مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Shah R
  • تاریخ عضویت : 1395/7/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia X Compact Sony Xperia X Compact

1395/7/16 سلام،
نمیدونم چرا نظر مساعدی روی ایکس ها ندارم. خودم z5 compact دارم و خواهرم بر اساس تعریف من از سونی، یه XA Ultra خرید که فقط از لحاظ کیفیت صدا و دوربین سلفی و داغ نشدن، حرفی برای گفتن نسبت به گوشی من داره وگرنه در اجرای برنامه ها به گرد پای z5 نمیرسه که خب اونم بخاطر پردازنده ی فوق العاده قوی ای هست که در این گوشی لحاظ شده.
ضمن اینکه 2 بار موفق شدم گوشی XA Ultra رو به مرحله هنگ شدن برسونم که ازش فیلم هم گرفتم. یه باگی هست که امیدوارم در آپدیت های آتی برطرف بشه.
منظورم از نوشته های بالا این بود که برای خرید عچله نکنی تا کاملا معایب و مزایاش نمایان بشه.

Sony Xperia X Compact Sony Xperia X Compact

1395/7/15 دیگه به اون حد نرسیدم. اما امکان نداره ۱۰ دقیقه باهاش کار کنم و دستهام عرق نکنه. ضمن اینکه فقط وبگردی میکنم نه دوربین و بازی و چیزایی که نیاز به پردازش زیاد برای پروسسور باشه. این مورد شاید برای خیلی از دوستان بی اهمیت باشه از این رو نمیشه به تست ایکس کامپکت توی اینترنت اطمینان کرد.

Sony Xperia X Compact Sony Xperia X Compact

1395/7/14 سلام، بنظرم که z5 کامپکت تا اینجا عالی عمل کرده مخصوصا آپشن بخاری که برای فصل سرما فوق العاده است. یعنی کافیه وسط زمستون دوربین گوشی رو روشن کنید و حتی وسط قطب به گردش و قدم زدن بپردازید و از طبیعت لذت ببرید. و نمیدونم آیا x کامپکت هم این مزیت رو داره یا نه.
اینو گفتم چون واقعا تنها چیزی که از این گوشی آزارم میده همینه. وگرنه رو دست نداره. باز هم سونی میخرم و باز هم قطعا کامپکت انتخاب من خواهد بود
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
ایسام