مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Fatilvla l
  • تاریخ عضویت : 1395/7/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Xiaomi Redmi 3s Prime Xiaomi Redmi 3s Prime

1395/7/16 ببخشید دوستان من میخواستم نظر ایشون رو نقل قول کنم فکر کردم مثل فروم ها هست... کپی پست کردم از اونطرفم هم دستم خورد سریعاً ارسال شد اصلا اجازه نداد چیزی بنویسم. اینم از تازه واردی ما است.

میخواستم بگم من هم از سایت نوین فون یک عدد شیائومی ردمی 3 اس پرایم خریدم و 72 ساعته به دستم رسید و همه چیز هم درست و صحیح بود.

گوشی بسیار خوبی هست ،نمایشگر بسیار با کیفیت و حساسیت تاچ آن هم بی نقص هست، بدنه فلزی باعث میشه توی دست حس خوبی داشته باشم، باطری برای من به راحتی تا 2 روز دوام میاره ، 32گیگ حافظه داخلی باعث میشه از خرید حافظه خارجی بی نیاز باشم، خود گوشی هم به طور پیشفرض آندروید 6 بود ، کندی و کاهش سرعتی در گوشی برنخوردم به خصوص وجود 3 گیگ رم باعث میشه این گوشی در اجرا همزمان چندین نرم افزار مشکلی نداشته باشه چون من از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده میکنم و گوشی قبلیم به خاطر کمبود رم خود به خود نرم افزار ها را می بست ولی در این گوشی به خاطر رم بالایی که دارد این مشکل را ندارد.

راستی داخل سایت نوین فون پشتیبانی آنلاین و بخش مشاوره هم دارند من ازشون مشاوره گرفتم و نیازهامو گفتم و این گوشی رو پیشنهاد دادن و واقعا هم از پیشنهاد و این انتخاب راضی هستم.

Xiaomi Redmi 3s Prime Xiaomi Redmi 3s Prime

1395/7/16 سلام، من یکی شیائومی ردمی نوت ۳پرو و ردمی ۳اس پرایم رو از سایت نوین فون خریدم، همان روز هم ارسال کردن و کد رهگیری رو بهم دادن ۷۲ساعت بعدش هم گوشی ها رسید هردو سالم و کاملا نو بودن، تا ۲۴ساعت هم طبق قوانین سایت خودشون مهلت تست داشتن، در ضمن ۲تا نماد اعتماد و درگاه مستقیم بانک ملت هم دارند .. سایت قابل اطمینان و پشتیبانی هم بسیار با حوصله ای دارند من تماس گرفتم در خصوص اپدیت نوت ۳ پرو بسیار با حوصله مرا راهنمایی کردند... من بهشون پیشنهاد دادم سایتشون را اینجا ثبت کنند، فعلا خواستید سایتشون رو پیدا کنید داخل گوگل بزنید :نوین فون ، من تحقیق کردم قبل از خرید حدود ۲ساله فعالیت دارند و ندیدم هم جایی ازشون بدگویی بشه
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
ایسام