مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ماجد س
  • تاریخ عضویت : 1395/10/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Huawei Mate 20 Pro Huawei Mate 20 Pro

1397/12/21 سلام علي جان ممنون بابت جوابت استفاده ي معموليت چيه ؟در روووز چقدر ازش استفاده ميكني؟يه سوال ديگه سنسور اثر انگشت و تشخيص چهره ي موبايل شما چطور كار ميكنه؟خوبه يا بگير نگير داره ؟

Huawei Mate 20 Pro Huawei Mate 20 Pro

1397/12/16 سلام دوستاني ك ميت 20 پرو دارن
ميزان نگهداري شار‍ دستگاهتون چقدر هست؟
يا استفاده ي سنگين و معمولي؟؟؟؟
خوشحال ميشم نظراتتون بدونم من خوئم ميت 20 پرو دارم
دوست داشتيد ميتونيد توتلگرام باهم تجربياتمون دراختيار همديگه بزاريم
با سپاس

Huawei Mate 20 Pro Huawei Mate 20 Pro

1397/11/30 سلام خدمت دوستان
من اين گوشي رو يك هفته اي ميشه خريدم
يه سوال خيلي خيلي خيلي خيلي مهم و حيلتي دارم از تمام كساني كه اين گوشي رو دارم خواهش ميكنم به تلگرام من پيام بدن ممنون ميشم
فقط خيلي فوري و ضروريه ممنون ميشم
تلگرام من majedsarlak@

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1396/3/29 سلام به همه ي دوستان عزيزم من بيلد 18 رو نصب كردم منو فارسي داره،من هنوز خيلي باهاش كار نكردم تا تغييرات بهتون بگم اما يه نكته اينكه دوتا فايل براش هست يكي 200 مگي يكي 2گيگي،،،،،،،من خودم 300مگي رو نصب كردم كسي هست بدونه اووون 2گيگ فرقش جيه؟
مرسي دوستان

Huawei Mate 9 Huawei Mate 9

1396/3/29 سلام داداش منم 300مگي شو نصب كردم فعلا ك تغيير خاضي نديدم چوووون هنوز به كار كردن و تست كردن نرسيده فقط يه سوال داشتم داداش؟
فرق اين فايل با اوووون 2گيگي چيه؟
اون نميشه نصب كرد؟

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/11/18 سلام دوستان اين مطلب شايد ب دردنوووون بخوره عزيزان خواهشا فني تر به مسائل نگاه كنيم
سامسونگ حدود یک ماه قبل، به‌روزرسانی اندروید 7.0 نوقا را برای گوشی‌های پرچمدار فعلی خود، یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج منتشر کرده است. در این به‌روزرسانی تغییرات نرم‌افزاری زیادی اعمال شده و باعث بهبود کلی کارایی این گوشی‌های هوشمند گردیده است.

یکی از تغییرات عمده‌ای که گفته شده در به‌روزرسانی اندروید نوقا، مد نظر قرار گرفته است، بهبود کارایی باتری و افزایش طول عمر آن می‌باشد. در مطلب پیش رو قصد داریم تا این مورد را بررسی کرده و عملکرد باتری گلکسی اس 7 اج را پس از به‌روزرسانی به اندروید 7.0 ارزیابی نماییم. البته باید خاطر نشان کنیم که تست‌های مربوط به باتری، بر روی نسخه بین المللی این گوشی هوشمند که از چیپ پردازشی اگزینوس 8890 استفاده می‌کند، انجام گرفته است.

اول از همه باید بگوییم با اعمال به‌روزرسانی مذکور، طول مدت وب‌گردی مداوم گلکسی اس 7 اج از طریق وای-فای، با کاهش قابل ملاحظه‌ای مواجه شده و بیش از 3 ساعت کم‌تر شده است. این نتایج جدید که با به‌روزرسانی به اندروید نوقا (باز هم یادآوری می‌کنیم در نسخه اگزینوس این گوشی) حاصل شده است، کاملاً نزدیک به رکورد گلکسی اس 7 اج مجهز به اسنپدراگون 820 با اندروید 6 مارشمالو، می‌باشد. بدین ترتیب، زمان وب‌گردی مداوم گلکسی اس 7 اج که پیش از این فوق‌العاده بود، با انجام این به‌روزرسانی با افت همراه شده و اکنون تنها می‌توان به آن لقب خوب داد.

تست وب گردیدر قسمت پخش ویدیو هم با عملکرد خوبی پس از اعمال به‌روزرسانی روبرو نیستیم و مدت زمان پخش مداوم ویدیو در گلکسی اس 7 اج پس از به‌روزرسانی با کاهشی در حدود 5 ساعت روبرو شده است. البته این رکورد که در اندروید مارشمالو بیش از 20 ساعت بود، حتی با کاهش 5 ساعتی، باز هم عددی خوب و قابل توجه محسوب می‌شود. اما با این حال، مشحص نیست که دلیل این افت عملکرد باتری در زمینه پخش مداوم ویدیو چه بوده است.

تست پخش ویدیوخوب، به اولین نکته مثبت در به‌روزرسانی اندروید نوقا رسیدیم و آن هم عبارت است از افزایش طول مدت مکالمه صوتی مداوم در شبکه 3G، که زمان مربوط به آن حدود یک ساعت و 45 دقیقه بهبود یافته است.

تست مدت مکالمهدر مجموع، مدت زمان روشن ماندن مداوم گوشی پس از به‌روزرسانی اندروید نوقا، با کاهشی 6 ساعتی نسبت به اندروید مارشمالو، به 92 ساعت رسیده است.

طول عمر کلی باتریما همچنین این مورد را نیز مورد آزمایش قرار دادیم که اگر وضوح پایین‌تری برای صفحه نمایش انتخاب کنیم (یکی از ویژگی‌های جدید معرفی شده در اندروید 7 نوقا) آیا تأثیر مثبتی بر روی طول عمر باتری خواهد داشت یا نه. برای یافتن پاسخ این سؤال، عملکرد باتری را در وضوح تصویری 1440p پیش‌فرض گوشی، با پایین‌ترین وضوح قابل انتخاب یعنی 720p، مقایسه کردیم.

پاسخی که به دست آوردیم این بود که، در واقع کاهش وضوح صفحه نمایش، هیچ تأثیری بر عملکرد باتری ندارد (حداقل ما که در تست‌های خود متوجه تفاوت قابل ملاحظه‌ای نشدیم). تنها تفاوت‌هایی جزئی و در حد چند دقیقه در نتایج تست‌ها مشاهده شد که آن هم با توجه به وجود خطاهای احتمالی، چندان قابل اعتنا نیست. البته با این حال ممکن است در برخی حالات خاص، کاهش وضوح صفحه نمایش در افزایش طول عمر باتری مؤثر باشد، اما همان‌طور که اشاره کردیم، ما در تست‌های خود تأثیری مشاهده نکردیم.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
ایسام