مشخصات کاربر
 - نام کاربر : علی ب
- تاریخ عضویت : 1395/10/21
- تعداد نظرهای داده شده : 1
نظرها
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
- معرفی Sony Xperia 10 VI – یک گوشی 164 گرمی با SD 6 Gen 1 و 128 گیگابایت حافظه داخلی
- معرفی Sony Xperia 1 VI با زوم 7.1 برابری دوربین تلهفتو و صفحهنمایش با نرخ رفرش متغیر
- معرفی vivo X100 Ultra با SD 8 Gen 3، دوربین 200 مگاپیکسلی پریسکوپی و دوربین اصلی 1 اینچی
- معرفی GPT-4o دستاورد هوش مصنوعی جدید OpenAI با تواناییهای متنی، صوتی و تصویری
- معرفی vivo X100s و vivo X100s Pro – پرچمدارهایی با +Dimensity 9300 و مجموعه دوربین قدرتمند
- منابع خبری: برنامه Arm برای ارائه تراشههای هوش مصنوعی در سال 2025 میلادی
- معرفی Realme GT Neo6 – میانردهای پیشرفته با SD 8s Gen 3، باتری 5,500mAh و 1 ترابایت حافظه داخلی
Motorola Moto Z
اینجانب خریدار یکی از محصولات شرکت هما تلکام (گوشی موبایل MOTO Z) در تاریخ 20/08/1395 هستم.
مشکل قطع سرویس هر دو سیم کارت و نبود رسیور رادیو در این گوشی باعث شد تا گوشی را به این شرکت پس بفرستم و درخواست استرداد وجه پرداختی را کنم که متاسفانه با وجود مشکلات یاد شده و عدم تطبیق مشخصات کالای فروخته شده با کالای معرفی شده در سایت شرکت هما تلکام ، این شرکت اعلام کرد که با کسر 15 درصد از مبلغ مابقی را به من پس خواهد داد.
گردنه گیری و عدم مشتری مداری و رعایت انصاف و صرفا دیدن منافع کوتاه مدت شرکت!
پس از استفاده 3 روزه از گوشی فوق و عدم وجود نرم افزار رادیو در گوشی موبایل خریداری شده با شرکت فروشنده (هما تلکام)تماس گرفتم و با واحد خدمات پس از فروش مشکل را مطرح نمودم و تا تاریخ 29/09/1395 ایشان در پی یافتن برنامه رادیو برای گوشی فوق بودند و نهایتا مشخص شد که اعلان این شرکت در خصوص مشخصه رادیو صحیح نبوده و دستگاه ذکر شده فاقد این مشخصه می باشد..
لذا با عنایت به اینکه کالای فروخته شده با مشخصات اعلانی فروشنده مطابقت نداشته و نیز دستگاه یاد شده مشکل قطع سرویس هر دو سیم کارت را نیز داشت ، لذا گوشی را در تاریخ 29/09/1395 از طریق پست به این شرکت ارسال نمودم (رسید پستی موجود می باشد) و درخواست استرداد مبلغ پرداختی را نمودم.
متاسفانه پس از ارسال نامه درخواست عودت مبلغ پرداختی و ذکر مشکلات آنتن دهی و نبود یونیت رسیور رادیو در محصول فوق نهایتا در تاریخ 19/10/1395 واحد فروش این شرکت به اینجانب اعلان نمود که در صورت بازپس گیری محصول فوق و عودت مبالغ پرداختی ، به میزان 15 درصد از مبلغ پرداختی را از اینجانب کسر نموده و مابقی را عودت خواهد داد.
متاسفانه شرکت هماتلکام به هیچ عنوان مشتری مدار و منصف نیست و تنها به منافع کوتاه مدت خودش فکر می کند
چنین شرکتی نمایندگی فروش گوشی های موتورولا و لنوو و در آینده نزدیک اپل را هم به دست می گیرد و اعتبار این برندها را هم زیر سوال می برد.
متاسفم برای مسئولین این شرکت و چنین برخورد غیر حرفه ای و غیر محترمانه با مشتری.
فعلا مجبور به شکایت به سازمان تعزیرات حکومتی شدم و امیدوارم با این شرکت برخورد مناسبی انجام شود.