مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : reza s
  • تاریخ عضویت : 1395/8/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

HTC One X9 HTC One X9

1395/9/8 سلام. واس من آپدیت 2.23.400.1 اومده ، من که رفتم واس آپدیت ( در قسمت نوتش نوشته جهت بهبود عملکرد زمان شارژ گوشی) واس من.
به امید خدا...
رفقا حلالم کنید....

HTC Desire 10 Pro HTC Desire 10 Pro

1395/9/4 one x9 رو خیلی خوب بجا و به موقع گفتی.
گوشی واقعا خوبیه.

HTC One X9 HTC One X9

1395/9/4 سلام. گوشی من پشتش نوشته ساخت چین، و منوی فارسی هم ساپورت میکنه. و گزینه ی آپدیت هم داره.
تجربیاتم از گوشی :
کیفیت صفحه نمایشش عالیه. تاچ بسیار روان و حساس. صدای بسیار شفاف (قبلا HTC desire 600 داشتم که صداش از این بیشتر بود ولی شفافیت این رو نداشت). کیفیت عکسش واقعا عالیه هم عقب هم جلو (فقط سلفی در شب ضعیفه) واسه دوربینش ایرادی نمیتونم بگیرم. بدنه تمام فلز واقعا خوش دست و با کیفیت. حس ارزشمند بودن رو بهت میده(one me دستم گرفتم ولی پلاستیکیه و مث این خوش دست و باکلاس نشون نمیده ولی مزایای خاص خودش رو داره مث اسکنر اثر انگشت)
در مورد شارژ من گوشیم همیشه بین 90 الی 130 دقیقه نسبت به باقی مانده شارژم که معمولا 15% الی 20% هست طول میکشه. فقط کافیه گوشیتون رو در زمان شارژ روی حالت Exterme saver قرار بدید تا خودتون نتیجش رو ببینید.
شارژر من یه حالتیه که داخل پریز برق نمیره و حتما باید واسش رابط بزنم تا جا بخوره(دقیقا دوتا شاخه داره و قابل ورود به پریز برق نیست فقط)
در کل تا الان هیچ نقص و بدی از این گوشی ندیدم و به جرات میگم که واقعا یک گوشی بسیار با ارزشتر از اونچه که دارید پولش رو میدید بدست میارید.
در ضمن بازده ایی شارژ این گوشی که من از ساعت 6 صبح از شارژر جدا میکنم با استفاده بسیار مختصر از اینترنت و اینترنت دایما فعال تا ساعت 6 بعد شب به میزان 20% میرسه.
سوالی بود در خدمتم
یاعلی
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام