مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آلفرد i
  • تاریخ عضویت : 1395/8/30
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/5/11 از توی وبسایت گروه هماهنگ می تونی آدرس فروشگاه های معتبر رو پیدا کنی، لاکن در مورد اون چیزی که گفتی،ما در ایران هیچ نمایندگی مستقیم از سوی خود کمپانی ها مثل آنچه در امارات و آمریکا و اروپا هست نداریم،چون جزو سازمان تجارت جهانی نیستیم و متاسفانه باید رقم بالاتری رو برای خرید گوشی اصل با گارانتی شرکتی پرداخت کنیم.
وگرنه لازم نیست برای هر خرید گوشی،گارانتی چک بشه،چون تمام برندهای جهان به طور پیشفرض برای کالای بادوام مانند موبایل حداقل یکسال گارانتی از زمان فاکتور خرید ارائه می دهند.
امیدوارم مفید باشه این مطالب.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/13 اینکه اکثر گلکسی اس7 ادج ها در اولین برخورد با یک مانع سخت شیشه شون خرد می شه تقصیر کاربر نیست، تقصیر فروشنده است که گوشی ریفربیشد (رفرش) شده با شیشه ی ضعیف تحویل مردم می ده.
گوریلا گلاس 4 از فاصله ی یک متری در 80 درصد مواقع سقوط کاملا سالم باقی می مونه. مشکل اصلی، هم وطن های فروشنده ی بی انصافی هستند که گوشی ریفربیشد رو با قیمت بسیار کمتر می خرند (که اکثرا یکبار شیشه های اصلیشون شکسته و با کمال دقت تعمیر شده) و به قیمت گوشی آکبند تحویل مردم می دهند.
ولی خوشبختانه در نسل هشتم از گوریلا گلاس 5 استفاده شده که همون کارایی رو در ارتفاع 1.6 متری ارائه می ده.
امیدواریم یک روز برسه که نمایندگی رسمی برندها در ایران فعال بشند و گوشی اورجینال و کاملا نو به دست خریدارهای ایرانی برسونند.

Samsung Galaxy S8+ Samsung Galaxy S8+

1396/1/11 سلام، اینطور که میبینیم گوشی کاملیه ولی در هر صورت بین برندهای مختلف تفاوت هایی عمدا گذاشته می شه تا کل بازار به سمت یک برند حرکت نکنه.
مثلا قفل باز کن با دبل تپ روی صفحه که S8+وS8 نداره؛
فیلمبرداری اسلوموشن پیشرفته؛
داشتن صفحه ی تخت؛
نداشتن زوم اپتیکال برای دوربین که میشه با منشورهای پیشرفته این کار رو عملی کرد؛
و بالاخره سیستم فوکوس اتوماتیک لیزری که در نور کم بسیار کمک حال کاربر هست.
درپایان باید گفت که بسیار گوشی ایده آلی است مخصوصا به خاطر دسکتاپ ساپورت کردنش و به کاربردن بالاترین کانفیگ ممکن+ محافظ بدنه ی عالی.
امیدوارم قیمتش تو ایران دچار سوداگری نشه و شرکت سازنده، امکان پیش خرید با قیمت کمتر رو هم برای ایرانی ها فراهم کنه.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام