مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : معین ن
  • تاریخ عضویت : 1390/12/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/5 دوست عزیز شما بیش از اندازه واضح نوشتی ...
این عین صحبت و استدلال شما برای پایین کشیدن اعتبار گارانتی برایت استار و بالا کشوندن گارانتی خودتون (به فرض وحود) هست
علی ث: «۱- Bright star تنها یک خرده فروش در کشورهای حوزه خلیج فارس هست و نه پخش کننده! موتورولا پخش کننده‌ی انحصاری در هیچ کشوری نداره. اگر شما خریدتون رو از فروشگاه برایت استار انجام دادید، یعنی برایت‌استار پلمب اصلی موتورولا رو باز کرده و برچسب خودش رو روی جعبه‌ها گذاشته. این دلیل نمی‌شه که پلمب اصلی موتورولا (مثلاً) فاقد اعتبار بشه.»
همانطور که به وضوح ذکر کردم برایت استار «یک خرده فروش» آنهم در کشورهای حوزه خلیج فارس نیست بلکه «کانال رسمی توزیع و پخش» شرکت موتورولا در دنیاست و گارانتی خود آن حکم گارانتی اصلی موتورولا را دارد.
این حرف به این معنی است که شما به عنوان یک مغازه دار یا خرده فروش می‌توانید پکیج دارای گارانتی رسمی آن را تهیه کنید و یا پکیج ارزانتر و فاقد گارانتی و پلمپ را بخرید و خودتان روی آن برچسب بزنید و به هر نحو مثل روی فاکتور یا کارت مجزاء به مشتری وعده خدمات گارانتی را بدهید!
...
به امید فضایی سالم در بازار ایران

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/1/5 شاید لازمه خودتون هم نظرات رو مجدد مرور کنید
صحبت بر سر «اعتبار گارانتی» است دوست عزیز نه وجود هر چیزی که نام گارانتی را یدک بکشد
همه می‌دانند هر موبال فروشی می‌تواند بگوید من گوشی را با گارانتی میدم و روی فاکتور خرید بنویسد با گارانتی! و خودتان بهتر در بحث و جدلهای آتی آن هستید
صحبتهای شما نشان می‌دهند هنوز متوجه تفاوت پخش کننده (Distributor) و خرده فروش (Retailer) نشده‌اید که چنین صحبت‌هایی را در مورد نداشتن سایت تک فروشی اینترنتی برای کم ارزش نشان دادن گارانتی و شرکتش مطرح کرده‌اید.
بر خلاف آنچه تکرار کردید برایت استار تنها «یکی از فروشندگان این گوشی در امارات» نیست بلکه کانال رسمی «پخش و توزیع» شرکت موتورولا در دنیاست!
صد البته همانطور که اشاره کردید سایتهای اینترنتی مورد اشاره شما برای ارجاع بوده و به خوبی درک شما را از آنچه «نمونه‌هایی از گارانتی معتبر(!) و متفاوت با گارانتیbright star» خواندید به کاربران مرجع موبایل ایران نشان داد!
گذاشتن لینک یک مغازه ۸ متری در خیابان عیال ناصر دبی به عنوان نمونه گارانتی معتبر بخاطر داشتن سایت اینترنتی فروش حرفی برای گفتن باقی نذاشته
صد البته کاربران فهیم سایت با مطالعه دقیق نظرات پی به حقیق ماجرا می‌برند
موفق باشید

Motorola Moto G Dual SIM Motorola Moto G Dual SIM

1393/1/4 دوست عزیز Brightstar یه خرده فروش توی امارات نیست بلکه بزرگترین پخش کننده تجهیزات بی سیم در دنیاست.
یه نگاه به دفاتر منطقه‌ایش توی سایت http://www.brightstar.com/locations بنداز
این شرکتی که شما میگی تنها یه فروشنده در امارات هست و نه پخش کننده، از ۱۳ سال پیش پخش منطقه‌ای محصولات موتورولا دستش بوده و سال ۲۰۰۷ موتورولا توافقنامه پخش جهانی محصولاتش رو باهاش امضاء کرد:
http://news.thomasnet.com/companystory/Motorola-and-Brightstar-Sign-Global-Distribution-Agreement-506095
اونوقت شما گارانتی شرکت پخش رسمی موتورولا در سراسر دنیا رو با مثلاً mygsm مقایسه می‌کنی؟
که بجز یه صفحه عمومی که نوشته همه گوشیهای این سایت شامل گارانتی میشه و تبصره‌های ابطال گارانتی مشابه بعضی گارانتی‌های درپیت وطنیمون رو داخش گذاشته مثل نصب نرم‌افزارهای اشتباه و یا نوشته باتری و شارژر و کلیه وسایل جانبی شامل هیچ گارانتی نیست در حالیکه گارانتی اصلی موتورولا یعنی برایت استار شامل ۶ ماه گارانتی باتری و ۱ سال گارانتی دستگاه و لوازم جانبی مثل شارژر هم میشه!
ضمناً اگه شما با دیدن یه سایت اینترنتی به فروشنده‌ها درجه اعتبار میدی بهتره بدونی بنده خودم حضوری رفتم از مغازه نسبتاً کوچیکشون به نام Tellewood LLC خرید کردم و گفت همینجا تست کن روشن بشه، با اینکه IMEI گوشیهایی که ازش خریدم رو یاد داشت کرد ولی گفت شامل هیچ گارانتی نمیشه!

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/4 رشادجان شما می‌تونی گوشی رو با شارژری با خروجی بیشتر شارژ کنی مثلاً من با شارژر ۱ آمپر شارژ می‌کنم که این حالت میشه Fast Charging
ولی با شارژر خودش که ۵۰۰ میلی آمپر هست دو برابر اون زمان طول می‌کشه برای شارژ ولی در عوض بهتر و کاملتر شارژ میشه و اسمش حالت Optimize Charging هست

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/3 دوست عزیز مطمئنی کاملاً برعکس ننوشتی؟!
۱- Brightstar بزرگترین پخش کننده تجهیزات بی سیم در دنیاست. از نظر شما ایالتهای کلرادو، مینه سوتا، ماساچوست یا کشورهای استرالیا، ژاپن، مالزی، دانمارک، آلمان، بریتانیا و ... جزء کشورهای حوزه خلیج فارس هستند؟!!!
یه نگاه به دفاتر منطقه‌ایش توی سایت http://www.brightstar.com/locations بنداز
این شرکتی که شما میگی تنها یه خرده فروش در حوزه خلیج فارس هست و نه پخش کننده، از ۱۳ سال پیش پخش منطقه‌ای محصولات موتورولا دستش بوده و سال ۲۰۰۷ موتورولا توافقنامه پخش جهانی محصولاتش رو باهاش امضاء کرد:
http://news.thomasnet.com/companystory/Motorola-and-Brightstar-Sign-Global-Distribution-Agreement-506095
۲- Technocare فقط یه مرکز خدمات مشتریان (سرویس سنتر) در حوزه خلیج فارس هست که عمده فعالیتش هم در امارات خلاصه میشه و فعالیتش گارانتی و تعمیر انواع موبایل و تبلت و لپ تاپ از هر مارک و مدلی هست و شما می‌تونی خودتم بهشون پول بدی تبلتت رو گارانتی کنی
۳- حداقل یه بار سایت شرکت رو باز کن... بجز گوشی موتو ایکس هیچ گوشی اسمبل آمریکایی وجود نداره، حتی خود سایت رسمی موتورولا همچین ادعایی رو نمیکنه که شما در مورد موتو جی نوشتی: Moto X, The only smartphone assembled in the U.S.A.
در مورد موتو ایکس هم فقط به دلیل نیاز به تحویل سریع گوشیهای سفارشی شده به مشتریان آمریکایی این کار انجام شده و چون موتو جی سفارشی نمیشه همچین حرفی که شما زدی ابداً صحت نداره!

Motorola Moto G Motorola Moto G

1393/1/3 محسن جان اول اینکه این قیمت نسخه ۸ گیگ مدل تک سیم هست
بلانصبت ولی هیچ آدم عاقلی این نسخه رو سفارش نمیده ...

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/11/10 من دو سال هست که توی این سایت عضو هستم ولی این هفته برای اولین بار از اینجا گوشی خریدم و در موردش نظر دادم.
ترجیح میدم در مورد چیزی که شخصاً تجربه کردم فقط نظر بدم نه مثل بعضی دوستان که با تعصب نسبت به یه برند و یا با خوندن دو تا وبلاگ در مورد هر چیزی اظهار نظرهای درست و غلط می‌کنند.

Motorola Moto G Motorola Moto G

1392/11/8 دوست من هفته پیش دبی بود، از هر موبایلی پرسیده بود اصلاً موتورولا نداشتن چه برسه به موتو جی، تبلیغاتش توی شهر بود ولی کسی نداشت! خیلی عجیب بود برام.
امروز از یکی از فروشنده‌های موبایل دات آی آر تونستم بخرم با پیک برام فرستاد و پکیجش کامل بود
گوشی خوبیه، کیفیت صفحه نمایشش خداست!
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
ایسام