مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : حسام ح
  • تاریخ عضویت : 1395/9/3
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy C5 Samsung Galaxy C5

1395/9/3 سلام دوستان...من بعد از یک ماه استفاده از این گوشی نظرمو اینجا مینویسم شاید بدرد کسی بخوره.
من این گوشی رو از یکی فروشگاه های شرق کشور که در همین سایت معرفی شده بود با قیمت 1130000 تومان. خریداری کردم.
اول این که گول قیمت پایین این سایت هارو نخورین.بعدا براتون مشکلاتی بوجود می آید که میگین عجب اشتباهی کردم.همیشه گوشی رو از شهر خودتون بخرین تا اگر مشکلی پیش اومد دسترسی به فروشگاه داشته باشین و اونا پاسخگو باشن.
دوم این که این گوشی چون برای بازار خاورمیانه ساخته نشده هر مشکل چه با ربط چه بی ربط براتون پیش میاد فروشنده ربطش میده به این موضوع.پس کلا قید این گوشی رو میشه واسه همین نکته زد.
دوربین این گوشی واقعا ضعیفه،اصلا کیفیت عکس ها مثل یه دوربین 16 مگا پیکسلی نیست.واقعا عکس ها ادمو نامید میکنه.
باطریش فوق العاده ضعیفه،اگر بازی میکنین یا خیلی از وای فای یا دیتای گوشی استفاده میکنین ،باطری گوشی واقعا پاسخگوی شما نیست.جالبه وقتی موقع خواب، شارژ گوشی 90 درصد باشه و تمام اپلیکیشن های گوشی ،دیتا ،وای فای و ....خاموش باشه وقتی صبح از خواب بلند میشین شارژ گوشی 30-40 درصد کم شده.فروشنده هم هیچ پاسخ قانع کننده ایی نداره برای این موضوع و میگه گوشی رو برای ما پست کن تا بررسی کنیم!!!!
اما از خوبیهاش هم بگم که گوشی خوش دست و زیبایی هست و نرم و روان که میتونین برنامه هارو بخوبی توش بدون هنگی اجرا کنین(البته من برنامه یا بازی سنگینی نریختم و ماکزیمیم استفادم دیکشنری و تلگرام و وب گردی هست.
نتیجه گیری من از فقط یک ماه استفاده از این گوشی این هست که گوشی رو همیشه از شهر خودنون بخرین تا دسترسی به فروشنده براتون راحت باشه و دوم اینکه اگر تا میخواین این گوشی رو بخرین ، در تصمیم گیریتون تجدید نظر کنین،گزینه های خیلی بیشتری رو تو این رنج قیمت دارین.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام