مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Shahab G
  • تاریخ عضویت : 1395/8/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 25

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/11/27 بنده چند ماهه که گوشیمو خریدم اما از همون روز اول تا الان یه تلق معمولی و نازک انداختم روش و چند نوع گلس بهم معرفی کردن و نشون دادن اما هیچکدومو نپسندیدم و به همین تلق معمولی رضایت دادم تا حالا و عوضشم نکردم. البته بنده با اینکه از گوشیم زیاد استفاده میکنم باز بسیار هوای وسیله هامو دارم وگرنه این تلق یه ماه بیشتر دوام نمیاره. و اینکه یه کاور معمولی براش گرفتم. کلا اس7اج یه گوشی ای هستش که بسیار نیاز به مراقبت ویژه داره. و اما در مورد خود گوشی باید بگم اگه مراقبش باشین و برنامه و بازی زیاد استفاده نکنین ازش راضی خواهید بود ولی اگه زیاد اهل برنامه و بازی باشید بعد از مدتی شروع به کند شدن میکنه. ولی در کل گوشی زیبا و خوبیه.
پیروز و سربلند باشید

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/11/25 نه گلکسی اس7اج wallpaper live شبیه اونی که در iPhone 6S و iPhone 7 نداره که با فشار دادن انگشت قابل حرکت باشه. اما مثل تمامی گوشیهای اندرویدی همون والپیپرهای زنده گذشته اندروید رو اجرا میکنه.
نکته اصلی در مورد والپیپرهای زنده تا به امروز اینه که جز مصرف کردن بیشتر باطری کاربرد دیگه ای نداشتن اما در آینده نزدیک کاربردی هم خواهند شد و یه جنبه زیبایی شناسی هم در گوشیهای جدید محسوب خواهد شد.
منتها در آیفون به خاطر بهره گیری از 3D Touch با خود دوربین گوشی هم همین عکسهای زنده قابل ضبطه که با فشار دادن انگشت و تا زمان برداشتنش پخش خواهد شد.
سیستم 3D Touch هم در همین سالهای پیش رو فراگیر خواهد شد.
موفق باشید

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/11/24 بنده هم با شما موافقم و نظراتمو بر پایه این خدمت شما عرض کردم که شما فرموده بودین از لحاظ مالی مشکلی با مبلغ iPhone 7 plus ندارین.
واقعا و بدون تعصب مجددا عرض میکنم که S7 edge یک گوشی قدرتمند و زیبا و عالیه و شکی در خوب بودنش ندارم و الانم که چند ماهه خودم دارمش جز چند بار هنگ چیز بدی ازش ندیدم و چون باطریش قابل جدا شدن نیست باید میموندم تا بعد از چند ساعت خاموش بشه و باز میزدمش به شارژ و روشنش میکردم خوب میشد.
منتها در مورد اینکه فرمودین iphone 7 plus از S7 edge گرونتره خب این یه چیز بسیار قابل قبوله که خودتونم بهش اشاره کردین:
آیا یک پرچمدار در سال 2016 فارغ از اسم برند و شرکتش نباید مجهز به اسپیکر استریو باشه؟
هر دو ضد آبن و اینکه میگن S7 edge چون ضدآبه واسه همین صداش کم و خفه س یه مقدار و بدون تعصب ضعف محسوب میشه.
بنده دوربین همون iphone 6S رو در شرایط نور روز و نور معمولی تست کردم که بزرگترین مزیتش طبیعی بودن نور و رنگ محیطه ولی این چند ماه که S7 edge دارم و با اینکه بخاطر طبیعت رفتن زیادم فیلم زیاد میگیرم اصلا دلم نیومده فیلم باهاش زیاد بگیرم چون همون مشکل زردی فیلمها در S7 edge به اوج خودش رسیده و واقعا عجیب آزار دهنده س. حالا میگن s7 معمولی زردیش نسبت به S7 edge کمتره.
بله اگر کسی توان مالی نداره بهترین گزینه براش همین S7 edge هستش چون 90% کاربر رو راضی میکنه.
با تمام وجودم اینو میگم که خمیدگی صفحه در سامسونگ عملا کاربردی نداره و حتی گاهی بخاطر برخورد بغل کف دستت با کناره ها دچار سردرگمی میشی. در LG یک صفحه کوچیک دوم اضاف شده که با اینکه متداول نیست اما خیلی کاربردی و قابل استفاده س.
الان بعد از سامسونگ هواوی هم لبه خمیده تولید کرده که ادعا کرده از سامسونگ کاربردش بیشتره و پروژه بعدی آیفون هم به سمت لبه خمیده رفته و باز آیفون هم همون ادعای هواوی رو داشته. به هر حال باید اونا بیان تا مشخص بشه کاربردشون چیه.
واقعا اختلاف قیمت ها در ایفون نسبت به سامسونگ زیاده که این هم برمیگرده به روند افزایشی قیمت دلار نسبت به ریال که معلوم نیس پول ما به کجا داره میره ، اما واسه کسانی که وضع مالیشون خوبه مانع خرید نمیشه.
به هرحال بدنه شیشه ای سامسونگ ظاهر شیک و ظریفی رو واسه سامسونگ به ارمغان آورده اما کاش مقداری مقاومتر بود چون بسیار بسیار حساسه و باید نصف توجهتون پیش پشت گوشی باشه و بهترین راه استفاده از کاور هستش. از طرفی چون لبه صفحه S7edge خمیده هست و از پشت هم به همین شکل خمیده هستش از دو طرف بسیار باریکه و لیز و سطح تماس دست موقع گرفتن گوشی به حدی کمه که بدون گارد و کاور احتمال افتادنش بسیار بالاس.
iphone 7plus هم اشکالاتی داره و اونم اینکه حاشیه های اطراف صفحه نمایش از هر چهار جهت زیاده و این باعث شده ابعاد فیزیکی گوشی زیاد باشه اما با جنس بدنه بسیار محکم و باکیفیتش اطمینانی رو به کاربر میده که خیالش خیلی راحته.
عملا اختلاف رزولوشن صفحات وقتی بیشتر از FHD باشه برای چشم قابل تشخیص نیس و آیفون در همون فناوری گذشته طبیعیترین تصاویر رو جلو چشم کاربر میذاره. حالا نصف بیشتر مردم از تصاویر غلیظ و اغراق آمیز خوششون میاد که این هم سلیقه ایه.
سیستم عاملهای windows phone و ios بخاطر فناوریاشون با یک رم 2 گیگ روانترین گرافیکها رو ارائه میدن و مخصوصا آیفونها که الان در iphone 7 plus به 3 گیگ رسیده و سالها جزو سریعترین گوشیها خواهد بود و پردازنده فوق العاده س که قابل مقایسه با سایرین و حتی A9 نیس.
ممنون از نظرات سالم و منطقیتون

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/11/21 سلام.
در نظرات قبلیم گفتم من قبلا iPhone 6S داشتم و با S7 edge تعویضش کردم.
دوربین بسیار واسه من مهمه. دوربین S7 edge خوبه منتها همه چی متمایل به زرده و واسه آخرین محصول سامسونگ این حیفه. دوربین گوشیهای آیفون شاید تنظیمات دستی زیادی نداشته باشه اما در آیفون 7 و آیفون 7 پلاس نیاز به تنظیم دستی ندارید. به حدی عکس و مخصوصا فیلمها رو طبیعی و درست ضبط میکنه که بعد از خریدنشه که میفهمی چقدر انتخاب درستی در زمینه دوربین داشتی. یا صدای اسپیکر که در S7 edge بخاطر ضدآب بودن ضعیفه ولی در iphone 7 plus با اینکه ضدآب هم هست هم استریوه هم کیفیت و حجم صداش عالیه که اس7اج نمیتونه در زمینه اسپیکر و هندزفری با آیفون7 پلاس رقابت کنه.
بازم میگم هرکدوم مزیتها و معایب خودشونو دارن.
اتفاقا زردی فیلمها در دوربین اس7اج به اوج خودش رسیده و متاسفانه به حدی زرده که دل آدمو میزنه.
من یه مدت کوتاه آیفون 6اس داشتم و با اس7اج عوضش کردم و پشیمون شدم. شما که اینهمه مدت آیفون6 داشتین فکر نکنین آیفون 7پلاس شبیه آیفون6 هستش. آیفون7پلاس یه گوشی بسیار قدرتمنده که اگه طرفدار ios باشی ازش بسیار راضی خواهی بود.
شاید ازینکه فکر میکنی آیفون 6 ضعیفه دیگه حتما 7پلاس هم همونجوریه. نه اصلا اینجوری نیس و 7پلاس یه گوشی متفاوته. به قول شما همین دوربین 8 مگاپیکسلیه آیفون6 خیلی طبیعیتر و زیباتر از خیلی از پرچمدارای کنونی ضبط میکنه چون طبیعیه و متمایل به زرد یا سبز یا آبی نیست عکسا و فیلماش.
اس7اج گوشی محشر و عالی و قشنگیه ولی واقعا نباید دوربین اینجوری باشه. بنده هم تنظیمات رو تا حد ممکن به جایی میرسونم که زردیش کم بشه باز آزار دهنده س.
یا اسپیکر که واسه من خیلی مهمه در اس7اج خیلی ضعیفه و با حالت خفگی پخش میشه. حالا میگن بخاطر ویژگی ضدابشه ولی آیفون 7 پلاس هم که ضدابه ولی دو تا اسپیکر استریوی قدرتمند و باکیفیت داره که آدم از گوش کردن آهنگاش خسته نمیشه.
سیستم عاملشم چیزیه که شما تجربشو داری و راحتی باهاش.
در اس8 و آیفون8 هم با دو گوشی متفاوت روبرو میشین و خرید اونا رو به بعدها موکول کنید.
مطمئنم بهترین تصمیم رو میگیرید.
روز خوش

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/11/21 عرض ادب دوباره.
باطری اس7اج جزو بهترینای بازاره و شکی در باطریش نداشته باشین. گاهی که ازش استفاده معمولی دارم دو روز یکبار شارژ نیاز داره و گاهیم که سنگین ازش استفاده میکنم حداقل یک روز کامل رو ازش استفاده میکنم. البته استفاده ها متفاوته ولی خیالتون از بابت باطریش راحت باشه. هیچ رقم دقیقی رو نمیشه اعلام کرد ولی اس7اج و آیفون7پلاس از لحاظ باطری محشرن.

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/11/21 درود بابت توجهتون Elina G نازنین.
یه نگاه گذرا میکنم بر نظرات دوستان گرامی و نازنین که طبیعتا نظراشون بسیار محترم و قابل توجه هست.
آقای کیارش فرمودن ios محدوده اما اندروید کامله. بله بنده هم بسیار موافقم با شما کیارش جان و در اثبات حرف شما هم میشه اینو گفت که تقریبا برنامه ای به ذهن آدم نمیرسه که در اندروید وجود نداشته باشه. نخست باید در نظر داشته باشیم که اولین ملاک در خرید یک گوشی یا محصول الکترونیک سیستم عاملشه که بسیار سلیقه ای هست این موضوع چرا که برخلاف میل ما هنوزم هستند کسانی که سیستم عامل های بسیار ضعیفتر از اندروید و ios رو دوست دارن. یک شخص اندروید رو میپسنده و یک شخص ios و یک شخص حتی ممکنه سیمبیان نوکیاهای قدیمی رو بپسنده چون ممکنه مثل من وشما اهل بازی و برنامه نباشه. بله اندروید شبیه یه فروشگاه بزرگه که هر خوب و بدی رو برای انواع مشتریانش با سلیقه های مختلف در معرض فروش میذاره و طبیعیه که پرطرفدارترین سیستم عامل باشه اما این تمام ماجرا نیست.
آقای صادق نازنین هم فرمودن که سخت افزار زپرتیه آیفون قابل قیاس با اس7اج نیست و نظرشون هم بسیار محترمه.
این نکته رو بنده در نظر میگیرم که همین آیفون 6 معمولی هنوز هم از پس بسیاری از برنامه ها و بازیهای سنگینی برمیاد که شاید بسیاری از رقبای هم رده ی خودش در حد اون نمیتونن ظاهر بشن. لطفا آیفون 6 رو با سامسونگ اس7اج مقایسه نفرمایید. بنده اگه قصد خراب کردن اس7اج رو داشتم که الان خودم اس7اج دستم نبود! و حتی در نظر قبلیم از اس7اج در جای خودش تعریف کردم.
iPhone 6 رو باید با سامسونگ اس4 و اس5 مقایسه کرد.
iPhone 6S رو باید با galaxy S6 و galaxy S6 edge مقایسه کرد، هرچند از نظر بنده iPhone 6S توان رقابت و مقایسه شدن با بهتر ازینا رو هم داره.
و حالا iPhone 7 با سخت افزار بسیار قدرتمندتر از iPhone 6S برای عاشقان آیفون یک انتخاب دوست داشتنی رو عرضه کرده. که همین iPhone 7 در نسخه Plus هم باز مقداری قدرتمندتر محسوب میشه.
شاید iPhone 6 که تولید 2014 هست در مقایسه با S7 edge که یک محصول جدید 2016 از سامسونگ هستش زپرتی محسوب بشه اما همین دو سال اختلاف تولید پسوند زپرتی رو از آیفون 6 برمیداره. آیا میشه S4 رو با S7 یا s7 edge مقایسه کرد؟؟؟
بنده نه به اپل تعصب دارم نه به سامسونگ چون هیچکدوم به تمام معنا بی نقص نیستن ولی تولیدات جدید هر دو کمپانی جزو برترینهای بازار هستن.
برنامه های ios از اندروید خیلی کمتره و نقل و انتقال فایل های معمولی هم که یک موضوع بسیار ابتدایی و پیش پا افتاده در یک گوشی باید باشه در همین آیفون گاهی آزار دهنده س اما هیچ وقت اینو پای عیب داشتن آیفون نمیذارم. اپل اگه این سختیا رو برای محصولاتش نمیذاشت که دیگه اپل نبود.
پرفروش بودن هم دلیل بر بهتر بودن یک محصول نیست. آیا پرفروش بودنِ پراید در ایران دلیل بر خوب بودنشه؟؟؟ یا کم فروش بودن بی ام دبلیو در ایران دلیل بر بد بودنشه؟؟؟ کتاب پرارزشترین تولید دنیاس اما در ایران کم فروشترین چیزیه که وجود داره.
آیفون ها برای دوستداران ios همیشه آیفونه و سامسونگ هم برای دوستدارن اندروید همیشه سامسونگه.
بخوایم پرچمدارای کنونی رو مقایسه کنیم باید اینا رو با هم مقایسه کرد و سراغ قدیمیها و ضعیفا نریم. مثلا در اندروید S7 edge با LG V20
اگر هم سیستم عامل رو در نظر نگیریم میتونیم این دو تا رو با iphone 7 plus مقایسه کنیم نه اینکه اینا رو با iPhone 6 معمولی بسنجیم.
موفق باشی Elina

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/11/19 سلام خدمت شما دوست عزیز.
در ابتدا عرض کنم که گوشی شما گوشی قدرتمندی نیست چون همین آیفون6 نسبت به آیفون 6اس خیلی ضعیفتره و طبیعتا آیفون 7 پلاس که دیگه جای خودشو داره.
شما که تجربه ios رو دارید به نظر بنده در همان ios بمونید چون آیفون7پلاس و حتی آیفون7 قابل مقایسه با آیفون6 نیستن آیفون 6 خیلی از اونا ضعیفتره.
بنده آیفون 6 اس داشتم که با گلکسی اس7اج عوضش کردم و خیلی زود پشیمون شدم.
گلکسی اس7اج گوشیه بسیار خوبیه و همه چیش عالیه اما اندروید در کنار مزیتهای زیادش معایبی هم داره که گاهی آدمو اذیت میکنه. پسردایی بنده نوت4 داره و از زمان خرید تا 5 ماه خوب بود ولی به مرور که برنامه میریخت دچار هنگها و ری استارتهای زیادی شد و عاجزش کرده بود. هنوزم اونو داره ولی تا الان بخاطر همین مسائل که بارها کارش کشید به تعویض برد و تعویض باطری که همگی ناشی از مشکلات نرم افزاریه بالغ بر 1 میلیون تومن خرجش کرده. پسرعمه م نوت5 داره که اونم گاهی از خیلی چیزاش میناله. بخوام نمونه بیارم زیاد میشه اما منظور منم این نیست که اندروید یا سامسونگ بده ولی هر کدوم خوبیا و بدیای خودشو داره.
با تمام این اوصاف بازم میگم بهترین گوشی اندرویدی همین S7edge یا LG V20 هستن.

حالا برسیم به مبحث آیفون که یه موضوع جالبه:
اپل در آیفون 6اس خیلی از کاستیهای آیفون 6 رو رفع کرد. مثل سخت افزار و دوربین. دوربین آیفون 6 یه دوربین معمولی به حساب میاد اما در آیفون 6اس با یه دوربین خوب سروکار داریم.
حالا توجه کنین که اپل در آیفون 7 بازم نسخه قبلی رو ارتقا داده و چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری شاهکار تولید کرده.
شما در آیفون 7پلاس با یه گوشی قدرتمند سروکار دارین که صفحه نمایشش عالیه ، دوام باطریش محشره ، نرم افزارش عالیه ، صدای اسپیکرش محشره ، صدای هندزفریش عالیه ، حافظه داخلی بی نظیری در نسخه های حجم بالاش داره و سخت افزارش به حدی قدرتمنده که میتونین سالها روش حساب باز کنین و چون در ios از اپ استور استفاده میشه هیچکدوم از مشکلات بدافزاریه اندروید رو نخواهید داشت.
اگر توان مالی خرید آیفون 7 پلاس رو دارید به اینکه پول بیشتری پرداخت میکنین فکر نکنین ، چون ارزش خرید رو داره.

البته آیفونها بخاطر داشتن حاشیه زیاد در دور نمایشگر شاید دلنشین به نظر نیان ولی در عمل دست گرفتنشون لذت بخشه. از طرفی سامسونگ اس7اج حاشیه های بسیار کمی داره و حس خوبی به آدم میده.
شما در آیفون7پلاس با یه باطری قدرتمند روبرو میشین ، با یه دوربین محشر و بی نظیر روبرو میشین ، با یه صدای اسپیکر قدرتمند و استریو روبرو میشین و تمام نکات مثبت دیگه...
بنده خودم اس7اج که دارم هیچ کاربردی از خمیدگی صفحه نمایشش ندیدم جز اینکه یه مقدار حس زیبایی به کاربر میده و حتی گاهی قوس کف دست که از لبه ها برخورد میکنه با قسمت خمیدگی باعث میشه در هین کار دچار اختلال بشی.
ظاهر اس7اج دخترونه و شیکه و گوشی خوبیه اما...
آیفون 7 پلاس یه گوشی کامل و بسیار قدرتمند و بسیار عالیه.

البته شاید نسخه پلاس به لحاظ ابعاد واسه خانمها مناسب نباشه ولی به هرحال یه گوشی متفاوت و بی رقیبه.

موفق و پاینده باشید

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/11/19
درود بر شما.
هر دو گوشی lg v20 و s7 edge بدون شک بهترینای بازارن (البته در مبحث اندروید).
اگه بخوایم موشکافانه و کارشناسانه بررسی کنیم اینجا جاش نیس اما مختصری رو ارائه میدم امیدوارم بنا به سلیقه خودتون ازش استفاده کنین:
*ظاهر:
اس 7 اج 5.5 اینچ و وی20 5.7 اینچه که تفاوتشون زیاد نیس اما چون اس7اج خمیده هست و حواشی کمتری به نسبت وی20 داره در کل ابعادش بهتر و در دست حس بهتری داره. اما بخاطر شیشه ای بودن اس7اج کمی در دست نامطمئنه و با افتادن هم احتمال ترک خوردن چه از پشت و چه از جلو زیاده ولی ظاهر هیچ کم و کاستی ای نداره. از طرفی وی20 بدنه ای محکم و مطمئن داره که از لحاظ ظرافت هم مثل اس7اج نیس اما استحکام وی20 عالیه. شاید بزرگترین ایرادش هم بزرگ بودن ابعاد گوشیه.(به هر حال این زمینه سلیقه ایه)
*دوربین:
هر دو گوشی فیلمها و تصاویر بسیار خوبی رو ضبط میکنن اما بنده که خودم اس7اج دارم ازش راضی کامل نیستم چون فیلمها و عکسها رو متمایل به زرد ضبط میکنه که هرچند شفافیت بالایی داره اما بنده به شخصه این آزارم میده. اما وی20 هم تصاویر و هم فیلمها رو بسیار طبیعی و روان و زیبا ضبط میکنه که به نظر بنده خیلی در این زمینه از اس7اج قدرتمندتره.(این نظر شخصی بنده هستش: در این زمینه وی20 قدرتمندتره)
*صدا:
در بخش هندزفری شاید هیچ گوشی ای در بازار قابل مقایسه با وی20 نباشه و بدون شک در بحث هندزفری وی20 بهتره. اما در بخش اسپیکر چون اس7اج ضدآبه و درپوش ضدنفوذ داره صدا کمی خفه و کم کیفیته و در رده متوسط شاید بشه قرارش داد ولی وی20 هم بلندیش بیشتره هم کیفیتش. البته هردو گوشی فاقد اسپیکرهای استریو هستن و تنها به یک بلندگو مجهز شدن.(پس در این بخش وی20 قدرتمندتره و نیازی به وسواس به خرج دادن ندارین)
*باطری:
باطری اس7اج چه در روی کاغذ و چه در عمل بهتره ولی اختلاف به حدی نیست که بخواین بسیار روش زوم کنید. هر دو در حد عالی هستن ام اس7اج کمی نمره ش بیشتره در این زمینه.(باطری اس7اج کمی بهتره)
*ال سی دی:
نمایشگر هر دو جزو برترینای بازاره و اصلا نیازی به شک و تردید ندارن منتها اس7اج کمی تصاویر رو با اغراق نشون میده. مثلا عکس یه منظره رو زیباتر از حالت واقعیش نشون میده اما وی20 طبیعیتر نشون میده. (چون این زمینه خیلی سلیقه ای هست نمیتونم نظر خاصی بدم فقط میدونم جفتشون عالین)

یه سری معایب و مزایا رو هم میگم که شاید نیاز داشته باشی:
در اس7اج اگه بخوای سیم دوم استفاده کنی باید قید کارت حافظه جانبی رو بزنی!
اس7اج ضدابه و این یه مزیت خوبه هرچند شاید کاربردی نباشه.
در اس7اج احتمال اینکه در اولین افتادن از لحاظ ظاهر آسیب ببینه خیلی زیاده!
در وی20 احتمال خش خوردن شیشه محافظ لنز زیاده و باید همیشه مراقبش باشی که بتونی همیشه تصاویر خارق العاده ضبط کنی!
وی20 رو زیاد نمیشه با یک دست باهاش کار کرد ولی اس7اج کمی بهتر و کوچیکتره.
جفتشون شارژ سریع دارن اما وی20 کمی سریعتره.
اس7اج هنگ بکنه چون باطریش جدا نمیشه باید وایسی شارژش خالی بشه بعد دوباره بزنیش به شارژ چون وسه خودم پیش اومده ، ولی وی20 باطریش جدا میشه و مزیت بزرگیه براش.

اگه قصد خرید محصولات سامسونگ داری حتما S7 edge بخر.

امیدوارم بتونی استفاده کنی. مطالب رو ساده نوشتم که درکش راحتتر باشه.
به امید یه خرید عالی

LG V20 LG V20

1395/11/18 عرض ادب.
بنده هم در حال حاضر galaxy S7 edge دارم ولی تنها بخاطر دو تفاوت (نه مشکل اساسی) میخوام با یه گوشی دیگه تعویض کنم. بی شک S7 edge جزو سه گوشی قدرتمند حال حاضر دنیاس (طی بررسی های بسیار کارشناسانه و گردآوری شده از سراسر دنیا). منتها این وسط ما کاربرها سلایق و علایقی داریم که باعث میشه نظرات شخصی خودمون رو هم وارد نوشته هامون کنیم. بنده بحث دوربین و اسپیکر گوشی بسیار برام مهمه (هندزفری برام مهم نیست، هرچند از نظر هندزفری هم LG V20 بی نظیره). S7 edge فیلمهای بسیار روان و شفاف و خوبی میگیره اما زمانی که در ال ای دی یا کامپیوتر مشغول تماشای فیلمهای ضبط شده توسط گوشی میشی متاسفانه رنگها متمایل به زرد هستن که واسه من یه عیب محسوب میشه هرچند بازم تاکید میکنم که شفافیت و روانی بسیار بالایی دارن. یا در بحث اسپیکر چون ضدآبه و درپوش ضد نفوذ براش تعبیه شده صدا کمی خفه و با کیفیت متوسط به گوش میرسه که این هم منو آزار میده هرچند این مسئله عیب محسوب نمیشه و شاید سلیقه بنده از سر وسواس باشه. سرعت و باطری و ... بسیار عالی هم هستن منتها همون بحث دوربین و صدا برام خیلی مهمه.
آیفون 7 رو دوس دارم چون هم دوربینش عالیه هم اسپیکرش فوق العاده ولی یه ذره کوچیکه که البته من این رو به زیاد بزرگ بودن ترجیح میدم اما همچنان قیمت آیفون 7 بالاس و متاسفانه شاید نتونم بخرم. شاید اگه تنها گزینه ای که پیش روم هست رو بخوام بگم همین LG V20 هستش چون دوربینش بسیار قدرتمند و اسپیکرش هم حداقل چند نمره از S7 edge بالاتره. فیلمهای ضبط شده با LG V20 و LG G5 از هر نظر سرتر و قدرتمندتر از سایر محصولات اندرویدیه. رنگها طبیعی و شفاف و روانن. در بررسی های تخصصی و موشکافانه Huawei P9 plus نمیتونه در حد LG V20 ظاهر بشه و یه جورایی مقایسه این دو جواب سختی نداره. اما LG V20 جزو گوشیهای عالی بازاره که باید با galaxy S7 edge و iPhone 7 plus مقایسه بشه.
به لحاظ ظاهر هم lg v20 کمی پسرانه تره و بدنه محکم و طراحیش شاید به دل دخترا نشینه اما ذات گوشی رو هم باید ملاک قرار داد چون حداقل قراره یک یا دو سال باهاش کار کنیم.
امیدوارم هرآنچه که میخری نسبت بهش راضی باشی.
موفق باشید

LG V20 LG V20

1395/11/9 عرض ادب خدمت شما دوست نازنین؛
بنده تصمیم به خرید این گوشی دارم. صدای اسپیکر برام خیلی خیلی مهمه. آیا صدای اسپیکر در نسخه معمولی و نسخه B&O باهم فرق داره؟ آخه بعضیا نوشتن صدای اسپیکر فقط در نسخه B&O باکیفیت و بلنده.(اصلاً کاری به صدای هندزفری ندارم چون میدونم صدای هندزفری عالیه، سوالم فقط درمورد اسپیکر پخش کننده خود گوشیه)

لطفاً با اطلاعاتی که دارید کامل راهنماییم کنید.

LG V20 LG V20

1395/11/7 وقتتون به نیکی.
ممنون از راهنماییتون ولی بنده به شخصه تمایلی به خرید محصولات موبایلی سونی ندارم. هیچ وقتم سونی نداشتم و اینکه نمیتونم سونی بخرم بخاطر این نیست که بگم بدم میاد و تنها بخاطر علاقه نداشتنه. بدون شگ سونی XZ هم گوشی قدرتمندیه. بازم ممنون

LG V20 LG V20

1395/11/7 ممنون بابت راهنماییتون آقا مهدی بزرگوار.
عرض ادب.
آیا شما خودتون در حال حاضر LG V20 دارید؟
اگه الان ال جی وی 20 دارید میتونم از طریق ایمیل کاملتر ازتون راهنمایی بگیرم؟

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/11/3 عرض ادب و درود؛
آیفون 6s یکی از مشکلاتش که بعضی جاها نوشته شده اینه که بعد از مدتی استفاده باطریش مشکل پیدا میکنه(البته فقط تعدادی از کاربرا).به این صورت که بعد از چند ماه استفاده اگر شارژ باطری برسه به زیر 40 یا 30 درصد خاموش میکنه. یا بعضیا نوشتن صفحه نمایشش بعد از مدتی از لبه ها به زرد متمایل میشه.
بنده خودم مدت دو هفته 6s داشتم و در اون مدت کوتاه نمیشد بفهمم که این مشکلات رو داره یا نه و بنا به دلایلی فروختمش.
حالا سوال بنده اینه که آیا در آیفون 7 مشکلاتی اینچنین وجود داره (یا هر نوع مشکل دیگه ای) که باعث بشه از خریدش و مقدار پولی که بابتش میدی پشیمون بشی؟
و سوال دوم اینکه آیا از لحاظ کارایی تفاوتی بین نسخه 32 گیگ و 128 گیگ وجود داره؟

LG V20 LG V20

1395/11/3 عرض ادب.
بنده چند ماه پیش iPhone 6s 64Gig خریده بودم و بعد از چند روز بخاطر اینکه اپل آی دی رو خودم درست نکرده بودم و اونو خریده بودم و چون ترسیدم ازش سواستفاده بشه فروختمش و بعد از چن روز تحقیق galaxy S7 edge خریدم. به هرحال Android و ios هرکدوم مزیتهای خودشونو دارن و دردسرها یا معایب خودشونم بدون شک دارن. بنا به دلایلی از کارم پشیمون شدم چون همون iPhone 6s رو بیشتر دوس دارم. یکی از دلایلم اینه که دوربین گوشی برام بسیار مهمه و فیلمهای گلکسی اس7اج بسیار متمایل به زرد میزنه و متاسفانه همین مسئله آزارم میده. شفافیت فیلم بالاس اما رنگهای غیرطبیعی آزاردهنده و غیر قابل تحمله برام. در یوتیوب حتی پیش از این خریدها از دوربین ال جی جی5 تحقیقاتی انجام دادم که هنوزم معتقدم ال جی جی5 دوربینش کم نقصتر از تمامی تولیدات بقیه شرکتهاس. الان چند باره که گوشی گلکسی اس 7 اج که دارمش هنگ میکنه و چون باطریشم قابل برداشت نیست باید چند ساعت بذارمش که خاموش بشه بعد روشنش کنم چون به هیچ وجه خاموش هم نمیشه. از کسانی که تجربه کامل و استادانه ای در ال جی وی 20 دارن خواهش میکنم ایمیل بذارن تا ازشون راهنمایی بگیرم که ببینم بهتره با ال جی وی 20 عوضش کنم یا نه. بی تعارف میگم که اگه پولم به آیفون میرسید حتما آیفون میگرفتم و هرجوری شده خودم اپل ای دی براش میساختم ، البته با راهنماییهای بزرگوارانی چون شما.
اصل سوالاتم اینا هستن:
1-آیا دوربین وی 20 هم مثل جی5 قدرتمند و شفاف و طبیعی و روانه؟
2-آیا کیفیت و بلندی صدا در اسپیکر وی20 خوبه؟
(کیفیت اسپیکر آیفون 6اس برام خوب بود چون هم بلند بود هم باکیفیت و گلکسی اس7 هم در رتبه بعدی بوده برام چون صداش کمتر بود و کیفیتشم نسبت به ایفون 6اس پایینتر. آخه شنیدم نسخه B&O ال جی وی20 اسپیکر باکیفیتی داره. دوستان صدای هندزفری برام مهم نیست فقط اسپیکر برام مهمه و سوال منم درمورد اسپیکره)
3-آیا میتونم بزرگ بودن ابعاد ال جی وی 20 رو تحمل کنم؟
(واقعیتش از آیفون بسیار خوشم اومد چون ابعادش به جهت راحتی و خوشدست بودن عالی بود و اس7اج هم چون به علت خمیدگی و کم حاشیه داشتن جم و جوره بد نبوده برام. میترسم از بزرگ بودن وی 20 اذیت بشم و باز مثل گذشته از تعویضم پشیمون بشم.)
4-آیا اشتباه نیست گلکسی اس7اج رو با ال جی وی20 تعویض کنم؟
(چون هیچ تجربه ای از محصولات ال جی ندارم اینو پرسیدم)

اگر کسانی هم که نظرشون اینه که باز برم سراغ آیفون تمایل دارن میتونن دلیلشو لطف کنن و توضیح بدن.
از سخت افزار هم سوال نکردم چون همگی این محصولات از لحاظ قدرت و سرعت تقریبا بهترینای بازارن و فقط همینکه هنگ نداشته باشه برام کافیه. ماشاله همه قدرتمندن.
ببخشید اگه توضیحاتم طولانی شده و ممکنه پاسخهای شما هم طولانی بشه ولی باور کنین این روزها بخاطر اینهمه رشد دنیای تکنولوژی سخته یه چیزی بخری و پشیمون بشی.

نظرات استادانه از نظرات تعصبی برام باارزشتره. مثلا در بحث دوربین فیلمهای اس7اج شفافتر از آیفون بود ولی چون رنگها اصلا طبیعی نیستن شخصا از اس7اج راضی کامل نیستم و همون آیفون رو ترجیح میدم. یا در بخش اسپیکر با اینکه جفتشون منو هستن ولی بلندی و کیفیت صدا در آیفون بسیار بهتر از اس7اج بود و با چیزایی که خوندم ظاهرا اسپیکر ال جی وی20 در نسخه B&O از آیفون هم بهتر و بلندتر و باکیفیتتره.

پیشاپیش از بزرگواری شما نازنینان سپاسگزارم.

Apple iPhone 7 Apple iPhone 7

1395/9/11 انتقال و پخش فایل های صوتی و تصویری در iphone کمی مشکله. مثلاً اگه بخوای یه فیلم با فرمت mkv رو وارد گوشی کنی حتما باید به mp4 تبدیل بشه وگرنه نه با آیتونز منتقل میشه و قاعدتاً نه پخش. آیا راه حلی مثل نصب نوعی برنامه این کار رو امکان پذیر میکنه؟ یا باید حتما فیلمها تبدیل به فرمت قابل پخش در گوشی بشن و بعد منتقل بشن. ممنون میشم اگه شخصی توضیح کاملی بده چون سوال خیلیا ممکنه باشه.
روزگار به کام

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/9/11 انتقال و پخش فایل های صوتی و تصویری در iphone کمی مشکله. مثلاً اگه بخوای یه فیلم با فرمت mkv رو وارد گوشی کنی حتما باید به mp4 تبدیل بشه وگرنه نه با آیتونز منتقل میشه و قاعدتاً نه پخش. آیا راه حلی مثل نصب نوعی برنامه این کار رو امکان پذیر میکنه؟ یا باید حتما فیلمها تبدیل به فرمت قابل پخش در گوشی بشن و بعد منتقل بشن. ممنون میشم اگه شخصی توضیح کاملی بده چون سوال خیلیا ممکنه باشه.
روزگار به کام

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/9/5 سلام دوستای عزیز.
بنده این گوشی رو مدت ده روزه که خریدم و همه جوره هم ازش راضیم. اس7اج بجز اینکه دو مذل 32 گیگابایتی و 64 گیگابایتی داره از جهت پردازنده و گرافیک بر دو نوع اسناپدراگون و اگزینوسه. بنده نمیدونم از چه طریقی باید بفهمم پردازنده گوشیم از کدوم نوعه و اینو هم میدونم که بنا به مطالب موجود مصرف باطری در اگزینوس کمتره. اگه کسی میتونه راهنماییم کنه که از چه طریقی مدل پردازنده رو تشخیص بدم ممنون و سپاسگزار میشم

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/8/26 سلام آقا علی عزیز.ایمیل بذارید حتما کامل همونجا جواب میدم که ایشاله یه تصمیم خوب بنا به سلیقه خودتون بگیرید.
golbaang@yahoo.com

Samsung Galaxy S7 edge Samsung Galaxy S7 edge

1395/8/24 اگه مهمترین ملاکتون باطریه پس بهتره همین اس 7 اج رو بخرین که در تداوم شارژدهی کم نظیره و گاهاً با وجود کار کردن زیاد تا دو روز کامل دوام میاره و اگه مثل بنده اهل بازی و برنامه های زیاد نباشین حتی روز سوم رو هم میتونین کامل استفاده کنین.باطری این گوشی عالی و کم نظیره.از لحاظ امکانات هم که نیازی به توضیح نخواهد بود.انتظارات از اسپیکر یا دوربین و موردای دیگه به سلیقه خودتون بستگی خواهد داشت چرا که مثلا در روز و شرایط به اصطلاح عادی گوشیهای دیگه ای هستن که دوربینشون از اس 7 اج بهتره.بنده آیفون 6 اس داشتم و مدتی هست که اس 7 اج خریدم.سوالی داشتین حتما جواب خواهم داد

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/8/24 سلام.کسایی که تمایل به خرید این گوشی دارن توی خریدش شک نکنن.طبیعتا هر شخصی انتظارات خاص خودشو از گوشیش داره که ممکنه ملاکها برای نظر دادن در مورد اینکه آیا فلان گوشی خوبه یا متوسطه یا ضعیف فرق داشته باشه.بنده آیفون 6 اس 64 گیگ خریده بودم و بعد از دو سه هفته بنا به دلایل خودم فروختمش و یه سامسونگ اس 7 اج خریدم.هر دو گوشی بدون شک جزو بهترینای بازار هستن اما با انتظاراتی که بنده از گوشی دارم همون آیفون 6 اس برام بهتر بود.اما از طرفی هم سامسونگ اس 7 اج هم گوشی خوب و کاملیه که خریدارانش ازش راضی خواهند بود.اگه کسی سوالی داشت با تمام وجود و بدون هیچ گونه تعصبی نسبت به انتخاب بین این دو گوشی راهنمایی خواهم کرد.از اونجا هم که دوربین و نمایشگر و اسپیکر و ... با وجود رده بالا بودن هر دو مدل متفاوته ممکنه خیلیا با دونستن جواب این سوالا راحتتر بتونن در خرید تصمیم بگیرن.

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/8/6 بنده تهران نیستم ولی ظاهرا باید همه فروشنده ها نسخه 32 گیگ رو داشته باشن.نه 32 گیگ بودن دلیل بر ریفرش بودنش نیس چرا که بنا به تقاضای بالای کاربرا واسه خرید iphone 6s که اختلاف قیمت بین مدل 16 گیگ و 64 گیگش زیاده و از طرفی هم 16 گیگ کار کاربر رو راه نمیندازه این شرکت اخیرا مدل 32 گیگ رو هم عرضه کرده.
قیمت نسخه 32 گیگابایتی رو هم بنده دیروز گرفتم که 2100000 تا 2160000 تومنه.
موفق باشید

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/8/5 سلام. iphone 6 دیگه نیس و iphone 6s رو میتونین تهیه کنین که خیلی قدرتمندتر و عالیتره.بنده هم با کلی تحقیق میخوام همین هفته iphone 6s بخرم.قیمت 64 گیگش هم 2360000 تومنه.
16 گیگ 2050000
32 گیگ 2160000
64 گیگ 2360000
انتخاب بسیار خوبیه.رنگ گلدش هم زیباترینشه به نظرم

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/8/3 سلام.مشکل منم همینه که جواب این سوال رو دقیق نمیدونم وگرنه اگه بدونم فقط آخر شب نیاز میشه بزنمش به شارژ حتما میخرمش.منم اصلا اهل بازی نیستم و فقط از اینترنت و اونم در حد همون تلگرام استفاده میکنم و بخاطر ابعاد خودش و صفحه نمایشش و قدرتش تصمیم به خریدش دارم

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/8/3 ممنون از شما دوست عزیز.راستش چندان از اون دسته از کاربرا هم نیستم که بخوام مثلا گوشیمو واسه بازی بخوام.بنده یه گوشی تضمینی و قدرتمند میخوام که گذشت زمان باعث افت پردازنده و ... نشه.قبلا هم عرض کردم که چون اصلا از گوشیای اندرویدی و ios استفاده نکردم این رو هم بی تعصب میگم که وقتی iphone 6s رو دست گرفتم حس کردم واقعا بیجا نیس که اینهمه اپل طرفدار داره و از طرفی هم note5 شیک و کامله.البته یکی از چیزایی که باعث میشه یه مقدار نوت5 رو کمتر دوس داشته باشم بزرگ بودن گوشیه.بازم ممنون از راهنمایی شما.موفق باشید

Apple iPhone 6s Apple iPhone 6s

1395/8/2 هم نوت 5 و هم آیفون 6اس گوشیای خوبی هستن ولی من بین این دو موندم کدومشو بخرم.ظاهرا بعضیا گفتن باطری آیفون 6اس متوسطه که آدمو به شک میندازه واسه خرید و از طرفی گلکسی نوت 5 تقریبا گوشی کاملیه.تجربه کار با اندروید و اپل رو هیچ وقت نداشتم و واسه همینه که شاید دو دلم واسه انتخاب.ممنون میشم از کسی که راهنمایی کنه
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد
ایسام