مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میثم ا
  • تاریخ عضویت : 1395/10/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

LG Nexus 5X LG Nexus 5X

1395/11/8 سلام دوست عزیز
من این گوشیو 8 ماهی میشه دارم گوشی از لحاظ بدنه خیلی ضعیفه و زود لک و خط میوفته روش در باقی موارد عالی هستش مخصوصا روونیش و دوربینش و الان رنگ کلیداش رفته و پشتش دوسه تا لک گرفته و رنگ سفیدش زرد شده و من این مشکل رو نداشتم و احتمالا گلس گوشیتون جای سنسور پروکسیمیتی رو گرفته.
من فقط مشکلم با این گوشی اینه که وقتی ambient display رو فعال میکنم صفحه روشنه همیشه و بازم غیر فعال میکنم صفحه روشنه و اصلا خاموش نمیشه. اندروید گوشیمم 7.1.1 نوقا هستش.
ممنون میشم دوستان راهنمایی کنن مرسی.

LG Nexus 5X LG Nexus 5X

1395/10/29 داداش این گوشی ارزش خرید نداره مخصوصا رنگ سفیدش من سفیدشو دارم و 7 ماهی میشه که دارمش سری اولاشه این گوشی واسه من 16g که otg دارم و یه فلش 32 کیفیت ساخت این گوشی فوق العاده پایینه به طوری که بعد از چند ماه گوشه من نه ضربه خورده و ... لک برداشته و زرد رنگ شده پشتش.اینکه خرید این گوشی عاقلانه نیست و گزینه های بهتری هم هست من این گوشی رو میخوام بفروشم و ان شااله یه 6s بخرم.
به هر حال مبارکتون باشه و به خوبی ازش استفاده کنید و بتونید ازش نگه داری کنید.

LG Nexus 5X LG Nexus 5X

1395/10/16 سلامبه نظر من این گوشیو نخرید این گوشی الان با توجه به قیمتش اصلا نمیصرفه بنده 6 ماهی مبشه که این گوشی رو دارم اما اثلا از کیفیت ساختش راضی نیستم گزینه های دیگه رو هم مد نظر داشتم مثل A5 2016 و آنر 8 و lg g5 به نظر من اینا ارزش خرید بالایی دارن نسبت به این گوشی و در کل تنها ایرادی که این گوشی داره کیفیت ساخت هستش و اصلا توصیه نمیشه و در باقی موارد عالی هستش جز بلند گوهای بسیار ضعیفی که داره و در ضمن هندزفری هم تو جعبه موجود نیستش.این گوشی بعد یه مدت رنگ سفیدش که دست من هستش پشتش لک و رنگ میده که واقعا متاسف شدم از این گوشی و میخوام بفروشمش و Lg g5 یا آیفون 6s بخرم و به نظر خودم LG G5 خریدش به صرفه تر باشه تا 6s.به نظر من شماهم این اشتباهو نکنید و فکر خرید گوشی با کیفیت مثل فلز و شیشه باشید.امیدوارم تونسته باشم کمکتون کرده باشم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام