مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ahmad a
  • تاریخ عضویت : 1395/10/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Google Pixel Google Pixel

1395/11/3 سلام ، انشالا وقتی گرفتمش همینجا اعلام میکنم اگه سرویسی یا چیزی مسدود بود .
هیچ گوشی بی ایراد نیست پیکسل هم از این قاعده مستثنی نیست .
توی ایران که تا الان نبومده با اینکه حدود 4 ماه از عرضه گذشت ،

Google Pixel Google Pixel

1395/11/1 سلام ، والا من تصمیم دارم از خارج بگیرم چون سفری در آینده دارم به کانادا از همونجا میگیرم ،
آره دقیقا من یکی از دلایل اصلی که پیکسل رو انتخاب کردم همون ai قوی که داره و قطعا گوگل اسیستنت هم یکی از دلایل انتخابمه ( انتخاب قبلیم xpiera xz بود ولی الان تصمیم دارم پیکسل ایکس ال رو بگیرم )
از این لحاظ که میگی بعضی سرویس هاش داخل ایران غیر قابل دسترسه ، میتونم بپرسم کدوم یکی و از کجا مطمئن هستید که بعضی قابلیت های خود گوشی فقط برای کشور های خاصه ؟ ( چون کاربران زیادی از ایران به گوگل پیغام فرستادن که میخوایم گوشیو بگیریم و گوگل جواب داد متاستفانه برنامه ای برای باز کردن فروشگاه و فروش در ایران نداریم "ولی به شما توصیه میکنیم که اگر دوست یا آشنایی در خارج از کشور دارید بگید که برای شما بخره و ارسال کنه "
(پس بعید به نظر میرسه قابلیتی برای ایران و آی پی های ایرانی محدود یا مسدود شده باشه... )
تا قبل از این هم اپل توی ایران نمایندگی نداشت و الان هم گوگل پیکسل توی ایران گارانتی نداره و من هم آگاهانه دارم میخرم .. ، ولی خیلی بعید میدونم سرویس های دیفالت خود گوشی برای آی پی های ایرانی مسدود باشند ( اگه اینطوریه بقیه گوشی های آندرویدی هم به همین سرنوشت دچار میشن مثل هواوی میت 9 و الجی v20 و غیره ...)
مثلا یکی از قابلیت هایی که گوگل برای خریداران پیکسل در نظر گرفته فضای نامحدود برای آپلود عکس و فیلم هست ، حالا به نظرتون این رو مسدود میکنه برای دارندگان پیکسل صرف نظر از اینکه کجا زندگی میکنن ؟
دلیل اصلیم برای انتخاب گوگل پیکسل : آندروید خام ، آپدیت های سریع از گوگل ، سخت افزار قوی و صد البته AI گوشی هست .

Google Pixel XL Google Pixel XL

1395/10/27 واقعا به حال این بازار با این وضعیت باید گریه کرد الان چندین ماه شد از ریلیز گذشت و گوشی هنوز توی بازار نیومده حتی با دلار چهار هزار تومنی نمیتونی پیدا کنی ، این بازار علاوه بر مشکل قیمت و گارانتی و غیره مشکل موجودی هم داره ، واقعا باید به حال این وضعیت گریخت از جهان سوم هم رد کردیم بخدا

Google Pixel XL Google Pixel XL

1395/10/17 تشکر ، آره درسته میدونم به لحاظ قیمتی اینجا بالای 3.5 میفروشن مدل ایکس ال 128 گیگی رو که خیلی گرونه ، حقیقتش من دو تا گزینه دارم یکی اینکه از ایران بخرم و دومی میتونم در چند روز آینده از کویت بخرمش. در کویت قیمتش رو دقیقا نمیدونم ولی مطابق تخمین من مدل ایکس ال 128 گیگی حدود 3.5 ملیون پای من در میاد که حدودای 500 تومان ارزون تر از ایرانه ...
در مورد اینکه گفتی خرید کردیش و پشیمونی ، به چه مواردی برخوردی دقیقا ؟
من خودم اخبار کامل این گوشی و مشکلاتش رو بصورت کامل در فروم های اینترنتی و فروم رسمی گوگل و همچنین ریویو های یوتوب نگاه کردم و در جریان بعضی مشکلات نرم افزاریش هستم که در آینده با آپدیت درست میشن .
ولی خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم جناب منوچهر ، تشکر.

Google Pixel Google Pixel

1395/10/13 دوستان کسی اطلاع نداره وارد شده یا نه گوشی ؟ خبری نشد هنوز که الان چند ماه شد از ریلیزش...

Google Pixel XL Google Pixel XL

1395/10/10 دوستان سوالی داشتم ، کسی آیا اطلاع داره این گوشی وارد شده الان یا خیر ؟
من میخوام بخرمش و الان بیش از 2 ماهه که گوشی عرضه شده به دنیا ولی هنوز توی ایران نیومده بصورت عمده ، از جایی شنیدم که قراره از هند وارد ایران بشه ،
بعضی سایت ها هم مثل دیجی این کالا رو از همون روز عرضه تا الان در وضعیت بزودی قرار دادن ، ولی همچنان خبری نیست و موجود نشده ، دوستان کسی اطلاع داره که وارد شده یا نه و حدودا چقدر باید صبر کنیم برای موجود شدن در بازار ایران ؟
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا