مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : امین ی
  • تاریخ عضویت : 1395/5/24
  • تعداد نظرهای داده شده : 17

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1400/11/6 نمی دونم شما این مدل گوشی را دارید یا خیر ولی من خودم و چند تا از دوستانم که این مدل دارن و استفاده در حد معمولی و استفاده از نرم افزارهای اینستا و واتس اپ و تلگرام و خودم به شخصه بالای 90% مواقع شارژ گوشی رو بین 20 تا 80 درصد نگهداشتم، بازم سلامت باتری خیلی زود کاهش یافت و بعد 8 ماه استفاده به 89 درصد رسید.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1400/11/6 متاسفانه سلامت باتری این مدل آیفون به سرعت کاهش پیدا میکنه ولی در سری های 11، 12 و 13 اصلا اینگونه نیست و یکی از دلایلش سی پی یو هستش که نسبت به نسل 7 و 8 ارتقا پیدا کرده و بااینکه این 3 مدل گوشی یک نوع باتری دارن ولی کاهش سلامتی باتری این مدل سریع تر اتفاق می افته.

Apple iPhone SE 2020 Apple iPhone SE 2020

1400/11/6 تو پارت نامبرهای مختلف یکسری محدودیت براساس قوانین و شرایط اون کشور اعمال میشه.
مثل چین و ژاپن که صدای شاتر دوربین رو نمیشه قطع کرد.
یا آمریکا که دو سیم هستش ولی یکی فیزیکی و دیگری e-sim و ... که از لینک زیر میتونی محدودیت های پارت نامبرهای مختلف رو ببینی.
https://www.technolife.ir/blog/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%A8%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-apple/

HTC One A9 HTC One A9

1396/1/31 سلام
دوست عزیز برای گرفتن اسکرین شات دکمه power و دکمه کم کردن صدارو هم زمان فشار دهید و برای چند لحظه نگهدارید.

HTC One A9 HTC One A9

1395/7/4 سلام دوست عزیز
من خودم قبل خرید این گوشی یک گوشی پایین رده ال جی L70 DUAL داشتم که باهاش فقط کلش گاهی اوقات بازی میکردم و اینکه برنامه کمی نصب میکردم تا لگ نزنه اما با این وجود لگ داشت !!!
خودم قصد خرید گوشی نداشتم تا آخر امسال اما متاسفانه گوشی بنده یه نیم ساعتی در آب بود و غیر قابل استفاده شد !!!
برای من باطری حرف اولو میزد چون من تو نت گشت و گذار دارم و روزی هم میانگشن شاید 30 دقیقه کلش بازی کنم و با نرم افزارهای چت نیز سرو کار دارم و از نت همراه اول هم استفاده میکنم پس باتری برام هیلی مهم بود و با توجه به تحقیقاتی که انجام دادم اکثر گوشی ها مشکل باتری دارن با چنین استفاده ای !!!
من یک تبلت رو جایگزین یک سری از کارهای روزمره کرده بودم و قید باتری رو زدم و چون گوشیی میخواستم که در حد پرچم دار حداقل باشه و حافظه داخلی 32 گیگ و رم 3 هم باشه و از همه مهم تر بروز بودن نرم افزار هم داشته باشه با این گوشی مواجه شدم و بعد که رفتم بازار موبایل و چند تا عکس باهاش انداختم و خوش دستیشو دیدم دیگه راغب شدم که بخرم و دیگه اصن باتری برام مهم نبود چون واقعا دوربین هاش نیز خوب بودن ولی چون این گوشی میان رده هست و اصن نباید با پرچم دار مقایسه بشه واقعا تو رنج قیمتش خیلی عالی هستش از همه لحاظ به جز باتری !!!
اول که گوشی دستم رسید و باهاش کار کردم قشنگ باتری تو ذوق زد ولی با گذشت زمان عادی شد برام و یه فست شارژ هم براش خریدم که دیگه نیم ساعته گوشیو بیش از 50 درصد شارژ میکنه و منو لنگ نمیزاره.
نظر کلی من اینه که گوشی عالیه و تا چند وقت دیگه اندروید نوقا نیز براش میاد ولی HTC بدقولی کرده وگرنه تا الان باید میومد.
فقط فقط اگه نت گردید تو طول روز زیاده و به فکر بازی هم هستی و همیشه به وایرلس یا نت خط وصلی به فکر یه فست شارژ یا پاوربانک باش وگرنه در حد استفاده معقول که 1 ساعت نت گردی و 1 ساعت بازی باشه یک روزو که راحت جواب میده حتی بیشتر.
ببخشید که زیاد شدو باشد که انتخاب مناسبی برای گوشی داشته باشی.

HTC One A9 HTC One A9

1395/7/2 سلام دوست عزیز
من تو این دوهفته استفاده که راضی بودم, امیدوارم شما هم راضی باشید.

HTC One A9 HTC One A9

1395/7/2 سلام دوست عزیز
ازلحاظ خوش دستی که به نظر من عالیه
از لحاظ دوربین خوبه, مخصوصا سلفیش اما با پرچم دار مقایسه نشه لطفا چون در محیطهای کم نور میزانی نویز داره
باطریشو من راضی نیستم ولی باقی خصوصیاتش میچربه به این مورد منفیش

HTC One A9 HTC One A9

1395/7/1 سلام دوست عزیز
چندتا پست پایین تر توضیح دادم از کجا و به چه قیمتی خریدم.
یه نکته هست در مورد قطع شدن شارژ و اون اینه که شما اگه گوشی Restart هم کنی باز هم گوشی شارژ نخواهد شد و باید منتظر بمونی تا گوشی کمی خنک بشه و دوباره متصل کنید به شارژ!!!

HTC One A9 HTC One A9

1395/7/1 سلام دوستان
مشکل قطع شارژ به هنگام شارژ کردن دقیقا نمیدونم دلیلش چی میتونه باشه !!!
اما با توجه به اینکه من شارژر عوض کردم و مشکلم حل شد احتمال زیاد مشکل سخت افزاری بوده و به شارژر HTC یا کابل متصل به شارژر مرتبط میشده !!!
دوتا نکته هست که یکیش کابل متصل به شارژر که اگه میخواهید عوض کنید حتما با کیفیتشو بگیرید وگرنه اون کارایی که باید داشته باشه را نخواهد داشت.
نکته بعدی اینکه اگه میخواهید از شارژر دیگه ای استفاده کنید حتما توجه داشته باشید که شارژر حتما تاییدیه شرکت کوآلکوم داشته باشه، چون بورد این گوشی رو شرکت کوآلکوم ساخته.

HTC One A9 HTC One A9

1395/6/31 سلام دوست عزیز
من معمولا با توجه به اطمینانی که به شرکت دی جی کالا دارم، همچنین خریدهایی را از جمله گوشی خودم و همین شارژر را از این شرکت تهیه کردم.
شارژر من 2 پورت هست که به رنگ نارنجی هستش که هر دو شامل quick charge 3.0 شرکت کوآلکوم می باشد و به قیمت 79 هزار تومان خریداری کردم، سایر شارژرهای AUKEY که 3 یا 4 یا ... پورت هستند شامل پورت سبز رنگ هم می شوند که از تکنولوژی شارژ سریع بهره می برند، اما پورت های نارنجی رنگ شارژ سریع نسل سوم کوآلکام می باشد.

HTC One A9 HTC One A9

1395/6/30 سلام دوستان
من یه مشکلی با شارژر گوشیم که معمولی هم هست داشتم و این بود که متاسفانه گاهی اوقات اتصال قطع میشه و حتی شارژرو از پریز برق درمیاوردم و میزدم به پریز, بازم اتصال برقرار نمیشد, تا اینکه باید یه چند دقیقه ای میگذشت و دوباره وصل میکردم به شارژر تا اتصال برقرار میشد, حتی ری استارت گوشی هم کمکی به این قضیه نمیکرد !!!
حتی من یه تبدیل برای دو شاخه کردن شارژر با کیفیت خوب تهیه کردم ولی باز هم مشکل پابرجا بود !!!
بالاجبار یک شارژر از شرکت AUKEY که از QUICK CHARGE 3.0 پشتیبانی میکنه خریدم, این شارژرو تو خود سایت کوآلکوم هم به عنوان شارژری که از شارژ سریع نسل سوم پشتیبانی میکنه معرفی کرده.
قبل خرید این شارژر با شارژر خود HTC گوشیم از ۲۰ تا ۱۰۰ حدود ۱۰۰ دقیقه طول میکشید, با این شارژر حدود ۶۰ الی ۷۰ دقیقه طول میکشه و تو نیم ساعت اول ۵۰ درصد شارژ میکنه.
و دیگه اون مشکل قطعی حین شارژو ندارم !!!
به نظر دوستان مشکل شارژر اصلی میتونسته چی بوده باشه ؟
و اینکه این شارژر شرکت AUKEY به نظرتون برند خوبی هست ؟

HTC One A9 HTC One A9

1395/6/9 سلام دوستان
به نظرتون QUICK CHARGE 3.0 برند AUKEY که برای کشور لهستان می باشد، برای این گوشی مناسب هست ؟

Asus ZenPad 8.0 Z380KL Asus ZenPad 8.0 Z380KL

1395/6/5 سلام دوستان
من ۵ ماهی میشه که این تبلتو خریدم, اما دو ماه قبل با کاور اسپیکرداری که براش خریدم مشکل پیدا کردم, با شارژ که کاوروو شارژ میکنم, کاور فول میشه ولی وقتی به تبلت متصل میکنم کار نمیکنه!!!
اول فکر کردم از آپدیتی که کردم اینجوری شده, منتظر سدم آپدیت دیگه ای بیاد, اما تو آخرین آپدیت هم همچنان این مشکل پا برجاست !!!

HTC One A9 HTC One A9

1395/5/25 سلام دوست عزیز
پس فکر کنم کلا به خاطر ورژن نرم افزار هستش که این اعداد با هم فرق دارند.

HTC One A9 HTC One A9

1395/5/25 سلام دوست عزیز
Build number: 1.56.401.70 CL684509 release-keys
در رابطه با آپدیت باید بگم که من کار خاصی انجام ندادم و فقط وصل شدم به wifi و خودش آپدیت را انجام داد.
به گفته دوست عزیزمون آقای hemmed N گوشی ها سری ساخت مختلف دارند و برای من سری ساختش برای اروپا هستش و برای همینه که software number ها با هم فرق داره.
برای من تو بازی Asphalt 8 مشکلی برای اجرا نداره و بدون لگ اجرا میشه وفقط یکبار تو بازی هنگ کرد و مجبور شدم دکمه هوم بزنم که بیام از بازی بیرون.

HTC One A9 HTC One A9

1395/5/25 خیلی ممنون دوست عزیز بابت اینکه وقت گذاشتید و پاسخ دادید.
ورژن اندروید دقیقا همان هست که جنابعالی ذکر کردید.
در مورد باتری هم من دیشب تو حالت airplain که گذاشتم در حدود هشت ساعت فقط 1 درصد کم کرد.
فکر کنم نوسان در آنتن دهی و روشنایی صفحه خیلی در مصرف باتری در گوشی من تاثیر میزاره و همچنین روشن بودن wifi.
البته من تو گوشیم بازی دارم ولی به ندرت بازی میکنم.
من روشنایی صفحه رو معمولا رو 30 درصد میزارم و زمانی که به wifi وصلم و صفحات اجتماعی رو چک می کنم احساس میکنم خیلی زود شارژ تموم میکنه!!! تنها مشکلم با باتریش همینه وگرنه بیشتر به خاطر برند و کانفیگ و دوربین، این گوشی انتخاب کردم و ناگفته نماند که واقعا گوشی زیبا و خوش ساختی هستش.
من خیلی دوست دارم Quick charge 3.0 بخرم، اما نمیدونم از کجا تهیه کنم، اگه شما یا دوستان دیگر جایی را سراغ دارند لطفا اطلاع رسانی کنند.
با سپاس از شما دوست عزیز

HTC One A9 HTC One A9

1395/5/24 سلام دوستان
من یک هفته ای هست این گوشی از دیجیکالا خریدم.
قیمتش با نمایندگی یاس 200 هزار تومان ارزانتر بود.
مدل 32 گیگو حافظه داخلی و 3 گیگ رم را خریدم.
بعد آپدیت گوشی، ورژن نرم افزارش شد 1.56.401.70
ولی تو خود سایت HTC آخرین ورژن آپدیت نرم افزاریشو نوشته 1.57.617.41
این دو تا ورژن چه تفاوتی با هم دارن ؟
یه مورد هم باتری هستش که به نظرم میاد خیلی زودتر از اون چیزی که تو مشخصات هستش تمام میشه!!!
دوستانی که این گوشی دارن بگن لطفا به چه میزان استفاده ای گوشیشون از 100 به 20 می رسه؟
آخرین مورد هم امتیاز این گوشی در ANTUTU 6.2.0 هست که تو بررسی های سایت های مختلف 67000 ذکر شده ولی برای من 48000 میشه و خیلی جالبه که من تو یکی از سایت ها خوندم که دلیلش رمی هست که رو گوشی انداختیم، بعد من رم گوشیمو درآوردم و باز تست گرفتم دیدم امتیاز 41000 داد !!!
دوستان اگه اطلاعاتی در این سه مورد دارن در اختیار قرار بدهند خیلی ممنون میشم.
موارد 1 تا 17 از مجموع 17 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا