مشخصات کاربر
 - نام کاربر : مینو ع
- تاریخ عضویت : 1395/4/26
- تعداد نظرهای داده شده : 5
نظرها
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
تبلیغات
-
این گوشیهای سامسونگ و شیائومی به اندروید 17 آپدیت نمیشوند!
-
معرفی Honor 600 Smart با صفحهنمایش LCD و باتری 7,700 میلی آمپر ساعتی
-
معرفی نسخه پایدار اندروید 17 با 7 ویژگی برجسته - از مولتیمدیا و گیم تا ارتقاء عملکرد و حریم خصوصی
-
سامسونگ گلکسی A57 در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
معرفی Honor X70 Pro Max با پردازنده Snapdragon 6 Gen 4 و باتری 8,560 میلی آمپر ساعتی
-
شیائومی Poco X8 Pro Max در نگاه رسانهها - نقاط ضعف و قوت از دید حرفهایها
-
کدام را بخریم: شیائومی 15T یا سامسونگ Galaxy S25 FE - رقابت عنوانداران سطح بالا
من تاحالا گوشی هایی که داشتم را ریست فکتری یا همین فول وایپ نکردم چون احتیاجی نبوده ولی همچین گوشی پرچمداری!! که اینقدر تعریف ازش می کنن هنوز هیچی نشده با باتریش مشکل پیدا کردم.....
ممنون میشم رهنمایی کنید.
گوشی من تا 2 شب پیش هم در حالت استندبای شب تا صبح یعنی 10 الی 11 ساعت فقط 4%شارژ خالی می کرد ولی الان تو همین مدت زمان حدود 20% .یعنی کلا در حالت استندبای هر یک ساعت حدود 2% الی 3% شارژ خالی می کنه.
اپدیت اتوماتیک واپدیت زمان بندی شده نرم افزار را چند هفته ای هست غیر فعال کردم. هر وقت صفحه نمایش را روشن می کنم چندین اپدیت روی صفحه هست که تا حالا اپدیت نکردم.با این وجود ممکنه اپدیت شده باشه و من متوجه نشده باشم و به این دلیل مصرف باتری رفته بالا؟
واقعا به چه دلایلی مصرف باتری گوشی در 2 روز اینقدر عجیب و غریب رفته بالا؟؟؟ اصلا میشه این مشکل را رفع کرد؟؟
لطفا راهنمایی کنید.
گوشیم تا 2 روز پیش هم شب تا صبح در حالت استندبای مثلا حدود 10 الی 11 ساعت حدود 4% شارژ خالی می کرد ولی از دو شب پیش مصرف باتریش خیلی زیاد شده یعنی تو 10 الی 11 ساعت حدود 20% خالی میشه. یعنی تقریبا تو حالت استندبای هرساعت 2% الی 3%.
اپدیت اتوماتیک وهمینطور اپدیت زمان بندی شده نرم افزارش هم چند وقتیه غیرفعال کردم.همش هشدار اپدیت های جدید وقتی روشنش می کنم رو صفحه هست ولی اپدیت نکردم. با این وجود ممکنه اپدیت شده باشه متوجه نشده باشم به همین خاطر مصرف باتریش اینطور عجیب وغریب بالا رفته؟؟ یا علت های دیگه ای این مشکل ممکنه داشته باشه؟؟ چطوری رفع میشه مشکل؟؟
لطفا راهنمایی کنید.
دفعه ی قبل که گوشیمو باکابل اصلی خودش شارژ کردم چراغ قرمزش تا آخر100% شارژ قرمز ثابت ( نه چشمک زن) روشن موند. دفعه دوم که با شارژ اصلی خودش شارژ کردم دوباره چراغ قرمز تا اخرقرمزثابت روشن موند ولی ایندفعه تا95%شارژ کرد. بعدزدم به شارژر وایرلس این 5% باقی مونده رو شارژ کرد ولی چراغ قرمزش دوباره ثابت روشن موند. مشکل از کجاست؟؟ خیلی وقت نیست خریدمش هنوز هیچی نشده ایراد پیدا کرد.....
ممنون