مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میثم ا
  • تاریخ عضویت : 1395/6/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

LG Nexus 5X LG Nexus 5X

1395/8/1 سلام دوست عزیز
بنده این گوشی رو چهار ماهی که میشه خریدم و در کل راضیم.
1-بهترین سری ساخت این گوشی آخرین سری یعنی 608 هست.ا ز فروشگاه معتبر خریداری کنید و بپرسید.سری 608 کابل otg و هندزفری الجی تو باکس موجود هست در باقی موارد با سری اول تفاوتی ندارن.

2-باتری در استفاده زیاد 4 الی 5 ساعت رو پاسخگو هست.در استفاده معمولی یک الی یک روزو نیم در استفاده روزمره تلگرام و شبکه های اجتماعی به خوبی نیاز هاتونو بر آورده میکنه.

3-کیفیت ساخت این گوشی اصلا مناسب نیست و پلی کربنات هستش و سریع خطو لکه و خش بر میداره.بله محافظ صفحه و کاور میتونید از سایت جانبی سفارش دهید دیجی کالا بعید میدونم موجود باشه.

4-در باکس این گوشی کابل usb type c هستش،دفترچه راهنما (کاتالوگ)،شارژر،و گوشی هوشمند گوگل(در سری اول این نکسوس)

5-شما بهتر هست که مدل 32GB این گوشی رو خریداری کنید.از سایت هم به هیچ وجه پیشنهاد نمیشه خرید اینترنتی و پیشنهاد من به شما اینه که برید بازار موبایل و از فروشگاه معتبر خریداری کنید و خودتون گوشی رو تست بفرمایید در ضمن رنگ مشکی این گوشی رو بخرید.

6-من با این گوشی تا الان فیلمبرداری آنچنانی نکردم و 4k دوبرابر Fhd حجم بیشتری رو به خودش اختصاص میده.

امیدوارم تونسته باشم به خوبی به جز گزینه 6 باقی موارد بهتون کمک کرده باشم.

در مجموع انتخابتون بسیار عالی هستش مطمعنا پشیمون نخواید شد.

موفق باشید دوست عزیز.

LG Nexus 5X LG Nexus 5X

1395/7/30 سلام دوست عزیز.
من این گوشی رو چهار ماه هستش که دارم . این گوشی عالیه سرعت عالی که اندروید خام رو کسایی که با نکسوس کار کردند میفهمند چیه این گوشی.
دوربین این گوشی با آپدیت اندروید 7.1.1 عالی شده و میتونید نور دوربین رو کم و زیاد کنید.
آنتن دهی عالی.سرعت وای فای عالی.
حافظه داخلی این گوشی با آپدیت به اندروید 7.1.1 از 10.67Gb به 14.69Gb ارتقا داده شده.
رابط کاربری این گوشی عالی شده و خیلی روونه.
حسگر اثر انگشت عالیه و خیلی سریعه با 6s آیفون مقایسه کردم نکسوس سریع ترو تو حالت صفحه خاموش هم میشه آنلاک کرد گوشی رو ولی آیفون اینطور نیست و باید با کلید home فشار داده و دوباره با اثر انگشت گوشی رو باز کنید.otg به خوبی ساپورت میکنه.
اسپیکر بهتر شده.باتری عالیه با استفاده روزمره یک روزو نیم پاسخگو هستش و عالی عمل میکنه.
من فقط مشکلم کیفیت ساخت این گوشی هستش که پلی کربنات هستس و یه لکه ریز برداشته و در باقی موارد گوشی عالیه و پیشنهاد ویژه میشه اونایی که به گوگل علاقه دارن و گوشی بعدی من پیکسل خواهد بود .
ببخشید که طولانی شد.
مرسی

LG Nexus 5X LG Nexus 5X

1395/6/27 سلام
دوستان این گوشی رو من حدوده سه ماهه دارم تجربه ام رو تو این سه ماه واستون توضیح میدم:
مزایا:
باتری متوسط رو به بالا من یک سره وای فایم روشنه تلگرام میرم بازی روزی کمتر از 2 ساعت انجام میدم-دوربینش عالیه با این که من خیلی کم عکاسی میکنم-موزیک خیلی گوش میدم از هدفون سونی استفاده میکنم-روونی این گوشی عالیه تا الان هنگ و لگ اصلا ندیدم-تاچ این گوشی عالیه-آنتن دهی فوق العاده (سیمم رایتله)- رابط کاربری سریع و روون- خوشدست-حسگر اثر انگشت سریع و با دقت- فوکوس لیزری سریع و دوآل فلاش با کیفیت و صفحه نمایش مناسب.
معایب:
دوربینش در مقایسه با گلکسی s7 اصلا جالب نیست ولی تو شب عکساش از s7 بهتره-کیفیت ساختش اصلا خوب نیست و گوشی بی کیفیتی هستش تو این سه ماهه من بدون این که این گوشی زمین بخوره و محکم رو میز انداخته باشم خود به خود خط افتاد بشتش و یه لکه برداشت و دکمه هاش رنگش کم کم داره میره-لوازم جانبی خیلی محدوده من قاب سخت رو از جانبی خریدم با مبدل usb type c- گلسش اصلا تو بازار نیستش کل بازار موبایل رو گشتم ولی پیدا نکردم.
مرسی از سایت mobile.ir من به خاطر کیفیت ساخت این گوشی میخوام بفروشمش بیرون برم که میگن 500 بیشتر بر نمیدارم و قیمت این گوشی تو بازار 16g 950 هزار تومن هستش به نظرتون میصرفه من این گوشی رو بفروشم یا z5 بردارم یا z5c؟
ممنون میشم دوستانی که پاسخ میدن ازشون سپاسگذارم مرسی
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا