مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرش م
  • تاریخ عضویت : 1395/10/19
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Huawei nova plus Huawei nova plus

1396/5/15 سلام
متاسفانه گوشی من دچار ویروس شده و تمایلی به ریست فکتوری ندارم. و نمیدونم نوا پلاس چطور به حالتsafe mode میره لطفا دوستانی که در این زمینه تخصص دارن راهنماییم کنند ممنون.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/11/27 دوست عزیز بله.صدا فقط از اسپیکر سمت راست پخش میشه امروز گوشی دوستم رو که سامسونگ جی 7 پرایم هست چند دقیقه ای بالا و پایین کردم خدا وکیلی همون موقع گفتم دمت گرم هواوی... نوا پلاس 100 تومنی از این گوشی گرونتره ولی انصافا قابل مقایسه با هم نبودن سنسور اثر انگشتش که نصف نوا پلاس نبود خبری از ان اف سی هم نبود فیلمبرداری 4k هم خبری نبود رم پایینتر و از همه بدتر قطعی حین مکالمه که اگه تو دستم اتفاق نمیفتاد حرف دوستم رو باور نمیکردم.اصلا سامسونگهای تو این رده قیمتی رو وقتی کنار نوا پلاس بگذارید و بالا و پایینش کنید تازه متوجه میشید که چقدر متفاوت هستند. در کل دوستانی که این گوشی رو دارن قدرش رو بدونن و اونهایی هم که قصد خریدش رو دارن تو خریدشون شک نکنند این گوشی یک سر و گردن بالاتر از گوشیهای میانرده تو بازار هستش و موردی که تو بررسی تخصصی بهش اشاره شده ترجمه متن انگلیسی این گوشی هست که در اروپا با قیمتی بالاتر از این مبلغ به فروش میرسه.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/11/24 دوست عزیز گوشی نوا پلاس از نظر صدای تماس بسیار عالی هست و من با توجه به بالا بودن صدا ولوم رو به پایین ترین حدش آوردم.

Honor Magic Honor Magic

1395/11/19 برای اطلاعات دقیقتر میتونید به سایت جی اس ام و فانت و چند تا سایت دیگه مراجعه و در مورد هوش مصنوعی در این گوشی اطلاعات مفیدی کسب کنید.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1395/11/18 دوستان عزیز که قصد خرید این گوشی رو دارن باید بگم تجربه استفاده من از این گوشی ذر طول یک هفته اینکه دارای باطری بسیار خوب.حسگر اثر انگشت از بهترینهای بازار.دوربینها در روز خوب و در شبها متوسط. از نظر سخت افزار متوسط رو به بالا.و موردی که باعث شد من این یادداشت رو بذارم مربوط به وای فای این گوشی هست که متاسفانه تک بانده و حتی از مدلهای قبلی مثل جی هشت ضعیفتر عمل میکنه.و رابط کاربریش هم چنگی به دل نمیزنه و به غیر از این دو مورد که بهش اشاره کردم بقیه چیزاش عالیه. و ارزش خرید به این مبلغ رو داره.

Honor Magic Honor Magic

1395/11/12 دوستان عزیز این گوشی فوق تصورات شماست.و دارای فن آوری مدرن یعنی هوش مصنوعیه.و متاسفانه قرار نیست عرضه جهانی بشه.

Huawei Mate S Huawei Mate S

1395/10/19 با سلام خدمت دوستانم.من قصد خرید این گوشی رو دارم در نظرات دوستان ذکر شده این گوشی با وای فای مشکل داره.ضمنا من اکثرا از اینترنت 256 مخابرات استفاده میکنم و باید بتونم از وای فای گوشی استفاده کتم از دوستان خواهشمندم در چند نظر من رو راهنمایی بفرمایید .ممنون از محبتتون.
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا