مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد رضا ک
  • تاریخ عضویت : 1395/7/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 4

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد

Xiaomi Redmi Note 13 Pro Xiaomi Redmi Note 13 Pro

1402/8/10 با دلار چند تومنی حساب کردی؟ وقتی گوشی ۲۰۵ دلاره با دلار ۵۰ تومنی خود گوشی نزدیک ۱۱ م درمیاد و باید حدود ۴۵٪ هم بابت گمرک و رجیستری و سود بازرگانی و سود واردکننده و هزینه گارانتی بهش اضافه کنی که میشه حدود ۱۶ تومن! بالاتر نباشه پایین‌تر عمرا نمیشه! خیال همه راحت! همین الان نوت ۱۲ با ۲۵۶/۸ حدود ۱۳ داره فروخته میشه اون وقت این که نسل جدیدترشه ۱۱ تومن؟

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1396/7/18 ایرادهای من به این گوشی کاملا عملی و بر اساس مشاهده نتایج بوده. باز هم میگم کیفیت میکروفن این گوشی برای ضبط صدای ساز یا کلاس درس به مراتب ضعیف‌تر از مشابه‌های سامسونگی در همین رنج قیمتی است. نویز فیلم‌برداری هم نمونه موجود است حیف که امکان آپلود در این سایت نیست.
ضمنا پرفروش بودن دلیل بهتر بودن نیست. 1100 هم خیلی پرفروشتر از این گوشی بوده پس باید نتیجه بگیریم بهتر از این گوشی است. (البته از بعضی مزایای خاص 1100 هم نمیشه گذشت ولی در کل گفتم)

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1396/7/18 اتفاقا اگر دقت می‌کردی می‌دیدی که گفتم با سری j نه سری s یا a. این ایرادهایی که گفتم را دقیقا با استفاده همزمان و مقایسه هر دو گوشی نوشتم و این گوشی از نظر کیفیت ضبط صدای ساز یا کلاس در اصلا و ابدا حتی در حد گوشی عتیقه‌ای مثل گلکسی اس هم نیست. نویز دوربین هم که کاملا قابل تست و بررسی است. اگر امکان ارسال فایل ویدیو گرفته شده بود الان می‌فرستادم تا شما هم به عمق فاجعه پی ببرید. من این گوشی را خریدم ولی به نظرم پولم را دور ریختم. به تمامی کسانی هم که شک دارند دوستانه اعلام می‌کنم که این گوشی ارزان هست ولی ارزنده نیست. اختیار با شماست ولی پیشنهاد من در این بازه قیمتی همان سری j سامسونگ است که چندین و چند گوشی متناسب با نیازتان پیدا می‌شود.

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1396/6/21 یک توصیه به همه کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند:
به هیچ وجه این گوشی را نخرید. این گوشی ارزان است ولی ارزنده نیست. با خرید این گوشی حتما پول خود را دور ریخته‌اید. به جای این از سری j سامسونگ بخرید. علت:
۱. دوربین به شدت افتضاح و بی‌کیفیت مخصوصا در فیلم‌برداری (نویز شدید روی قسمتهای تیره تصویر)
۲. میکروفن بیخود که موقع فیلم‌برداری یا ضبط صدای کلاس و درس کاملا متوجه بیخود بودنش می‌شوید.
۳. داغ کردن گاه و بیگاه.
برای مقایسه هنوز که هنوزه کیفیت ضبط صدای ساز با گوشی سامسونگ گلکسی اس (ساخت ۲۰۱۰) به مراتب بهتر از اینه.
خلاصه از ما گفتن
موارد 1 تا 4 از مجموع 4 مورد
ایسام