مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hamed b
  • تاریخ عضویت : 1390/12/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

HTC Sensation XL HTC Sensation XL

1390/12/26 تو خریدش اصلا شک نکن چون واقعا عالییییییییییییییییییییی می‌باشد با هیچ گوشی که تابحال تولید شده قابل مقایسه هم نیست چون واقعا سرتره باید بخریش تا بدونی من چی‌ میگم. پرفروش ترین گوشی ۲۰۱۲ تو قاره آمریکا تو خونه اپل شد . این خودش ثابت می‌کنه که حتی از اپلم سرتره.

HTC Sensation XL HTC Sensation XL

1390/12/26 یه نصیحت برادرانه. اگه میخواین sensation XL یا XE بخرین یه کم پول بیشتر بدین و با گارانتی یاس بخرین چون وقتی‌ به بازار موبایل میرین بیشتره این گوشیها پلمب نیستن و این ۲ مدل گوشی خصوصا که سیستم beats studio دارن .تو بازار موبایل قیمت هندسفری بیتس اصلش که ساخت شرکت امریکاییست از ۲۵۰۰۰۰ تومن تا ۳۰۰۰۰۰ تومن می‌باشد و بعضی فروشنده ها اصلشو بر میدارن و چینیشو که ۲۵۰۰۰ تومنه رو تو جعبش میذارن و باطری و شارژرشم عوض میکنن و درجه ۳ چین میذارن و بیشتره دوستان که گوشی بدون گارانتی خریدن گفتن که سیستم بیتس استودیو اصلا خوب نیست و این بر میگرده به عوض شدن لوازم داخل جعبش. دوستان دقت کنن هنگام خرید گوشی حتا با گارانتی یاس که هولوگرام شرکت یاس جهان که ۲ طرف جعبه زده باز نشده باشه. و گوشی را پلمب خریداری کنید.و تفاوت دیگه ای‌ که گوشی با گارانتی یاس داره اینه که سیستم اندرویدش فارسی می‌باشد و تو اینترنت و اس‌ام‌اس و .... مشکلی‌ ندارید و خیالتونم از بابت لوازم داخل گوشی راحت باشه که کاملا اصلا و میتونید از سیستم بیتس استودیو لذت کامل رو ببرید.

HTC Sensation XL HTC Sensation XL

1390/12/26 من این گوشی رو ۳ هفتست که خریدم. به نظر من بهترین اچ‌تی‌سی هست که تابحال تولید شده. من اصلا قصد خرید این گوشی را نداشتم و می‌خواستم گلکسی نوت را بخرم .ولی‌ با مقایسه ای که انجام دادم در مجتمع بازار موبایل ایران . فروشنده یه پیشنهاد بهم داد و ۳ گوشی SENSATION XL و XE و گلکسی نوت سامسونگ را برام روشن کرد و برام تستشون کرد نوت که هم از نظر جنس بدن و شفافیت تصویر و پردازنده خیلی‌ بد عمل میکرد و اینقدر بزرگ بود که در واقع تبلته نه گوشی. و بعد sensation xe که شفافیت یا روشنایی‌ تصویرش با نوت فرقی‌ نداشت ولی‌ از نظر پردازنده و سایز گوشی به خوبی‌ عمل میکرد و میرسیم به sensation xl که شفافیت و روشنایی‌ تصویرش فوق‌العادست و پردازندشم واقعا به خوبی‌ عمل میکرد و سایز گوشی هم بسیار عالی‌ بود.و فروشنده بهم گفت کیفیت تصویر اصلا به رزولوشنی که تو سایتا برا مشخصات گوشی میزنن نیست بلکه به روشنایی‌ تصویر و مقدار dpi رنگی‌ که تو ۱ پیکسل ساپورت می‌کنه هست که همشون ۱۶ میلیون رنگن پس بر میگرده به روشنایی‌ تصویر که SENSATION XL واقعا سرتر بود و رنگا رو به زیبایی‌ تمام نشون میداد. و این باعث شد دیگه به نوت فکر نکنم و بین XL و XE . سنسیشن XL رو انتخاب کنم و بخرم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا