مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : bizhan g
  • تاریخ عضویت : 1395/5/12
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1395/7/1 سلام جناب مهدی ع
1. نه دوست من هیچ مشکلی نداره و نخواهد داشت .
2. نه Mi4c و 4i کاملا پلاستیکی هست اما Mi4 سرامیک و فلز اما همین یکم ضخیمش کرده از لحاظ دوربین Mi4 قویتیره و سخت افزار نسخه 32 گیگ Mi4c قوی تره ولی کلا تو یه سطحن و انتخابشون کاملا سلیقه ای
3. کلا مموری نمیخوره میتونین نسخه 32 گیگشو تو بازار هست بگیرین که خیالتون رتحت باشه اما توی اندروید 16 گیگم جواب میده چون کاملا دسترسی به مموری و فایل منیجر دارین و مثل اپل نیست که 16 گیگش مشکل دار بشه بده یه مدت .
4. من بعید میدونم با 500 بشه می 4 گرفت اما اگه میخواین از چین خرید کنید دقت کنید نسخه گلوبال باشه که تو ایران به مشکل بر نخورین .

موفق باشید

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1395/6/26 مبارکت باشه دوسته عزیز ..
سیم کارته 4 جی فرق داره حتما باید پانچ بشه منم همین اشتباهتو کردم و سیمکارتم خراب شد :D
خدمتت عرض کنم که برای آپدیت حتما Wifi روشن کن بعد داخل تولز یه برنامه به اسمه MIUI Update هست بزن تا آپدیت بشه میتونی MIUI 8 رو بریزی که حجمش زیاده 800 مگ اما من ریختم خیلی خوبه ..
برای باتری نیازی نیست هیچ برنامه ای رو نصب کنی یا حذف کنی خودش هم باتری سیور داره هم مدیریت برنامه یا همون System Clean پیش فرض خود شائومی از همه بهتره ..
فقط همیشه بزار باتریت به زیر 20 درصد برسه بعد یک ضرب بزار تا 100 درصد به و وسط شارژ نکنش از برق ..
من هم بازی میکنم هم دیتای گوشم روشنه و هم موبوگرام و اینا استفاده میکنم دو روز یه بار میزنم به شارژ ..
دوربینشم اینکه تو حالت بیوتی 3 لول کم و متوسط و زیاد داره که تو حالت زیادش درست میگی خیلی غیر طبیعی میشه اما ون رو متوسط گزاشتم و خوبه ..
سوال دیگه داشتی آی دی تلگراممو میزارم هستم در خدمتت : biiijan
در کل گوشیه واقعا خوبیه مبارکت باشه ایشالله که راضی باشی ازش ....

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1395/5/30 خواهش میکنم امیدوارم بدردتون خورده باشه توضیحاتم ، دیگه در حد سواد و اندازه ی خودمون نوشتیم :D
واسه من 3 جی هست اما سرعت نتم و انتن دهی خوبه .
با سیکس و سیکس اس آیفون مقایسه کردم به جرات میتونم بگم دوربین سلفیش با سیکس اس در یه حده و دوربینه پشت یکم ضعیف تر از آیفونه .. هم توی نور مناسب و هم توی تاریکی با این حال که نوره فلش زیادی نداره عالی عکس میگیره ..
ویندوز 10 هم پرسیدم هنوز نسخش نیومده و به تازگی میاد واسه این گوشی اما توصیه نمیشه چون با اندروید خیلی پشتیبانی بهتری داره این گوشی ..

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1395/5/21 خیلی ممنون ..
والا من زیاد به تنظیماتش دست نزدم چون خودش تو بهترین حالت تنظیم میکنه ..
تو شب جفت دوربیناش قابل قبول و خوب هستش hdr اش هم خوبه تو اکثر گوشیا وقتی رو این حالت قرار میدی کوچکترین لرزش دست هم عکسو خراب میکنه اما با این خیلی راحت عکس گرفتم ..
منم زیاد سر در نمیارم و فقط عکس میگیرم :D اما دوستانم که گوشی بازن با گوشیای خودشون مثل آیفون و اس 6 سامسنگ مقایسه کردن خیلی خوششون اومده از دوربینش ..
در مورد ویندوز 10 هم اطلاع نداشتم تحقیق میکنم اگه شد روش نصب میکنم خبر میدم بهتون ..

Xiaomi Mi 4 Xiaomi Mi 4

1395/5/12 سلام
یه ماهی هست 16 گیگ رنگ سفیده این گوشیو گرفتم به قیمت 870
تجربمو ازین گوشی میگم که دوستان تو خریدشون استفاده کنن
طراحی این گوشی دورش کاملا فلز و پشتش سرامیکه ضد خش و ضربه که تو دست سنگینه فوق العادس و حس خوبی میده ( البته من گوشیه سنگین دوس دارم ) اما اصلا حالت بد دستی نداره و خیلی راحته تو دست .. تو سایتم ننوشته صفحس گوریلا گلس 4 هست . با این قیمت عالیه ..
اولین کاری که کردم بخاطر سی پی یو عالیه این گوشی بازیه 2 گیگی گنگستر وگاسو ریختم که بسیار از نظر گرافیکی سنگینه جالبه که کمتر از 1 ثانیه اوردش بالا درصورتی که این بازی تو ال جی جی 5 دوستم اصلا بالا نیومد ، الان نزدیکه 50 برنامه و بازی نصب دارم که 12 گیگم پره اما همیشه 1.5 گیگ رم اجرایی باز دارم و همه چی بدونه لگ و هنگ اجرا میشه = این از سخت افزار این گوشی
دوربینش که اصلا لنگه نداره با 6 اس ایفون مقایسه کردم دوربین سلفی در یه حد ولی پشتش یه ذره ضعیف تره اما با تفاوت قیمت بین این دو خیلی هم عالیه ..
از اسپیکرش واقعا راضیم هم بلندیش هم کیفیتش بیس خیلی بالایی داره واقعا حیرت زدتون میکنه ..

خلاصه اینو بگم که عاشقه برند شیائومی شدم و اگه بخوام گوشیه بهتری بگیرم فقط سراغ می 5 همین کمپانی میرم تو خریدوتونم شک نکنین الکی نیست که 27 درصد مردم چین از این برند استفاده میکنن خیلی با کیفیته ..

امیدوارم تونسته باشم به عزیزان کمکی کرده باشم سوال دیگه هم بود در خدمتم ..
یا حق
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
ایسام