مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد ز
  • تاریخ عضویت : 1395/6/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 25

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1395/11/7 سلام
قسمت های از حرف شما درسته اما نه همه اش ، قطعا نسخه اسنپدراگون این مدل مثل مدل قبلی از نظر سخت افزار ای به صرفه تر و بهتر اه ، جدا از بحث عملکرد تک هسته که x25 قطعا قویتر اه اما در گرافیک و بقیه آیتم ها 625 اسنپ بهتر عمل میکند ، نکته مهم تر کاهش مصرف باتری توی این هسته و آنتن دهی قویتر اون اه،قطعا من هم تولید کننده یا همکارکولکام نیستم که بخوام بی دلیل ازش طرفداری کنم ، اما با یک نگاه به میزان محبوبیت و فروش در مدل قبلی (نوت ۳)می فهمید که بازار جهانی هم با وجود حضور نسخه مدیاتک از نسخه اسنپدراگون استقبال بمراتب بالاتری داشته حتی تقریبا با ورود نسخه اسنپدراگون فروش جهانی نسخه مدیاتک ردمی نوت ۳ نزدیک به صفر شد.
درمورد خود هسته های میان رده اسنپدراگون ، تنها هسته ای که از این مدل فعلا بالاتر اه، 653 است .که احتمالا بسیار زیاد چون شیائومی در نسخه جدید پرو استفاده کرده (همچنین بدلیل قیمت) روی این گوشی استفاده نشده.نسخه جدید ردمی پرو در بنچمارک ظاهر شده و قبلا با این گوشی اشتباه گرفته شده بود،اما احتمالا در ماه‌های آتی رونمایی میشه.

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1395/11/3 انتقال اپ ها به کارت حافظه توی این گوشی مثل اکثر گوشی های دیگه در حالت معمول نمیشه .
اما راهش اینه که اول درخواست آنلاک شدن بوت لودر رو بدید و بعد با نصب trwp گوشی رو روت کنید.
وقتی گوشی روت شد با اپلیکیشن link2sd میتونید اپ ها رو روی SD کارت نصب کنید و به اون انتقال بدید

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1395/10/30 درمورد دوستانی که تم براشون فعال نیست ، از تنظیمات لوکیشن گوشی رو از ایران به هند یا سنگاپور تغییر بدید هم تم فعال میشه هم چند آیتم جدید.
اگه مشکلی داشتید به آیدی تلگرامم پیام بدید ، خوشحال میشم بتونم کمکی کنم:
zamanian333@

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1395/10/28 دوست عزیز ایشون گفته مدل redmi pro گرفتم ، این مدل صفحه آمولد اه.اما درمورد دوربین ، مدل پرو که ایشون گفته دو لنز باکیفیت داره.و در مورد بنچمارک ، گوشی های این برند توسط نرم افزار ها ی تخصصی بنچمارک اندازه گیری شده و عدد اش در سایتهای مختلف موجود اه.
اما از همه مهمتر نرم افزار ، فکر میکنم شما هیچ اطلاعاتی در مورد miuiکه چند سال بهترین رابط کاربری اندروید شده نداری ، فقط در مورد ساپورت و آپدیت همین بگم من دوسال پیش گوشی میان رده این برند رو گرفتم ، و هنوز دارم آپدیت هفتگی دریافت میکنم.درحالی که برادرم میان رده سامسونگ داره ، حتی یک بازهم آپدیت براش نیومده

HTC Desire 10 Lifestyle HTC Desire 10 Lifestyle

1395/8/15 دوستان ای که میگفتن پایین رده است و زیر پونصد تومن ، بیان و قیمتش رو ببینن

Xiaomi Mi 5s Xiaomi Mi 5s

1395/8/11 میشه مواردی که g5 سره رو بشمارید ماهم روشن بشیم
سخت افزار ، رابط کاربری ، آپدیت های همیشگی و ساپورت سازنده ، کیفیت بالای ساخت (یه سرچ در مورد ایراد صفحه نمایش و بیرون زدگی در g5 بکنید تا دستتون بیاد )تنها آیتم g 5 وجود لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اه و گرنه سنسور و لنز این گوشی هم از g5 بالاتره(سنسور اش فقط در پیکسل گوگل نصب شده که اینهمه راجعبه قدرت عکاسیش تبلیغ شده)، یعنی در حالت سه پایه و ثابت کیفیت عکس اش هم بهتره,باتری ام که دیگه اصلا حرفش رو نزن دائم دوتا پاور بانک باید با g5 توی جیبت باشه .
بله برند ال جی معروف تره ، و باید هم پول معروف بودنش رو بگیره.

Xiaomi Mi Note 2 Xiaomi Mi Note 2

1395/8/10 این گوشی با دو مشخصات و قیمت برای چین فعلا ارائه شده ، اما باتوجه به اینکه قیمت سومی هم توی سایت های مختلف برای نسخه ی اینترنشنال اش زدن (قیمتش بالاتره) احتمال داره تفاوت با این مشخصات داشته باشه.
امیدوارم سنسور دوربین رو تغییر کنه، (که البته بعید میدونم)

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/8/7 اینهمه حرف زدیم آخرش هم همون حرف من رو گفتید ، رام اروپا آفیشیال نیست .
رام نسخه آلفا برای همه ی مدل ها ارائه نمیشه و همین رد حرف شماست ، ولی رام چین آلفا هم جز رام های آفیشیال اه.

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/8/6 دوست عزیز چرا اطلاعات اشتباه میدید ، میومی کلا دونسخه رام چین و رام گلوبال داره .چیزی به اسم رام اروپا وجود نداره، اون چیزی که شما می گید یعنی رام چین که بصورت پیش فرض گوگل سرویس داره ، در اصل رام های غیر رسمی هستند که توسط فروشنده ها روش ریخته میشه و رام اصلی و آفیشیال چین گوگل سرویس نداره ، چون توی چین ممنوع اه .در ضمن رام گلوبال زبان فارسی داره ،خیلی هم کامل و دقیق اه.برای رام چین برای پیغام دادن و گرفتن به زبان فارسی فقط کافیه کیبورد دارای زبان فارسی نصب کنید ، مثلا کیبورد گوگل .یک نکته در مورد رام چین که اکثرا سوال میشه دوستان اگه زبان انگلیسی مشکل ندارید، هیچ مشکلی با رام چین نخواهید داشت.
در کل نسخه های رسمی میومی اینهاست:
نسخه چین :
_استیبل
_دولووپر
_آلفا
نسخه گلوبال
_استیبل
_دولووپر

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/8/3 دوستان عزیز متاسفانه شیائومی در این گوشی با وجود استفاده از فناوری‌ جدید عکاسی دولنزی ، بدلیل انتخاب سنسور ضعیف اشتباه کرد . خوشبختانه این مورد رو جبران کرده و با تغییر سنسور در mi note 2 عکسهای بمراتب بالاتری رو با این فناوری خواهد داشت.
در ضمن رنج قیمت اعلامی گوشی جدید با این مدل دقیقا یکی اه ، توی همین هفته هم ارائه میشه

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/7/28 نه قیمتش ۷۰۰ دلار نیست ، بهتره کمی تا ارائه اش که کمتر از یه ماه دیگه است صبر کنید ،درمورد بنچمارک ام خب مشخصه وقتی کیفیت تصویر و رزولوشن بالا تره کمی بنچمارک پایین میاد اما مگه قرار نیست شما از این توانایی سخت افزار ایی استفاده کنید ، مطمئن باشید همین بنچمارک سنگین ترین بازی رو با بالا ترین کیفیت براحتی براتون ران خواهد کرد

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/7/28 برای خریدش کمی صبر کنید
مدل mi note 2 هم با مشخصات سخت افزاری برابر و صفحه نمایشگر ایدج دوتکه که از قابلیت جدید پتنت تشخیص میزان فشار انگشت روی صفحه نمایشگر پشتیبانی میکنه ، ارائه خواهد شد.
البته دوربین ۱۶مگاپیکسل احتمالا با سنسور IMAX 298 و فلاش با نور دوطیفی که برای گرفتن عکس‌ها با نور طبیعی تر.در ضمن با صفحه بزرگتر و با رزولیشن بالا تر .

HTC Desire 10 Lifestyle HTC Desire 10 Lifestyle

1395/7/24 شمااطلاعاتتت پایین اه ، این گوشی ارائه شده ، تقریبا قیمتش ۲۰۰ دلار اه .یعنی حدود ه۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومن خواهد بود.
درضمن این میان رده است نه پایین رده

Microsoft Lumia 650 Microsoft Lumia 650

1395/7/24 واقعا به چه امیدی مایکروسافت این گوشی رو با این مشخصات و این قیمت تولید کرده،!!
بنظرم این گوشی خیلی گرون بخواد بفروش برسه باید قیمتش ۳۰۰تومن باشه .

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/7/22 دوربین دوتایی به کار رفته توی این مدل برای پشتیبانی از فناوری جدید عکاسی ترکیبی در نور های مختلف است که اسنپدراگون در نسخه ۸۲۰ و ۸۲۱ استفاده کرده
در چشم انسان ،هنگام تاریکی سلول هایی مسئول دیدن هستند که قدرت تشخیص رنگ را ندارند اما بخوبی نور رو تشخیص میدهند و شما (و دوربین های دید در شب) صحنه ها را سیاه و سفید می بینید.
نسخه های جدید هسته اسنپدراگون همچون A10 اپل توانایی ترکیب نور های دریافتی از دو سنسور که یکی سنسور تمام رنگی معمولی در نور عادی است و دیگر ی سنسور دید در شب (که فقط نور را تشخیص می دهد نه رنگ و قدرت تصویر گیری در نور بسیار کم را دارد)را دارد و با ترکیب هوشمند این دو سنسور درجه بالایی از کنتراست در ایزو های مختلف را ارائه می دهد.
این قابلیت در گوشی های آیفون ۷ پلاس و کمی ضعیف تر آن در p9 هواوی استفاده شده بود.
این علاوه بر توانایی بالای دوربین های دو لنزی در تشخیص فاز و فاصله تا شی اصلی و ایجاد عمق در تصویر و شبیه سازی DSLR در عکاسی با گوشی هوشمند اه.

Xiaomi Mi 5s Plus Xiaomi Mi 5s Plus

1395/7/16 این گوشی جدا از سخت افزار فوق العاده اش که تونسته عدد 164000 رو در بنچمارک انتوتو ثبت کنه
از دوربین فوق العاده ای که معادل آیفون ۷ پلاسه بهره میبره که با شبیه سازی از چشم و فناوری دید در شب در یکی از دوربین ها جدا از حالت شبیهdslr توانایی ثبت عکسهای فوق العاده در تاریکی و عکس های سیاه سفید رو داره.
نکته دیگر که خیلی شیائومی روش تاکید داره استفاده از سنسور آلتراسونیک برای اثرانگشت اه که دقت بسیار بالا و سرعت بالایی داره
در مورد قیمت هم حدود قیمتی اعلام شده برای نسخه رم 128G تقریبا 380 دلار اه که در حدود دو میلیون خواهد بود .که با در نظر گرفتن قیمت رقباش یعنی نت ۷ و آیفون ۷ پلاس واقعا ارزونتره

HTC Desire 10 Lifestyle HTC Desire 10 Lifestyle

1395/7/6 با این گوشی ها، فکر کنم حالا حالا ها اچ تی سی از ضرر ده بودن خارج نشه.

Samsung Galaxy J3 Pro Samsung Galaxy J3 Pro

1395/6/30 با همین قیمت یه نگاه به شیائومی redmi not3 نسخه کولکام بکنید .
اسنپدراگون ۶۵۰ رم ۳ صفحه باکیفیت تر و بزرگتر ، دوربین ۱۶ باتری ۴۰۰۰(البته مثل سامسونگ منفجر نمیشه) از همه مهم تر رابط miui که چند ساله بهترین رابط کاربری اه
کیفیت تولید و تعداد عرضه اش هم از این میان رده های سامسونگ خیلی بالاتره.(حتی از نسخه ویتنام اش)
الکی پولتون رو دور نریرید

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

1395/6/30 طبق آخرین اعلام رسمی شیائومی ردمی نوت چهار نسخه کولکام نخواهد داشت ، اما ردمی پرو با نسخه اسنپدراگون ۶۵۲ برای هند عرضه خواهد شد

Xiaomi Redmi 3 Pro Xiaomi Redmi 3 Pro

1395/6/25 حتما آپدیت کن ، اون دوستانی که مصرف شارژ شون هم زیاد شده دو نکته رو دقت کنن
یک اینکه بعد از آپدیت یکبار ریست فکتوری کنید و اجازه بدید گوشی شارژ اش کاملا صفر بشه و در حالت خاموش فول شارژ اش کنید
دوم توی تنظیمات باتری و شارژر گزینه battery saver رو روشن کنید که بصورت پیش فرض خاموشه
اگه مشکل داشتید میتونید به کانال زیر مراجعه کنید
https://telegram.me/miui_iran

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/6/25 دوست عزیز میشه شما بلد نیستی.
برو داخل قسمت گزینه های مخاطبین(میتونید از setting ,, system app,,contacts بری)اونجا از گزینه import/export contact رو بزن ، هر کدوم از سیم ها که بخوای هم میتونی وارد کنی هم از گوشی روی اون ذخیره کنی.
البته بهتره بدونی با اومدن گوشی های هوشمند دوره ذخیره مخاطب روی سیم تموم شده شما میتونی یه بکاپ از مخاطبان خود ت روی گوگل اکانتت یا همون می اکانت ایجاد کنی و همیشه بدون ترس از پاک شدن در هر نقطه و هر گوشی که خودت بخوای بهش دسترسی خواهی داشت.با روشن کردن syn contacts بصورت اتوماتیک تغییرات مخاطبین ات هم به اون بکاپ اعمال میشه

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/6/24 شما بجای تغییر رام برو از تم های آنلاین یه تم فلت با آیکون های دلخواه ات دان کن

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/6/23 نسخه اشتباه رو دانلود کردی ،مربوط به گوشی دیگه ای بوده ، دوباره برو دقیق دانلود کن

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/6/23 سلام
چون تعداد زیادی از دوستان سوال دارن در مورد گوشی های شیائومی.
می خوام یه اطلاعات کلی در مورد رابط کاربری کل گوشی های شیائومی یعنی miui بهتون بدم که اگر نگیم بهترین اما قطعا جزء بهترین رابط کاربری های دنیاست بهتون بدم.
تمام ی گوشی های شیائومی که از طریق سایت های معتبر فروخته مبشن دارای نسخه رسمی از رابط miuiهستند.
این رابط کاربری یا همون رام دارای پنج نسخه رسمی و تایید شده است که به دو دسته اصلی رام نسخه چین و رام نسخه بین‌الملل یا جهانی globalشناخته میشه که بسته به محلی که گوشی داراه عرضه میشه از یکی از این دو دسته رام بهره میبره .اگر میخواد بدونید الان شما از کدوم رام استفاده میکنید به settingبرید،قسمت about phoneو نسخه یا ورژن
miuiرو نگاه کنید.اگر ننوشته گلوبال یا چین و تعدادی حروف هست دو حرف وسط اگر CNباشه نسخه چین و اگر MIباشه نسخه گلوبال است.
اما تفاوت اصلی أین دو نسخه اول اینکه در نسخه چین شما امکانات بیشتری دارید مثلا میتونید فونت رو در تم بصورت جداگانه تغییر بدید و بهاپ های مخصوص بیشتری دسترسی دارید اما فقط برای رابط کاربری دو زبان انگلیسی و چینی خواهید داشت، که اگر با زبان انگلیسی مشکل نداشته باشید میتونید از اون بهره ببرید، درضمن امکانات گوگل سرویس بصورت پیش فرض روی این نسخه نیست اما خودتون میتونید اون رو نصب و فعال کنید.
در نسخه گلوبال پنجاه زبان از جمله فارسی برای رابط تعریف شده و امکانات می استور و فونت غیرفعال اه اما مثل بقیه رابط های کاربری شما میتونید از گوگل سرویس و استور و امکانات اش که بصورت پیش فرض نصبه بهره ببرید.
و اما نسخه های رام ها و آپدیت اونها:
رام چین :دارای سه نسخه است:اول stableاین نسخه بعد از چک شدن و رفع باگ ها در نسخه های توسعه منتشر میشه و تقریبا کامل و بدون هیچ باگ ای اه ، اما دیر به دیر آپدیت میشه و امکانات اش تغییر میکنه که مشخص ام هست چرا.دوم نسخه developیا توسعه که بعضی مواقع دارای باگ ایی کوچیک اه اما هر هفته آپدیت میشه و تغییر میکنه و امکانات جدید رو زودتر میگیره.و سوم نسخه alphaاین نسخه فقط برای تعداد خاصی از مدل گوشی ها عرضه شده و امکانات کاملتر ای نسبت به دیگر نسخه ها داره .
رام گلوبال:این رام هم دارای دو نسخه stable و develop اه اما دیگه آلفا برای این رام ارائه نشده ، ودر آپدیت شدن و تغییر امکانات و حتی تغییر نسخه اندروید همواره چند هفته ای عقب تر از نسخه چین هستش
البته برخی سایت ها خصوصا در ایران از نسخه های رام غیر رسمی که مثلا رام چین با امکانات گوگل بصورت پیش فرض، روی گوشی هاشون استفاده می کنن که بهتره به رسمی تغییر اش بدید.
شما درضمن میتونید خودتون هرکدوم از رام های رسمی رو دانلود کنید و بصورت دستی یا نصب توسط خود گوشی و اپلیکیشن آپدیت کننده اون ، جزء استفاده کننده های اون رام باشید.
امیدوارم بدردتون خورده باشه.
tlegrm id :@ zamanian123

Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm) Xiaomi Redmi Note 3 (Qualcomm)

1395/6/8 برو داخل قسمت پرمیشن های (مجوز) نرم افزار دسترسی به لوکیشن رو غیر فعال کن
موارد 1 تا 25 از مجموع 25 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا