مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Majid M
  • تاریخ عضویت : 1395/5/28
  • تعداد نظرهای داده شده : 146

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 146 مورد

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1399/1/15 باتری نوکیا 8.1
yun.ir/8qjjc3

یا
yun.ir/2qrtd4

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/6/10 سلامی مجدد بر دوستان و الان که داشتم کانال تگرام سایمان دیجیتال رو نگاه میکردم ، این گوشی ( نسخه ی 8.1 ) رو دارن با گارانتی شرکتی و قیمت عالی 4.169 میفروشن.
البته احتمالا با بالا رفتن نسبی قیمت دلار و درهم ، قیمتش فردا پس فردا این فروشگاه تغییر بده و ادمین سایت mobile.ir لطفا نظر من رو در صورت امکان زود تایید کنن تا اگه دوستانی تمایل دارن ژ این گوشی رو بخرن.مسلما از گوشی هایی مثل سامسونگ a50 که ظاهرا مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری زیادی دارند ، بهتره و ‌‌‌‌ اونطور هم که نوکیا اعلام کرده ، آخرای پاییز یا اوایل زمستون ، اندروید 10 رو هم میگیره

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/6/5 سلام دوست عزیز ، سایت سایمان دیجیتال هم قیمت هاش مناسبه و کارشون منظم و مرتبه و من برای خواهرم گوشی نوکیا 7 پلاس و همچنین برای برادرم نوت 9 از این سایت چند ماه پیش خریدم.اکثر گوشی هایی که می فروشن ، قیمت هاشون رقابتیه .

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1398/5/30 دوست عزیز ، من یادمه از نسخه های اندروید حداقل 4 به بعد این مشکل توی بعضی نسخه ها بوده و یادمه برای تبلت n8000 ای که داشتم و دارم ، اون موقع به توصیه ی یکی از آشناها برنامه ی Textra SMS رو نصب کردم که به نوعی جایگزین برنامه ی messaging گوشی میشه و این محدودیت دیگه وجود نداره ، مگه اینکه شما توی تنظیمات برنامه ی messaging گزینه ای رو ناآگانه انتخاب کرده باشی که بیشتر از مثلا فلان کاراکتر و حروف ، تبدیل به mms بشه.مشکل خاصی نیست و میشه از برنامه های مدیریت sms دیگه ای هم به جای textra استفاده کرد.

Samsung Galaxy A70 Samsung Galaxy A70

1398/5/30 سلام ، راجب مورد اولی که گفتی ، خیر .نیازی نیست .اون باتری های نسل قبل بود که باید 8 ساعت میزدی توی شارژ .البته هنوز هم از اون نوع باتری های توی بعضی جاروشارژی ها استفاده میشه یا ریش تراش های ساخت چند سال پیش ولی باتری های Li-Po نیازی به انجام این کار نیست.
راجب مورد دوم ولی نمیتونم اظهار نظر دقیقی بکنم ، چون خودم دارنده ی این گوشی نیستم ولی با توجه به حجم و آمپر باتری و همچنین بنچمارکش ، اگه برنامه ای نصب شده که داره زیادی رم رو درگیر میکنه یا پردازنده یا بازی های حجیم گرافیکی ، به نظر این مقدار مصرف طبیعی میاد ولی اگه استفاده ی معمول داری ، به نظر من یک بار گوشی رو ریست فکتوری کن ، خصوصا اگه تازگی برای گوشی آپدیتی با حجم سنگین اومده باشه و میزان روشنایی صفحه نمایش رو هم بذار روی حالت اتومات .
و توی تنظیمات گوشی ، گزینه ای باید باشه که نشون میده چه برنامه هایی بیشترین مصرف باتری و رم رو دارن.بعضی برنامه ها بهینه نیستن.منظورم اینکه سازنده ی اون برنامه نیومده دقت کافی رو به خرج بده که توی برنامه نویسی از کدهایی استفاده کنه که کمترین بهره رو از رم گوشی ببرن.یادمه چند سال پیش خوندم که شرکت اپل ، هر برنامه ای رو که توی store ش وجود داره و حجم زیاد و آنرمال و به عبارتی غیر طبیعی از رم رو استفاده میکنه از فروشگاهش پاک میکنه.پس اگه اطلاعات مهمی توی گوشی نیست ، یک بار ریست و تنظیمات کارخانه و بعدش ببین با نصب برنامه های شناخته شده و معتبر که بیشترین استفاده رو دارن ، باز هم میزان کم شدن شارژ باتری ، هنوز در حد زیادی هست یا نه.اگه خوب بود ، بعدش نصب بازی های سنگین و مجدد بررسی میزان مصرف باتری.با توجه به صفحه نمایش کم مصرف و همچنین پردازنده ی 11 نانومتری این گوشی ، قاعدتا میزان شارژ دهی اش در حد متوسط به بالا باید باشه.نه عالی و نه متوسط و ضعیف.

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/4/31 سلام عزیزان و قیمت بعضی گوشی های سامسونگ و نوکیا در دبی ، با همون درهم 3500 هم اگه حساب کنیم که شرکت ها یک ماه پیش مثلا ثبت سفارش کردن .... مگه بعد از اضافه کردن مالیات و هزینه ی گمرگ و رجیستری که برای گوشی های دوربر دو میلیونی خرید از دبی نهایتا بشه ، 300 تا 400 تومن ، خود شرکت ها و فروشندگان باید در مجموع حداقل 800 یا 900 تومن سود روی گوشی بگیرن ؟ ...الان کافیه نفوذ داشته باشی و کمی سرمایه ، راحت میشه شرکت زد و روی هر گوشی زیر 4 میلیون ، یک میلیون سود.
حیف که تازگی ها کسی از اعضای خانواده ام نرفتن سفر کربلا و دیگه نیازی نبود به خاطر یه گارانتی که بعید هم میدونم توی ایران بدرد بخوره ، این همه پول زور بدم.چون دوست پدرم گاه به گاه میده دوبی و همین گوشی a30 توی دوبی نهایتا قیمتش بشه 2 میلیون.نمیدونم به کدامین گناه گیر همچین مسئولینی افتادیم که هی برای مردم کشورمون هزینه های اضافی می تراشن.
http://uupload.ir/files/79e3_img_20190722_140727.jpg

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/14 و همچنین زیباتر این بود که به جای فرافکنی توضیح دقیق میدادید منظور از رام کاستوم چیه ؟
و گرنه این توهین شما چیزی از شخصیت من کم نمیکنه ، فقط فقر فرهنگی شما و ضعف تون رو در بحث و گفتمان بر مبنای منطق و اصول میرسونه و گرنه لیبل شخصیت تک بعدی و کسی که نه منطقی داره و نه شخصیت با دانشی از جانب دیگرانی که باهاشون مباحثه می کنید ، بهتون می چسبونن.من هم اگر کوچک اطلاعاتی در چندین حوزه دارم ، فقط و فقط ناشی از اینکه برام مهمه کمکی کرده باشم .خوشبختانه ظرفیت پذیرش اشتباه رو هم دارم.چیزی که شما با این نوشته تون نشون دادید فاقدش هستید.در هر حال من شخصیت خوش بینی دارم و امیدوارم این یادآوری من باعث بشه باز هم اظهار نظر بکنید ولی با مطالعه ی کافی و مناسب نسبت یه اون موضوع.
اگر هم من دوباره پاسخ دادم ، به این خاطر بود که با مدرک و ادله بهتون گوشزد کنم که دارید اطلاعات کاملا غلطی ارائه کنید و ظاهراً هم از روی استطیال با چندین اکانت به نظرات من و امثال من که داریم نقد میکنیم و نه مخالفت کورکوانه نظر منفی میدید.مشکلی نیست ، راحت باشید.به خاطر منفی خوردن پول یا چیز مشابهی از دست من نمیره و به شما هم جایزه نمیدن

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/14 سلام و آخرین بند صحبت هاتون کاملا گویای سلامت روح و روان خودتون هستن و اینکه نه حرفت ی من در حیطه ی IT هست و نه هیچ کدوم از سه مدرک دانشگاهی بنده کوچکترین ارتباطی با مبحث IT نداره.توصیه میکنم به جای حرف های حاشیه ای اگه میتونید کمکی بکنید در انتخاب درست دوستانی که به دنبال مشورت خوب هستن .
من هم صرفا کسی هستم که توی زندگیم سعی کردم اگه راجب مبحثی اطلاعات کافی رو ندارم ،وارد اون بحث نشم.
در هر حال امیدوارم شما هم با دیدی باز وارد مباحث بشید و نه ذهنیتی بسته به مثابه ی این حمله که همیشه حق با منه یا هر چی دیگران بگن ، فارغ از اینکه حرف طرف مقابل شما درسته یا نه.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/13 سلام ، نوکیا x7 با اندروید 8 به بازار اومده و فکر میکنم حدوداً دو سه ماه پیش هم اندروید 9 رو‌گرفت.به احتمال زیاد اندروید 10 رو هم دریافت میکنه.شاید اواسط پاییز

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/12 یه سوال ، تا به حال کنجکاو نشدید بدونید کاستوم رام یعنی چی یا باز هم اکتفا کردید به گفته های این و آن ؟ قضاوت رو میذارم به عهده ی عزیزانی که میان این صفحه و نظرات رو میخونن و توجه شما رو جلب میکنم به تعریف کاستوم رام :
علاوه بر رام‌ رسمی که در ابتدا توسط سازنده روی تلفن‌ هوشمند به صورت نصب شده قرار گرفته، رام‌های غیر رسمی زیادی هم توسط توسعه دهندگان مختلف ایجاد شده است. این رام‌های غیر رسمی که با نام کاستوم رام هم شناخته می‌شوند، برای مدل‌های مختلفی از گوشی‌ها موجود بوده و افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
#حالا براتون ثابت شد که اهل مطالعه نیستید ؟ رامی که شرکت سازنده خودش روی گوشی پیاده کرده ، کاستوم رام نیست و اونایی هم که اومدن رام گلوبال روی x7 ریختن ، قطعا نمیتونن کلاه برداری کنن .چون روی بدنه گوشی در نهایت که نوشته x7 و محض اطلاع شمای با سواد و ادیب و انتقاد پذیر؟! ، اون رامه کاستومه که اصلا آپدیت OTA نمی گیره و نه رام رسمی کارخونه.در کل فکر میکنم یه جور لجاجت و اصرار دارید و حاضر نیستید اشتباهتون رو قبول کنید

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/12 یه لطفی بکنید ، اگه دارنده ی چه گوشی نوکیا 8.1 یا نوکیا x7 هستید و احساس میکنید که میخواهید کمکی بکنید به افرادی که می خواهند یکی از این دو ورژن رو بخرن ، پس بهتره از تجربیات تون در این باره بگید.در غیر این صورت وقتی صاحب کالایی که داره روش بحث و گفتمان صورت میگیره نیستید ، اون موقع شما دقیقا چجوری می تونید خوب و بد اون گوشی رو بگید ؟ خوشحال میشم بهم بگید تا الان خروجی حرف های شما چی بوده ؟ مثلا کیفیت دوربین x7. از نگاه شما چطوره ؟ یا چه رام چین و چه گلوبال ؟ میزان نگه داشتن شارژ ؟ و ...

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/11 نمونه عکسی از دوربین نوکبا X7
http://yon.ir/Js9fd
امیدوارم اگه شخصی نسبت به کیفیت عکس توی طول روز این گوشی براش شک و شبهه ای پیش اومده ، این عکس برای خرید کمکی بکنه.البته شاید در حد 8.1 نباشه ، چون رام گوشی x7 ، چینی هست و اصلا هم مهم نیست که سخت افزار این دو ورژن مثل همدیگه هستن و از یک الگوریتم برای پردازش عکس استفاده میکنن.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/11 آقا رضا ، این پیشنهاد برادرانه ی منه که من بعد اگه ایشون طبق روال روتینی که داریم هی می بینیم و هی ایشون تکرار میکنه حرف هایی که معلوم نیست از کجا شنیدن و متاسفانه اشتباه می باشه ، جواب شون رو ندیم.ایشون راجب نامگذاری شرکت نوکیا ایراد گرفتن ، خب شرکت هم‌ معترف به این موضوع شده ولی ایشون باز هم انتقاد میکنن.خب اشتباهی در گذشته صورت گرفته و قراره حل بشه.میگن رام چین اینطور و اونطور ، خب طبیعتا هر کسی رام چین خریده اگه نگیم همه ، اکثرا چه خوب و بد این رام رو قبول کردن که حاضر شدن براش هزینه کنن.میگن آپدیت برای x7 نمیاد اگه رام گلوبال روش ریخت.اگه به من باشه که سعی میکنم همیشه دنبال کننده ی اخبار علمی باشم و خصوصا علم و فناوری ، میگم میشه .کلا از بحثی که راجب مسائل علمی هست ولی منطقی نباشه ، خوشم نمیاد و صراحتا هم میگم اگه نسبت به موضوعی شناخت و آگاهی کافی ندارم ، وارد بحثنمیشم.ایشون هم اگه خیلی ناراحتن ، میتونن راجب صرفا خود گوشی نوکیا 8.1 صحبت کنن و نقاط ضعف و قوت این ورژن و راهنمایی کردن خریداران و نه misleading و مسبب دودلی برای افرادی که فکر میکنن ببن این دو ورژن تفاوت فاحشی هست.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/11 اگه بازار هدف اون گوشی با صرفا دو نام گذاری متفاوت بود ، بله ، میشد کلاهبرداری سیستماتیک خود اون شرکت و گرنه اگه شما واقعاً کمی دقیق تر به صحبت های من توجه می کردید ، نوشتم x7 فقط و فقط برای بازار چین معرفی شده و با توجه به سیاست های تجاری نوکیا و اکثر شرکت های گوشی ساز ، گاها نسخه ی جهانی رو با نام دیگری معرفی میکنن.چرا راه دور برم ، مثلا هواوی رو یادمه که گوشی نوا پلاس رو برای بازار جهانی و همین گوشی رو با نام G9 برای بازار چین معرفی کرد .دیگه مثال از قابل فهم تر ؟!! پس بذارید رک بگم به جای بحث های طولانی که به مثابه ی روده درازی می باشند ، این وقت و زمانی رو که می‌ذارید برای اصرار روی حرف هاتون ، برای تحقیق عمقی مطالبی که دوست دارید بدونید ، بذارید.ما اینجا داریم از مسائل علمی حرف میزنیم که جزو بدیهات هست .مبنایی باید برای حرفهامون باشه.لطف کنید اگه نسبت به مطلبی اطلاع کافی رو ندارید با سواستفاده از مبحث اشتراک گذاری آزاد اطلاعات ، وقت من و امثال من رو بگیرید که مجبور بشیم در جواب گفته های شما هی توضیح بدیم که دیگران توی بحث خریدشون دودل بشن .اگه منتقد هستید ، پس نقد پذیر هم باشید.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/11 ظاهرا شما باز هم بد متوجه شدید که البته برای بنده مساله ی تکراری هست و اتفاقا صحبت های شما این نشانی ها رو میده که انگاری حرف هایی که می زنید تاثیر پذیرفته از کانال های همچون مای نوکیا هست که گوشی های رام چین نوکیا رو فاقد ارزش می‌دونه .

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/11 اول سلام و دوم اینکه من فکر میکنم حکایت منطق حرف های شما ،همون حکایت نرود میخ آهنین در سنگ هست .اگه منطقی پشت حرفهاتون باشه ، آدمی لذت میبره از مباحثه با شما و نه اینکه بگه طرف مقابلم معلوم نیست مبنای این حرف هایش چه چیزی می تونه باشه و اینکه با لفظ قلم حرف زدن ، قرار نیست کاور درست بودن بر حرفاتون بپوشونید.چون خودتون تمایل دارید ، پس بنده هم صراحتا میگم که شما حداقل توی مباحث تون راجب تلفن همراه نشون دادید اکثریت حرفاتون بی معناست و قطعا ناشی از سطحی نگری .چرا سطحی نگری ؟ به این دلیل که کاملا محرز و واضح هست که حتی بعد از توضیحات من و چندین نفر دیگر راجب موضوعاتی که مطرح شده ، نرفتید کمی وبگردی بکنید تا ببینید حرفی که از این و آن شنیدید درسته و انصافا من اگه موبایل فروش بی انصافی بودم که الکی بولد شدم و مشهور و شما هم خریدار زود باور ، به راحتی می تونستم نظرتون رو راجب گوشی نه چندان خوش فروشی تغییر بدم .روی هوا حرف زدن سخت نیست ولی متوجه باشید که که شاید فردی بودجه ی محدودی داره و شما با این دید سطحی تون اون بنده خدا رو اگه میخواد گوشی با مشخصات x7 بخره ، دلسرد میکنید.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/9 در آخر اینکه هر موقع آپدیتی برای نوکیا 8.1 اومده ، نهایتا چند روز بعدش برای x7 ، پس اون شخصی که خودشو کشته که بگه این دو گوشی زمین تا آسمون فرق دارن ، یا خودش بعدا رفته نوکیا 8.1 با قیمت بالا مثلا 6 میلیون خریده و وقتی میبینه که هیچ تفاوت فاحشی بین این دو ورژن نیست ، احساس میکنه گول خورده و هزینه ی الکی کرده یا اینکه دوربرش موبایل فروشی هست که بهش اطلاعات غلط مبده.
در هر حال ایشون نمیدونم چه اصراری دارن که اطلاعات نادرست رو منتشر کنن و تعدادی از دوستانی رو که میخوان از بین این دو ورژن یکی رو بخرن ، دودل و گمراه کنن.
درک کنیم که ما در قبال حال حرف هامون مسئولیم.خودم که واقعا یادم نمیاد به شخصی گفته باشم این مدل رو بخر یا اون مدل رو .فقط تفاوت ها رو بیان کردم و نه تحمیل کردن عقایدم.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/9 و البته که این گوشی نوکیا 8.1 هم حدودا یک ماه پیش تخفیف عالی توی بازار یا هند یا امارات بهش خورده بود و دوربر 300 دلار یا کمی کمتر.300 رو ضربدر دلار 13600 بکنیم به اضافه ی هزینه گمرگ و رجیستری ، نهایتا بشه 4.500 تا 4.700 ، نسخه ی 4 گیگ رم.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/9 کاملا درسته دوست عزیز و تعجب میکنم از افرادی که مبگن اگه رام گلوبال روی گوشی نسخه ی چین ریخته بشه ، اون گوشی دیگه آپدیت نمیگیره.در حالیکه کرنل نرم افزار ها اگه سخت افزارهای دو گوشی عین هم باشن ، راحت جواب میدن.توی سایتی خوندم شخصی اومده بود رام اندروید فکر میکنم مرحوم گوشی نوت 7 رو روی s7 پورت کرده بود و جواب هم گرفته بود.یا چرا راه دور بریم ، اکثر گوشی های شیائومی توی بازار ایران مشخصا رام چین روشون بوده و وارد کننده ها اومدن رام گلوبال روشون ریختن و فروختن و کاربران هم مشکلی برای آپدیت نداشتن.
من میخواستم زودتر این مطلب رو بگم ولی با خودم گفتم شاید اون شخص خودش بعدا متوجه اشتباه بودن حرفش شد ولی ظاهرا خیر.حتی ایشون بعدا هم نرفتن یه تحقیقی بکنن که حرفشون مبنا و منطقی توش هست.مثلا توی همین سابت مای نوکیا هم چه حرف خنده داری رونوشته بودن تا مشتریان گوشی های رام گلوبال خودشون رو بخرن.اگه درست یادم باشه برای گوشی x6 بود.میگفتن دیسپلی این گوشی با نسخه ی جهانیش یکی نیست و اگه خراب شد ، راحت گیر نمیاد.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/9 عزیز جان ،کلاه سرشون نرفته.نوکیا و اکثر شرکت های بزرگ حتی همون سامسونگ هم سعی کردن گوشی های معرفی کنن که برای بازار چین قیمت بسیار رقابتی داشته باشن.نمومه اش هم گوشی های سری c سامسونگ.کلا نمیدونم منابع تحقیق ومطالعه ی شما کی ها هستن.موبایل فروشی ها ؟ افرادی که اطلاع سطحی دارن و ... ؟
گوشی نوکیا 8.1 هم قیمتش الان دوربر 18000 روپیه توی هند و به عبارتی 260 دلاره اگه توی بعضی کشورها و علی الخصوص کشورهایی اروپایی گرونه ، بخش ش برمیگرده به مالیات.شما الان بخواهی همین گوشی نوت 9رو مثلا توی امارات با واحد دلار بخری ، دوربر 750 تا 800 دلار ولی توی اروپا قطعا بالای 850 دلار یا 800 پونده.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/4/9 تقریبا یک یا دو هفته پیش توی کانال مای نوکیا این خبر و مطلب درج شده بود که یکی از مدیران نوکیا هم نسبت به این انتقاد که نام گذاری گوشی های اندرویدی و تولیدات دو سه سال گذشته گیج کننده است ، گفته که این انتقاد رو قبول داریم و این صحبت رو هم بعد از نزدیک به دو سهماه از معرفی گوشی های نوکیا 4.2 و ... زده.
کمی مطالعه داشتن ، گناه نمیشه.!!!

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/3/14 پردازنده اش که قاعدتا جوابگو هست و اگه سیستم عامل گوشی بهینه باشه ، 4 گیگ رم هم کافیه.
راجب رنگش هم زیاد توجه به حرف دیگران نداشته باش و اینجور نیست که رنگ گوشی انگار صورتیه و از دور هم توجه رو جلب میکنه.نهایتش اینکه بعدا براش یه فلیپ کاور از مای نوکیا میخری ، رنگ سورمه ای یا کاورهای autofocus که پشت گوشی کاملا پوشونده میشه.
البته به نظر من رنگ بنفشش چون تیره است ، خیالت راحت که جنبه ی دخترانه نداره .

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/3/14 میزان خرابی توی ساخت هر محصولی تقریبا غیر قابل اجتنابه و این مشکلی که شما میگی رو من ندارم و اوایل بهمن ماه گوشی رو خریداری کردم و قبلش هم نوکیا 8 و نمیدونم مبنا و اساس اون شخصی که گفته گوشی های ساخته hmd بی کیفیتن چیه ، آیا اون فرد به آمار کلی تعداد محصولات ساخته شده و درصد خرابی شون واقف بوده یا بر مبنای مشکل دار شدن چند گوشی که شاید 0/001 از کل گوشی ها ساخته شده بودن ، تکیه کرد.در هر حال شما بری چه ایفون بخری یا سامسونگ و هواوی ، قطعا توی تولید انبوه یک کالای ، درصدی خرابی وجود داره .این یک اصله و میتونی راجبش تحقیق کنی.
و در آخر اینکه به نظر من شما بدشانس بودی و اصولا امروزه آمار خرابی گوشی های تازه ساخته شده خیلی کمه.

Huawei P30 lite Huawei P30 lite

1398/2/30 ظاهرا خود شرکت هواوی به صورت رسمی میخواد این گوشی رو وارد بازار ایران بکنه و با قیمت رقابتی 3 میلیون که انصافا خوبه.متن خبرش
http://yon.ir/Be2HP

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/2/29 برای من یک روز شارژ کامل رو با استفاده ی نیمه ی سنگین نگه می داره.اتفاقا با توجه به اندازه ی صفحه نمایش و حجم باتری ، قطعا میشه گفت میزان شارژدهی گوش خوبه و نه ضعیف یا متوسط.

Samsung Galaxy A7 2018 Samsung Galaxy A7 2018

1398/2/28 توصیه میکنم با فیلترشکن فعال بری دوباره توی تنظیمات و قسمت اپدیت.به احتمال زیاد مشکلت حل میشه.با یکی دو فیلترشکن خوب تست کن

Samsung Galaxy A30 Samsung Galaxy A30

1398/2/28 این مشکل رو منم با گوشی نوکیا x7با نسخه ی اندروید 9 دارم ، البته برنامه اینستاگرام خیلی دیر پیام ها میرسه و‌ فکر میکنم مشکل از نسخه ی اندروید 9 باشه.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/2/8 سلام ، من اتفاقا توی تعطیلات نوروز دو روزی که تهران بودم ، بعد از ظهر چهارشنبه ای یه سر رفتم طرف پاساژ چارسو و علاالدین که روبروی همدیگه ان ، برام جالب بود که هم موبایل فروشی های بیرون از پاساژ علاالدین و رو به خیابون و هم توی خود پاساژ نسخه ی 8.1 رو داشتن.میشه گفت تقریبا همه ی گوشی های اندرویدی نوکیا.6.1 پلاس ، 6 پلاس ، فقط وقت نشد قیمتی بگیرم ، چون میخواستم گوشی یکی از آشناها رو بدم برای تعمیر ولی شاید دوربر 5 تا 5.400 باشه.شاید کمی هم کمتر و بیشتر

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/27 مبارک باشه و حق با شماست.ظاهرا دو سه هفته ای میشه که نمیشه بدون فیلترشکن از استور گوگل دانلود کرد.البته به نظر میرسه این مشکل رو بعضی اپراتورهای تلفن همراه ندارن و فکر میکنم با ایرانسل یا همراه اول این مشکل وجود نداره.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/25 باشه ، حق با شماست و من از طرف توسعه دهندگان اندروید وان که میخواستن سرعت آپدیت شدن و روون شدن رام رو بالاتر ببرن ولی توان علمی شون اجازه نداد و باعث ایجاد محدودیت در نصب برنامه ها شدن عذر خواهی میکنم.
... فقط و فقط کافیه 5 دقیقه وقت بذاری و توی نت بنویسی مزیت های اندروید اون ، بی شمار مطلب و مقاله پیدا میکنی که وجه مشترک همه شون هم روون بودن رام گوشی و همچنین گرفتن آپدیت سریع تر.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/18 و یه چیز دیگه ، اصولا گوشی های میان رده و پرچم دار توی نسخه های اندورید 5 ، 6 به بعد اونقدر سخت افزار و نرم افزار خوب بهینه شدن که روون باشن و هنگ نکنن.با توجه به تجربه ای که خودم با داشتن گوشی های نوکیا 8 تا چند ماه پیش و الان X7 دارم ، چون خود شرکت سامسونگ هم برخلاف 3 ، 4 سال پیش که برنامه های جانبی زیادی روی رام گوشی میذاشت و به اصطلاح اون نسخه ی اندروید رو شلوغ پلوغ میکرد ، الان خیلی کمتر برنامه های پیش فرض داره.پس اینجور نیست که رم دستگاه الکی درگیر برنامه های فعال توی بک گراند باشه.نوکیا هم از وقتی گوشی های اندرویدی میزنه ، سعی کرده دستکاری توی اون نسخه ی اندروید نصب شده نداشته باشه.نهایتا یکی دو برنامه ی اختصاصی خودش مثلا برنامه ی دوربین که اگه هم از برنامه ش کسی خوشش نیاد ، میتونه یک برنامه ی دوربین دیگه مثل برنامه دوربین گوشی های پیکسل رو از توی بعضی سایت ها دانلود کنه.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/18 شخصا معتقدم برای خرید لوزام الکترونیکی ، باید در عمل دید که اون وسیله واقعا منطبق با تبلیغ هایی که ازشون شده ، هستن یا اغراقی در این بین صورت گرفته ، منظورم اینکه اگه خیلی فوری نیست خریدن گوشی براتون ، بهتره یکی دو هفته ای کمی صبر کنید و توی همین سایت و صفحه ی مرتبط با گوشی a50 ، نظرات کاربرانی که این گوشی رو خریدن و دارن ازش استفاده میکنن ، مطالعه کنید.چون اگه درست متوجه شده باشم ، یکی دو هفته مونده به تعطیلات عید نوروز این گوشی برای فروش توی بازار موجود شد.
و در آخر اینکه مشخصات سخت افزاری گوشی A50 که در ظاهر و به اصطلاح روی کاغذ خیلی خوب به نظر میرسه.چون پردازنده اش از سری 9000 اگزینوس و 10 نانومتری ِ و بنچمارک گوشی رو که چند روز پیش از روی کنجکاوی توی سایت kimovi نگاه میکردم ، خیلی بهتر از گوشی مثل A7 2018 با همین رینج قیمتی بود.برای کسانی که خیلی گیم باز نیستن ، این پردازنده قاعدتا باید راضی کننده باشه.دوربین هاش هم که به صورت عددی برای یک گوشی میان رده ، خوب به نظر میان ولی بهم ثابت شده که تعداد دوربین ها و عددها نباید همیشه یک ملاک قطعی در نظر گرفت.چون همین گوشی A7 یا A9 با وجود داشتن سه و 4 دوربین ، چندان کیفیت درخور توجهی با توجه به قیمت و تبلیغ هایی ازشون شده ، نداشته.اینو در عمل خودم هم دیدم.یکی از آشناهام A7 2018 داره و میگفت از کیفیت دوربین سلفی ش چندان راضی نیستم.
و بندرعباس که قبل از تعطیلات نوروز ، نسخه ی 64 گیگ رو دوربر 3.500 میفروختن و در آخر هم اینکه راجب گوشی X7 با همون 8.1 هم که توضیحات لازم توی همین صفحه و صفحات قبل به اندازه ی کافی گفته شده.

Xiaomi Mi Play Xiaomi Mi Play

1398/1/16 این گوشی رو میتونید با قیمت دوربر 2 تومن از چاینا اوردرز بخرید.فکر میکنم نسخه ی 4/64 گیگ

Xiaomi Redmi 7 Xiaomi Redmi 7

1398/1/16 چاینا اوردرز نسخه ی گلوبال 3/32و تحویل 5 اردیبهشت رو 1950 میفروشه.کلا سایتش از لحاظ قیمتی اکثر گوشی هاش فوق العاده است و دو ماه پیش یک گوشی nokia x7نسخه ی 6/64 خریدم .برای همین هم کارشون رو قبول دارم.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/15 احتمالا موجودی انبار شون خیلی محدود و کم بوده.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/15 به خاطر cpu و رم 6 بله ولی با ورود گوشی های جدید سری A و M سامسونگ ، حق انتخاب الان بیشتره.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/12 دوست عزیز ، اشتباه شنیدید ، چون فلسفه ی توسعه ی اندروید وان که فکر میکنم تقریبا دو تا سه سال از زمان عرضه کردنش میگذره ، فقط و فقط این بوده که شرکت های تولید کننده ی گوشی زودتر نسخه ی های جدید اندروید رو برای آپدیت ارائه کنن و همچنین سبک و روون موندن رام گوشی ، چون توی نسخه ی اندروید وان ، تنها برنامه های پیش فرض خود گوگل مثل گوگل فتوز ،جیمیل و ... از پیش نصب شدن.مثل نوکیا 7 پلاس که خودم باهاش کار کردم ، فقط شاید شرکت سازنده ی دو سه برنامه ای که خودش توسعه داده رو هم نصب کنه.مثلا نوکیا و‌ برنامه ی دوربین .اش قرار نبوده که محدودیتی ایجاد کنن.صادقانه بگم تعجب میکنم از اینکه بعضی ها بدون مطالعه و آگاهی کافی نظراتی میدن که باعث ایجاد شک و شبهه برای دیگران میشن.نهایت وقت و زمانی که یک‌ سرچ ساده و‌ مقالات مرتبط با این مبحث می‌بره ، شاید ده دقیقه هم نشه.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/11 سلامی مجدد بر دوستان و الان که داشتم کانال تلگرام سایت چاینااوردرز رو نگاهی میکردم ، دیدم که نوکیا x7 ، ورژن 4/64 رو با قیمت 4 تومن و موجودی انبار ایران شون برای فروش شارژ کردن.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/11 خیر ، هر برنامه ای قابل نصبه دوست عزیز.

Nokia 8.1 (X7) Nokia 8.1 (X7)

1398/1/1 چقدر گرون شده و من تازگی ها سری به این دو سایت بست چاینا و چاینااوردرز نزده بودم و فکر میکردم نسخه ی 4/64 نهایتش باشه ، 3.600 تا 3.700 ، در هر حال برای خرید نسخه ی جهانی (8.1) سایت سایمان دیجیتال یک هفته پیش اینو برای فروش در سایت قرار داده ، 4.990 و چون 4 ماه پیش گوشی نوکیا 7 پلاس خواهرم از اینجا خریدم ، میتونم بگم معتبره و بعد از ارسال بسته ی سفارش هم نهایتا تا عصر یا فرداش کد رهگیری سفارش رو هم میفرستن.رنگ زرشکی تیره رو الان برای فروش دارن.
اگه هم میخواهید x7 بخرید ، فکر میکنم از چاینا اوردرز بخرید بهتره.نمیگم بست چاینا بده ولی من خودم تا به حال از اونجا خریدی نداشتم .
کلا سایت emalls.ir هم برای دیدن کمترین و بیشترین نرخ قیمت های کالاهای مختلف ، سایت فوق العادیه .خودش سایت فروشگاه نیست ، بلکه فروشگاه ها اونجا آگهی قیمت هاشون رو ثبت میکنن و اکثر سایت ها هم اونجا عضو هستن ، البته از وقتی که گوشی دیگه قانونی وارد نمیشه ، بعضی سایت ها مثل سایمان دیجیتال آگهی فروش گوشی هاشون رو برداشته و باید بری توی خود سایت و نرخ گوشی های رو بررسی کنی.
موارد 1 تا 40 از مجموع 146 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا