مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Hamid N
  • تاریخ عضویت : 1395/7/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy C7 Samsung Galaxy C7

1395/7/24 سلام دوستان. من این گوشیو یک هفته پیش ۱۳۵۰ خریدم. تو خود شیراز هنوز خیلی از فروشنده ها این گوشیو نمیشناسن وخیلیها هم فقط اسمشو شنیدن!
من تا حدودی معتقد بودم میشه به جای خرید یک گوشی گران قیمت در حد متوسط مثل سامسونگ یا حتی اپل, یک گوشی ارزانتر همچون هواوی با تقریبا همان امکانات اپل و سامسونگ خرید! کلا فکر میکردم با خرید سامسونگ انگار داریم نصف پولمونو به خاطر اسم و رسم اون گوشی میریزیم تو سطل آشغال! اما با کلی تحقیقات فهمیدم که همیشه هم اینجوری نیست.
من اول قصد داشتم مدلهایی همچون mateS و mate8 و یا honor7 و p9 lite واسه خرید در نظر داشته باشم اما با کمی تحقیق تو اینترنت و البته مشورت با دو دوستم که تعمیرکار حرفه ای گوشی هستن متوجه شدم که برند سامسونگ تو همه محصولات بیخودی معروف نشده! "من معتقدم که تو دنیای تکنولوژی به خصوص وسایل الکترونیکی, باید اطلاعات واقعیو از تعمیر کارانی که تجربه تعمیر جنس یا اجناس مورد نظرتان دارند, گرفت..! با وجود اینکه بعضی مواقع همچون الان جنس مورد نظرتون هنوز واردبازار نشده تا حالا زیر دست تعمیرکارها نرفته, نمیشه نظر تعمیر کارهارا ملاک قرار داد اما معمولا متخصصین تو این زمینه حتی با نگاه کردن به محصول مورد نظر میتونن نظرات مهم بدن..!
وقتی مدل ۳۲ گیگ سامسونگ c7 با قیمت ۱.۳۵۰ واسم به صورت سفارشی اوردن "هنوز هم تو بازار موبایل تهران و شیراز یه جورایی ناشناخته است" گوشیو بردم پیش دوستم که از تعمیرکاران قدیمیه گوشی هست, تمام قطعاتو با دو اپلیکیشن بنچمارک چک کردم و بهش نشون دادم, باورش نمیشد که این گوشیو با ۱.۳۵۰ خریدم! خودش تصمیم گرفت یه سی ۷ بخره..!
میگفت کانفیگ قطعاتش و حتی ظاهرشو با یه گوشی ۲ تومنی فرق انچنانی نداره!
چندتا از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جالب که سامسونگ این قابلیتهارا در گوشی C7 یا همان sm_C7000 جای داده:
*تکنولوژی Volte که قراره تو ایرانسل و رایتل به کار گرفته شه لینک توضیحات بیشتر:
http://itresan.com/47400/5-things-you-need-to-know-about-volte.html
*تکنولوژی NFC که امکانات خیلی زیاد و میشه گفت منحصر به فرد داره. لینک توضیحات بیشتر:
http://weblogina.com/article/what-is-nfc-technology/
*تکنولوژی smart view که مدل پیشرفته samsung link و all share که اگه کسی توضیحات اضافه راجب این قابلیت که مورد علاقه خودمم هست بگه تا راهنماییش میکنم.
و دیگر امکانات مثل تقویت صدای گوشی, افزایش کیفیت تصویر و منطبق پذیر به نور در نمایشگر Amo LED.
بسته نرم افزاری smart manager بسیار پر استفاده, مخصوص گوشیهای جدید سامسونگ, ترکیب شده از چهار نرم افزار:
ضد بد افزار تقریبا مناسب ساخت سفارشی شرکت اینتل, با قابلیت اپدیت شدن خودکار.
نرم افزار بهینه ساز با قابلیت پاکسازی و بهینه ساز حافظه گوشی.
تقویت کننده و بهینه ساز باطری.
مراقبت از رم اصلی و سیستم عامل گوشی.
ختم کلام: گوشی c7 به نظر خودم گوشی خیلی خوبیه و از لحاظ امکانات جانبی با گوشی های گرونتر از خودش خیلی راحت رقابت میکنه. ولی سی۷ گوشی حساس و ظریفیه و باید حسابی مراقبش باشید. نقطه ضعف دیگه گوشی اینه که صدای میکرو اسپیکرش کمه و اینکه مراقب باشید نمایشگر گوشی حتی با وجود گلس های ضخیم و با کیفیت بازهم ضربه نخوره چون محافظ اصلی مقاوم نداره.
با اجازه از مدیر سایت, سوالی داشتید به ایمیل یا اکانت فیسبوکم مسیج بدید:
https://m.facebook.com/hamid.najjariyan
Hamid.najjariyan@gmail.com
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
ایسام