مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : HBO 3
  • تاریخ عضویت : 1395/9/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 11

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد

Xiaomi Redmi Note 4X Xiaomi Redmi Note 4X

1396/4/25 سلام به همه؛ امیدوارم برای هیچکس پیش نیاد، گوشی من از دستم افتاد و ال سی دی کامل شکست. محافظ صفحه هم داشت.
همه چیش کار میکنه اما، تاچ عین سابق، نور صفحه، پیکسل ها، همه چی. فقط ده ها ترک رو صفحه وجود داره.
خیلی دلم سوخت خداییش، خیلی گوشی خوبیه خیلیی.
کسی جایی یا سایتی میشناسه که تعمیر کنن!؟ یا باید قیدش رو بزنم!؟
لطفا اگه جایی رو میشناسین راهنمایی کنید.
:(

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/10/11 سلام، خير ساين از طرف شركت اپل به تمامي ورژن هاي زير ١٠.٢ بسته شده.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/10/10 سلامِ دوباره، خواهش میکنم. خوشحالم مشکلتون حل شد.
آی دی که براتون ساختن تمام اطلاعاتش رو بهتون دادند ؟! 3 سوال امنیتی و جواب هاش و ریکاوری ایمیل ؟! چون معمولا برادران مغازه دار اطلاعات و مشخصات اپل آی دی رو کامل در اختیار مشتری نمیذارن!
اما در مورد آپدیت; الان فقط امکان ریستور و آپدیت به ورژن 10.2 وجود داره. طبق تجربیات بعضی از کاربرا تو این ورژن مشکلات باتری دیده شده و باتری از 30% به یعد به سرعت غیر عادی خالی میشه(حتی آیپد منم که 10.1.1 هست اخیرا این مشکلو پیدا کرده).
به نظرم اگر الان از 9.3.2 راضی هستید و مشکل خاصی نداره( مثل باتری، باگ سیستم عامل و...) فعلا بمونید تا در آپدیت های بعدی این مشکل کاملا مرتفع بشه و با خیال راحت آپدیت کنید دستگاه رو.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/10/6 سلام اگر با ١٦ گيگ و ٤ اينچ بودن و ضعيف بودن دوربين جلو( نسبت به پرچم داران اندرويدي در اين رده) مشكلي نداريد بله خريد اين گوشي به نظر من كاملا به صرفه است و در تمامي زمينه هاي ديگه گوشي فوق العاده اي است.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/10/6 سلام. موقعى كه از دستگاه استفاده نميكنيد وايفاي و ديتا رو خاموش كنيد و يا اگر به روشن بودن اين دو نياز داريد به اين مسير رفته Setting~General~Background App refresh رو خاموش كنيد. نبايد اين مشكل باشه، اين كار رو امتحان كنيد اگر درست نشد جدي تر پيگيري كنيد.

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/10/5 سلام. وقتتون بخیر.
در مورد کار با سیستم عامل IOS:
کار با این سیستم عامل اصلا اون دیو چند سر و ترسناکی نیست که درموردش صحبت میشه، اگر کمی، تکرار میکنم فقط کمی از تکنولوژی و کار با کامپیوتر سر در بیارید( که اگر خلاف این هست ترجیحا از خرید محصولات شرکت اپل جدا خودداری کنید) به راحتی میتونید از تمام امکانات و آپشن های این دستگاه استفاده کنید. فقط کمی حوصله به خرج بدید و سرچ کنید.
باید بلد باشید از آیفون یا آیپد یا هر آی دیوایسی که دارید کار بکشید و ازش طوری استفاده کنید که اون در خدمت شما باشه و نه شما در خدمت اون، قول میدم بهتون خیلی خیلی براتون مفید خواهد بود. باز هم میگم این سیستم عامل اصلا اون چیزی نیست که اینقدر باعث استرس بشه. فقط باید ریزه کاری ها و طرز استفاده با اون رو یاد بگیرید که این هم در بد ترین حالت بیشتر از یک یا دو هفته طول نخواهد کشید. که برای فردی آپدیت و مسلط به مقدار کمی زبان این زمان به 2-3 روز کاهش پیدا میکنه، خیالتون راحت !
-------
از معایب این سیستم عامل( از دیدگاه دوستان اندرویدی) :
1- دسترسی همیشگی به یک لپتاپ و برنامه آیتونز برای انتقال موزیک، عکس و محتوا و دیتا: ( این موارد به نظر من اصلا عیب نیست، چرا ؟! چون برای فردی که در سال 2017 قراره با یک گوشی روز دنیا کار بکنه کار با یک لپتاپ و دستورات ساده جزو بدیهیات هست و تمام کسانی که از محدودیت های این سیستم عامل و شرکت اپل انتقاد میکنند سواد و علم کافی کار با این سیستم عامل رو ندارند و همیشه در حال ناله از خرید خود هستند.)
2- بلوتوث: الان اندرویدی ها هم از نرم افزار های زاپیا و شیر ایت استفاده می کنند(به نظر شخصی بنده اصلا مهم نیست این موضوع. شاید 5 سال پیش خیلی مهم بود اما حالا ؟! خیر!)
3- محدودیت دانلود : در این مورد هم دوستان ذوب شده در اندروید اغراق بسیاری کردند که اصلا اون چیزی نیست که میشنوید و با یک سری دانلودر و فایل منیجر رایگان موجود در اپ استور مثل Document 5 کاملا مرتفع میشه و انواع محتوا مانند فیلم، عکس، کتاب، موزیک قابل دانلود هست !
-------
در آخر با توجه به گوشی فوق العاده ای که خودتون دارید(Note 5)، اگر خیلی نیاز به این دستگاه ندارید نظر بنده اینه تا آیفون 8 صبر کنید، اون فوق العده خواهد بود. اما اگر نه در خرید این مدل شک نکنید !
موفق باشید.

Apple iPad Pro 9.7 Apple iPad Pro 9.7

1395/10/4 سلام، از ٣٢ گيگ حدود ٢٧ گيگ قابل دسترسيست.
به نظر بنده اگر براى كار هاى معمول مثل كتاب خوندن و وبگردى و شبكه هاى اجتماعى و چك كردن ايميل ميخواهيد، خيالتون راحت ٣٢ گيگ كافى خواهد بود؛ اضافه هم خواهيد آورد. اما چند مورد هست كه بهتره قبل از خريد در نظر بگيريد:
١- اين آيپد قابليت فيلم بردارى 4K داره و بديهيه كه فيلم هايي با اين حجم، فضاي زيادي رو اشغال مى كنند(البته در تنظيمات امكان تغيير كيفيت به پايين تر از 4K وجود داره).
٢- حجم برنامه ها در سيستم عامل IOS بالا تر از برنامه هاي مشابه در اندرويد هست.

Apple iPad Pro 9.7 Apple iPad Pro 9.7

1395/10/3 سلام. محافظ شرکت اوزاکی روی آیپد من خیلی خوبه و مشکل خاصی نداره. جستجو کنید این برند رو.

Apple iPad Pro 9.7 Apple iPad Pro 9.7

1395/9/18 سلام. امکان دانلود از طریق برنامه های دانلودر که به راحتی از اپ استور قابل دریافت هستند وجود داره، امکان تماشای فیلم با زیرنویس فارسی هم با استفاده از یک پلیر مثل VLC وجود داره. اگر باز هم سوالی بود مطرح کنید حتما به این صفحه سر میزنم و جواب خواهم داد.

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/9/18 علیرضا محمدی طراح رجیستری گوشی تلفن همراه در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس،‌ در واکنش به اظهار نظر رئیس یکی از اتحادیه‌های مرتبط با موبایل که گفته بود گوشی‌های آیفون 7 و 7 پلاس که هم اکنون به صورت غیرقانونی وارد کشور و فعال شده‌اند، پس از اجرای رجیستری غیرفعال می‌شوند، گفت: این موضوع غیرواقعی است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی توضیح داد: تا پیش از روز و ساعت آغاز طرح رجیستری، هر گوشی که به هر طریق وارد کشور و فعال شده باشد، به صورت خودکار رجیستر می‌شود و کماکان بدون مشکل در شبکه سرویس می‌گیرد.

محمدی گفت: از لحظه آغاز رجیستری، گوشی‌هایی که قاچاق وارد شده‌اند، با انداختن سیم‌کارت تشخیص داده شده و امکان سرویس‌دهی نخواهند بود.

طراح رجیستری تلفن همراه اضافه کرد:‌ طرح رجیستری در حال طی مراحل آزمایشی است و قطعا آغاز رسمی طرح قبل از اجرا اطلاع‌رسانی گسترده خواهد شد.

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/9/16 سلام. من این گوشی رو ندارم ولی درمورد مالتی تسکینگ باید بگم تو دستگاه من Ipad pro 9.7 فوق العاده و روون انجام میشه و بعد از خروج از صفحه هم صفحه رفرش نمیشه و همون حالت میمونه .
با توجه به اینکه رم دستگاه من و این دستگاه یکی هست، فکر نمیکنم خیلی فرقی با هم داشته باشند.
بازم دوستانی که دارند بهتر میتونند راهنمایی کنند. امیدوارم کمک کرده باشم.
موارد 1 تا 11 از مجموع 11 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا