مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : meissam a
  • تاریخ عضویت : 1395/5/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 10

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/7/23 سلام. همونطور که گفتم گارانتی با پدر و مادری هست. بازم روش تاکید می کنم. چون خودم تو شرکتش بودم و قوانین گارانتیش رو هم میدونم (اینکه آیا کارکنای بخش گارانتی مشتری رو بپیچونن یا نه). در ضمن شما باید خداتون رو هم شکر کنین که واقعیت رو بهتون گفتن که همچین کاری کردن. چون بری به شرکتای دیگه که بگی مطمئن باش میگن که اون گوشی رو از رده کاریشون خارج کردن!

Samsung Galaxy Note7 Samsung Galaxy Note7

1395/7/18 سلام. یا تو بازار ایران درست حسابی تا الان نبودی یا اینکه سن و سالت کمه زود حرف فروشنده های ایرانی رو باور میکنی. بی خیال کلا محصولات سامسونگ بشی یهتره. همیشه محصولاتش یه سری عیبای عجیب قریب دارن. من موقعیکه اس 2 تازه اومده بود گرفتمش. برادرم هم نوت یک رو گرفته بود. هیچ گوشی رو ندیده بودم به اندازه این دو تا داغ کنن. دستم کباب میشد وقتی فیلم نگاه میکردم باهاش. اس 3 هم که اکثرا دوستام میگفتن مشکل آنتن داره. اینم از شاهکاره جدیدش. من الان زنفون 2 دارم و می خواستم نوت 7 بگیرم (نمیدونم چیم شده بود که دوباره می خواستم سامسونگ بگیرم) ولی وقتی دیدم می ترکه بی خیالش شدم و حالا منتظر زنفون 3 هستم که بیاد. از نظر من اگه زنفون 3 بگیری خیلی بهتره به چند دلیل که یکیش اینه که ایسوس تو بحث گوشی موبایل کم اسم و رسم دارتره به همین خاطر تولیداتش کمتره پس عجله نداره که محصولش رو سریع بده بازار در نتیجه محصولش بدون این عیبای عجیب قریبه. دومش هم سامسونگ از همون موقعیکه اس 1 رو داد همه گوشیهاش اون شکلی شدن و دیگه اون جذابیت سابق رو ندارن ولی در عوض زنفون 3 قیافش با نسل قبلش کلا فرق کرده و خوشگل تر هم شده. (هر چند زنفون 2 خودش برنده طراحی 2015 شده و وقتی گوشی رو تو دستت می گیری حال میکنی). در ضمن تو زنفون 3 از اسنپ 821 استفاده شده که از این اکسینوس نوت 7 قطعا بالا تره.
باز تصمیم با خودت ولی گفتم که اینو بهت بگم که بدونی فروشنده های ایرانی .... من خودم 5 سال تو شرکت هماهنگ کار می کردم که نمایندگی رسمی گوشیها و موبایلهای سامسونگ تو ایرانه. با اینکه شرکت فوق العاده با پدر مادریه ولی اونا هم که همچین شرکت یزرگی بودن بازم فروشنده هاش چندان صادق نبودن. فعلا.

Samsung Galaxy View Samsung Galaxy View

1395/6/26 والا ما دیده بودیم که تبلت یعنی وسیله ای که صفحه بزرگی داره و بشه همراه خودت ببری اینور اونور. نه اینکه دیگه یه مانیتور کامپیوتر خونگی رو همراه خودت بیرون ببری. من یه zoom2 دارم که صفحش اگه اشتباه نکنم 10 اینچه اونو با خودم تو مواقع معمول بیرون نمی برم چون صفحش بزرگه فقط از گوشیم استفاده می کنم. حالا نمیدونم چه کسایی می خوان اینو بگیرن.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1395/6/19 امیدوارم روزی برسه که هممون بدون بد و بیرا بهم گفتن نظر بدیم. چیزی که خب با وضع حال حاضر خیلی بعیده. من نظرا در مورد هر گوشی رو می خونم همیشه چند تا فحش هم می بینم. کاش همه اینا از بین برن.
شما هم موفق باشین.

Huawei nova Huawei nova

1395/6/17 دیگه بیش از اندازه شبیه ایفون شده ...

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1395/5/25 سلام. آقا بابک. اگه نظر دومم رو بخونی توش نوشتم که حواسم نبود که بنویسم نسخه بتا هست. چون نسخه 6 بتا داره و یه نفر هم حرف من رو تایید کرده. کافیه یه سرچ کوتاه بکنی. ولی معلومه که آدم خوبی هم هستی که بدون اینکه بخوای بد و بیرا بگی نظر خودت روگفتی و چیز اضافه هم نگفتی. چون من هر موقع نظرات تو سایتای ایرانی رو می خونم همیشه می بینم که سر کوچکترین مسئله همه به هم دیگه بد می گین. واقعا باهات کیف کردم

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1395/5/20 من کاور شیشه ای آی مک براش گرفتم. فوق العادست. رنگی و طرح دار براش نگیر تا قاب پشت گوشی خودش رو نشون بده.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1395/5/20 شرمنده نظرم زیاد شد یادم رفت بگم که نسخه بتا هست آندروید 6

Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL Asus Zenfone 3 Deluxe ZS570KL

1395/5/15 زنفون 2 خودش عالی بود این دیگه ضعفای اونم نداره.( البته اگه بشه اسمای اونا رو ضعف گذاشت که یکی ضخامت زیادش بود که اتفاقا باعث خوش دستیش شده بود و دومی هم سی پی یو ش بود که اینتل بود که اونم کاملا عالی بود و هر بازی رو خیلی روون اجرا می کرد.)
این گوشی که بیاد این رو هم حتما به عنوان گوشی دومم می گیرم کنار زنفون 2.

Asus Zenfone 2 ZE551ML Asus Zenfone 2 ZE551ML

1395/5/15 سلام.
۱- آندروید 6 به صورت رسمی خیلی وقته براش اومده.
2- در پشتش هم می تونین از پاساژ ایران طبقه همکف یه مغازه ای هست که کلا ایسوس کار می کنه می تونین از اون بگیرین.
۳- دوربینش هم یه آپدیتی داره که اگه انجام بدین مشکلش برطرف میشه فقط شماره آپدیتش یادم نیست.
4- در ضمن این گوشی قبل از اینکه براش قاب و شیشه بگیرم سه بار خیلی بد از دستم افتاد زمین خودشم رو صفحه ولی کوچکترین خط و خشی روش نیفتاد.
در کل گوشی خیلی خیلی خوبیه. من ای 7 سامسونگ و جی 3 ال جی هم داشتم ولی این با وجود قیمت کمتری که داره از اونا سرتره. علتش هم همه می دونن که چرا محصولات ایسوس نسبت به اونا ارزونتره.
موارد 1 تا 10 از مجموع 10 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا