مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Arvin K
  • تاریخ عضویت : 1395/6/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 14

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1397/7/11 اگر ماکزیمم در قسمت helt در باطری کمتر از 80% باشه و گزینه اون روشن باشه گوشی خود به خود ریستارت میکنه..گزینه رو خاموش کنید و گوشی رو دستی ریستارت کنید تا پیغام نیاد اما اگر دوباره گوشی رو دستی خاموش کنید باز گزینه روشن میشه و همین جریان تکرار میشه،باطری حتما باید تعویض بشه

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1397/7/11 سلام..
ای سی شارژ معمولا برای گوشی اتفاق میفته که مدت زمان طولانی به شارژر وصل میشه یا با شارژر و کابل غیر استاندار شارژ میشه،متاسفانه بخاطر قیمت دلار کسی باطری اصلی وارد نمیکنه(همه به فکر سود هستن)باطری اورجینال رو فقط فروشگاهای اپل استور در اختیار مشتری هاشون میزارن که ما هم از اون بی نصیبیم!مدت زمان شارژ کامل برای آیفون Se با باطری اصلی از 100 تا 0 حدودا 3ساعت هست و باطری های غیر اصلی بیشتر از این،مشکل شما یا از فلت شارژر هست که قطعه ای از اون بر به مشکل خورده و یا از باطری
فروشگاههای زیادی هستن که میشه باطری ازشون تهیه کرد:
https://apple-service.ir
https://www.macrotel.ir
https://parstellshop.com/basket
شما با ضمانت کتبی ازشون بخواین که در صورت مشکل مرجوع کنین.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1397/7/5 دوستان سعی کنید برای ارتقا گوشی از ios 11 به ios 12 از حالت ریستور یعنی آپدیت نسخه ios از وبسایت رسمی اپل ( https://ipsw.me) و آیتونز استفاده کنید که تأکید همیشه خود اپل هست برای تغییر نسخه ios اینطور کمتر مشکل باگ و یا سایر مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری احتمالی پیش میاد براتون برای رفع باگها به ورژنهای بالاتر دیگه میتونید از طریق Software Update خود گوشی اقدام کنید..
پیروز باشید..

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1397/7/5 سلام
دوست گرامی من کارم هم سخت افزاره و هم نرم افزار آیفون،اینکه شما میگید چند دلیل داره:
1.محل ورود کابل شارژر به ورودی شارژر شاید کثیف شده که گوشی رو خاموش کنید و با گوش پاکن و کمی الکل اونجا رو خوب تمیز کنید و خوب خشک کنید
2.ممکنه کابل یا شارژری که استفاده میکنید قطعی داره با کابل و شارژر اصلی نیست حتما با کابل و شارژر دیگه ای تست کنید(اورجینال)
3.ممکنه از آپدیت باشه که میتونید از طریق وبسایت https://ipsw.me نسخه هماهنگ با گوشیتون رو دانلود و از طریق آیتونز ریستور دوباره کنید و اقدام به نصب ios 12 کنید(البته ابتدا اگر آیدی دارید گزینه find my iPhone رو خاموش و آیدی رو هم ریبوت کنید که خدای نکرده بر به مشکل نخورید)
4.ممکنه از فلت شارژر باشه که قطعه سخت افزاری هس و هزینه خود فلت بدون دستمزد 40ت و اگر مشکل داشته باشه باید کامل تعویض کرد
5.در بدترین حالت اینه که ic شارژ سوخته باشه در اثر ماندن بیش از حد شارژ گوشی در مدتهای طولانی به برق،یا گرم شدن گوشی در اثر استفاده طولانی تماس یا بازیهای با کیفیت مثه کلش یا آسفالت
به نظر من حالت 1 و 2 و 3 برای شماس با دقت مرحله به مرحله انجام بدین ایشاا.. مشکلتون حل میشه

HTC 10 HTC 10

1397/2/29 رام اروپا (بیلد 401) و رام خود تایوان معمولا چون با کیفیت بهتری ارائه میشه و اگر آپدیت اندروید یا رفع باگ بیاد زمان ارائه زود هس و با خود گوشی امکان پذیر هس اما برای سایرین یا دیر ارائه میشه یا اصلا نمیشه و باید ببری دستی برات بزنن.

HTC 10 HTC 10

1397/2/29 اتفاقا برعکس دوستان نظر من از ارزیابی HTC 10 فرق میکنه و معتقدم این گوشی تا 4 سال دیگه هم میتونه با سایر برند های بازار رقابت کنه،تنها سخت افزار ملاک نیس
1.تو سایت آپارات تست ضربه و سقوط با ارتفاع 1 متری که استاندارد هست با تاچ گوشی بعد از 32 بار از کار میفته که برای سایر برنده هایی که گوریلاگلس 5 دارن و مدعی هستن نهایتا 6 بار بوده که lcd از کار میفته
2.تو سایت آپارات بعد از قوطه وری تو تنگ آب به مدت 30 دقیقه که زمان استاندارد هس کوچکترین آبی داخل گوشی و اسپیسکر ها نفوذ نمیکنه و تاچ گوشی برای مدتی از کار میفته اما روشنه و بعد از تکاندن گوشی و یکم رها سازیش با کمال تعجب دوباره به کار میفته و با صدای ذلال به کارش ادامه میده در حالی که هیچ گواهی برای ضد آب و یا مقاومت در برابر آب نداره اما سربلند بیرون میاد(مثه iphone SE)
3.ما تنها نباید به آپدیتی که میادبرای گوشی اتکا کنیم چون همین الان اندروید 4 هم برای یه گوشی اندرویدی ج میده😉 و اندروید 9 هم تو وبسایت htc زده که برای این گوشی میاد یکم مطالعه بد نیس
4.به شخصه دنبال شارژ وایرلس نبوده و نیستم و از گوشیهایی که تماما از آلمینیوم با کیفیت ساخته شدن لذت میبرم چون حس محکم بودن و لوکس بودن رو داره و بیکارم نیستم مرتب با دستمال پاکش کنم چون گوشیهای جدید تمام برنده سطح پشتیشون گلس داره،یا باید وقتد رو بار تمیز کردت سپری کنی یا مراقبت چون با ضربه کمی خورد میشه و به سختی تعمیر
5.دوست داشتی این آیدی تل من هس من راهنماییت میکنم از کجا آکبندش رو تهیه کنی یا دست دومی که مثه آکبند باشه اما قیمتاش فرق داره TiripBahal@

HTC 10 HTC 10

1397/2/28 دوست عزیز،تو بازار آکبندش دیگه موجود نیس..اگرم باشه بالای 2 ت،البته برای رام اروپا.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1396/7/4 سلام پوریا جان..
متاسفانه تو آپدیت جدید آیتونز به 12.7.0.166 باگی رخ داده حداقل تا اینجا که من متوجه شدم قابلیت دانلود App و Tones ازش حذف شده که نه میشه برنامه و یا بازی از طریق آیتونز دانلود کرد و نه میشه موزیک برای آهنگ زنگ اضافه کرد،البته اگر از قبل بکاپ داشتی میتونستی از طریق ریستور بکاپ انتقال بدی اما اگر دیوایست رو هنگام اکتیو از طریق گزینه دستگاه جدید آپ زدی این باگ مال آیتونز است و احتمالا تو آپدیتهای جدید حل میشه نگران نباش.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1396/6/30 سلام
لطفا دوستانی که آیفون se خودشون رو به نسخه اصلی ios 11 آپدیت کردن تجربه کار با این نسخه که باگها،ایرادات و مخصوصا مقدار نگهداری شارژ باطری رو نصبت به ios 10 اشتراک گذاری کنن که اگر مناسب بود ما هم به نسخه اصلی آپدیت کنیم که اگر مناسب نیست فعلا دس نگهداریم تا ماه های آینده و ارایه نسخه های بهتر.
ممنون

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/11/19 نکاتی مهم در مورد آنلاک گوشیهای آیفون
باکمی جستجو در اینترنت، متوجه می‌شویم که ICCID به گوشی مربوط نمی‌شود. این کد برای سیم‌کارتی است که همراه گوشی آیفون شما عرضه ‌شده است. هر سیم‌کارت با یک کد بین‌المللی شناخته می‌شود. این کد معمولا کشور صادرکننده‌، شناسه‌ سازنده و شماره‌ سیم‌کارت را مشخص می‌کند.
شرکت اپل برای عرضه‌ی گوشی‌هایش که با سیم‌کارت ارایه می‌شوند معمولا با چهار اپراتور معروف آمریکایی بانام‌های AT&T، Sprint، Verizon و T-Mobile همکاری می‌کند.
معمولا این اپراتورها تعداد زیادی گوشی را از اپل به‌صورت لاک برای سیم‌کارت‌های خود خریداری می‌کنند. اپراتور یک سری از این گوشی‌ها را با قرارداد‌ و همراه با سیم‌کارتش عرضه می‌کند که معمولا از قیمت پایین‌تری در مقایسه باقیمت اصلی برخوردار هستند. این گوشی‌ها همان‌هایی هستند که در اصطلاح بانام «لاک» (Lock for Operator) در بازار عرضه می‌شوند و تنها با سیم‌کارتی که داخل گوشی قرار دارد، قابل‌استفاده هستند. در این نوع گوشی‌ها ICCID سیم‌کارت روی جعبه هک شده است.
اما تعدادی گوشی هم با کسب اجازه‌ی رسمی از سوی اپل به‌صورت آنلاک و باقیمت اصلی، توسط این اپراتورها به فروش می‌رسند. دقت داشته باشید که اپراتور‌ها برای آنلاک این گوشی‌ها تنها IMEI آن‌ها را برای اپل ارسال می‌کند و در فرایندی کاملا ساده این گوشی‌ها توسط اپل از لاک اپراتور خارج‌شده و به‌صورت «آنلاک» (Unlock) قابل‌استفاده می‌شوند. بدین‌ ترتیب بدون آنکه پلمپ اصلی آیفون باز شود، عملیات آنلاک این گوشی‌ها انجام می‌شوند. این گوشی همان‌هایی که در اصطلاح به آن‌ها کریر آنلاک گفته می‌شود. در جعبه‌ی این گوشی‌ها خبری از سوزن باز کردن شیار سیم‌کارت نیست و در شیار سیم‌کارت آن‌ها سیم‌کارت اپراتور موردنظر قرار دارد. این گوشی‌ها در کنار داشتن ICCID، آنلاک هم هستند. به زبان ساده‌تر، وجود یا عدم وجود ICCID، نمی‌تواند دلیل نو یا دست‌دوم بودن گوشی‌های آیفون باشد.
اما تعدادی گوشی هم وجود دارند که از سوی اپل و از ابتدا به‌صورت آنلاک فروخته می‌شوند. این گوشی‌ها همان‌هایی هستند که در اصطلاح با نام فکتوری آنلاک به فروش می‌رسند و در جعبه‌ی خود سیم‌کارت ندارند و سوزنی برای باز کردن شیار سیم‌کارت در بین لوازم همراه با آن‌ها وجود دارد. این گوشی‌ها معمولا فاقد ICCID هستند؛ اما در مواردی نادر این گوشی‌ها هم ICCID دارند.
علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، دقت به این نکته که تمامی محصولات اپل دارای امضای به‌خصوصی روی جعبه و دستگاه هستند، الزامی است. جمله‌ی “Designed by Apple in California Assembled in China” که معمولا روی تمامی دستگاه‌ها مشاهده می‌شود؛ نشان از این دارد که دستگاه شما در کالیفرنیا و توسط اپل ساخته و طراحی شده و مونتاژ آن در کشور چین انجام می‌شود. اصلا این جمله به این معنی نیست که گوشی شما تولید کشور چین است؛ بلکه تنها این معنی از آن استنباط می‌شود که دستگاه اپلی شما در کشور چین مونتاژ شده است. البته گاهی افراد تصور می‌کنند که این دستگاه سفارش کشور چین است که این دیدگاه هم اشتباه است. برای پیگیری اینکه بدانید دستگاه اپلی‌تان سفارش کدام کشور است کافی است به قسمت «پارت نامبر» (Model) که پشت جعبه و همین‌طور در بخش تنظیمات دستگا‌ه‌تان قابل‌مشاهده است؛ رجوع کنی...مثلا اگر از سمت چپ سریال گوشی به رقم 7و 8 توجه کنید 06 نشان از این میدهد که گوشی آیفون سفارش کشور چین و 05 نشان میدهد گوشی آیفون سفارش کشور ایلات متحده آمریکا است.
امیدوارم مفید واقع بشه👌

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/8/15 سلام آقا نیما..ممنون از اینکه لطف کردین و برای پارت نامبر مربوط به AH/A برای iPhone SE جستجو داشتین،
بله گویا این پارت نامبر واسه یه جزیره در غرب لندن (انگلستان) ولز : به اسم Auction House South Wales که به معنی: خانه حراج ساوت ولز (ولز جنوبی) هست ..که منم کلی تحقیق کردم و درست بود👌متشکر از زحمت و راهنماییتون🙌.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/8/12 سلام آقا فرشاد

بله فیس تایم داره و امتحان کردم با گوشی دوستام،پرسیدم پارت امارتم نیست...اما تا الان این پارت رو ندیده بودم!AH/A کسیم نمیدونست فقط همه میگننLLA😂،بعدشم سری A1723 هست که 41 باند از شبکه 4جی رو پوشش میده در حالی که برادرم A1662 که رو داره و 29 شبکه 4جی رو پوشش میده...از لحاظ سخت افزاری هم پرسیدم که با شماره مدلی که داره مثل 6S چیپست TSMS هست و مال برادرم مال سامسونگ هست...باطری هم خیلی خیلی بیشتر از مال برادرم نگه میداره و تو استفاده زیاد از باطری تقریبا 20 درصد بیشتر بوده تا الان...فقط این پارت نامبر برام نا آشناس...در ضمن IOS 10.0.2 روش بود که مشکل تشخیص اثر انگشت داشت (البته دادم چک کردن پیچ پلمب بود) اما بعد از معرفی اثر انگشت تشخیص نمیداد؟!!! ولی بعد از آپدیت با خود گوشی به IOS 10.1.1 خدارو شکر مشکل برطرف شد و با کوچکترین اشاره باز میشه (فکر کنم باگ اثر انگشت رو IOS 10.0.2 بود برا من) که برطرف شد فقط لطف کنید ببینید متوجه میشید این پارت مال کدام کشور هس ( MLXP2AH/A )متشکر از لطفتون.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/8/11 سلام خدمت آقا فرشاد ع عزیز،با تشکر از راهنمایی های همیشگی شما..امروز یه آیفون se 64 Gold از یکی از دوستام خریدم به قیمت خیلی مناسب دسته دوم اما در حد آکبند سری A1723 حدودای 4 ماه کارکرد..از اونجایی که خیلی تو سایتها گشتم که ببینم این سری MLXP2AH/A مال کجاست اما متوجه نشدم که آنلاک چه کشوریه لطفا راهنمایی کنید،سپاسگزارم.

Apple iPhone SE Apple iPhone SE

1395/6/21 سلام امیر آقا فرشاد ع..ممنون از راهنمایی های خوبتون،راجب این مطلبی که تو کانال تلگرامتون به اشتراک گذاشتین 2 سوال برام پیش اومده:
موضوع راجب کالیبره کردن ماهی یکبار دیواس اپل و یا اصلا دیوایسهایی با باطری لیتیوم آیون هس که شخصا هر ماه تو روز خرید گوشیم از چند سال پیش انجام دادم و همچنان مثل روز اول باطری دیواسم جواب میده (از روزی که دیوایس یا گوشی رو خریدم و عمل کالیبره کردن رو انجام دادم و کالیبره کردن هر ماه)؛
این پست شماس راجب کالیبره کردن گوشی:
🚩عمر باطري ديوايس هاي فعلي بر اساس تعداد سيكل هاي آن تعيين مي شود ،منظور از هر سيكل هر ١٠٠ درصد شارژي است كه در باطري انجام مي شود
هر سيكل از عمر باتري را به ميزان جزئي كاهش مي دهد و در مجموع اين سيكل ها عدد چشمگيري را دربر مي گيرد كه ميتواند ١٠ تا ٢٠ درصد از ظرفيت باطري را از بين ببرد:
١-از ديوايس خود استفاده كنيد تا زماني كه شارژ آن به صفر برسد و خاموش شود
٢-گوشي را به شارژ متصل كرده و بدون جدا كردن اجازه دهيد تا ١٠٠ درصد شارژ شود
٣- پس از رسيدن به ١٠٠ درصد اجازه دهيد گوشي ١ ساعت ديگر به شارژ متصل باشد
٤-سپس از گوشي خود به طور عادي استفاده كنيد تا به خاموش شود( در اين روند اصلاً گوشي را شارژ نكنيد)
٥- پس از خاموش شدن دوباره تا ١٠٠ درصد شارژ كنيد و اجازه دهيد دوباره ١ ساعت در شارژ بماند

ماهي ١ بار عمل كاليبره كردن را انجام دهيد!

توجه: سعي كنيد درصد شارژ خود را هميشه بين ٣٠ تا ٨٠ درصد نگه داريد تا تعداد سيكل ها كاهش يابد

سوال اول:این مورد 4و 5 که بالا رمودین آیا دوبار باید عمل کالیبره رو انجام داد واقعا واجبه؟؟؟؟؟!
سوال دوم:من شارژ گوشیمو بین 30% تا 90% نگه میدارم یعنی تو 30 درصد شارژ میکنم و تو 90 درصد از شارژ بیرون میکشم بحرحال باید از 60 درصد باطری استفاده کرد؟؟!!😉واین مشکلی آیا نداره؟؟

منتظر پاسخ شما هستم..و بدونید پست هاتون رو چه اینجا و چه تو کانال تلگرامتون دنبال میکنم..متشکر.
موارد 1 تا 14 از مجموع 14 مورد
ایسام