مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : N73 M
  • تاریخ عضویت : 1390/12/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1391/1/6 سلام
مهرداد جان، اگر منظورتان ارسال یک پیام برای بیش از سه نفر است. اشتباه میکنید.
در گزینه های ارسال بیشتر دقت نمایید.

Nokia E6 Nokia E6

1391/1/6 البته من الان سه تا از این گوشی دارم
ولی همچنان نمیتوانم بین نقره ایش و یا مشکی ، انتخابی بکنم.
یکی از این سه تا را فروختم به همسایه منزل پدرم
الان فقط 2 تا دارم - یک مشکی و یکی هم نقره ای
یکیش هم مشتری سمجی بنام باجناق دارد.

Nokia E6 Nokia E6

1391/1/6 سلام آقا مجید
دوست عزیز ، بنده شخصا 3 ماهه دنبال این گوشی هستم و پیدا نمیکنم. یکی از دوستانم هم توی پاساژ علاالدین کار میکنه که او هم نتوانست پیدا کند.
به من گفتند برخی دارند ولی نمی فروشند. حالا چرا !!!؟؟؟ خدا میداند.

Nokia E6 Nokia E6

1391/1/2 سلام
اول از همه عید شما مبارک
دوم عجب عید باحالی شده امسال، این گوشی را پیدا نمیکردم ولی الان سه تا ازش جلومه.
از سه نفر از اعضای خانواده سه تا گوشی کادو گرفتم و هر سه تاش هم E6 است. یکی مشکی رنگ و دو تا نقره ای
این گوشی اینقدر توی دست خوش استیل و راحته که از سر سال تحویل تا الان نتونستم بین مشکی و نقره ای یکیش را انتخاب کنم. البته در رنگ مشکی این گوشی زود لکه های اثر جای انگشت نمایان میشود ولی در نقره ای خیر. خوب البته مشکیش یک کمی شیک تر و سنگین تره.

من که دارم ذوق مرگ میشوم

باز هم عیدتان مبارک

Samsung Galaxy Gio S5660 Samsung Galaxy Gio S5660

1390/12/29 سلام
جناب آقای amirhhf می توانید برنامه ZDbox را نصب کنید. هم درصد باتری را ارائه میدهد هم تنظیمات کاهش مصرف دارد و هم برنامه های باز را می بندد. بنده همینجوری و برای امتحان نصب کردم که دو ماه شده و خیلی خوبه.
اما کسانی که از اس ام اس های تبلیغاتی خسته شدند میتوانند برنامه postman را نصب کنند که برنامه کم حجم و خوبیه. پیام های تبلیغاتی را بدون اینکه خودتان متوجه بشوید در فولدری شبیه spam در ایمیل ها ، نگهداری میکنه و شما هم نمی فهمید که اصلا چندتا پیام تبلیغاتی دارید. برنامه جالبیست، من را که راحت کرده.

سال نو مبارک

Nokia E6 Nokia E6

1390/12/28 سلام
من برخلاف برخی از دوستان معتقدم خریدن یک گوشی موبایل شرایطی داره که به حضور ما در این کشور مربوط است و این شرایط ممکنه در سایر کشورها دلیل مهمی نباشه. چرا !؟ چون نوع ارتباطات در کشور ما و کشورهای دیگر متفاوت است.
در ایران خریداران گوشی بر دو دسته هستند.
1- دسته اول : پولدارها که براشون مهم نیست چقدر خرج میکند و گرانترین موبایل ایران برای آنها جنبه سرگرمی داره.
2- دسته دوم: غیر پولداران .... که خود این دسته سه گروهندک
گروه اول : کسانیکه دچار مشکلات مالی هستند و فقط برای برقراری تماسها نیاز به گوشی های ساده دارند و نه نیاز به گوشی های مدل بالا دارند و نه پولش را دارند.
گروه دوم: که در سطح مالی متوسط هستند و توانایی محدودی برای تهیه گوشی موبایل رتبه متوسط تا خوب را دارند.
گروه سوم: آندسته هستند که در گروه افراد دارای توان اقتصادی متوسط تا خوب را دارند و به سختی میتوانند با شرایط خاصی ، گوشی های گران قیمت تهیه نمایند.
گروه چهارم: از نظر اقتصادی خوبند و می توانند با کمترین سختی بهترین گوشی ها را تهیه کنند.
اما...
بجز شرایط مالی که اساسی ترین دلیل برای نوع خرید گوشی است، دلیل فرهنگی و بلوغ فکری هم نقش زیادی دارد. مثلا شخصی فشار زیادی بخودش میآورد تا بهترین گوشی موبایل بازار را داشته باشد تا فقط در مهمانی یا اتوبوس یا کلاس جلب توجه کند ولی برای خرید مایحتاج اصلی خود لنگ میزنند.
برعکس عده ای هم هستند که میتوانند براحتی یک گوشی کلاس بالا بخرند ولی بدلیل عدم کاربرد حتی پنجاه درصدی امکانات گوشی ها در ایران هزینه روی دست خود نمیگذارند.

بنده خودم بین گروه سوم و چهارم هستم و در یکی از شرکت های مهندسین مشاور کار میکنم ولی میدانم با این اوضاع گرانی و قیمت های کاذب و دلال های گرسنه ... تعویض کردن کوشی نوکیای خودم با بهترین گوشی ایران امری بی بخردانه است. چون دیدگاه بنده برای داشتن گوشی اینهاست:
بدنه محکم،عمر باتری خوب، دوربین متوسط تا خوب، کاربری راحت و سریع، قیافه ساده ولی شیک
چون وقتی نهایت فعالیت شما با تلفن همراه میشود یک اس ام اس زدن یا مکالمه صوتی با کیفیت پایین
چه نیازی هست برای یک گوشی آندروید یا هر سیستم عامل دیگری با صفحه لمسی هزینه زیادی کنم. وقتی هر یک کار را میکنند.
حالا برخی مدعی آندروید و بازیها و برنامه ها هستند برخی طرفدار ویندوز فون و ...
که اگر کسی بخواهد این همه هزینه کند برای یک گوشی یک میلیونی تا بازیهای جالبی داشته باشد یا دوربین 8 مگاپیکسلی اشتباه بزرگی کرده است.
بنده اوایل سال 85 پول زیادی را برای خرید گوشی نوکیای خودم پرداخت کردم. نه برای اینکه دوربینش ان زمان بهترین بود بلکه برای اینکه از مرور آفیس پشتیبانی می کرد. عمر باتریش بالاترین در زمان خودش بود. بدنه محکمی داشت و دارد و در اوج سادگی هنوز شیک است. امسال که به دوربین قوی برای کار خود نیاز داشتم یک دوربین کانن 16 مگا پیکسلی از بازار کانادا خریدم که فقط هزینه کادوی خریدش برابر با قیمت خود دوربین بود. یک تبلت هم برای حمل اطلاعات در جلسات خریدم تا از شر لب تاپ سنگین راحت بشوم .
من معتقدم هر کس برای نیازش و بر اساس توان مالیش باید خرید کند و این مصرف گرایی اوج بدبختی ما ایرانی خواهد شد. البته بنده نیز به جهت نیاز کاریم تبلت خریدم ولی منشی ما هم رفته دو ماه حقوقش را داده تبلت خریده تا فقط باهاش بازی کنه و نقاشی بکشه. این همان بینش اقتصادی است که میگفتم، من الان هم اگر از تعمیر گوشی خودم نا امید نمیشدم دنبال خرید این گوشی نبودم.
الان هم که اینجا نظر دادم به این دلیل بود که از این گوشی نوکیا خیلی خوشم آمده، چون : هم با سلیقه من جور در میاد، هم باتری فوق العاده ای دارد هم بدنه محکم است هم زیباست و تازه دوربین خوبی دارد
فقط و فقط حیف که از شانس بده ما، کمیاب و بهتر بگم نایاب شده و هرکسی این مدل گوشی را دارد ، هم قیمت خون پدرش گران میفروشد.

سال نو هم پیشاپیش مبارک
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا