مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : NIMA A
  • تاریخ عضویت : 1395/9/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 94

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 94 مورد

Xiaomi Poco X5 Xiaomi Poco X5

1402/4/24 البته نکته ای که هست من نوشتم صرفا سخت افزار رو بررسی میکنم. کسی که دست دوم میخره ریسک هاش رو باید قبول کنه. هم خوبی داره هم بدی.
شما نو این گوشی هم میخری بدیش اینه با ارزش پول افتضاح ما سخت افزار خوبی گیرت نمیاد.این گوشی مثلا الان ده میلیون بعد سال دیگه ما یه تورم متوسط سی چهل درصدی داریم حداقل. این گوشی بعد از گذشت یک سال دوباره همین قدر ها قیمت میخوره. یه جورایی پولش همین قدر ولی ده میلیون دیگه ارزش سال قبل رو نداره. و ارزشش شده مثلا معادل 6 7 تومن الان.

الان تو بازار ایران خیلی ها پرچم دار یکی دو سال پیش رو به میان رده های روز ترجیح میدن و میخرن و پرچم دار ها تقریبا تو تمام موارد بهتر عمل میکنن. ( به غیر باتری و دریافت بروزرسانی)
فقط گوشی که من انتخاب کردم پرچم دار نبود. اگر پرچم دار بخوایم باید mi 10 5g رو برداریم که نزدیک 3 سال قبل اومده.
در مورد اف 4 هم بله درسته. منظور من همون نسخه ارزان تر بود. به نظر شخصی من که ارزش داره. مخصوصا که هم سری f هست و هم نو .

در کل پاسخ صد در صدی نداره این مقایسه به اولویت افراد بر میگرده.

Xiaomi Poco X5 Xiaomi Poco X5

1402/4/20 برای این نسخه به نظرم مقایسه با اف 3 منطقی هست . شما قطعا سایت نانو ریویو رو دیدید. مقایسه این گوشی با اف 3 رو ببینید.
برای نسخه پرو این گوشی با f4 مقایسه کنید. فکر میکنم قیمتشون در یک رنج باشه و شاید f4 کمی بالاتر.

Xiaomi Poco X5 Xiaomi Poco X5

1402/4/17 باتری رو موافق هستم . اما پردازنده به این راحتی ها و این مدت افت نمیکنه.
به نظر من پوکو اف 3 و اف 4 با کارکرد نرمال زیر یک سال از این گوشی و نسخه پرو این گوشی ارزش خرید بیشتری دارند. اگر ریسک خرید دست دوم رو کسی قبول میکنه.
اتفاقا a54 هم دیدم معمولا شیائومی ها ارزش خرید بیشتری دارند. نمیدونم هم رده a54 چی هست دیگه .

Xiaomi Poco X5 Xiaomi Poco X5

1402/4/12 در زمان های خاصی شیائومی گوشی هایی عرضه میکنه که نسبت قیمت قدرت پردازنده دوربین مشخصات خوبی دارن . این موارد استثنا هستند و کم هستند.ببینید کدوم گوشی های کامنت های بالای 3 4 هزار تا خوردن. منظورم اون گوشی ها هست. این گوشی گوشی بدی نیست ولی پردازنده میتونست بهتر باشه. صحبت های من از مقایسه سخت افزار هست.
مقایسه بنچمارک های این گوشی با اف 3 2 سال پیش رو ببینید . حتی نسخه پرو این گوشی هم نسبت به قیمت و مشخصات با سری اف 3 4 ارزش خرید ندارند.
اینکه پول ما هم بی ارزش شده بی تاثیر نیست. این گوشی تقریبا 219 دلار که با حقوق بالای 2 3 هزار دلار مبلغی نیست ولی کلا سیاست های شیائومی تغییرات زیادی کرده.
این گوشی شباهت بالایی به نسخه x4 pro 5g داره . موارد جزئی تفاوت داره. مثل شارژ دوربین . فکر میکنم این مدل تولید شده صرفا تا مدل 2023 روش بخوره.

به نظرتون اف 3 کارکرده با قیمت کمتر ارزش خریدش بیشتر از این گوشی نیست ؟

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/11/18 سلام. متاسفانه شخصی که اینجا پیام می‌ذاره یا بلد خوب با کلمات بازی کند یا اطلاعات صحبت در مورد بعضی موارد را ندارد و اصرار به پشتیبانی فلان نسخه اندروید از اینترنت ماهواره ای دارد. من سعی کردم توضیح بدم ولی رفته یک بخشی از متن رو که فقط اطلاعات کلی است کپی پیست کرده.
همچنین نه کوالکوم نه اپل همچین ادعایی ندارند.

این خبر کجا گفته ما قابلیت ارایه سرویس اینترنت ماهواره ای به فلان گوشی ها و همه اپراتور های دنیا را داریم؟
نوشته ایلان ماسک هیچ اشاره ای حتی به فایو جی هم نداره. حتی گفته برای ارسال عکس و فیلم و مواقع اضطراری. خلاصه علاقه مندید جو بدهید که فردا همه بدبخت میشوند در ایران و اینترنت قطع شود و فقط گوشی اف ۴ شما قابلیت دریافت اینترنت دارد! من این فن بوی بازی ها زمان جنگ کنسول های نسل هفت بین نوجوان ها می‌دیدم. ملت با سطح پایین تخصصی اطلاعات این موارد غلط رو میخونن فکر میکنن اندروید ۱۴ و اف ۴ چه هستند.

خود آمریکایی هم همچین ادعاهایی در آمریکا ندارند که سیستم فعلی اعم از فیبر و دکل ها را جمع کنند و بروند سراغ اینترنت ماهواره ای. همان اینترنت ماهواره ای با دیش و تجهیزات هم بدرد نقاط خاصی میخورد که فیبر در دسترس نیست و هزینه اکانتش هم از بقیه بالاتر است.

این هم متن خبر اشاره شده:
"ماسک طی رویدادی که در تاسیسات موشکی شرکت وی در جنوب تگزاس برگزار شد، گفت: این طرح‌ جدید که در کنار خدمات تلفن همراه شرکت تی-موبایل یواس به کار گرفته خواهد شد، نیاز به دکل‌های تلفن همراه را کاهش می‌دهد و خدماتی را برای ارسال متون و تصاویر در جایی ارائه می‌کند که در حال حاضر پوشش داده نمی‌شود. این موضوع، برای موقعیت‌های اضطراری در مناطق دورافتاده بسیار مهم است."

لینک: https://www.isna.ir/news/1401060402759/%DB%8C%DA%A9-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%84-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%A9

از لفظ فایو جی هم به عنوان رقیبی با همکاری اپراتور آمریکایی دیگر برای رقابت با اسپیس ایکس- تی موبایل نوشته نوشته.

بعد اندروید ۱۴ کجای این قضیه بود و چه ربطی به نرم افزار داشت خدا میداند و جناب امپرور.
نرم افزار در این قضیه بی اهمیت تمرین بخش داستان است. اگر به نرم افزار بود برو یک گوشی نسل قبل بردار کاستوم رام ۱۴ aosp نصب کن حتما اینترنت ماهواره ای اش اوکی می‌شود!
تازه تمام این ها صحبت از اینترنت مرسوم ندارند. نوشته ارسال عکس و ویدیو در مناطق دور افتاده.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/11/9 اتفاقا خرید این گوشی با قیمت نزدیک هشت و نیم و زیر نه میلیون تومان کاملا منطقی است. تو این رنج و پایین تر هیچ گوشی بدرد بخور و بهتری وجود ندارد.هر چه هست یک مشکلی دارد.
نسل چهار این گوشی هیچ تفاوت فاحشی ندارد و قیمت نزدیک به یازده و نیم میلیون تومان دارد. سایت نانو ریویو مقایسه های خوبی دارد. مزیت های دارد ولی به نسبت تفاوت قیمت بازار ایران ارزش ندارد برای بیشتر افراد.
البته الان بعضی ها این دو مدل را هم قیمت هم میفروشند که در این صورت اف چهار بهتر است.

یکجا هم نوشتید اینترنت ماهواره ای اندروید ۱۴ میگیرد و بقیه ندارند که اطلاعاتتان از پایه غلط است. لطفاً کمی منابع انگلیسی را بخوانید. اول اینترنت ماهواره ای روی گوشی ها سال ها طول میکشد بیاید و آن چیزی هم که کوالکوم و یا آیفون ۱۴ دارد یک سیستم امرجنسی sos است و فقط یک پیغام میفرستد برای زمانی که کسی در جایی گیر کند که تلفن آنتن ندهد نه دیتا اینترنت آن هم با پهنای باند بالا فقط با یک گوشی! سال ها بعد بیاید هم در انحصار پرچم دار ها میماند تا هزینه هایش کاهش پیدا کند و کلا یک شو تبلیغاتی بود چون همان هم اکانتش از فیبر و تکنولوژی های مرسوم در آمریکا فعلا ارزان تر نیست. ایران که جای خود دارد.

Xiaomi Poco F4 Xiaomi Poco F4

1401/11/8 خیر برای این موردکه گفتم همچین چیزی نیست.قیمت گوشی اف 3 مدل 2 سال قبل تر حدودا از اف 4 ربطی به دستوری بودن ندارد که فروشنده ها اف 3 را هم قیمت و گران تر از اف 4 به فروش میرسانند!
اف 3 چند ماه است اصلا وارد نشده و هر چی است از قدیم مانده ولی خب این اتفاقات در ایران عادی است.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/11/8 نظر من به عنوان کسی که چند روز از این گوشی استفاده کردم.
اول شما مدل نو این گوشی را با قیمت معقول پیدا نمیکنید حداقل در تهران. در علائدین و باقی جاها قیمت اف 3 با اف 4 برابر و حتی بعضی ها اف 3 را گران تر هم میدهند!!! عده زیادی از مردم این سرزمین به حرام خوری عادت کردند متاسفانه. از بچه 18 ساله تا ادم 40 50 ساله. در این خصوص به سراغ کامنت انتقادی من که در پروفایل هم نمایش داده می شود بروید که توضیح دادم تمام صنف ها همین است. بگذریم.

اگر نتوانستید مدل تمیز این گوشی را پیدا کنید و اهل ریسک و بررسی گوشی دست دوم نیستید سراغ اف 4 بروید. با اینکه تفاوت فاحشی ندارند. من 3 ماه کارکرد این گوشی را با 8 و خورده ای خریدم و تقریبا نو است.

پردازنده عالی است و همه موارد را جواب میدهد. من گیمی نریختم ولی تست ها را دیدم بنچمارک ها روی های و الترا بود. انگار مشخصات پوکو ایکس 5 جدیدا لیک شده است که پردازنده 778جی دارد و با اینکه پردازنده خوبی است ولی مقایسه شان را با 870 ببینید. پوکو ایکس 4 پرو که به نظرم ارزش خرید ندارد با این قیمت ها. در کل پردازنده این گوشی اسنپدراگون تا سال ها توسط کسانی که کاستوم رام میسازند پشتیبانی خوبی می شود حتی اگر آپدیتی دریافت نکند.
صفحه نمایش عالی است.
پخش صدا و اسپیکر عالی است.
سیستم امنیت تشخیص چهره و انگشت خوب است.
سرعت شارژ شدن عالی است.
دوربین هم خوب و راضی کننده است و امکانات بالایی دارد. ( کلا دوربین عالی میخواهید فکر کنم ردمی نوت 12 ها برای این کار ساخته شده اند و شاید پوکو ایکس 4 پرو) ولی این مدل هم ضعیف نیستند.
داغ شدن در استفاده روزمره ندیدم. بازی هم موردی امتحان نکردم ولی تا آنجا که خواندم معقول داغ میشود. بررسی کامل در یوتیوب چند نفر ایرانی ها انجام دادند برای دوربین باطری گیم و...
سنسور مجاورت ندارد ولی کلا یک بار برای من مشکل ایجاد کرد در حالت خاصی که خوابیده بودم و بعدش بلافاصله درست شد.
آنتن دهی و نت سیم کارت خواندم که کمی ضعیف است البته من به این مشکل بر نخوردم.
من نکته منفی اذیت کننده با توجه به مبلغی که دادم ندیدم. شاید جنس بدنه که آن هم با برای این میان رده بد نیست. با اینکه شیائومی از اول که وارد ایران شد 5 6 سال پیش همیشه به ارزش گوشی هایش از مبلغی که میپرداختید بیشتر بود نسبت به رقیب و بخشی هم سلیقه ای است یک نفر شاید سامسونگ برند مورد علاقه اش باشد.

به صورت کلی ممکن است بعضی باگ های نرم افزاری ببینید در گوشی های شیائومی که برای شخص من مشکلی ندارد و همان آیفون پرچم دار هم این مشکلات را دارد.

در آخر هم با توجه به رفتن دلار به حوالی 50 60 تومان اگر محدودیت مالی دارید زیاد منتظر گوشی های جدید نمانید که هم دلار بالا می رود و هم تعرفه گوشی و هم طول می کشد تا در این کشور یک قیمت معقول شود.

نهایتا گوشی های 6 7 8 تومنی متاسفانه یا ضعیف هستند یا ایراداتی دارند که برای اولویت پردازنده و صفحه نمایش موردی پیدا نکردم بهتر از این مدل باشد.

موفق باشید

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/11/8 علی عزیز من زیاد به سایت سر نمیزنم مثل گذشته ولی مثلا چند مورد دیدم. یک شما رم را به خودرو تشبیه کردید. میزان رم همان می شود که یک گوشی دارد و از میزانی که سیستم عامل بر میدارد ، باقی مانده را میتوان استنباط کرد میزان رم مفید و در دسترس است. حالا توضیح سوییچ بین برنامه ها هم بد نیست اما خب برای راه حل مستقیم همان رم کم شده از سیستم عامل است و بعضی جاها دیدم که شما یک متن طولانی میذارید که احتمالا کپی شده از فروم هایی مثل xda یا شیائومی است. با این فرض که شما نمیتوانید تمام این مشکلات را شخصا تجربه کرده باشید و آن راه حل ها هم راه حل های فرضی است و به نظر من هم جای این پرسش و پاسخ ها در این سایت هم نیست. به صورت کلی من برای شخص خودتان گفتم. هر جور صلاح شماست.

این صفحه نظرات به نظر من برای تجربه کاربری گوشی است و مشکلاتی که در چند جمله حل میشود نه مثلا انلاک بوتلودر عوض کردن رام و یک سری جواب ها هم همیشه داده می شود که آپدیت ناقص بوده و فکتوری ریست میخواهد.
فروم های فارسی در اینترنت تقریبا منقرض شدند بعد از آمدن اینستاگرام. به نظرم هر کسی مشکلات جدی دارد باید یا زبان خوبی داشته باشد به سراغ فروم ها برود. شما به فرض تمام پاسخ هایت هم درست باشد در بین نظرات گم میشود و چهار روز بعد یک نفر همان ها را میپرسد.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/11/2 فکر میکنم شما نزدیک 5 6 سال است حداقل در همه صفحات مخصوصا شیائومی کامنت میگذارید و من را یاد مسئولین کشور میندازید که در مورد هر موضوعی نظر تخصصی میدهند. البته آن ها پول مفت میگیرند ولی شما از زمان خود استفاده خوبی نمیکنید و بعضی جاها هر طور شده فکر میکنید باید پاسخ بدهید حتی به غلط. بعد از مدت ها برگشتم به سایت و نام شما را دیدم در بخش کامنت های چند گوشی که فقط چک کردم.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1401/11/1 بله وضعیت بنده هم همین جوری است. این گوشی این مشکلات را دارد. با ارزش بالای پول ملی و پیگیری های مسئولین حکومت در چهار دهه در حال حاضر گزینه های زیادی در دسترس نیست. اگر بیخیال پردازنده اسنپ دراگون شوید نگاهی به ردمی نوت های 11 بیندازید و یا سری پوکو ایکس 4 پرو. سری اف هم عالی است اما گران است. به نظرم یا باید همین 6 7 تومن خرید کنید یا حوالی 10 تومن در شیائومی ها.

Xiaomi Poco F4 Xiaomi Poco F4

1401/11/1 اگر خواستین گوشی نو بخرید این مدل را بخرید. در کشور خراب ... ما الان این گوشی هم قیمت مدل f3 2021 فروخته می شود. بعضی ها f3 را گران تر هم میفروشند :)) این سرزمین ... 100 سال دیگر هم درست نمیشود.

Xiaomi Poco F3 Xiaomi Poco F3

1401/10/30 امیدوارم ادمین این پیام رو تایید کند. تو هر صنفی آدم میره یه جمع اکثریت دوست دارن با مفت خوری و راحت طلبی و دزدی پول در بیارن و سود های خوب کنن هیچ تخصصی هم نمیخواهد. از فروش برنج ادکلن اسانس ادکلن تا خرید یک شلوار ساده که طرف قسم میخوره داره پنجاه تومن سود میکنه فقط و کار فلان جاست! میری میبینی همه رو تو همین جا درست میکنن برند میزنند. من میدونم موضوع اصلی سال هاست مشکل دارد ولی خدا هم نمیتونه این رفتار عده زیادی از کاسب های این کشور را کوتاه مدت درست کند. خوبه تو این کشور وضعیت به جایی رسیده تولید کننده مطرحی نیست. یک هفته هست هیچ کس فروشنده نبود. تا دلار یه ذره حرکت کرد این گوشی با 11 و خورده تومان موجود شد. این کشور فقط جای زندگی در صورتی که طرف خیلی پول در بیاورد از تخصصش که خیلی کم هستند این موارد و یا کارش همین جوری باشه که هر چیزی میفروشه اون هم در لحظه قیمتش رو ببره بالا و چهار تا قسم هم بخوره دارم ضرر میکنم.

Xiaomi Redmi Note 12 China Xiaomi Redmi Note 12 China

1401/10/24 سلام. این گوشی حتی با ردمی نوت 10 هم تفاوت زیادی نداره از نظر پردازنده. (از پردازنده های مدیاتک اطلاعی ندارم چون قیمتشان نسبت به بنچمارک هایشان روی کاغذ بسیار خوب است ولی از قدیم تا الان معمولا کاستوم رام و جای توسعه ندارند) پردازنده هم بهترین مدل از پردازنده های سری پایین اسنپ دراگون هست. معادل همان 732g تقریبا . اوضاع کشور جالب نیست. بحث جدید بودن به کنار ولی هر کسی هم نسل های قبلی را خریده به نظرم تفاوتی ندارد برای بیشتر موارد استفاده . تا این گوشی های جدید وارد شود نزدیک عید احتمالا دلار تا پنجاه تومان میرود. واقعا این وضعیت جای زندگی ندارد. از ساده ترین موارد یک انسان معمولی باید همه چیز را مدام چک کند و استرس داشته باشد.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Xiaomi Redmi Note 10 Pro

1401/10/22 سلام. من قبل ها گوشی ها رو دنبال میکردم. چند سالی است کلا حالش و حوصله اش را دیگر ندارم. جدیدا مجبور شدم گوشی بگیرم. متاسفانه با بی ارزش شدن پول ما فکر نمیکنم گوشی های زیادی در دسترس باشند. برای خود اروپایی ها 20 تا 50 یورو اضافه دادن هزینه زیادی نیست ولی همان در ایران با سود دلال ها بین 2 تا 3 تومن به قیمت گوشی اضافه میکند. با توجه به بررسی های من در این رنج کلا 3 تا 5 گوشی وجود دارد. یک همین گوشی . دومی پوکو ایکس 3 که بهبود یافته اش همین ردمی نوت 10 پرو میشود و سوم پوکو ایکس 3 پرو که فقط پردازنده پرچم دار دارد و باقی اش از این ضعیف تر است.
پوکو ایکس 4 پرو هم خوب است اما پردازنده اش از این گوشی ضعیف تر است. بررسی هایی که دیدم در یوتیوب انگار در کار روزمره لگ هم میزد. احتمالا نرم افزاری بهینه نشده.

هر کدام از مدل ها که دیدم یک چیزی در آن ضعف دارد. منطقی هم است اگر هم ضعفی ندارد میشود همان پرچم دار.

یک مدل ریل می هم بود realme 9 5g se با پردازنده قوی و قیمت خوب که در این مملکت نه خودش پیدا میشود نه قطعاتش است.
چند مدل با پردازنده مدیاتک بود که اتفاقا قیمت کمتر و قدرت در حد پرچم دار داشت در بنچمارک ها ولی نمیدانم چرا به دل نمینشیند. شاید یک دلیلش عدم توسعه کاستوم رام ها برای آن ها باشد.

اگر شما مدل پیشنهادی دارید ممنون میشوم بنویسید همه استفاده کنند.

Google Pixel 5 Google Pixel 5

1400/3/22 بله همان طور کی گفتید این سری گوشی های گوگل اصلا به درد ایران نمیخورن. گوشی های جالبی هستند سری پیکسل و قدیمی ها مثل نکسوس و پشتیبانی خیلی خوبی دارن و قابلیت های انحصاری. احتمالا روی کاستوم رام ها هم پشتیبانیشون از همه بهتره.... هیچ کجای دنیا نمیتونی صبح پا شی احساس نا امنی کنی و غیر منطقی قیمت ها تو یک و نیم برابر کنی. بعد کسی که فلان مهندس و تخصص داره یا کارمنده حقوقش که زیاد نمیشه منصفانه برای همین اون ادم فقیر و فقیر تر میشه. الان هم متاسفانه تا همین لحظه قدرت خرید بسیاری مردم از آیفون ها و پرچمدار های قدیمی به میان رده ها و کمتر رسیده...

Xiaomi Redmi Note 8 Pro Xiaomi Redmi Note 8 Pro

1399/1/9 سلام . من خیلی اتفاقی نظرت رو دیدم. ببین من گوشیم ردمی نوت 3 پرو بود 4 5 سال پیش خریدم. خیلی ضربه خورد ، باطری و ال سی دی رو 3 4 بار عوض کردم . این مشکل usb رو منم دارم و دقیق نمیدونم برای چی هست. اوایل فکر میکردم برای ال سی دی هست ولی با تعویضش هم درست نشد. تو برق که میزنم اینجوری نمیشه فقط تو پی سی اینجوری میشه. تاچ خودش میزنه. زمانی که باطری هم خراب بشه کم کم به درصد پایین برسه و جی پی اس یا نت سیم کارت که توان زیاد میکشه روشن میکردم. صفحه همون جوری قاطی میکرد و خودش میزد و کاری نمیشد کرد. باطری رو که عوض میکردم درست میشد تا یه مدت که باطری دوباره فاسد بشه. ولی موردی که به پی سی میزدم همیشه بود تقریبا. حس میکنم یه قطعه سخت افزاری رو برد مربوط میشه. جالبه گوشی رو رو میز میذاشتم رو اون حالت کار کنم بد تر هم میشد. تقریبا غیر قابل استفاده.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1398/8/20 سلام. رام خودش چون یک سری نرم افزار های اضافی داره معمولا حافظه رو بیشتر اشغال میکنه. برو سمت کاستوم رام هایی که براش درست کردن . هر چی رام ها خام تر باشه معمولا روون تر میشه. ولی خب ممکنه بعضا باگ های کوچیکی هم داشته و محیط کاربریش هم متفاوت با ماله خودش باشه. من خودم venom ریختم که مخصوص بازی بیشتر. ولی کاربرد های معمولی تر چند تا کامنت پایین تر معرفی کردن.

Xiaomi Redmi 8 Xiaomi Redmi 8

1398/8/5 سلام. دوستان از نظر منطقی این گوشی با Redmi note 6 pro گوشی که برای یکی دو سال پیش هست رو یه رنج قیمت هستن. و به نوعی این گوشی اقتصادیه ولی اون میان رده و نزدیک به پرچم دار زمان خودش بوده و سخت افزار نسبتا قوی تری و دوربین بالاتر روی کاغذ و صفحه نمایش بهتری (فول اچ دی) داره. به نظرتون کدومشون بهترن برای خرید؟

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1398/6/23 روال کار اینجوری بود.
https://www.xiaomigeek.com/unlock-bootloader-redmi-note-3.html
که شما درخواست میدی از سایت شیائومی اونا تایید میکنند و یه با یه نرم افزار برای خودش گوشی رو وصل میکنی پی سی و انلاک میشه. بعد انلاک هم باید گوشی رو ببری رو حالت فست بوت و نصب ریکاوری. اونم سرچ کنی مراحلش هست. بعد هم فایل کاستوم رام رو که قبلش ریختی رو حافظه از تو ریکاوری نصب میکنی. بعضا بعضی رام ها ممکنه برای اثر انگشت و... پتچ بخوان که از همون ریکاوری نصب میشن یا تغییر کرنل.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1398/5/9 در مورد خرید و فروش به دلیل نشناختن و برند مطرح نبودن و سر زبون نبودن نمیخریدن.
الان فکر کنم وضع کمی بهتر شده. ولی این برند بدرد آدم گوشی باز که مدام میخره میفروشه نمیخوره. باید بره آیفون بگیره. چون عده زیادی هستن پول مفت به گوشی ضعیف چند سال پیش آیفون میدن همچنان.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1398/5/9 پروسه روت کردن معمولا مشترکات زیادی داره رو گوشی ها.
ولی کلا کار سختی نیست. ریسک خاصی هم نداره. بوت لودر باز میشه.
ریکاوری نصب میشه و فایل سوپر یوزر هم از طریق ریکاوری نصب میشه. حالا بعضی گوشی ها بوت لودرشون بازه که کار راحت تره بعضی ها نه. تو گوشی های شیائومی شما یه در خواست میفرستی به شرکتش با خود کوشی اون ها یه کد میدن با اتصال به پی سی و نصب برنامه خودش و وارد کردن کد باز میشه اونم به دلایل امنیتی گذاشتن که کاربر با تایید خودش باز کنه.
اون مشکل مپ گوشی ماله خیلی وقت پیش بود که با آپدیت حل شد. البته کسی کاستوم رام میریخت به اون مشکل بر نمیخورد. تو مدل های بعدی هم اون مشکل وحود نداره دیگه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1398/5/4 نبود قطعه تو بازار ربطی به بد بودن یک گوشی نداره. البته همین الان هم سرچ کنید قطعات اصلی گوشی پیدا میشه. این موارد که دنبال یک آی سی گوشی ۴ ۵ سال پیش هستند ربطی به برند نداره. سامسونگ بقیه مدل هام همینه قضیه.
در مورد بد قلق بودن هم روت کردن که مثل آب خوردنه. نمیدونم چرا الکی ایراد میذارید. کار نرم افزاری هم دقیقا یعنی چی ؟
خرید و فروش هم معمولا این تیپ گوشی ها ارزش فروختن بعد خرید رو نداره. تا چن سال هم نیاز رو کامل برطرف میکنه.
تنها گوشی های اپل هست که قیمتش بدون هیچ دلیلی افت زیادی تو ایران نداره.
جالبه شیائومی مشتری نداره حتما لنوو داره :))
به هر حال هرکس مختاره صرفا برای فقط نام برند یک گوشی ۱۰ ۱۵ میلیون پول بده‌

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1398/4/21 برای قطعات خاص یا دنبال گوشی خراب باشید که دارن میفروشن قطعه از روش باز کنید یا کسانی که از چین قطعات و گوشی میارن قیمت بگیرید چون قیمت خود اجناس کم هست ولی نهایتا نمیدونم چقدر در میاد. اگر زیاد در میاد ارزش نداره به دنبال مدل جدید تر باشید.

Miui هم جدیدا سنگین شده چون برنامه های دیفالت زیادی رو رام میشینه ، من یک رام خوب پیدا کردم که تو پابجی لگ نداره و راندمانش هم بالاست و استفاده روزمره هم خوبه و مصرف باطری خیلی خوبی هم داره. به اسم ViperOs
.چند دولوپر و نسخه داره. اگر خواستید لینکش رو میفرستم.

Xiaomi Black Shark 2 Xiaomi Black Shark 2

1398/2/19 درسته حالا منظور منم همون ۱ سال و نیم پیش بود.
گوشی های پرچم دار شیائومی اون موقع زیر دو تومن قیمت داشتند. واقعا اشتباه کردم اون موقع بجای ردمی نوت ۳ پرو باید سری فلگ شیپ میگرفتم. با اینکه همین الان هم گوشیم کار میکنه.
امیدوارم یک جوری بشه بفهمیم چکاره ایم. یا درست شه یا کلا ... چون همون طور که پراید پنجاه میلیون نمیرزه این گوشی هم ۸ تومن نمیرزه. همین طور ایفون بیست تومنی.

واقعا یک سری انگار اینجا زندگی نمیکنن. مملکت ما چهل سال تحریمه از اون سمت. این سمتم که این ها برعکس عین خیالشون نیست.

Xiaomi Black Shark 2 Xiaomi Black Shark 2

1398/2/10 به لطف آقایان! خرید گوشی های شیائومی هم داره به محال تبدیل میشه.
این گوشی پارسال میومد حدودا ۱.۵ قیمت می خورد.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1398/2/2 سلام. باطری گوشی شما عمرش چقدره؟ باطری اصلیه من که 5 6 ماه پیش عوضش کردم باز جدیدا الان رو بیست درصد خاموش میشه و انگار خراب شده. یه مشکل عجیبم که داره اینه زمانی که عمر مفید باطریم کم میشه و همچنین درصدش میاد پایین تاچ رو گوشی خودش میزنه و برنامه ها رو میبنده باز میکنه. قبلا گوشی ضربه خورده ولی الان وقتی عمر باطری کم میشه اینجوری میشه. الان هم بعد 5 6 ماه باطری جدید گرفتم این اتفاق افتاد دوباره. یا با باطری کم gps , data رو روشن میکنم تاچش خود به خود میزنه.
شارژر اصلیم هم خراب شده فعلا با یه 1000 میلی امپر شارژ میکنم ولی سنگین ترین کاری که میکنم بازیه پابجیه و گوشی تو شارژ هم هست باهاش کار میکنم که برای باطری بده.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1397/10/26 شما اشتباه میکنی. من ریختم و همچین مشکلی وجود نداره که نوار موقع نوتیفیکیشن هنگ کنه.
در مورد نظر دادن هم صرفا کمک به شما بود بدهکار که نیستم. به هر حال شما انگار اطلاعات فراوانی دارید... نیازی به کسی ندارید موفق باشید.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/10/22 در مورد طول عمر قطعات اگر بتونین ثابت بکنین که تمام سونی ها انقدر خوب کار بکنن که غیر ممکنه؛ همون گوشی سونی هم بعد دو سه سال عملا سخت افزارش از رده خارج میشه و هر چقدر صفحه اش هم کار کنه عمرش همون دو سه سال هست.
بحث پشتیبانی هم برای ردمی نوت ۳پرو من بعد ۳ سال الان اپدیت و اضافه شدن پرتره دوربین اومد.
لطفا قبل اظهار نظر اطلاعاتتون رو تکمیل کنید.

Xiaomi Redmi Note 7 Xiaomi Redmi Note 7

1397/10/22 دوست عزیز برداشت شما غلطه. تفاوت ها خیلی جزئیه.
علت ارزونی این هست که گوشی تو چین هست تولیدش و کارگر هم ارزون و نام برندی مثل اپل یا سامسونگ هم پشتش نیست که پول الکی برند بگیرن و بخوان بدن کشوری به غیر خودشون بسازه و اسمبل کنه و پول کارگر بده. واسطه ها حذف میشن. سیستم عاملشون هم بر پایه اندروید و باز هم توسعه دهندش خودشونن. از صفر تا صد دست خودشونه. قطعاتشون هم تقریبا یکسان هست با گوشی های دیگه فقط ال سی دی ها ممکنه فرق بکنه. لنز دوربین ها مثلا یک سری سونی و یک سری سامسونگ هست روشون بسته به منطقه.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1397/10/20 سلام. آقا شما یکبار فکتوری ریست بزن یحتمل درست میشه.
میخوام ببینم این باگ رو رام هست یا از این دست ایراداته که بعضا رو بعضی گوشی ها میاد و با فکتوری ریست حل میشه.
من خودم گوشیم روته و اپدیت کنم روتش میپره.اگر کلا رام مشکل داره و ربطی به فکتوری ریست نداره من هم اپدیتش نکنم. چون دوباره نهایتا باید اپدیت بیاد براش و اپدیت بشه و همین طور پروسه نصب ریکاوری و روت ، ... باید دوباره طی بشه.

Xiaomi Redmi Note 6 Pro Xiaomi Redmi Note 6 Pro

1397/7/29 یادش بخیر. من ردمی نوت ۳ پرو دارم الان و ۲ ۳ سال پیش گرفتم. هنوزم باهاش بازی سنگین ران میکنم فقط مصرف باطریش بالاست و باید یک باطری جدید بگیرم که قبلی عمرش تموم شده دیگه. کلا تمام قطعات رو یکبار عوض کردم برای نگه داری بد :)) نمیصرفه پل گوشی جدید بده ادم.
این گوشی هم دقیقا هم قیمت همون ردمی نوت ۳ پرو بوده. من اون موقع زیر 800 پول دادم. الانم این قیمتش اگر ثبات وجود داشت همین قدر ها باید میشد.
حیف که حرف بزنم مدیریت گرامی! میزنه کامنت رو کلا پاک میکنه . ولی کلا هر کنشی واکنشی داره و این وضعیت قیمت ها از رو هوا نیومده.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1397/7/3 سلام.
...
در مورد کاستوم رام ها و رام اصلی بعد از برگشت پس از دو سال به رام ۶ اخرین نسخهاصلی واقعا سبک بودن و بهینگی رو احساس کردم. با اینکه ۸ ۹ کاستوم رام هم اومده و من یک سری رو امتحان کردم ولی این رام اصلی یک چیز دیگست. کاش شرکت ادامه میداد به اندروید ۷ یا ۸. این گوشی کم نمیاره.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1397/6/22 ممنون از پاسختون. فکر میکنم رام های کاستوم بعد از رام اصلی نسخه های بالاتر منظورمه دیگه پرفورمنس ندارن. بازم بستگی به استفاده هر کسی داره.
من فکر میکنم حتی نسخه ای که اینترفیس نداشته باشه و یا خام باشه پرفورمنس بهتری داره ولی خب قیافه و ظاهر نداره. روی این مبحث داغ شدن صفحه هم چون کارایی رو حداکثر این جوری میشه. یک بازی معمولی نباید فشار بیاره. فکر میکنم بهینه نیست. شاید با تغییر کرنل و اگر مشکل دیگه ای براش به وجود نیاد با تغییر کرنل بشه بهبودش داد. معمولا خود کوکر رام پیشنهاد میکنه چی بریزین.
حیف الان گوشی الکی گرون شده وگرنه گوشی های شیائومی قیمت جهانی انقدر مفتن به نظرم میرزه هر ۱ ۲ سال عوض کنه و درگیر این رام ها و مصرف باطری نشه.
بازم خوبه کوکر ها پشتیبانی میکنن ازش.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/6/18 بله از منظر حرف شمام میشه به قضیه نگاه کرد. البته قشری که اینجا هستن خیلی ناچیزن و عملا اگاه کردن تمام مردم غیر ممکنه. من اون زمانش هم که ارزون بود پول بابت این جور گوشی ها نمیدادم از وقتی که با برند شیائومی اشنا شدم.
این قشر گوشی فروش و بازاری هم شکمش سیره و کلا جزوه اخرین قشریه که بهش فشار میاد.
اگر کسی تو امریکا زندگی میکنه آیفون خریدن براش خیلی راحت و ارزونه و من توصیه میکنم. تو ایران برای متفاوت بودن و این ها میخرن. از طرفی به نظرم کسی که با گوشی زیاد کار میکنه و ور میره و رام و اپلیکیشن نصب میکنه و اشنایی کامل به لینوکس داره آیفون براش یک زندانه. ولی برای کاربر های عادی برعکس. البته خیلی ها هم هستن ۴ تا ارور عادی هم میاد رو صفحه نمیدونن چیه.
تقریباکل کار هایی که با گوشی ۱۰ ۱۵ :)) تومنی میکنن با گوشی ارزون ترم میشه کرد.

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1397/6/10 سلام. مصرف باطری این رام به چه شکل هست؟ مثلا بازی پاب جی رو امتحان کردی ببینی چطور اجرا میکنه و داغ میکنه و چقدر باطری مصرف میکنه؟
تونستی راهی پیدا کنی که برنامه های فعلی رو نخوایم دوباره بریریم و با بکاپ یه طوری همه رو برگردونیم؟

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/5/29 به نظرم نخریدن برای وقتی هست که قیمت یک جنس الکی زیاد میشه. البته این وسط خیلی ها هم سو استفاده کردن و میکنن ولی کلا وقتی قیمت دلار رو ۱۰ ۱۱ هست شما بگو یک ماه نخرن دو ماه نخرن. آخرش دلار رو وقتی یکی دیگه تعیین میکنه با رفتار و حرف هاش شما صد سال دیگم نخری ارزون نمیشه. مشکل از جای دیگری هست که باید ریشه ای حل بشه

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/5/28 من یک چیز رو موندم از ده سال گذشته تا الان که وضعیت داغونی داریم که طرف حقوق ۶ ماهش رو باید بده این گوشی رو بخره باز یک سری چطور حال و حوصله بحث و فن بازی این خوبه اون بده رو دارن. البته بحث های فنی خوبه ولی صرفا گوشی مطلق خوب و بد نداریم بسته به قیمت و استفاده طرف.

Xiaomi Mi A2 Lite (Redmi 6 Pro) Xiaomi Mi A2 Lite (Redmi 6 Pro)

1397/5/28 ارزون نداریم دیگه. شما قیمت جهانی گوشی رو ضربدر ۱۰ ۱۱ هزار تومن بکن بعد کمی هم گمرکی و سود فروشنده.
نمیدونم اصلا اوعضاع درست میشه یا نه. اون از اون نوسان ارز ۸ سال پیش که همه چی چند برابر شد اینم از این که خورد وسط جوونی ما. فکر کنم تاپ ۳ داغون ترین نسل ایرانی هستیم تو دویست سال گذشته.

Xiaomi Redmi Note 5 AI Dual Camera Xiaomi Redmi Note 5 AI Dual Camera

1397/5/27 سلام قطعات شیائومی بیشتر شانسیه. شما یک مدل از گوشی رو میگیری بسته به زمان تولید و منطقه ممکنه سنسور دوربینش سامسونگ باشه یا سونی.
یا صفحه هم همین طور. قطعاتش یکی نیستن. خودت رو درگیر جدیدتر قدیمی تر نکن. اگر واقعا نیاز داری به گوشی جدید بگیر اگر دنبال اینی ببینی کدوم بهتره همشون یکین برای کارای روزمره و اجرای برنامه و بازی های معمولی. کلا چیز جدیدتر کمی قدرتش بیشتره و بهینه تره‌ و پشتیبانی بهتر. برو یوتیو ب مقایسه فراوانه‌. تازه میخوای بخری جدیدترو بگیر ولی اگر داری معمولا توجیه تعویض ندارن مگر یک مشکل یا خرابی داشته باشن‌.
موارد 1 تا 40 از مجموع 94 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا