مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : IM T
  • تاریخ عضویت : 1395/10/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Nokia 6 Nokia 6

1395/11/20 دوست عزیز، شکست خورده برند نوکیا نیست بلکه کمپانی سامسونگ است. که‌ آبروی ۳۳ساله خودشو با منفجر شدن باتری پرچم دار سری نوتش یعنی گلکسی نوت ۷ به باد داد، و مجبور شد با global recall یا فراخوان جهانی برای عرضه نسخه اصلاح شده این افتضاح را درست کند که‌ موفق نبود، در ثانی حاضر شد با تعویض این گوشی با مدل های اس ۷ اج و فلت و همچنین تخفیف ۵۰٪ برای خرید نوت سال آینده این را به عنوان خسارت به خریداران نوت ۷ بپردازد. و منفجر شدن نوت ۷ همزمان بود با عرضه آیفون های سامسونگ که این فاجعه بزرگ به حساب می آید و باعث شد تا ضرر های مالی هنگفتی بر این شرکت تحمیل شود و همچنین از دست دادن سهم بازار. و دیگر این که برای جلوگیری از حادثه مشابه سامسونگ اعلام کرد که‌ از باتری های ساخت شرکت الجی و یک شرکت ژاپنی برای گوشی های امسال خود استفاده کند و این یعنی ترس سامسونگ از شکست دوباره، در حالی که‌ نوکیا هرگز چنین رویه اندوه باری نداشته و نخواهد داشت و این جور حرف ها برای طرفداران با وفای نوکیا ارزشی ندارد .

Nokia 6 Nokia 6

1395/11/2 امروزه سیاست برند ها و کمپانی‌های بنام موبایل این است که‌ خود دیگر تلفن همراه تولید نمی کنند،یعنی دیگر سخت افزار را خود نمی سازند و این کار را به شرکت های شریک خود می‌سپارند برای مثال کمپانی بزرگی مانند blackberry که سابقه طولانی در تولید تلفن همراه دارد طی ماه های گذشته اعلام کرد که‌ دیگر تلفن همراه تولید نمی‌کند و این مسئولیت را بر عهده شرکت TCL سپرده و خود تنها از نظر نرم افزاری به روند تولید ادامه می‌دهد که‌ شامل user interface یا همان رابط کاربری اختصاصی خود بلکبری می‌باشد.و نوکیا نیز از قافله عقب نمانده و با اهدا کردن این مسئولیت به شرکت hmd و نظارت بر تولید و استفاده از لوگو nokia در پشت گوشی خود را از بابت سخت افزاری راحت کرده و تنها تمام دقت خود را بر مسائل نرم افزاری و رابط کاربری اختصاصی خود متمرکز کرده و این کار هوشمندانه برای این نوکیا بود، چون نه تنها نوکیا و بلکبری بلکه کمپانی اپل نیز از مدتها پیش این کار را انجام داده بود.

Nokia 6 Nokia 6

1395/11/1 نوکیا اساساً برند با اصالتی هست و نمیاد گذشته درخشان خودشو بین طرفدارانش خراب جلوه بده،مطمئناً نوکیا کیفیت سابقشو نمی‌ذاره فراموش بشه و این محصول به احتمال زیاد نوکیای فنلاندی رو دوباره متولد میکنه. از این که‌ بگذریم دوستان در مورد کیفیت عکاسی و فیلم برداری این گوشی بگم با این که‌ این گوشی حداکثر از وضوح full hd پشتیبانی میکند ولی از انصاف که‌ نگذریم کیفیت ویدیو‍ٔ های این گوشی در مقایسه با galaxy s7 و iphone 6s بهتر نباشد،کمتر هم نیست.میتونید در یوتیوب ببینید.

Nokia 6 Nokia 6

1395/10/28 نوکیا پیش از اینکه تلفن های لمسی بیاد جزو محبوب ترین برند ها بوده،و الآن با تولید اسمارتفون مبتنی بر اندروید این محبوبیت چند برابر میشه.البته نوکیا تجربه تولید گوشی های اندرویدی را داشته اما اوج هنر خود را در این مدل به کار برده و بدون اغراق یک شاهکاره و البته این پایان کارش نیست، چون مدل 6 میان دره به حساب میاد و باید منتظر پرچم دارش باشیم.

HTC U Ultra HTC U Ultra

1395/10/28 به نظر من اچ تی سی کمبودهای مدل 10 را در evo و U ultra جبران کرده و اوج هنر خود را در مدل U ultra به نمایش گذاشته و از تجربه برنده های دیگه مثل الجی در ساخت پنل نمایش خود استفاده کرده خصوصا الهام گرفتن از مدلی چون v20 واست کپی برداری نیست و htc آینده گوشی های هوشمند را به سمتی مبتکرانه‌ای پیش می‌برد و این شعار htc است و همچنین از جمله برنده هایی بود که با حذف جک هدفون خود را در گروه برند های پیشرو گنجانده است.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام