از اظهار لطفتون نسبت به اینجانب !!! سعی کنید بیشتر مستفیضمان بفرمائید ! :))
نمیدونم شات و ویدئوهائیکه براتون فرستادند از کجا و کدوم کشوره ؟ فقط یادتون باشه اینجا که داریم زندگی میکنیم ایرانه مهندس !

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/27 دفترچه راهنمای 240 صفحه ای ؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو پک دستگاه یه کوئیک استارت چند برگی به چند زبان موجوده که فقط گفته دکمه خاموش و روشن کردن دستگاه کدومه ، .... دوربین سلفی جاش کجاست ..... و اسلات سیمکارت و کارت حافظه چطور درمیآد و جا زده میشه !... همین ، مختصر و مضر !!
----------------------------------------------------------------------------------
اما در مورد چیزی که تحقیقات شما رو زیر سوآل میبره ، یعنی گوشی با رام انگولک شده و سفارشی برای بازار کشورمان ، زیاد هم چنین چیزهائی رو بعید نبینید !! نمونه بارزش اینکه در سال 95 اولین سری موتو Z که توسط هما تلکام به ایران وارد شده بود و بنده moto Z play اونو خریدم ، بنا به درخواست وارد کننده رام سفارشی سازی شده برای کشورمان داشت که چون این رام از نظر شرکت موتورولا رام آفیشیال محسوب نمیشد بنابراین براش آپدیتی تهیه نمیکرد و اندروید جدید رو برای این رام روی سرور شرکت نمیبرد . درنتیجه دارندگان این سری هیچگاه از طریق OTA آپدیتی از موتورولا دریافت نکردند و میبایستی گوشی رو برای فلش زدن فریمور تازه به شرکت میبردند !!
میتونید برای کسب اطلاعات بیشتر در اینمورد روی نام کاربری من کلیک کنید و کامنتهای مربوط به اون گوشی و معضلاتش رو در سال 1395 مطالعه کنید !
البته مورد این گوشی ( moto g72 ) انشاالله که یه باگ نرم افزاریه و با آپدیت سیستمی حل میشه ! سعی کنید مثل من بدبین نباشید و همیشه مثبت اندیش باشید !!

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/27 ممنون دوست عزیز .
من مشکل وی پی ان گوشیم رو با استفاده از راهکار سوم ارائه شده توسط آقای " بهنام ح " در تاپیک
moto edge 30 fusion حل کردم و الآن از این بابت مساله ای ندارم . گوشی با vpn داره راحت کار میکنه .
منتظر میشم ببینم آیا موتورولا همت میکنه با پچ اصلاحی مشکل رو بطور اساسی و اصولی برطرف کنه یانه ؟

Motorola Edge 30 Fusion Motorola Edge 30 Fusion

1401/10/26 جا داره از دوست مطلع و آگاهمون " بهنام ح " که با ارائه راهکارهای مختلف مشکل این حقیر رو حل کردند تشکر ویژه داشته باشم .
با استفاده از روش سوم پیشنهادی ایشان مشکل vpn گوشیم حل شد و داره مث بنز ! کار میکنه .
سپاس از بهنام عزیز .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/26 مقایسه برندی اصیل ، مبتکر ، مخترع و... چون motorola با برندی تازه کار در زمینه کار موبایل که تا چندی پیش لوازم جانبی برای موبایل میساخت اساسا قیاس مع الفارقه !
مخترع موبایل و پیجر موتورولا بود ، به جرات میشه ادعا کرد که هیچ برندی درحال حاضر به اندازه موتورولا در زمینه مخابرات ، بیسیم و ارتباطات تجربه و ابداع و اختراع نداره !
اولین مکالمه انسان زمینی ( نیل آرمسترانگ فضانورد سفینه فضائی آپولو ) از سطح کره ماه با ایستگاه زمینی کیپ کندی در آمریکا با تجهیزات مخابراتی موتورولا به انجام رسید ! موتورولا بیش از 7500 اختراع و ابداع به ثبت رسیده داره که فعلا حق امتیاز این اختراعات و ابداعات رو گوگل خریده ... فقط بخش موتورولا موبیلیتی به لنووی چین فروخته شده ، مع الوصف گوشیهای موتورولا کماکان اصالت و کاراکتر آمریکائی خودشونو حفظ کردند . این فقط با بدست گرفتن و کار با موتورولا به اثبات میرسه ، نه روی کاغد !
وقتی موتورولا کار ساخت تجهیزات مخابراتی رو شروع کرد و بی سیم های نظامی و بازرگانی و موبایل رو به دنیا معرفی کرد ، هیچکدام ، تاکید میکنم هیچکدام از سازندگان فعلی موبایل وجود خارجی نداشتند . پس لطفا کم لطفی نفرمائید و موتو را با شیائومی مقایسه نفرمائید !

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/26 صفحه نمایش این گوشی با کوتینگ گوریلا گلس ورژن 5 پوشش داده شده و محافظت میشه .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/26 اگه اینترنت بدون فیلتر و بدون محدودیت در دست داشته باشید که اصلا دیگه نیازی به vpn نیست !
البته فکر میکنم در کامنتی دیگر جواب این سوالتونو داده ام .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/26 فعلا که با فیلترینگ و محدودیتهای مربوطه زندگی میکنیم . ولی چنانچه در کشوری بدون محدودیت هم باشید تصور نمیکنم بتونید از vpn استفاده کنید . چون با رام فعلی اصلا گزینه vpn در settings گوشی موجود نیست . اگرهم به هر طریق قندشکن مطمئن از پلی استور گرفته باشید یا از روی لپتاپ و کامپیوتر روی گوشی دانلود کنید باز اون قندشکن کار نمیکنه و مثل وقتیکه اپلیکیشنی رو فورس استاپ کرده باشید بلا استفاده است .
برای اینکه ف ی ل ت ر شکن روی گوشی کار کنه احتیاج به یه سری دسترسی داره که این مساله در این گوشی محدود شده و مقدور نیست .

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/26 عزیزم ، آقا رضای گل .
کسی به قصد تخریب گوشی و برندی اینجا نمیآد . قرار نیست در این تاپیک فقط قربون صدقه گوشیمون بریم ! میآیم که تجربه کاربری و مشکلمونو مطرح کنیم و احتمالا از دوستان کمک و راهنمائی بگیریم .
اطلاعی ندارم که شما از چه موقع یوزر موتورولا شدید ؟ ولی محض اطلاع عرض کنم بنده چند سالی هست که که از یووزرهای پروپا قرص موتو هستم و این برند اصیل و مبتکر رو صمیمانه دوست دارم و تبلیغش میکنم .
دوست عزیز ، ظاهرا شما ابدا به اصل مشکل توجهی نکردید و فقط روی ورود به پلی استور و دانلود برنامه ها و vpn از گوگل پلی تمرکز کردید ! توصییه میکنم چند کامنت پائینتر رو به دقت مطالعه کنید و بعد راهکار مرتبط مرحمت بفرمائید .
این گوشی دارای محاسن برجسته ایه که هم شما بهش اشاره کردید و هم بنده در چند کامنت پائینتر . کسی منکرش نمیشه ، ولی در حال حاضر مشکل یا باگ نرم افزاری داره که امکان استفاده معمول و غیر تخصصی از vpn برای کاربر موجود نیست ! شرح ماوقع رو هم در کامنتهای قبل دادیم .
در شرایط و حال حاضر گوشی هوشمند بدون vpn مثل آبگوشت بدون گوشته !! :)) حالا میخاد اسمش سامسونگ باشه ، موتورولا باشه ، یا اپل ، فرقی نمیکنه . دیگه اسمش آبگوشت نیست ، نخودآبه !!!...

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/25 باسلام .
درپاسخ به دوست عزیز mo h عرض کنم : در منوی settings قسمت network اصلا گزینه vpn موجود نیست !
انگار در تهیه فریمور یادشون رفته که یه جاهائی استفاده از ف ی ل ت ر شکن ضروریه . مشکل با فکتوری ریست و این حرفا حل نمیشه . انواع و اقسام vpn رو روی گوشی ریختم ولی کار نمیکنه . راه حل موضوع همونیه که دوست عزیز و واردبکار موبایلمون بهنام ح در تاپیک moto edge 30 fusion ذکر کردند . یعنی دور زدن رام گوشی ، نصب دوتا اپلیکیشن ، ظاهرو فعالسازی دولوپر آپشن در منوی تنظمات و .... القصه !! ظاهرا گوشیهای تازه وارد موتو خیلی مدلهاشون این معضل رو داره . باید منتظر پچ اصلاح نرم افزار ( فریمور ) از طرف موتورولا بود که اونهم با سابقه افتضاح موتو در زمینه ساپورت و پشتیبانی ، خیلی در کوتاه مدت امیدوار کننده نیست !
در پاسخ به عزیزمون milad s عرض کنم این گوشی تا 4g رو ساپورت میکنه ، نه 4.5g . این یکی از کمبودهای این گوشی است !
ضمنا این گوشی از cat 4 پشتیبانی میکنه که برای یک گوشی با این قیمت در سال2023 نوبره .
سرتونو درد نیارم . من عجله کردم و بیشتر گول طراحی زیبا ، صفحه نمایش عالی ، دوربین عالی و باطری پرظرفیتشو خوردم ، راجع به کارش تحقیق نکردم ، شما این کار رو نکنید !!

Motorola Edge 30 Fusion Motorola Edge 30 Fusion

1401/10/24 گوشی من moto G72 هستش که در منو settings اصلا گزینه VPN موجود نیست . ورژن دیفالت اندرویدش هم 12 هست .
عرض کردم پسرم اندروید 11 گوشی خودشو ( moto Edge 20 pro ) به 12 ارتقاء داد ، این مشکل براش پیش نیومد ، ولی برای منکه گوشیم جدیدتره این مساله وجود داره !
یحتمل شیرینکاری از خود شرکت سازنده است که در تهیه رام برای برخی مدلها شاهکار کرده ! در اینصورت باید برای حل کامل و اساسی موضوع منتظر پچ آپدیت سیستمی از سازنده بود چون دور زدن فریمور با نصب برنامه برای ایجاد امکان استفاده از قند شکن راه حل تروتمیز و بدون دردسری نیست ، ضمن اونکه هروقت گوشی ریست فکتوری بشه ، دوباره باید همین پروسه مجددا به انجام برسه . همچنین برای نصب هر VPN دوباره باید داستان تکرار بشه .
خلاصه کلام : ایراد از یوزرها نیست ! این شرکت سازنده و تهیه کننده فریموره که دسته گل به آب داده !!

Motorola Edge 30 Fusion Motorola Edge 30 Fusion

1401/10/23 دوست عزیز .
پسر من Edge20 pro داره چند وقتیه به اندروید 12 آپدیت کرده ، مشکلی از این بابت نداره .ایراد از اندروید 12 نیست ، سریهای تازه مثل اینکه مشکل نرم افزاری یا شاید انگولک کاری نرم افزاری دارند . روی فیکس کردن این باگ !! هم خیلی حساب باز نکنید ، ساپورت و پاسخگوئی موتو همیشه افتضاح بوده

Motorola Edge 30 Fusion Motorola Edge 30 Fusion

1401/10/23 VPN روی moto G72 هم نصب نمیشه . مث اینکه همه مدلهای تازه وارد به بازار کشورمون این مشکل رو دارند .
باین قیمتهای گرون امروزی پول دادیم پاره آجر خریدیم !

Motorola Moto G72 Motorola Moto G72

1401/10/23 امروز این موبایل رو خریدم . ولی از خرید خودم مثل ... پشیمانم ! از قرار روی مدلهای اخیر ارائه شده موتورولا نمیشه قندشکن نصب کرد . این در صورتیه که نه تنها همه شبکه های اجتماعی در حال حاضر احتیاج به قندشکن دارند ، بلکه در دستگاههای موتو حتی دریافت آپدیتها و سکیوریتی پچها همیشه با استفاده از قندشکن ممکن میشده ! هیچی دیگه ... این وسط 7750000 تومن پول بی زبون رو دور ریختم و یه دیوایس بی ارزش که بدر هیچی نمیخوره رو دستم مونده .
خدا از واردکننده و فروشنده این گوشیها که این مشکل رو دارند نگذره که موضوع رو با خریدار درمیون نمیگذارند و خریدار رو متحمل ضرر میکنند .
روی ساپورت نرم افزاری این برند هم مثل کمیابی لوازم جانبی اش حساب باز کنید . یعنی بطور کامل مرخص !
منکه پس از مدتها استفاده و علاقه به این برند دیگه سراغ موتو نمیرم ، ولی دوستان چنانچه دوست دارند پولشونو دور بریزند برن بخرند !
موارد 1 تا 40 از مجموع 487 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا