مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : رضا ا
  • تاریخ عضویت : 1395/8/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Sony Xperia Z1 Sony Xperia Z1

1395/8/6 در دانلود Xperia ™ همنشین کلیک کنید
نرم افزار را اجرا و نصب آن
باز کردن برنامه:
1. در صفحه اصلی، روند نرم افزار تعمیر است از داشبورد، که در آن شما خواهید دید ماژول های مختلف در دسترس آغاز شده است. با کلیک بر روی "نرم افزار تعمیر" شروع می شود.
تعدادی از الزامات که باید قبل از تعمیر برآورده شود می تواند انجام گیرد وجود دارد.
2. پس از خواندن مورد نیاز بر روی صفحه نمایش و اطلاعات دستگاه، با کلیک بر روی "بعدی" را ادامه خواهد داد.
3. گوشی Xperia ™ همنشین خواهد از خطرات حفاظت از سرقت گوگل را راهنمایی کند. شما باید اذعان کرد که شما بدانید که جزئیات حساب Google خود قبل از اقدام. اگر شما اطلاعات حساب Google خود را، بر روی علامت چک و "بعدی" را برای ادامه کلیک کنید.
4. این برنامه یک پیام هشدار به شما که تمام اطلاعات محلی خواهد شد در طول فرآیند از دست داده را صادر کند. در علامت چک کلیک کنید و سپس "بعدی" اگر شما را در درک و مایل به ادامه.
5. پس از آن، گوشی Xperia ™ همنشین خواهد شد نرم افزار به روز رسانی موتور دانلود کنید. این نرم افزار در پس زمینه اجرا می شود و شما پیشرفت دانلود موتور در سمت راست بالای صفحه نمایش را ببینید. سرویس به طور خودکار در هنگام دانلود به اتمام رسانده است ادامه خواهد داد. ساعت به دانلود این برنامه بسته به سرعت اتصال به اینترنت خود را تغییر خواهد کرد.
6. هنگامی که موتور به روز رسانی نصب شده است، شما باعث خواهد شد برای اتصال دستگاه. شما باید مراحل برای Xperia ™ همنشین برای تشخیص دستگاه دنبال کنید.
7. هنگامی که دستگاه تشخیص داده شده است، برنامه به صورت خودکار به مرحله بعدی حرکت می کند. این مرحله نهایی و آخرین گزینه برای صرفنظر کردن این فرایند است. کلیک کنید "بعدی" اگر شما مایل به ادامه.
8. گوشی Xperia ™ همنشین اکنون دانلود و انتقال فایل های به روز رسانی به دستگاه. زمان برای تکمیل فرآیند تعمیر بسته به سرعت اتصال شما به اینترنت متفاوت خواهد بود به عنوان فایل های به روز دریافت. فایل های دانلود شده و سپس به دستگاه متصل استفاده می شود. این مهم است که دستگاه در این نقطه قطع نشده باشد.
9. هنگامی که تعمیر کامل شده است گوشی Xperia ™ همنشین ادامه خواهد داد و اعلام تعمیر موفقیت آمیز است. بر روی "تایید" را فشار دهید کلیک کنید.
پس از اتمام، گوشی Xperia ™ همنشین برگشت به صفحه اصلی / صفحه حرکت. شما ممکن است این روند با کلیک کردن بر روی "نرم افزار تعمیر" بررسی می کند.
توجه: اگر شما می خواهید تنها برای به روز رسانی واحد فقط در "روز رسانی نرم افزار" در Xperia ™ همنشین صفحه اصلی کلیک کنید و به دنبال دستورالعمل روی صفحه نمایش.
به عنوان بخشی از تعهد سونی موبایل به خدمات به مشتریان عالی، ما ارائه طیف گسترده ای از محصولات موبایل را با توجه به شیوه زندگی خود را. اگر شما نیاز به اطلاعات بیشتر و یا هر گونه سوال دیگر، لطفا www.sonymobile.com و یا با ما تماس بگیرید در 1-866-766-9374.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام