مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sid m
  • تاریخ عضویت : 1395/9/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 36

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 36 از مجموع 36 مورد

Xiaomi Poco C40 Xiaomi Poco C40

1401/11/26 متاسفانه مستقیم به فلش وصل نمیشه، با همون کابل شارژ باید به کامپیوتر وصل بشی و فایل جابجا کنی. در این مورد شده عین آیفون انگار🤣

Samsung Galaxy Tab S7 FE Samsung Galaxy Tab S7 FE

1401/11/26 شما قلم خودش را تست کردی؟ پسر من در نزدیک دو سال اخیر فقط دو تا خودکار خریده و تمام کارها، جزوه ها و ... را با تبلت و قلمش انجام میده، از خودکار واقعا راحت تر مینویسه. شاید فقط دو روز طول بکشه که عادت کنی.

Samsung Galaxy Tab S7 FE Samsung Galaxy Tab S7 FE

1401/11/26 دوست عزیز، هم زمان سه برنامه می‌توانی باز کنی، مثلا یوتیوب، تویتر، کتاب خوان. هیچ لگ و کندی هم نداره. شما میتونی چهار گیگ ورچوال مموری هم فعال کنی که رمت میشه ۸ گیگ، قلم بسیار عالی برای نوشتن جزوه و ....

Xiaomi Poco C40 Xiaomi Poco C40

1401/9/24 برای کتاب خوندن، شبکه های اجتماعی ، فیلم و استریم مثل یوتیوب، برنامه های آموزشی مثلا جایی که میخواهید هم آموزش زبان یا کتاب باز کنید و در کنارش دیکشنری هم باز کنید، و بازی گهگاهی، عالی هست . زیاد هم خودتونو درگیر امتیاز آنتوتو و ... نکنید. برای موارد بالا که گفتم فرق یک گوشی پرچمدار چهل میلیونی با این گوشی زیر چهار میلیونی در حد چند ثانیه بالا آمدن اول برنامه هست و بعد از اجرا هیچ تفاوتی را مشاهده نخواهید کرد، در عوض مطمئن باشید این گوشی چند ساعت بیشتر روشن میمونه چون سازنده این پردازنده تخصصش در مصرف کم باطری و استفاده طولانی مدت هست. ضمنا وقتی از دستتون افتاد هم ته دلتون خالی نمیشه.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2022 Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2022

1401/5/4 دوستان در مورد زاویه دید صفحه و کم بودن رم صحبت می کنند. ایکاش اول تست می کردید بعد اظهار نظر می کردید. من اس ۷ fe دارم. زاویه دید چه عمودی یا افقی ۱۸۰ درجه کامل است. در مورد اجرای برامه هم، سه برنامه را بدون لگ باز می کند. البته هیچ بازی نصب نکرده ام و اطلاع ندارم که بازی های سنگین را چطور اجرا می کند. اگر اس۷ یا اس ۷ پلاس نمی توانید بخرید، با خیال راحت fe بخرید و لذت ببرید.

Samsung Galaxy Tab S6 Lite Samsung Galaxy Tab S6 Lite

1401/1/28 بعید میدونم اینجا کسی سهامدار سامسونگ یا اپل باشه. آخرش اینه که قراره تجربه در اختیار هم بذاریم برای کمک به هم پس چرا دوستان حدس میارن تو بحث. من اس ۷ اف ای برای پسرم که دانشجو هست خریدم. کاملا راضی هست، سه برنامه هم زمان روی صفحه باز میکنه بدون لگ.قلمش عالیه، تشخیص فارسیش عالیه، باطری روز کامل. سرعت اینترنت عالی. بازی سنگین تا حالا نصب نکرده. راستی، با انتخاب کیدز، تبلت کلا میشه یک تبلت کودک حتی مکالمه و دوربین و نقاشی و چنتا یازی و.... اگر پول تبلت اپل با قلم ندارید، این عالیه.

Samsung Galaxy Tab S7 FE Samsung Galaxy Tab S7 FE

1400/9/12 دوستان اگر کسی کاور یا کیبرد گیر آورده، لطفاً آدرس و قیمت بذاره

Samsung Galaxy Tab S7 FE Samsung Galaxy Tab S7 FE

1400/9/2 برای وارد کننده وطنی، اولویت در سود است، ارزانترین و پر سودترین ها همیشه وارد می شود. نه تنها تبلت و گوشی، حتی در اقلام خوراکی و ...

Samsung Galaxy Tab S7 FE Samsung Galaxy Tab S7 FE

1400/9/2 دیدم آپدیت برای بعضیا اومده، چهار گیگ رم مجازی اضافه شده.

Samsung Galaxy Tab S7 FE Samsung Galaxy Tab S7 FE

1400/9/2 در آپدیت جدید، چهار گیگ به رم بصورت مجازی اضافه شده که مشکلی در بازکردن چند برنامه پیش نیاد ولی برای من نیومده، نمیدونم نوبتی هست یا به مدل بستگی داره. اگر خبر دارید بگید لطفاً

Samsung Galaxy Tab S7+ Samsung Galaxy Tab S7+

1400/7/15 در تنظیمات باطری، شما احتمالاً تیک فست شارژ را زده اید که در کمتر از دو ساعت با شارژر 15وات شارژ می کند.دوست دیگر هم درست نوشته، در حالتی که فست شارژ خاموش باشد، با هر شارژری چه 15 یا 45 وات، بیشتر از چهار ساعت طول می کشد.مگر اینکه حفاظت از باطری را زده باشید که 85درصد را ملاک قرار می دهد.

GLX W11 GLX W11

1396/11/21 دوستایی که از تاخیر ناراحت هستن، من هم همین مشکل را داشتم ولی بدونید اونقدر عالی هست که بعدها این بد قولی را فراموش می کنید، من الان بیشتر از یکسال هست دارم، نه سرعتش افت کرده نه شارژ باطریش، به هر حال مبارکتون باشه، فقط رم سرعت بالا بگیرید براش

Xiaomi Redmi Note 4X Xiaomi Redmi Note 4X

1396/4/13 سلام، منم همین داستان دارم. تو گوشی میزنه ۴

Xiaomi Redmi Note 4X Xiaomi Redmi Note 4X

1396/4/13 سلام. این گوشی داستانی شده برای من. دیروز رسید دستم. از پرچمدار خریدم. رو جعبه درسته ولی تو سینگ مدلو زده note 4. پردازنده استپ ۶۲۵ هست. میدانم هند مدل ۴ با اسنپدراگون ۶۲۵ داره ولی آون مدل تو ایران نسل ۴ وصل نمیده. دیگه دارم قاط میزنم. این سرعت نقش عالیه. ایرانسل بالای ۴۰ سرعت میده. اگر کمک کنید که دمتون گرم، اگر نه، بازی دمتون گرم

GLX Taj GLX Taj

1396/2/9 یلام، دوستانی که خریدن لطفا بگن چطوره؟

GLX W11 GLX W11

1395/11/4 سلام . از قسمت منو . فضای ذخیره سازی ، رم داخلی . برنامه ها . بعد روی هر برنامه کلیک کنید، گزینه انتقال به حافظه خارجی رو انتخاب کنید و روش کلیک کنید . البته بعضی برنامه ها مثل برنامه های اصلی منتقل نمیشن. ... موفق باشید و حالشو ببرید.

GLX W11 GLX W11

1395/11/1 Windows OEM Product Key Tool این برنامه سبک را دانلود کنن و شماره 25 رقمی ویندوزشون را یکجایی یادداشت کنن. حالا هر وقت خواستن میتونن یک سی دی ویندوز ده بوتیبل تهیه کنن و مراحل نصب را انجام بدن و اونجا که پروداکت کی را میخواهد ، این شماره 25 رقمی را وارد کنند . نمیدونم چرا فکر میکنن ویندوز تبلت با کامپیوتر فرق میکنه. این ویندوزها دقیقا یکی هست که البته روی تبلتهای کوچک و گوشی ها ،ویندوز فون نصب هست نه ویندوز .
ویندوز ده فرقی در اجرا روی کامپیوتر و تبلت نداره . پردازنده این دستگاه هم ربطی به سلرون یا سری اتم نداره چون هردوشون رو دارم .
تبلت هیبرید یعنی تبلتی که قابل تبدیل باشه ، با نصب به کیبرد بشه نت بوک و با جدا شدنش بشه تبلت ، هیچ ربطی هم به کار سبک و سنگین نداره ، الان سامسونگ یا خود مایکروسافت تبلت های هیبرید بسیار قوی ساختن .
اون مطلب ریست رو هم نفهمیدم دوستان از کجا پیدا کردن . ممنون میشم منبع ارائه بدن تا اطلاعات ما هم بالا بره .
خوشبختانه یک سرچ کوچیک تو اینترنت ، اطلاعات خوبی در اختیارمون قرار میده .
دوستان اگر علاقه دارن برم برنامه کتیا یا اتو کد هم بگیرم و نصب کنم و براشون فیلمشو بزارم.
دوست عزیزی میگفت که چون ویندوز شما اصلیه نمیشه نرم افزار کرک شده نصب کرد. من روز اول آفیسو آنیستال کردم و آفیس کرک شده نصب کردم .
گوگل ترنسلیت هم نصب کردم و تشخیص دستخطش واقعا عالیه و خیلی سریع انجام میشه.
یاد بگیریم که گاهی ( نمیدونم) گفتن ، عیب نیست .
موفق باشید

GLX W11 GLX W11

1395/11/1 http://www.aparat.com/v/CzfmW یک ویدیو کوتاه از اجرای آسفالت 8 روی این تبلت.

GLX W11 GLX W11

1395/10/29 با سلام مجدد
در مورد نصب برنامه ها ، امکان داره هنگام نصب برنامه ها از استور ، ببینید مرتب خطا میده و اعصابتون به هم میریزه ، نگران نشید ، از اونجایی که بعضی از برنامه ها روی حافظه جانبی نصب نمیشن ، بهتره شما گزینه نصب روی دیوایس را انتخاب کنید ، بعدا برنامه ها را به رم جانبی تون انتقال بدید.
این تبلت فوق العاده پر نور هست به طوری که من اکثرا در خونه میزان تنظیم نورش را روی صفر قرار میدم که خیلی به حفظ باطری کمک میکنه .

GLX W11 GLX W11

1395/10/29 سلام به دوستان
من برنامه هایی مثل فتوشاپ یا اتوکد نصب نکردم. برنامه های آفیس و ویراستیار و چند بازی نصب کردم . اما برای امتحان، بازی آسفالت 8 را نصب کردم که با آسفالت گوشی فرق میکنه و محیطش خیلی کامل تر هست و این لپ تاپ واقعا روان و بدون گیر انجامش میده .
اما یک نکته، کارخونه شماره سریال ویندوز را باید به همراه محصول میفرستاد که این کارو نکرده . شما سریعا برنامه ساده و سبک windows OME product key tool را دانلود کنید و شماره سریال ویندوزتون را یک جایی یاد داشت کنید چون اگر نیاز به نصب مجدد داشته باشید احتمال داره نیاز بشه ، البته اگر بازگشت به تنظیم کارخونه بزنید با توجه به حساب مایکروسافتتون نیازی نیست ، ولی به هر حال از من میشنوید این کارو بکنید.

GLX W11 GLX W11

1395/10/24 sidmahdi@gmail.com مشکل نصب نداره، کد نصب نکردم، عالیه، لنوو هارد وصل نمیشه

GLX W11 GLX W11

1395/10/23 سلام دوست عزیز، تا رنج 1600 این بهترین هست، لنوو نزدیکترین محصول به این تبلت هست که به گفته دوستان در همین سایت، متاسفانه هارد اکسترنال ساپورت نمیکنه و حدود۳۳ میلیمتر قطرش کوچیکتره. نور و کیفیت تصویر این هم بهتره. من دو تا خریدم و جالب اینکه در استفاده فیل، شک و یوتیوب از لپتاپ های ۷هسته ای پایداری بیشتری داره، البته اینو دوستان و اهل فن حتما دلیلشو بهتر میدونن اما با شرایط یکسان اینترنت، این بدون قطع شدن تا چهار ساعت مدام وصل میمونه و پخش میکنه اما در بقیه دستگاهها هر سی تا پنجاه دقیقه قطع میشه، به حر حال عالیه اما زنگ زدم برای فامیل بگیرم، گفتن فعلا موجود نیست

GLX W11 GLX W11

1395/10/22 این لینک باز کردن جعبه در یوتیوب هست https://youtu.be/Am8oBlCcCJs

GLX W11 GLX W11

1395/10/22 سلام. تبلت من دستم رسید . جنس بدنه از ساختار محکمی برخورداره ولی فلز نیست . رنگ طلایی قشنگی داره . وزنش یک مقدار زیاده که البته این وزن به نظر مناسب میرسه و تبلت در هنگامی که به کیبرد وصله اصلا امکان برگرشتنش به عقب ( در حالت بیشترین زاویه ) نیست. هنگام وصل کردن تبلت به کیبرد به دلیل مغناطیس مناسب ، نزدیکش که میکنید خودش در محل مناسب قرار میگیره. من یک رم 64 کداک وصل کدرم که خوب جواب داد و نرم افزار ها به راحتی بهش منتقل شد و راحت اجرا میشه . ویندوز 10 اصلی پرو روش نصبه. آفیس مجانی یک ماهه داره که من اونو پاک کردم و آفیس 2007 که دوسش دارم رو نصب کردم و برنامه ویراستیار. کلی برنامه از آسفالت تا اورنوت و بابیلون و تلوزیون اینترنتی و رادیو اینترنتی و بازی بچه ها و شطرنج و تخته نرد و .... نصب کردم. نکته اینکه درگاههای یو اس بی روی کیبرد فقط برای نصب موس و فلش مموری مناسب هست و دستگاههایی که نیاز به پاور داره روش جواب نمیده اما از روی تبلت و درگاه میکرو یو اس بی و کابل otg من هارد اکسترنال و سی دی رایتر اکسترنال و مودم دانگل نصب کردم که راحت کار کرد( توضیح مجدد اینکه هیچ کدوم اینا از روی کیبرد جواب نمیده) . مدت شارژش حدود پنج ساعته تقریبا. اگر روی پا قرار بدید گاهی که تکون میخوره هی میره رو حالت تبلت . در حالت تبلت ، کیبرد لمسی قشنگی داره که یک حالت دو تکه داره و برای تایپ خیلی راحته ، راستی اینو هم بگم که به دلیل حالت مستطیلی کشیدش ، یخورده به حالت تبلت ، استفاده عمودیش مسخره به نظر میاد . نور صفحه عالیه و طوریه که برای تو خونه حالت 25 درصد خیلی عالیه و جالب اینه که شب حتی میتونید رو صفر قرارش بدید. روی کیبرد سه تا چراغ کوچیک داره که پاور و دو تا چراغ دیگس که یکیش آ بزرگ هست و یکیش علامت مستصیل با یک ضربدر که نمی دونم مال چیه، پدشم خیلی عالیه. دوربین پشتش اصلا نشون نمیده که 5 هست و عکسای قشنگی میگیره و دور جلو البته به همون اندازه 2 مگا پیکسل هست. برنامه آفیس لنز که کارش همون کم اسکنر هست نصب کردم ، خیلی خوب جواب داد. وای فایش خیلی قویه و از تبلت و گوشی سامسونگم قوی تره. بوتوثش هم خوبه ولی تقریبا 6 متر . از میکرو یو اس بی من نتونستم شارژش کنم و شارژرش سوزنیه. شارژرش خروجی 3 آمپره که فکر کنم برای شارژش فقط مدل 2000 شیائومی جواب بده . پاور بانک 2000 میلی آمپر وصل کردم ، قاطی کرد و خاموش شد(پاور بانک ). ببخشید طولانی شد . گفتم کامل باشه بهتره. لینک یوتیوبش هم میذارم

GLX Pars GLX Pars

1395/10/10 دوست عزیز لطفا توضیح بدید، تهیه کردم یعنی چی؟ هنوز یدونه گوشی پارس از کارخونه بیرون نیومده، این گفته شما شاید باعث بشه کسای دیگه ای هم گول بخورن . اونایی که پنج ماه بابت تبلت و چهار ماه بابت گوشی پول دادن هنوز رنگ هیچکدومو ندیدن. فقط میگن اطلاع رسانی خواهد شد. یکی گفت دو ماهه گرفتم که بعدا مفقود شد. دوستان عزیز بدونن هیچ تبلت و گوشی پارسی اصلا وجود نداره فقط یدونن تبلت ۱۰ اینچ تو کارخون هست کن همونو نمایشگاه نشون دادن،

GLX W11 GLX W11

1395/10/10 متاسفانه هنوز ارسال نشده، قول داده بودن تا دهم ارسال بشه اما هنوز تبلتی وارد کارخونه نشده، الان ماه پنجم هست و متاسفانه دستمون از همه جا کوتاه هست، پنج ماه پیش با حدود دویست تومن بیشتر میتونستیم مشابه چینیشو که البته صفحه اکتیو داشته باشه، خرید کنیم اما الان که دلار بالا رفته ، دیگه نمیشه. گول این شرکتو نخورید ،تا حالا یدونه تبلت یا گوشی پارس تحویل کسی ندادن، اونایی که میگن کیفیت پارس عالیه، عوامل شرکت هستن . خود مدیر عامل شرکت کارمند بانکه و کلا چند تا خانم هستن که تلفنچی هستن . حتی مسوول خدمات پس از فروشش دانشجوی حقوق و ساکن شیراز هست. گوشی های ماد قرار بود ٱپدیت بشه که بعد از شش ماه میگن داریم روش کار میکنیم. حتی پلیس فتا هم جوابگو نیست. ماه پیش خواستم پولمو پس بدن ، گفتن چون فاکتور شده، امکانش نیست. اسناد مطالب گفته شده موجود است، اسکرین شات پیامها همه موجوده.

GLX Pars GLX Pars

1395/10/4 دوست عزیز خود کارخونه عذرخواهی کرده و میگه قراره از چند روز دیگه ارسال شروع کنه اما شما میگی دو ماه هست گرفتی پس یا داری شوخی می کنی یا از جای دیگه یک چیز دیگه خرید کردی. به هر حال وقتی دوستان بابت بد قولی های مکرر کارخونه عصبانی هستند، معنی این حرف شما و قصدتون معلوم نیست.

GLX W11 GLX W11

1395/9/28 امروز خبر دادن که ارسال تبلتها ده روزدیگر عقب افتاد، اگر کسی میدونه راهنمایی کنه که کجا میشه شکایت کرد. از شهریور پول دادیم، ٱبان قرار بود تحویل بدن، افتاد به ٱذر، الان میگن دی، پلیس فتا هم فرم پر کردم ، جواب نمیدن. وظیفه دونستم بگم تا دوستان بدونن، ادمین سایت هم اگر شک داشتند، مدارک ارسال می شود.

GLX W11 GLX W11

1395/9/27 دوستان عزیزی که در مورد رم اس دی تجربه دارن لطفا راهنمایی کنن، کداک ۳۲، حدود ۴٨ هست، کداک ۶۴ حدود ۱۱۰، ۱۲٨ که اصلا زورم نمیرسه، به نظر شما چه رمی مناسب هست ، برای نصب برنامه؟ راسته که فرمتش باید عوض بشه؟

GLX Pars GLX Pars

1395/9/23 سلام، شما مگه تحویل گرفتید. من پرسیدم، میگن هنوز تولید نشده

GLX W11 GLX W11

1395/9/18 فقط یدونه رم سرعت بالا ۶۴ یا ۱۲۸ باید گرفت، خوبی ویندوز اینه که میشه برنامه هارا روی رم نصب کرد، یدونه مودم ۴جی دانگل هم کاملش می کنه من ۸۳۷۲ گرفتم، حرف نداره. باطریش هم ۸۰۰۰ هست، فکر کنم ۱۰ ساعت جواب بده

GLX Pars GLX Pars

1395/9/17 علاوه بر باطری، مشخصاتش هم عالیه، فقط فینگرپرینت نداره

GLX W10 GLX W10

1395/9/17 قیمت که معلومه با کیبرد و هزینه ارسال ۶۱۰، عکس با کیبردش خیلی قشنگ هست

GLX W11 GLX W11

1395/9/16 طراحی دقیقا کلاسیک هست و کاملا استاندار از اچ پی تا لنوو و تیکلاست و اندا و چووی ٫ پردازنده ،رم و همه چیز عالیه و امیدوارم کیفیت مونتاژ هم خوب باشه. نگران نباش

GLX W11 GLX W11

1395/9/15 قیمتش با کرایه حمل و کیبرد ۷۱۰ که عالیه، با یک ماه تاخیر قراره از فردا تا آخرماه که میشه نیمه دوم آذر، بفرستن، اگر فرستادن براتون می نویسم چطوره ، اگر نفرستادن، .....چه عرض کنم؟ دستمون کوتاه و شکایت هم فکر نکنم جواب بده،

GLX W11 GLX W11

1395/9/12 مشخصاتش عالیه، قیمتشم خیلی خوبه ولی از شهریور پول دادیم، فعلا سر کاریم، مدیر کارخونه یافت نمی شود، همش میگن اطلاع رسانی خواهد شد، مسئول قسمت خدمات و اینترنتشون یک بچه ۲۴ ساله ساکن شیراز دانشجوی حقوق هست که اطلاعات فنیش در حد زیر صفره و البته غرورش در حد رییس دادگستری گامیبیا. خلاصه اینکه رو کاغده همه چی، چهار ماهه میگن اطلاع رسانی خواهد شد
موارد 1 تا 36 از مجموع 36 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا