مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرمين ح
  • تاریخ عضویت : 1395/6/26
  • تعداد نظرهای داده شده : 18

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/4/3 عزیزی که یه ماه پیش اومدی مردمو گمراه کردی گفتی نخرید ریزش اساسی! در دلار خواهیم داشت
حالت چطوره؟ یادته وقتی گفتم قیمت این گوشی دیگه پایینتر از ۹۵۰۰ نمیاد اومدی مسخرم کردی گفتی بدو بدو بخر مفته؟؟! آخه مگه تحلیلگرین ...؟ حتی اگه با کامنتت یه نفرو از خرید منصرف کرده باشی و الان مجبور باشه کلی پول بیشترو الکی الکی بابت این گوشی بده تو مسئولشی! انگار تا حالا چی ارزون شده که اینم بشه...

گول همچین کسانی رو نخورید دوستان

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/17 تشویش اذهان عمومی چه صیغه ایه دوست عزیز؟ مگه اومدی دادگاه؟ :) بنده دوتا از این مدل خریدم که یکیش این مشکلو داره و اینجا صرفا بخاطر این مطرحش کردم که دوستان حرفه ای راهکار بدن.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/17 سلام دوست عزیزم. بنده‌ی حقیر در حدی نیستم که بخوام ادعایی داشته باشم اما تا جایی که بتونم بیطرفانه کمکتون میکنم

۱. نرم افزارهای بانکی اجرا میشن اما یکم قلق دارن.(خودم به شخصه از آپ و اپلیکیشن همراه کارت روی گوشی استفاده میکنم) اما باید روش های دور زدنش رو یاد بگیرید(ولی شدنیه)

۲.اگه shareit یا زاپیا نصب کنید عکس و ویدیو به راحتی جابجا میشه. حتی میتونید با استفاده از نرم افزار itunes موزیکهاتون رو به راحتی منتقل کنید(ولی باید آموزشش رو از اینترنت یاد بگیرید)

۳.با وجود اپلیکیشن فوق العاده‌ای به نام Documents پی دی اف ها و حتی فایل های زیپ با یک کلیک باز میشن!(به شخصه فکر میکنم مفیدترین اپلیکیشن iOS همین برنامه‌س)

۴.خیر. حتی نیازی نیست بع کامپیوتر وصل شه. خودش آپدیت رو دانلود میکنه و خودکار نصب میشه بدون دردسری

۵.اینو کسی نمیتونه غیر از خودتون بگه. باید نیازهاتون رو مشخص کنید(مثلا برای خود من به شخصه ۶۴ گیگ هم کفایت میکنه)

دوست عزیز با تمام احترام و صداقت اینارو براتون نوشتم. با استفاده از تجربیاتم که در ۵ ۶ سال گذشته داشتم و سه تا آیفون عوض کردم که از همشون بینهایت راضی بودم. کند شدنی در کار نبود و الانشم نیست حتی اگه خیلی قدیمی شن(بالاطبع مثل روز اولشون کار نمیکنن اما خیلی پایدارن)
به جرئت میتونم بگم هر کدوم از آیفون هامو فقط یه بار ریست فکتوری کردم اونم موقع فروش بوده(هیچوقت مثل اندرویدی ها مجبور به ریست نشدم)

امیدوارم تومسته باشم کمک کوچیکی بهتون بکنم. امیدوارم بقیه دوستان هم بهتون پاسخ بدن تا راحتتر تصمیم بگیرید. موفق باشیذ

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/17 سلام دوستان. بنده این گوشی رو خریدم ولی شب تا صبح در حالت استندبای (بدون وای فای و بلوتوث) حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از شارژ کم میشه. آیکلود هم بستس و چیزی آپلود نمیشه که بگیم بخاطر اون شارژ کم میکنه. به ۱۳.۵.۱ هم آپدیت کردم درست نشده. سلامت باتری هم ۱۰۰ رو نشون میده. کسی میدونه مشکل از چی میتونه باشه؟

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/3/17 سلام دوستان. بنده SE2020 رو خریدم ولی شب تا صبح در حالت استندبای (بدون وای فای و بلوتوث) حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از شارژ کم میشه. آیکلود هم بستس و چیزی آپلود نمیشه که بگیم بخاطر اون شارژ کم میکنه. به ۱۳.۵.۱ هم آپدیت کردم درست نشده. سلامت باتری هم ۱۰۰ رو نشون میده. کسی میدونه مشکل از چی میتونه باشه؟

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/6 دوستان بهترین کیس باتری دار برای این گوشی رو معرفی میکنید؟ که هم قیمت بهتری نسبت به کیس اورجینال اپل داشته باشه و هم به باتری گوشی صدمه ای نزنه

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/3/4 هیچ گیر و گوری نداشت؟ مثلا اکتیو باشه یا شارژر و هدفون فیک باشن

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/4 دوست عزیز فارغ از اندازه صفحه نمایش، کیفیت صفحه کدومشون بهتر بوده؟ چون هردو تراکم یکسانی دارن و LCD هستن. آیا تفاوتی بینشون هست؟

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/3/2 یکی از سایت های معروف ۶۴ گیگ پارت نامبر ژاپن این گوشیو با ریجستر گذاشته ۱۴/۶۰۰ بنظرتون قیمت کمش از چی میتونه باشه؟ یعنی چه ایراد یا گیر و گوری داره که یه تومن پایینتر از بقیه جاهاس؟

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/3/2 شما روی چه حسابی اینارو میگی؟ اقتصاد دانی؟ پیش گویی؟ نمیدونم چرا بعضیا دوست دارن بقیه رو گمراه کنن
البته که منم دوست دارم همه چی ارزون شه، ولی سالهاست که همیشه یه نفر میاد میگه نخرید نخرید داره ارزون میشه، و همون چیزی که از نظرش قرار بوده ارزون شه چنان سر به فلک میکشه که دیگه نمیشه به خریدنش هم فکر کرد

دوستانی که قصد خرید دارن بنظرم بخرن؛ الان یکی دوتا سایت ۹/۴۰۰ گذاشتن و بعید میدونم خیلی ارزونتر از این شه؛ ولی ریسکش هست که فردا یهو کلی بیاد روی قیمتش و...

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1399/2/28 دوست عزیز ببخشید مزاحمتون میشم. ابعاد گوشی آیفون۱۱ و وزنش چطوره؟ خوش دسته یا اذیت میکنه؟

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/2/25 ممنون از آرش‌ و علی عزیز‌ بابت پاسخگویی
علی جان مدلهای زیادی از انکر دیدم، از ۱۵۰ تومنیش‌ هست تا ۵۰۰ تومنی! جالبه همشونم ۲۴ وات هستن. کدومشون بدرد فست شارژینگ میخوره؟ میشه مدل دقیقشو بهم بگین؟ چون ترجیح میدم کمتر هزینه کنم برای شارژر ولی سرعتش برام مهمه

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/2/24 یه سوال دیگه هم ازتون داشتم اگه مزاحم نباشم؛ بنده ۸پلاس دارم و چه از نظر وزنی و چه از نظر‌ اندازه خیلی اذیتم کرده! طبق مشخصات آیفون۱۱ کمی کوچکتر و سبکتر از ۸پلاسه. میخواستم بدونم تفاوتش محسوسه یا اونم به اندازه‌ی ۸پلاس بد دسته؟ اگر دوستان دیگه ای هم تجربه‌ی کار با این گوشیارو داشتن بر بنده منت بذارن و پاسخ بدن ممنون

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/2/24 ممنون از وقتی که بابت پاسخ گذاشتید بسیار مفید بود برام🙏🏻

Apple iPhone 11 Apple iPhone 11

1399/2/23 با توجه به اینکه از نظر LCD بودن و تراکم با آیفون 8 یکسانه کسانی که با هر دو کار کردن میتونن بگن کیفیت صفحه بهتر شده یا خیر ؟

Apple iPhone XS Apple iPhone XS

1399/2/23 دوستان تا حالا کسی از نگین خاورمیانه خرید داشته ؟ چون این گوشیو با قیمت ۱۳ تومن گذاشته. میخوام ببینم آیا ایرادی دارن که ارزون میفروشن؟

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/6/28 خب داداش اين كه ارزش نداره همه انيميشن ها ميپره
راه حل قطعى واسش پيدا نميشه؟

Samsung Galaxy S7 Samsung Galaxy S7

1395/6/26 سلام خدمت دوستان عزيز
من حدودا يه ماهى ميشه اس٧ خريدم ولى يه ايراد داره كه خيلى روى اعصابمه نميدونم تا بحال به همچين مشكلى بر خوردين يا نه
وقتى صفحه خاموشه و ميخواى با هوم يا پاور صفحه رو روشن كنى چند لحظه (كمتر از يه ثانيه) يه صفحه ى طوسى رنگ ظاهر ميشه و بعد از اين كه ناپديد شد صفحه قفل مشاهده ميشه
هم هارد ريست كردم هم آپديت جديدو انجام دادم ولى كارساز نبوده
ممنون ميشم راهنماييم كنيد
موارد 1 تا 18 از مجموع 18 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا